אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ישראל כץ: נחבר את הפריפריה למרכז למען מעמד הביניים

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
הוספת כבישים ומסילות רכבת תעזור לבעיית הדיור. הביקוש
הוספת כבישים ומסילות רכבת תעזור לבעיית הדיור. הביקוש לגור במרכז נובע מכך שאנשים (בעלי תארים או דיפלומות) עובדים שם. הם לא יכולים להרשות לעצמם לגור בפריפריה כי ההגעה מהפריפריה למרכז היא ארוכה ומתישה (נכון להיום). הוספת קווי רכבת וכבישים חדשים שיחברו את הפריפריה למרכז תקצר את זמני הנסיעות, ותשכנע יותר אנשים לעבור לגור בפריפריה, מה שיחזק את האוכלוסייה שם ויוריד את הביקוש לגור במרכז (ועם זה גם את המחירים).
Pretzel | 18.10.16
30.
נכון-התחבורה הציבורית היא הפתרון הנכון. לא כל תושבי המדינה יכולים לגור בת"א
אבל כל תושבי המדינה יוכלו להגיע לת"א בזמן סביר. זה הפתרון הנכון גם לדיור. אני לא תושבת ת"א, אבל אני עובדת בת"א. אם ישפרו את התחבורה הציבורית נוכל כולנו להגיע תוך זמן קצר, ובכל שעות היממה לת"א. לא חייבים לגור בה-תפנימו. זה בריא גם לנו (תושבי פריפריה) גם להם (תושבי ת"א) וגם למדינה. הדרישות הגרנדיוזיות לדיור בר השגה בת"א, יפגע ויאבד את אפקט המחאה הכל כך צודקת. תהיו הגיוניים אחרת לא נקבל את מה שכן צריך. מה שצריך אלו משכורות גבוהות יותר, הורדת מחירי המזון, הדלק, החשמל, ושעות עבודה מבוקרות ,ולא מצאת החמה עד צאת הנשמה כדי להרוויח את לחמך בכבוד. כמובן שאין לתת את ניהול המדינה לתייקונים.
אפרת | 13.08.11
29.
אין תקומה למשרד התחבורע
אם זה מה שיש לכץ לאמר אין תקומה לממשלה הזאת. התבטאויות כגון ״המחאה שאתם זועקים היא מוצדקת וזה יעזור לשנות סדרי עדיפויות״ זה פשוט אומר לנו שהוא לא עשה כלום ולא מתכוון לעשות כלום גי הוא פשוט לא יכול. ״נשקיע 100 מיליארד בשנים הקרובות״ אמרנ יותר מטומטמת מזאת לא קיים. מה זה הקישקוש הזה? לא מנצלים תקציבים שגם ככה קיצצו להם אז על מה הוא בדיוק מדבר? עוד קשקוש ממדרשו של כץ המטומטם. רכבת? צחוק מהעבודה. עוד חברה ממשלתית שרק מבזבזת כסף פיריון אפס, יעילות במינוס וכל מה שאיכפת להם זה שכר גבוה ולהעסיק אפסים שכל מטרתם היא להרוויח מבלי לשרת. אין מה לעשות חוץ מלפרק את החברה הזאת ולהקים חדשה במקומה.
מיואש  | 11.08.11
28.
אין תקומה למשרד התחבורע
אם זה מה שיש לכץ לאמר אין תקומה לממשלה הזאת. התבטאויות כגון ״המחאה שאתם זועקים היא מוצדקת וזה יעזור לשנות סדרי עדיפויות״ זה פשוט אומר לנו שהוא לא עשה כלום ולא מתכוון לעשות כלום גי הוא פשוט לא יכול. ״נשקיע 100 מיליארד בשנים הקרובות״ אמרנ יותר מטומטמת מזאת לא קיים. מה זה הקישקוש הזה? לא מנצלים תקציבים שגם ככה קיצצו להם אז על מה הוא בדיוק מדבר? עוד קשקוש ממדרשו של כץ המטומטם. רכבת? צחוק מהעבודה. עוד חברה ממשלתית שרק מבזבזת כסף פיריון אפס, יעילות במינוס וכל מה שאיכפת להם זה שכר גבוה ולהעסיק אפסים שכל מטרתם היא להרוויח מבלי לשרת. אין מה לעשות חוץ מלפרק את החברה הזאת ולהקים חדשה במקומה.
מיואש  | 11.08.11
23.
חשוב מאוד! כנסו!
שלום לכל מי שרואה את התגובה שלי, ישנה בעיה אחת שמקשה על הגעה להפגנות לכל אלה שרוצים להגיע. החדשות הטובות הן שיש לי פתרון יעיל מאוד ושאני מוכן להירתם לזה. אחת הבעיות שאנשים לא מגיעים להפגנות היא מכיוון שהרבה אין להם את הזמן והכוח להשקיע במציאת המקומות שמתקיימות ההפגנות. לא מספיק לזרוק שם של רחוב או בית של טייקון כזה או אחר. אני מציע רעיון שיקל על כל אדם למצוא את מקום ההפגנות הקרובות אליו בלי להתאמץ או/ו למצוא מקום מדויק של כל הפגנה בקלי קלות! מי שרואה את המודעה הזו תעבירו בבקשה למנהיגי המחאות. את הפניות שלכם שלחו לי לדוא"ל: moti.marva@gmail.com תודה על שיתוף הפעולה, מוטי
יש לי הצעה מועילה | 11.08.11
22.
מעמד הביניים: נחבר את ישראל כץ לפריפריה.
איזה מצחיק הישראל כץ הזה: בא לשדרות רוטשילד ומדבר על חיבור הפריפריה? אולי שיבוא לפריפריה וידבר על חיבור לשדרות רוטשילד? למשל: מסילת רכבת לאורך כביש 6, ואז לעפולה, ומשם לטבריה ולקריית שמונה? וקו רוחבי מעכו, לכרמיאל ואז לקו הקודם? ואותו דבר לכיוון דרום? ואם נוריד את כל השלטים בכיכובו של ישראל כץ וביבי, המתנוססים מעל כל מפגע סביבתי המתקרא "פרוייקט" - כמה כסף נחסוך? למה כביש 6 לא מגיע עד שלומי? למה הוא לא מגיע עד ערד? ולמה הוא עולה כל-כך הרבה כסף - דווקא למי שנוסע בו למרחקים ארוכים (קרי, תושבי הפריפריה)? למה הייתי צריך להגיע עד דרום לבנון בשביל לרכוש דירה במחיר סביר? למה נסיעה של 140 ק"מ מדרום לבנון לתל אביב לוקחת שעתיים וחצי (אם אין פקקים, וזה לא משנה אם ברכבת או ברכב) במקום שעה ורבע (על כביש מהיר או מסילה במהירות קבועה של 120 קמ"ש)?
דרום לבנון | 11.08.11
18.
חיבור פריפריה למרכז
חכמולוגים באמת איך תחברו ? תעבירו את בנק ישראל לירוחם ? או את בתי המשפט נניח העליון לאופקים? או אולי את כל עובדי המדינה על משרדיהם השונים לרהט ? גם זה יהיה צודק , הכל תעשו אבל תבינו הציבור הצעיר שבע מכם אל תדלקו אותו לפריפריה עצות אלחוטית שימרו אותן עבור צאצאיהם העם רוצה מדינה בעלת צדק חברתי רדו מאיתנו הפעם אנו נחושים דורשים צדק חברתי וחלוקה שווה !!!!!
אשר | 11.08.11
15.
מעוד כבוד השר ישראל כץ לא פותח את שוק הרכבים לייבוא אישי חופשי
מארה"ב ???!!! כיום יש מספר תקנות שדואגות שלא יהיה כדאי לייבא באופן אישי. תקנות אלה באו בעקבות לחץ של הלוביסטיים של היבואנים, והן למעשה דואגת שלא יהיה משתלם לעשות יבוא אישי לכלי רכב. אני פונה לשר כץ: פתח את השוק לייבוא אישי מארה"ב (שם העסק יותר זול), בלי תלות היכן מיוצר הרכב.
סיסו | 11.08.11
13.
איך הממשלה הזאת אטומה!
נציגי הממשלה השונים לא שינו שום דבר ממדיניותם בסוגיות החשובות: כדי לפתור את בעיית הדיור הם החליטו להפריט גם את הקרקעות בנוסף לכל ההפרטות שהם ביצעו עד כה וכדי להקל על הריחוק של הפריפריה הם הולכים לבנות עוד ועוד כבישים במקום להשקיע: 1. בפיזור ריכוז מקומות תעסוקה גם לפריפריה (הזזת משרדים ממשלתיים או בעידוד הסקטור הפרטי להזיז משרדים/מפעלים לפריפריה) 2. בשיפור התחבורה הציבורית שאחוז המשתמשים בתחבורה ציבורית כדי להגיע לעבודה יהיה דומה לקיים במדינות מערביות אחרות. במקום להקשיב לקולות המפגינים הם ממשיכים באותה מדיניות מוצהרת שהם פועלים לפיה כבר שנים!
גיאצ'ו | 11.08.11
11.
אמש נאמר בלילה כלכלי שיש 450 בנינים רקים רק בת-א=אלפי דירות ריקות בעיר
ובטח יש עוד אלפים ברחבי המדינה.חובה לשנות את החוק הנותן פטור לארנונה לבנינים לא מאוכלסים ויש פתרון מידי להמון דירות!!! כמו כן קוראת למחאה על קפה שחור של עלית שעולה 9 ש"ח בזמן שיבוא של 100 ג"ר עולה 30 א"ג=ממש גזל של היבואן והמשווק.
אביה | 11.08.11
10.
הבטחתם רכבת כבר לפני שנתיים...
אבל הכל דיבורים -עובדים עלינו בעיניים... לדוגמא: רכבת לכרמיאל הובטחה לתחילת פעולה ל2008 בינתיים זז התאריך ל2016 בסין בונים מסילה בין ביג'ן לשנגחאי ב3-5 שנים וב10 שנים מביג'ן לטיבט 4850 ק"מ אבל 23 ק"מ עלובים בין עכו לכרמיאל יקח לפחות 20 שנה.....
אופטיסימי | 11.08.11
9.
טימטום מוחלט!
לרכבת ישראל יש עודפים תקציביים של 40 מיליארד ש"ח בקופה. ועד היום לא נעשה בזה הרבה חוץ מלבנות מיזמים מרהיבים של גשרים ומנהרות בקו ירושלים החדש. שלא נדבר על "תחנת האומה" התת-קרקעית, שמיליארדים רבים זורמים לפרויקט המיותר הזה! פשוט שטות מוחלטת. מאיפה הם יביאו 100 מיליארד ש"ח?! פתאום יש כסף?!
אני | 11.08.11
8.
המפגינים מבקשים דירות בתל-אביב- מדוע לא במנהטן?
השר כץ, מעדכן על פעולות בתחום פיתוח תשתיות תחבורה ברחבי הארץ. שתאפשרנה להגיע מבאר שבע לתל אביב תוך פחות משעה. אך זה לא מרצה את הצעירים. עבורם פתרון דיור שאינו בתוך גוש דן ורצוי בתל אביב גופה. אינו תשובה למאווייהם. כשהצעירים, ממחישים כמה הם לא רציניים ומפונקים. הרי הם מאבדים את תמיכת הציבור. אין כול רע בלגור ברחובות, בנס ציונה, בחדרה, בגדרה, בקיריית גת ובאשקלון. השאלה האם ניתן באופן פשוט ולא יקר להגיע מאשקלון למקום עבודה בגוש דן? אז בהחלט יש לתמוך בהחלטת הממשלה, לתת פתרונות תעבורה כחלק ממתן תשובה לבעיית הדיור.
כלכלן חברתי | 11.08.11
4.
מבאר שבע לתל אביב = שעה וחצי במקרה הטוב, כשהרכבת לא מאחרת כל יומיים !
וגם אם אחרי 10 שנים של פיתוח המסילה השניה, הזמן יתקצר לפי התכנונים ל- 50 דקות ? מי מאמין לזה ? רכבת זבל. מאז שהכריחו אותם לא לעצור בנתבג בנסיעה מב"ש לת"א אז פתאום היא עוצרת כל נסיעה 10 דקות בלוד. למה ? איך יכול להיות שבארצות אחרות לוקח לבנות מסילה של 100 ק"מ תוך שנה, כאן זה לוקח יותר מ- 10 שנים ועוד נמשך ? ומה עם מחירי הדירות בבאר שבע, מי יכריח את הראש עיר הזה שהצהיר מפורשות שהוא לא יתן למחירים לרדת כי הוא רוצה אוכלוסיה חזקה ולכן לא משחרר תוכניות של דירות 3 חדרים ומפחית את הבניה בכלל ? תפסיק עם האמרות שלא אומרות כלום. תורידו את מחירי הדירות כמו לפני 10 שנים, תפרקו מונופולים ל- 10 חברות בשביל התחרות, תעשו רכבת מחיפה לב"ש בשעה וחצי ואז נבחר בכם בבחירות.
אייל | 11.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת