אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה רע בלוד?

118 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

118.
על זול בסוף משלמים יקר
לפני שקונים דירה צריך לבדוק טוב טוב את הסביבה ולעשות בדיקה לכל העיר אולי השכונה הספציפית הזאת נורמלית אבל שאר העיר ג'יפה , שאתה קונה דירה בעיר מסויימת אתה צריך לקחת בחשבון שתצטרך לצאת מהשכונה ולעבור בשכונות אחרות ובשכונות האחרות לא כדאי לדרוך סטיגמות לא באות משום מקום בכל סטיגמה יש איזשהי טיפה של אמת אני כותב את התגובה באיחור של הרבה שנים אבל זה רלוונטי גם היום וכנראה גם לעתיד לוד עיר שתמיד היה בה פשע , וחיכוחים בין יהודים לערבים מי שרוצה לחיות בשקט לא יבוא לשם ראיתם מה קרה בשומר החומות
אריק  | 31.08.21
116.
לוד זה יהלום לא מלוטש
אני גר בלוד מאז שעליתי לארץ כ-20 שנה וקניתי השנה עם אישתי בית במחיר שפוי כנראה מי שמדבר על לוד לא מכיר אותה כמו שמדברים על ישראל רק דברים רעים תעשו יום אחד סיבוב בלוד ותגלו שטחים רקים יש כאן את הגרעין התורני שעושה פלאים ומחובר לשכונות יש ולא חסר מקומות תעסוקה שאנשים מחכים בתור רק לעבוד שם ויש ראש עיר מצויון שמשפר את אכות החיים ומצב הכבישים למי שלא יודע ואני אחד שמכיר את הארץ לא נופל מאף עיר אחרת והמחירים עם תרצו או לא צפויים לעלות
שלמה אלישייב | 03.10.11
115.
מגיב 114 - לא ברור מאיפה הנתונים האלה ? לפני 30 שנה אנשים היו צנועים !
ההורים שלי קנו דירת 3 חדרים בלי מעלית, בלי מחסן, ובלי חניה. וגידלו בה 3 ילדים, אז בטח ש 100 משכורות הספיקו. תראה לי היום זוג צעיר שיסכים לקנות דירת 3 חדרים בלי 2 חניות, מחסן , ומעלית. ודירה כזו יד שניה ? מה פתאום , רק חדשה מקבלן. ותגיד לזוג הזה שבלוד הוא משיג את הדירה בחצי מחיר ? אתה מסכן בהתאבדות זוגית שלהם, או לכל הפחות חפירות ובכי על כמה שזה לא אפשרי לגור שם. היום זה דור חומרני ונהנתן שמכור למותגים ושמות, ומצד שני מרויח משכורות בינוניות.
גדד | 19.08.11
114.
לא חשוב איפה היום יותר קשה להגיע לדירה מאי פעם
לפני 30 שנה היית צריך 100 משכורות ממוצעות כדי להגיע לדירה במרכז ובפריפריה שליש מזה , היום לעומת זה צריכים 280 משכורות ממוצעות כדי להגיע לדירה באיזור ר"ג גבעתיים או דומה נאמר שהיחס נשאר ובפריפריה צריך שליש מזה ,תעשו לבד את החשבון ! היום קשה פי 3 להגיע לדירה !!! אבסורד , כמובן שהשכירויות עלו בהתאמה , יש לפעול ע"י חוק בנושא השכירויות , כאשר יהיה יותר קל לשכור ותהיה בניה מסובסדת לנזקקים וזוגות צעירים המחירים ירדו ויתחיל להיות שפוי יותר בישראל
אורי | 18.08.11
113.
אנשים ממשכנים את עצמם למוות רק בגלל הפינוק , ואחר כך בוכים "מגיע לי דיור בר השגה"
תעיזו לומר להם שיש לכם דיור בר השגה בלוד מייד יפרצו בבכי אבל לוד זה רחוק, זה לא נעים, זה לא נוח, ייקח לי עוד 10 דקות לעבודה, זה פשע זה פריפריה, זה פה זה שם. הלו, תתעוררו ותתחילו לראות איפה אתם חיים. בלוד גרים אנשים כמוכם, יש גם אקדמאים, וגם מהנדסים, והרבה זוגות צעירים, ורופאים ועולים חדשים , יש מהכל. זו לא עיר של פשע כלל, תסתכלו בסטטיסטיקות של המשטרה, בלוד יש פחות פשע מראשון ומתל אביב. אבל אני בטוח שהדברים האלה לא ישכנעו אף אחד מהבוכים, הם מייד ימצאו עוד כמה סיבות למה הם בחיים לא יגורו בלוד.
מתמחה באסף הרופא | 14.08.11
112.
ממש לא פינוק, וממש לא מחירים סבירים
עם כל הכבוד, אני חושב שזה קצת מתנשא להגיד שזה "פינוק". לא אשקר. אני רוצה לגור במרכז תל אביב. הייתה גם תקופה שגרתי שם. היום אני גר בפתח תקווה. אני נוסע בכל יום שעה הלוך, ושעה חזור לעבודה. גר בדירה שכורה של 2 חדרים, ישנה ומוזנחת. הדירה קטנה מדי למשפחה שלי, אבל אין הרבה ברירה, לא יכולים להרשות לעצמנו יותר מזה. אנחנו (לפי הטבלאות) עשירון 6-7, ומרוויחים בערך משכורת ממוצעת. במה בדיוק מתבטא כאן הפינוק? איפה אני יכול למצוע דירה שלא תשעבד אותי ל-30 השנים הבאות, ושתהיה סבירה בגודלה ובמרחה ממקומות התעסוקה בתל אביב?
מוחה כועס | 14.08.11
111.
אני עברתי לרחובות ולא רואים אותי בהפגנות
גרתי בחולון לפני 3 שנים החלטנט לעבור דירה כבר אז המחירים בחולון היו גבוהים לכן התרחקתי לרחובות ועברתי בלי משכנתא ובלי חובות הבדיחה העוצבה שלכל מי שאני אומר שעברתי לרחובות בגלל שלא רציתי משכנתא כולם מרימים גבה בפליאה מה התרחקת מגוש דן כן התרחקתי מגוש דן ןןההבדל שכל המתפלאים מנצאים במאהלים ובהפגנות ואני רואה אותם בטלבזיה ומגחך
שלמה | 13.08.11
110.
איזה מגזימים כל אלה שנגד הכותבת
למה נראה לכם שאין לנו תחבורה ציבורית?? אני שגרה בשכונת גני אביב יש לי אוטובוס ורכבת ישירים לתל אביב,אוטובוס שעובר בנתיב המהיר ותוך 20 דקות אני בתל אביב וגם לאותם האנשים שחושבים שיש פה סמים וכל השטויות האלה אז נכון באמת יש אבל זה לא קורה לנו מול העיניים וזה גם בין הערבים עצמם חוץ מזה כאילו שבמקומות אחרים אין סחר בסמים...תעשו לי טובה..עשיתם מלוד פושעת ולגבי זה שאין לנו ראש עיר כבר 10 שנים...א.כל הגזמת אין לנו ראש עיר מאז בני רגב וזה היה לפני 6-7 שנים ב. כל יש לנו ראש עיר פשוט לא כולם מודעים לזה זה ראש העיר לשעבר של ראשון לציון והוא התחיל להשקיע בלוד ג. כל יש חינוך בבתי ספר בלוד...לא בכולם כי זה כבר תלוי בתלמידים שלומדים בו אבל יש הנה הבתי ספר בשכונה שלי בתי ספר טובים עם ילדים מחונכים!!!!! אז אל תלכלכו ותגידו סתם!!!
לודאית | 14.08.11
108.
צודקת! אנשי ב"ש , ירוחם , חיפה וק"ש צריכים לעבור ללוד. מחיר הדיור צריך להמשיך להתפרע
ולעלות עוד ועוד כך גם מחירי הגבינות הדלק והמיים את מחירי הגן צריך לעלות - 2500לילד זה זול מדי זה גובה החזר משכנתא ממוצעת - צריך להכפיל המחיר שיהיה לפחות 5000 אכן צודקת! והילדים שלה מה יהיה איתם ? האם יהיו חלק מהתנוע ההולכת וגדלה של דירי רחוב?
הגולש | 13.08.11
104.
כן לוד, כמה תושבים אתם יכולים לקלוט?
המדינה מודה שחסרים יותר מ 60,000 דירות בישראל, האם יש ללוד את הדירות האלה? האם התשלום של ארנונה (700 שקלים לחודש) + דלק ( 1000 לאדם ) שקלים לחודש + בלאי של רכב בגלל קלמוטרז גבוהה בשנה (7000 שקלים בשנה), האם המחיר הוא באמת זול יותר או יקר יותר. אם דירה עולה בלוד 3500 שקלים פלוס כל ההוצאות של ההגעה האם באמת יש ללוד מה להציע? ומה אם הזמן שאדם מבזבז כל יום בכבישים כי המדינה חוסכת בכסף ולא סוללת כבישים חדשים? או אולי עכשיו תגידי לי לנסוע בכביש אגרה (600 שקלים לחודש למכונית). המאחה צודקת. נקודה.
יואב | 13.08.11
103.
לא סתם הדירות בלוד זולות
למה דירה בלוד עולה פחות מדירה דומה בהוד השרון למרות שהן מצויות באותו מרחק מתל אביב ולוד מובילה על הרי השרון מבחינה תחבורתית למרכז? בלוד רק 40% מהתלמידים זכאים לתעודת בגרות. כשיהיו לך ילדים ותצטרכי לשלוח אותם לבי"ס - האןם תרצי שילמדו בלוד ? בלוד, למרות שהיא עיר בת 70,000 תושבים, אין קולנוע אחד לרפואה, אין תיאטרון, אין תזמורת. בלוד אין כמעט אירועי תרבות. אין מסעדות (מעבר למזללות ושוארמיות). מה את עושה אחרי שעות העבודה ? נכון, נוסעת לתל אביב. בלוד יש שכונות ששומר נפשו ירחק מהן (למרות הפעילות המשטרטית המוגברת). בלוד עדיין יש בעיות קשות של סמים ופשע. נכון, ניצן עושה נסיונות לפתור את הבעיות אבל עד עתה זה לא ממש מצליח. לוד היתה יכולה להיות פנינה אמיתית אבל ממשל כושל והזנחה ממשלתית ומקומית הופכים אותה למקום שאנשים אינם רוצים לגור בו. מצד שני, אם החינוך ישתפר, הפשיעה תמוגר, יפתחו מוסדות תרבות ומסעדות - מחירי הדירות יעלו והעיר כבר לא תהיה כל כך זולה...
א. | 13.08.11
101.
יש אמת בשדברייך אבל.. והאבל גדול
יש צדק בדברייך אבל, התחבורה הציבורית ארץ ממש לר מעודדת מכבר לפריפריה ולהחזיק שתי מכוניות זה קשה (מי שיש לו רכב מהעבודה זה לא חוכמה). יש בעיה של תעסוקה למי שיוצא מאזור המרכז (בעיקר לצפון). המחאה היא ממזמן לא רק על הדיור, שימי לב הכל כאן יקר רמח ואי אפשר לגמור אצ החודש שלא נדבר על חיסכון חעציד או כל דבר אחר. כאשר יש כל כך הרבה מחאות זה מראה שהשיטהוהמערכת רקובים ולא מתפקדים. לגבי פינוק - אל תשפטי אחרים ני בטוח שיש דברים . פינוקים שאת לא מוותרת עליהם. חבל שאת כל כך צרת אופקים אחרת לא הייתה כותבת את מה שכתבת.
רון | 13.08.11
100.
שלא תגידו לא ידענו !!!!!!!!!!!!!!!!!
הינה לפניכם הזדמנות נדל"ן כל מה שנשאר לכם לעשות זה להעיז, היום דירה בבאר שבע 3 חד' להשקעה עולה 400-500 ש"ח על הפוטנציאל של העיר הזאת עוד ידברו הרבה רבותיי הכל עובר לנגב אין ברירה אחרת, זה רק עיניין של זמן, לדוגמא כבר עכשיו עיר הבהדים שעוברת לנגב, זאת רק ההתחלה קדימה חברים אל תגידו לא ידענו .
 | 13.08.11
99.
מחאת החמאה
כמה מכם יצאו להפגין או לכל הפחות לדבר על העלאת מחירי הלחם בשיחות הסלון לפני חמש שנים? מחאת החמאה הינה צבועה . ליוקר המחיה יש גם צד שני, צד המתעלם מאחריותו למינוס ההולך וגדל, צד שטס לחו"ל גם כשאין לו, צד שמוכן לשלם מחירי שכירות מופקעים במקום לעבור לפריפריה, צד שמשלם עבור פלאפונים כבלים סיגריות עוזרת שתי מכוניות ולחם עשיר בסיבים תזונתיים. אם זיהיתם את עצמכם ועדיין ברצונכם להפגין ,צאו להפגין וממחר חיו בצניעות ממה שיש ולא ממה שאין. אני מאחל לכולנו שהמחאה לא תעיר את האנשים שאת קולם לא שמעתם כי הווליום במכונית החדשה והממוזגת מהעבודה הפריע לכם ואת כאבם לא הרגשתם כי הייתם במקרה באותו זמן בחו"ל. אם החמאה שלכם תימס בשמש ובצדק החברתי שלפתע נגלה לעיניכם אל תתפלאו אם הזעם והתסכול של מי שלא ראיתם יתפרץ וימיט על כולנו אסון.
אלי מדר | 13.08.11
98.
שטויות! לא כולנו רוצים לגור בת״א, אבל גם בערים אחרות יקר!
אני נולדתי וגדלתי כל חיי בפתח תקווה, שהפכה להיות עיר יקרה להחריד ללא כל סיבה! גם ערים כמו נתניה, ראשון לציון, חולון, רחובות וכפר סבא יקרות להחריד. בלוד אני לא רוצה לגור בגלל הרקבון ואווירת הדכאון, הערסים והפשע. כל הכבוד לך שהצלחת, אני הייתי שבוע בלוד אצל דודים שלי וחטפתי דכאון מהעיר הזו. אם הגענו למצב שישראלי עובד קשה מאוד ולא מסוגל להשאר בעיר הולדתו הממוצעת אז המצב פה רקוב, ובמקום להמשיך להאשים את העם עצמו ב'התפנקות או 'בכי' תבינו שהדג מסריח מהראש! המדינה זלזלה באזרחיה שנים ועכשיו רואים את התוצאות! 
נועם | 13.08.11
97.
וזה בדיוק הבעיה שהאפשרות היחידה הינה מעבר ללוד!
מעמד הביניים אמור לבחור את מקום מגוריו לפי בחירתו. ואם אנחנו מגיעים למצב שהיום זוג אקדמאיים שמרוויח יחד 30,000 ש"ח ברוטו אינו יכול לקנות דירה באשקלון, מודיעין, ראשון לציון, נתניה וכדומה (אלה ישובי פריפריה למרכז) אז המצב בעייתי. ודרך אגב, זוג כזה נחשב עשירון במדינת ישראל של שנת 2011 !!!! עשירון ללא בית וללא חיסכון! אז כן, אני ובעלי שנינו בעלי תואר שני ועובדים במשרות טובות ומרוויחים מעל הממוצע. וכן מגיע לנו לבחור את מקום המגורים וסביבת המחייה לילדים שלנו. אחרת, מה תגידו לאנשים שהולכים לאקדמיה ללימודים.. תלמדו, תעבדו ותצליחו אולי למצוא דירת 3 חדרים בלוד?? בגלל זה יש מושג הנקרא "מעמד ביניים". ומגיע למעמד הביניים לחיות בסביבה של עוד מעמד ביניים ולהיות מסוגל לרכוש דירה באזור ביקוש בינוני-גבוה. אולם, היום במדינת ישראל אין מושג כזה מעמד ביניים. יש רק עשירון עליון (עשירים) וכל השאר (עניים).
דנה | 13.08.11
95.
תזכירי לי כמה מקרי רצח היו השנה בלוד?
את מוכנה לצרף תמונה של המרכז העירוני (אין) של שכונת הרכבת? תזכירי לי מי ראש העיר? אהה, יש וועדה ממונה בגלל השחיתות העירונית. אין עירייה נבחרת. ככה שנטעם את לוד לפני שאנחנו אורזים את הבית ובאים בהמונינו לעירך הנפלאה. בהצלחה בלוד.
אא | 13.08.11
94.
למה לעבור ללוד, כשאפשר לעבור לאוסטרליה או לקנדה?
שם כשאתה עובד קשה אתה יכול לקנות דירה אחרי שנתיים. למה להשאר פה? מה נשאר מכל מה שטחנו לנו בילדות? לא נשאר כלום. אני מעז לדרוש מחירים הוגנים וקופצים חבורת הזויים שקוראים לי "צפונבון מפונק". אני עוזב, תחנקו פה עם המחירים האלה, לא אכפת לי יותר.
 | 13.08.11
93.
לוד היא עיר בקריסה מוחלטת בעיקר לילדים
אני לא יודע היכן כותבת הכתבה קנתה בית אבל סביר להניח שהיא גרה בגני אביב או בשכונת גני יער ( מעבר לכביש 40). שתי השכונות ,החדשות יחסית, מוזנחות בצורה מחרידה וגני אביב מהווה מסדרון לבתים של סוחרי הסמים במורד שדרות מיכה רייסר. מי שמסתובב שם, בכל שעה ביום או בלילה ממש מסתכן. שלא לדבר על זה שכל הבתים בקרבת הרחוב הראשי סובלים ממכת פריצות של הנרקומנים הנואשים. גני יער , עוד יחסית סביר אבל גם שם ניתן לראות את אזלת היד של הוועדה הקרואה (כבר אמרנו שהעירייה לא מתפקדת כעשר שנים?). מרכז העיר, שיכון שרת, חב"ד, רסקו, בהעדר תיאור אחר, נראות כמו רחובות עזה. עזובה מוחלטת, אין שום טיפול עירוני, צעירים חסרי מעש מסתובבים ברחובות, ערימות אשפה , ונהיגה פרועה של עבריינים בסמטאות העיר. ואסור לשכוח את שכונת הרכבת. אותה "פנינה" שמהווה מוקד משיכה למכורים וספקים מגדרה בדרום ועד נתניה בצפון. בשכונת התקווה בתל אביב יש ממש תחנה מרכזית קטנה רק לטובת הנרקומנים שנוסעים ללוד. תוסיפו לזה את העובדה שלוד היא העיר היחידה בארץ בה קיים בית סוהר (למעשה כמה בתי סוהר) ממש בתוך שכונת מגורים ועם גדר משותפת עם בית ספר ( הייתם מאמינים?). מירב היקרה. בית זה לא רק ארבע קירות. זה בעיקר סביבת מגורים ועם מי הילדים שלי משחקים אחר הצהריים בחצר. דירה אפשר לשפץ, קיר אפשר לצבוע, אבל ילד שלומד בגיל 12 על סמים, אלכוהול וביריונות, את אי אפשר לתקן. אני לא מוכן לעשות ניסוי על גב הילדים שלי. בכל מחיר.
יואב לב | 13.08.11
92.
שנים של חינוך ל"מגיע לי", כשכולם מפחדים לדבר על חוב לחברה
יצרו אנשים שמסרבים להילחם על מחירי המוצרים שלהם (למרות שראינו כמה זה פעל עם הגבינה העלובה ההיא), דורשים שהממשלה תדאג לכל ("שמישהו יעשה משהו !"). ככה זה., חינכו פה כבשים, לא אזרחים בחברה חופשית, ועכשיו כולם מוכנים לוותר על החופש כדי "שהממשלה" תפתור להם את הבעיות. יכל להיות פה גן עדן, עם מינימום של חינולך לצרכנות נכונה. היה נמנע פה כל הקרטלים האלה. זה כולל גם דרישות מהממשלה, מהפקידים שמפקחים על הקרטלים... מדינה עם מירב הפריירים בעולם. ומה? תמיד יש לכולם תירוץ למה לא שווה להתאמץ, למה "אין טעם". כבשים.
גל א | 13.08.11
89.
קשקוש!!!! את טועה ומטעה
הרבה הרבה הרבה!!! אנשים שגם בלוד אינם יכולים להרשות לעצמם קניית דירה. הרבה מחבריי עברו מחוץ לעיר הגדולה, על מנת לנסות את מזלם ולאפשר לעצמם דירה גם במקומות מרוחקים יותר מלוד או רמלה ואינם מציליחים לממש את חלומם. ואלו אנשים עובדים כמובן. ומעבר לזה, אולי מספיק כבר עם השימוש יתר במילה פינוק. אני אוהבת את תל אביב, אני גרה בה מרבית חיי ולא, אני לא רוצה לעזוב אותה. רוצה לגור בה, להינות מקירבתה לים, להינות מההיצע התרבותי שהיא מספקת כמו ששום עיר בארץ לא מצליחה.
 | 13.08.11
87.
איפה הכותבת חיה???
לוד? כפר מלא ערבים פושעים? לגדל שם ילדים?? יש שם עבודה? למה את לא גרה בלוד??? נראה אותך עוברת לשם!!!! שיפסיקו לפרסם שטויות ילדותיות האלו.. מדובר לא רק בתל אביב!! אלא רעננה, כפר סבא, הוד שרון ועוד מקומות סביב מדינת תל אביב שאותה אני שונא... ברגע שהכותבת תעבור לגור בלוד, נחשב גם אנחנו על זה..
יניב | 13.08.11
86.
תלכי לגור בעזה!! וכולנו נשמח
כל המתחכמים האלה עם "מה רע בלוד" - רע!! אני לא אחיה בעיר פשע!! עם עירייה מושחטת ועבריינים ששולטים בכל. וילדי לא יכונכו יחד איתם. זוהי זכותי במלאה! אין לי בעיה עם 30 ערים אחרות בארץ, מכפר- סבא ופתח- תקוה ועד לראשון ורחובות וכולל ירושלים, נתניה, הרצליה, ר"ג, רעננה, ואפילו אשקלון. אבל כולם עלו בטירוף. המחירים פה לא הגיוניים את ואנשים מגעילים שויתרו לעצמם ורוצים להיחשב פתאום "נורמאליים" הם עדיין אפסים שוויתרו לעצמם ולעתיד ילדיהם. ואני אמשיך לגור בשכירות בכפ"ס העיקר לא לחיות לא בלוד ולא בעזה
אורן | 13.08.11
84.
מה רע בלוד? שאלה טובה ואשמח לענות לך.
בלוד נרצחים לפחות 5 אנשים בשנה שבייחס למספר התושבים זה הישוב עם מספר הרציחות הגדול ביותר. לוד במקום הראשון בישראל בסחר בסמים, כל מסומם יודע שלקנות סמים נוסעים ללוד. בלוד גרות משפחות פשע ערביות. ללוד אין ראש עיר כי זה ברור שלהיות ראש עריית לוד זה סכנת מוות. יש עוד דברים שאני יודע על לוד והשחיתויות שקרו וקורות שם אך לא יפרסמו את דבריי לכן אסתפק בזה.
ישראל ישראלי | 13.08.11
81.
אני איש הייטק ותיק העובד באיזור הבורסה ברמת גן
ידי אינה משגת לקנות באיזור הקרוב לבורסה בר"ג (ארלוזורוב זה דירות ישנות וקטנות העולות היום מעל 1.5 מיליון וזבוטינסקי קצת יותר זול אבל רועש וכנ"ל אבא הלל). בר"ג אוכל לקנות עם משכנתא ל 30 שנה רק בסלמה ג' או נווה יהושע או רמת עמידר... גרות שם אוכלוסיות נחשלות. מה הפתרון שלי? אני שוכר בארלוזורוב ב 5500 ש"ח לדירה ישנה בלי מעלית וחניה. אז את מציעה לעבור ללוד? רעיון יפה אבל לא מעשי בשבילי ורוב אנשי ההייטק בארץ
עובד בר"ג | 13.08.11
80.
מי שרוצה ת"א-ר"ג-גבעתיים-רעננה -רמה"ש זה ערים למיליונרים
למעט שכונות הפשע בכל עיר כמובן דירה ישנה עולה מ 1.5 מיליון ומעלה. ההצעה לעבור ללוד או רמלה היא קוסמת. בעניין הערבים- גם בעג'מי יפו קו ראשון לים יש ערבים ודירה שם עולה מעל 4 מיליון שקל- אז גם לוד ורמלה יכולות להפוך לערי עשירים בעתיד הרחוק (למרות שאין ים וצריך להשקיע הרבה בתשתיות עדיין).
שימי | 13.08.11
77.
צריךלהזכיר לכל אלה שקוראים לעצמם לודאים לשעבר
שמי שהרס את לוד בעצם קורא לעצמו היום לדואי לשעבר בכך שמכר את דירתו ואת ביתו לערבי בשביל טמאות של כסף כי הערבי נתן יותר מיהודי שנילחם בזיעת אפו על כל שקל . מי שקילקל את שמה של לוד אלו הלודאים לשעבר רק שהם שכחו שלא יורקים לבאר ממנה שותים אבל זה בסדר כי עכשיו הם גרים במודיעין שוהם וכו'... אבל על השוק שלו לוד לא מוותרים ואת הקניות בסופרים עושים אצלנו כי פה יותר זול.... הרצחתם וגם ירשתם????????????? בושה לכם לודאים לשעבר אני שמחה מאוד שאתם לא השכנים שלי היום!! תודה לכם שעפתם לנו מהעיניים אומנם נכון שקשה לנו היום כי הכנסתם לנו את הערבים לשכונה אבל אנחנו ניתגבר על הכל.
לודאית גאה!! | 13.08.11
75.
מה רע בלוד? קחי רכבת מרשל"צ לת"א ותקבלי תשובה מלאה. עולם שלישי:
ילדים ערומים רצים בין בתי פחונים לערמות של מכוניות לפירוק, מי גשם מהחורף האחרון שעדיין מציפים אזורים מוזנחים בין הבתים, מבנים לפרוק שעומדים שנים מוזנחים, ערמות זבל בוערות ברחובות. לא, לא רוצה לחיות שם. בהודו ניתן להשיג רמת חיים דומה במחיר הוגן הרבה יותר.
ראשוני | 13.08.11
74.
מה יקרה כשהדיור בלוד כבר לא יהיה בר השגה?
אם לוד הייתה עיר ראויה למגורים גם שם מזמן לא היה כבר דיור בר השגה. כמו שדרום תל אביב פעם הייתה זולה וברגע שעברה כמה שינויים כל הפרוייקטים החדשים עולים שם הון תועפות. אף אחד לא מבקש לקבל דירה בחינם,אבל שתהיה איזשהי אלטרנטיבה למשפחות שמעוניינות לחיות בסביבה קצת יותק טובה מערי פשע או שכונות פשע . היום האופציה היחידה היא שכירות -לא רק שמחירה הגבוה מחסל סיכוי אחרון לחזור לדירה משלך, גם זו אופציה ממש לא נוחה בארץ. אין חוזים ארוכי טווח, כי בעלי הדירות מפחדים שלא יכולו לפנות דייר, אף אחד לא מפקח על מחירי הדיור ועל טיב הדירות המושכרות וזאת התוצאה שכולם יוצאים מגדרם כדי לרכוש דירה.
מישהי | 13.08.11
73.
ומה יקרה אם יתהפכו היוצרות?
שהטייקונים וכל המייקונים והשייקונים למינייהם יעזבו את כפר שמריהו צפון ת"א וכל הבתים והוילות עם השטחים הדימיונים יעברו לאיזורים הנכשלים ויפתחו ויעשירו את המקום אז אולי יבינו וישכילן לחשוב לבנות את התחבורה בכדי להגיע לת"א בזמן הקצר ומה גם שכל המקום שיפנו יכיל המון מקומות דיור לכל העמך
דש  | 13.08.11
61.
יש דירות במחירים שפויים בתא
בניתי את ביתי ביד אליהו. לא תאמינו איזה שכונה מקסימה, שקטה וירוקה, מלאת מרחבים, אנשים טובים, איתי עברו עוד עמה חברים משפחות צעירות עם ילדים, והמחירים עדיין שפויים - לכל מי שמתעקש על ת"א. 10 דק' גג מכל מקום , 2 דק' מאיילון, יש לי דירה מרהיבה עם נוף פתוח ואוויר מדהים כי שום בניין לא חוסם. עכשיו אנחנו מתארגנים כמה חברה להתלבש על בניין ולרכוש שם את הדירות ולעשות לנו שכונה
דירה בת"א | 13.08.11
60.
בעד לוד - אין סיבה לסבסד בת"א
הממשלה אמורה לשקול גם פיתוח ערים נוספות. אני בהחלט בעד לוד. לאחר המון שנים של הזנחה הגיע גם מאיר ניצן. ראש עיר רציני מאוד שהוכיח את עצמו בעבר בראשון לציון. אגב - אני גדלתי ברחובות - לא מציאה גדולה מבחינת מקומות עבודה ובילוי, אבל מי שאין לו שיתחיל משם - דירה 3 חדרים. אני אגב, עד היום (בגיל 41) גר בדירת 3 חדרים 70 מ"ר עם שני ילדים. קצת צניעות יש הרבה מה לשפר ורבות מהדרישות מוצדקות - אך אין כל סיבה שמהדינה תתחייב לדירה 4 חדרים בת"א. המדינה תדאג לבסיס ואת הפניקוים ישלמו אלו שיש להם.
אורי | 13.08.11
59.
דירה בחדרה- חלום רחוק!
פינוק? על מה את מדברת?!!!! אני למשל רוצה לגור... בחדרה, כן, לא תגידי רמת השרון, הרצליה, חדרה. אבל מה, מסתבר שגם בחדרה דירת 4 חדרים עולה מיליון שקל. ואם מדברים על הדירה מרווחת וממש חדשה , המחיר גולש גם מעל מיליון!!! גם אנחנו זוג אדמאים,( +2 ), אני מרפאה בעיסוק ובעלי עובד הי-טק ואין לנו אפשרות לרכוש דירה, אפילו בחדרה....
סיגי | 13.08.11
55.
תגובה ל-8
אני יליד לוד וגרתי בעיר עד גיל 25 , אומנם נכון היום אני לא גר בעיר אבל בקשר לטענה שלך שאופי הילדים נקבע על פי הסביבה שמקיפה אותם - את טועה ומטעה. בכל אבל הכל נקבע על ידי ההורים, לידיעתך מערכת החינוך בלוד היא מהמעולות שיש -תיכון מדעים מספר 2 בארץ לפי דירוג בעיתון הארץ - אבל נחזור לטענתך - בשכונה שגדלתי בה יצאו ילדים מכורים לסמים, אחד יושב בכלא על רצח אבל גם יש כמוני - כמו משפחתי - אנחנו ארבעה בנים - שלושה אקדמאים, אני עם תואר שני, אח אחר רואה חשבון -בכיר מאוד, אח שלישי מנהל מחלקת יצוא בחברה בינונית אח רביעי עובד בהי טק, לכן אני חוזר ומחזק את טענתי ההורים קובעים את הכל. אוסיף כי לעיר מיקום פנטסטי, אני לא מתעלם מבעיית הערבים - אבל להם יש את האזורים שלהם ולנו היהודים אין מה לחפש שם, כמו כן בעיר לוד כמו בכל עיר אחרת יש מהכל טובים ורעים משכילים ולא משכילים לידיעת הטוקבקיסטים רוב צרכני הסמים מגיעים לעיר מתל אביב , יפו רמת גן וגבעתיים בתוך העיר מספר הנרקומנים/משתמשים יתן למנות אותו על כף יד אחת
עמוס | 13.08.11
52.
כדי לעבוד בתל אביב ולגור בלוד צריך שתי מכוניות!
לפני שמדברים על לגור בפריפריה כדאי היה שתהיה כאן תחבורה ציבורית סבירה אם לא למעלה מזה. אני ובן זוגי עובדים - אני בתל אביב ובן זוגי בירושלים. אם היינו גרים בלוד עם שני הילדים הקטנים שלנו היינו זקוקים לשתי מכוניות כדי לתפקד. שנינו מרויחים שכר סביר אבל לא יותר מזה ולא מקבלים רכב מהעבודה. חוץ מזה שנינו נולדנו וגדלנו בתל אביב. למה לא סביר שנרצה לגור במקום שבו גדלנו, שנוכל לעזור להורינו הלא-צעירים.
דלית | 13.08.11
51.
כרגיל, כל הפרשנים מדברים על מעבר לערים זולות. אף אחד לא מדבר על כך שהעלייה היא כלל ארצית
נכון שמי שרוצה לקנות דירה, ואין בידו את הסכום לקנות, ילך ויקנה דירה זולה יותר במקום מרוחק יותר מהאיזור בו הוא התכוון לקנות מלכתחילה, אבל זה בוודאי לא מתכון לפתרון הבעיה שקיימת בכל הארץ. תל אביבים שקונים דירה בפריפריה, גורמים לעליית מחירים באותם איזורים, ואז עליית המחירים עוברת אל האוכלוסייה המקומית. גם בפריפריה יש מאהלי מחאה (למשל בכרמיאל ובקריית שמונה), "פתרונות" מהסוג הזה רק יחריפו את הבעיה באיזורים אלו ובוודאי לא יפתרו אותה. כל הפרשנים וכותבי המאמרים שאומרים שתושבי המאהל בת"א חיים בבועה, ושעליית המחירים היא תוצאה של פינוק, ושהפתרון הוא פשוט מעבר לאיזורים זולים יותר, חי בעצמו בבועה, ולא רואה את התמונה הגדולה שהיא עלייה כלל-ארצית במחירי הדיור.
ע"פ | 13.08.11
50.
לוד לא במרחק 20 דקות עם פקקים, והתחבורה הציבורית לא מאפשרת לשקול בכלל
מי שעובר ללוד בשום מצב לא יכול להגיע לתל אביב תוך 20 דקות. אולי באמצע הלילה. עם הפקקים של הבוקר גם מגבעתיים אי אפשר להגיע לתל אביב תוך 20 דקות. אז די כבר עם הפיקציות האלה. אבל זה כן מחזיר אותנו לנושא התחבורה הציבורית. אם הייתה רכבת איכותית, מהירה, תכופה ואמינה מלוד לת"א, אולי לוד היה משהו שאפשר לשקול. במצב הנוכחי - אין מצב.
נועם | 13.08.11
48.
נכון אבל לא נכון
אין ספק מיקומה של לוד וגם של רמלה הוא מאד אטרקטיבי ,הן ערים שקרובות למרכז אך הבעיה עם הערים האלו שאין פיתוח והשקעה בערים הללו . אם המדינה תחליט להשקיע בהן ולעודד זוגות צעירים לעבור לגור בהן ,הן יכולות להיות מודיעין החדשה . כי עם כל הכבוד למיקומן הגאוגרפי יש בעיה חמורה של פשע וגם נושא הערבים משפיע .
טופר משכנתאות | 13.08.11
41.
הדיור בישראל יקר בצורה מטורפת בכל מקום בלי פרופורציה למה שיש לישוב להציע.
כמה עולה דירה בלוד? כמו בית פרטי יפה בפרוור טוב של ארה"ב / קנדה / אוסטרליה וכן הלאה. רק שבפרוורים האלו יש ברוב המיקרים מערכת חינוך מעולה ושפע של מרכזי ספורט, קניות, בידור וכל מה שאדם מחפש לו בחייו מכל כיוון ובכל תחום ועניין בחיים. בישראל גם אם בוחרים לגור במיצפה מרוחק בגליל או בעיירת פיתוח עדיין משלמים הון על הדיור עצמו כשלסביבה עצמה (ליישוב) אין תמיד שום שירותים סביבתיים להציע לתושבים.
מה זה השטויות האלו? | 13.08.11
40.
רוצים לחיות בארץ - תשלמו!!!
אני לא מזדהה עם מחאת האוהלים...מי שרוצה לחיות בארץ ...שישלם על זה. במקום להקים אוהלים פאתטיים ...תעזבו ..למקומות הרבה יותר טובים. חברה שעברה לאוסטרליה מרויחה פי 4 מאשר בארץ, חבר שנמצא בסן פרניסיקו מרויח 40K בחודש, עוד זוג באמסטרדם כבר מסודר ויחד עם הוצאות המחיה הרבה יותר טוב מאשר בארץ משבר נדל"ן בארה"ב הדירות עולות הרבה פחות. אז תמשיכו למחות ולא לעשות באומץ את הצעד הנידרש.
העתידן | 13.08.11
39.
לא רע בלוד אך גם בכל הארץ המחירים יקרים גם בדרום וגם בצפון
יש במשהו בדברייך , אך גם בלוד המחירים מתחילים להיות יקרים. אל תשכחי את התדמית של העיר והפשיעה ההולכת וגוברת. מלבד זאת מחירי הדירות יקרים לא רק בתל אביב אלא גם בדרום ובצפון. לא ייתכן שבית חדש עם 4 חדרים ומעלית עולה במרכז לפחות מיליון ו חמש מאות ובצפון אין מה לדבר על פחות ממיליון. לא יתכן שהבנקים יידרשו מאיתנו 50% בתור התחלה ובנוסף נאלץ לחיות במשכנתא גבוהה רוב חיינו . גם בלוד צריך להוריד את מחירי הדירות ב 50% בכל המדינה צריך להוריד את המחירים לפחות ב 50% . .מגיע גם לנו לחיות בארץ כמו שחיים בחו"ל .לא כל המוחים מעוניינים לגור באזור המרכז. גם בתים ישנים באזור הצפון בלי מעלית יקרים מאוד. לסיום שמחנו לקרוא את המאמר שלך אורלי ורונן
אורלי דימנט | 13.08.11
38.
יש לטפל קודם בבעיית ההגירה השלילית
לפני שממליצים לאנשים מבחוץ לעבור ללוד.. כל בני כיתתי בוגרי התיכון האיזורי שם לא נשארו בעיר. כששיווקו בזמנו את גני אביב בפרסומות דיברו על "12 דקות מתל אביב" ועד היום כשנוחתים בנתב"ג הכרוז מודיע שהגענו לתל אביב.. חס וחלילה להגיד 'לוד'. בראש ובראשונה יש להבריא את העיר ולשקמה מהמצב המחפיר של ועדה קרואה, שרק מוסיפה לתיוג השלילי עם תדמית הפשע. היכל התרבות בלוד פעיל בקושי אחת לחודש. בכל המרחב של רמלה-לוד-באר יעקב-נס ציונה אין בית קולנוע אחד. אין בית קפה אחד, לזוג עם ילדים אין ללוד מה להציע. אין אף פעילות שמתאימה למשפחה עם ילדים קטנים או בגיל תיכון , פרט לקניון קטן ודל בהיצע. לאוכלוסיה היהודית המבוססת בלוד (ויש שכונות וילות) העיר משמשת עיר שינה בלבד. וחבל כי יש פוטנציאל עצום- תיכון מצויין למדעים, תחבורה טובה עם מוניות שירות כל 5 דקות ותחנת רכבת נגישה, ממצאים ארכיאולוגיים שיכולים לשמש פנינה תיירותית.
אירוס  | 13.08.11
37.
פינוק???? מה עם עבודה בפריפרייה??? פקקים??? תחבורה???
אני בת 32 ואין לי, ולא רואה מתי יהיה, כסף לקנות דירה. (למרות שמאז ומתמיד עבדתי במשרה מלאה) אני נאלצת לשכור דירה. כסף לאוטו, ביטוח, דלק - יישאב לי המון מהשכר לחודש - אז אני לא אקנה אוטו. תחבורה ציבורית - מסורבלץ, לא אמינה, יקרה... להחילף 2-3 אוטובוסים פעמיים ביום ייקח המון מהבריאות הנפשית שלי (ומהכיס). בקיצור - האלטרנטיבה השפויה היחידה שנשארה לי היא לגור קרוב למקום העבודה. כשהמדינה תדאג לנגישות תחבורתית במחירים שפויים, אשמח לעבור לפריפרייה.
עדי | 13.08.11
36.
כל הכבוד לך עשית בשכל...
לפני כשנתיים היינו באותה סיטואציה כמוכם,רצינו לקנות דירה במחיר שפוי ובמרחק סביר מהמשפחות וממקום העבודה. ובכן להבדיל מכל אותם המפונקים למינהם ,קנינו דירת 4 חדרים יפייפיה,מקבלן עם מרפסת שמש 13 מ"ר ,באשקלון. אנו גרים בדירה כבר 8 חודשים (הייתה בבנייה שנה ושלושה חודשים),ומרוצים מאוד מהעיסקה שעשינו. קודם כל ערך הדירה עלה מאז בלפחות ב 200K ש"ח ,המרחק נסיעה למשפחות עומד על כ-20 דקות עם רכב. העבודה של אשתי באשקלון,והעבודה שלי באשדוד,מרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. קיצור ח'ברה עדיף להתחיל בקטן ולאט לאט להתקדם,להשתדרג,גם אם זה אומר לגור בפריפרייה. אגב אני ואשתי אף פעם לא אהבנו את ת"א והצפיפות הנוראית בה....
אלון | 13.08.11
35.
יש קמצוץ אמת אבל לא יותר מזה
המגיבים נותנים שם של בית ספר אחד טוב ובזה מבטלים את העובדה שמערכת החינוך בלוד לא טובה. זורקים באוויר שהמחירים שם שפוים (גבולי) אבל שוכחים שזה המקום היחיד במרחק 20 דקות מהמרכז שזה כך. נכון אנשים צריכים להתפשר ובגלל זה מתפשרים על מרחק אבל אני לא מוכן להתפשר על סביבה טובה בגלל זה אני גר במרחק של 35 דקות מהעבודה(בלי פקקים שזה נדיר. אם נותנים את לוד כדוגמא למה לא לתת את רחובות שהמחירים שם לא הגיונים למה לא לתת את אשדוד שגם שם אי אפשר לקנות דירה ואפילו אשקלון. אולי יושבי האוהלים "מפונקים" שלא עבדו יום בחיים אבל הם מיצגים את כל אלה שאין להם זמן לשבת באוהלים ועסוקים בלשרוד. בו נזכור שמעמד הביניים זה כבר לא עשירון 5-7 אלה 8 ו 9. זה עצוב שעם הכנסה של 12 אלף נטו למשפחה עם 2-3 ילדים מספיק רק לשרוד.
זיו | 13.08.11
33.
מחירי הדירות יקרים בכל הארץ מחדרה ועד גדרה
נשמע לך הגיוני שדירת שלושה חדרים בירושלים עולה 900 אלף שקל נשמע לך הגיוני שדירת ארבעה חדרים בחדרה עולה באיזור מיליון שקל נשמע לך הגיוני שדירת ארבעה חדרים בנתניה עולה מיליון 200 ואני לא מדבר על תל אביב !!!! פשוט המחירים גבוהים ביחס למשכורות וזה לא משנה באיזה איזור בארץ בשנת 2003 השכר הממוצע היה באזור 7000 ש"ח ומחיר הדירות היה נמוך ב 50 אחוז ביחס להיום , השכר הממוצע היום הוא 8800 אין שום פרופרציה בין המשכורות למחירי הדירות ואני לא מדבר על תל אביב שזו בועה של פלצנים.
יניב | 13.08.11
31.
מה לא מובן שיש בועה ענקית ?????????????
60 אחוז עליה בשנתיים לא אומר שמשהו כאן בעייתי???? דבר נוסף.. נמאס לי שהמבוגרים , אלה שקנו בתים לפני 2009 מטיפים לנו מוסר.. אני רוצה לראות צעיר אחד שרק התחתן ואומר שהוא לא מבין על מה המחאה... ברור שאלו שיש להם בתים לא יבינו על מה מדובר, אני גר בבאר שבע ומתקשה לקנות..
אני | 13.08.11
30.
העיר לוד
כדיירת שגרה בלוד כבר שנה אני חייבת לחלק את העיר לשנים- העיר עצמה והחלק השני השכונות החדשות שנבנו סביבה. לפני כשנה עוד לפני בלאגן האוהבלים קיבלתי על עצמי החלטה שהיא להשאר במרכז הארץ בעקבות תחום עבודתי אבל כדי לא לשקוע כלכלית לחפש פתרון דיור נורמלי ואחת משכונות העיר בהחלט ענתה על דרישותיי: דיור זול ומרווח דירת 3 חדרים חדשה יחסית עם מעלית במחיר מעולה יש חתבורה נהדרת לתל אביב שזהו מקום עבודתי ומבחינתי מצאתי את השילוב האידאלי, כן ,התפשרתי , אבל אני מרוצה כי השכונה היא שכונה חמימה ללא פשע אין רעש של תחבורה כל היום ויש שקט בערבים שזה מבחינתי נהדר. אני לא יכולה לומר לאחרים מה לעשות ועל מה להתפשר או לוותר אבל אם רוצים זה בהחלט אפשרי. אני מטבעי לא אוהבת את המולת תל אביב אז אולי זו הסיבה שאני מרגישה טוב מאוד בבחירה שלי אבל כבחירה שלי להשאר במרכז להתקדם בתחום המקצועי ולשלם מחיר שפוי על דירה אני בהחלט מרגישה שהצלחתי. הכל תלוי באיך רוצים להסתכל על הדברים- לעיר עצמה- לוד אני משתדלת לא להגיע אכן העיר עצמה לא נעימה בעיקר מבחינת המראה המוזנח שלה.
רעות | 13.08.11
26.
למה להיכנס לקטנות?
הכותבת לא מתעקשת שתעברו ללוד, אלא שתצאו מתוך הקיבעון שאתם נמצאים בו ומבקשים דירה באיזורים מבוקשים כמו ת"א (שדירה 2 חדרים עולה 1.9 מליון...). צאו מהריבוע הקטן שאתם נמצאים בו ותסתכלו על מקומות נוספים: יבנה, באר יעקב, תלמי מנשה, לוד, נתניה, בת ים, חולון... התושבים הם שיגרמו למקום להיות מה שהוא- ראו את המקרה של חולון שהפכה מעיר פריפריאלית עם תדמית מוזנחת לעיר שנוח וכדאי לגדל בה ילדים, או באר יעקב ממקום שאליו מפנים עולים חדשים בעלי יכולת כלכלית נמוכה לאיזור שנמצא בתנופה אדירה ומושך אליו זוגות צעירים בעלי מקצועות חופשיים והשכלה גבוהה מכל ערי המרכז... צאו מהקופסא ותתחילו לחשוב אחרת- השינוי יבוא מכם.
אני | 13.08.11
22.
למגיב 8
אני נער שכל חיי גדלתי בלוד. ותאמין לי אני ממש לא מסתובב ברחובות, מעשן סמים או דוקר. נכון שהילדים הרבה פעמים מושפעים מהסביבה אבל אתה בתור הורה משפיע יותר עליהם גם בגלל שאתה קובע באיזו סביבה הם יסתובבו. אם תיתן להם להסתובב עם ילדים מהגן באזורים הטובים יותר של לוד (תתפלא, יש אזורים מצויינים בלוד, כמו שכונת לוד הצעירה או שכונת נווה נוף, ועכשיו אפילו בונים שם מגורי יוקרה ליד בית המשפט המחוזי שבדיוק בונים ליד הקניון!) סביר להניח שהם יגדלו בדיוק כמו כל ילד אחר בכל עיר אחרת. אל תשלול ישר את האופציה הזאת כי כן אפשרי לגדל ילדים טובים ומחונכים כראוי בעיר (יש מערכת חינוך מעולה, מעולה במיוחד לכיתות ט'-י''ב בגלל שיש שם את אחד התיכונים הכי טובים בארץ. בית ספר תיכון למדעים בלוד, שהוא מתרכז במגמות המדעיות ונחשב לאחד הכי טובים בארץ), לאו דווקא רוצחים. ככה ששים לב לפני שאתה כותב ומבסס את דעתך אך ורק על מה שהתקשורת מראה לך כי יש בעיר לוד יותר מסתם מקום שרוצחים בו, זו עיר שיש לה פוטניציאל אדיר שחלק ממנו ממומש כבר עכשיו, ואם אתה עוד אנשים יבואו לפה לגור (זו פה בכל זאת הרבה יותר מתל אביב) תאמין לה שמצב העיר הזאת תשתפר ותיתפס פחות כמרכז פשע.
מישהו1 | 13.08.11
21.
תבררו ותבינו שיש אקדמיים, אנשי עסקים מצליחים, אנשי תרבות במעמד הראשון שמגיע מלוד
אני בעלת עסק לכלות מאוד מצליח בדיזינגוף ומגיע בגאווה רבה מלוד, מרגע היציאה עד פתח החנות לוקח לי 50 דקות הגעה שרק בתוך ת"א לוקח לי לנוע כמחצית מהזמן. מספיק להתרשם מהסטיגמות, תגיעו ותראו שלוד היא עיר שקטה, בעלת הרבה מאוד פוטנציאל שמתחיל להתממש מרגע הגעת ראש העיר החדש שהוא ראש העיר לשעבר של ראשון לציון. כמו שהעלה עיר זו לשם נחשב הוא יעשה גם כאן. רק צריך מעט סבלנות. שווה לגור בלוד!!!!!!!!!!!!!!
שמחה ג'נשוילי | 13.08.11
13.
מספר 7, ה"עובדות" שהבאת הם שקרים גסים. הפשיעה בלוד לא חורגת מערים אחרות
תקרא את הסטטיסטיקות שהמשטרה מפרסמת ותראה שהפשיעה בלוד אפילו נמוכה במעט מאשר בערים אחרות. את אלפרון חיסלו בתל אביב, בראשון לציון התפוצצו בשנה האחרונה מספר מטעני חבלה ונזרקו רימונים, חלק מזה קרה בשכונות החדשות במערב ראשון !!! משפחות הפשע אוהבות להתמקם דווקא בערים עם תדמית יוקרתית כמו רעננה (אלפרון) כפר סבא, הרצליה, ותל אביב. אז אל תבלבל לנו את המוח עם שקרים.
אריאל | 12.08.11
9.
יש בלוד יופי של שכונות, גם מעבר לאוטוסטרדה.
העניין הוא שבגלל מחסור דיור במרכז, המחיר נקבע לפי מי שמוכן לשלם אותו. ואגב, דווקא יוזמי המאבק הם אלו שמתנגדים לבנייה לגובה בת"א ולהאצת אישורי בנייה, בטענות שזה יפגע במרקם העיר או יוסיף צפיפות. קצת מגוחך שרוצים לגור דווקא במרכז העיר הכי עירונית בארץ ואז רוצים שתראה כמו כפר.
מכיר את האזור | 12.08.11
7.
בהחלט לא הייתי מוכן לגור עם ילדיי בלוד
כמה עובדות שגברת בן עובד שכחה לציין בהקשר ללוד: * כ-15 מעשי רצח בוצעו בלוד בלבד ב-3 השנים האחרונות, הרבה מעל הממוצע הארצי. * סחר בסמים בתוך חלק מהשכונות למול עוברים ושבים (עד לפני כמה חודשים הוצבו בעיר 2 פלוגות מג"ב אך הן הועברו לטייבה. זמן קצר לאחר מכן הפשע חזר לרחובות העיר). * אין ראש עיר ללוד כבר למעלה מ-10 והועדה הקרואה אינה מצליחה ליצור יציבות ולפתח את העיר, מה שגורם לחוסר השקעה בחינוך, תשתיות ובאופן כללי העיר נראית רע. ראוי לציין שעזבתי את לוד לפני מספר שנים אך אני מבקר את סבתא שלי, שגרה שם, לעיתים קרובות.
מאיר | 12.08.11
6.
הנה, יש בלוד דיור זול ובמרכז, למה אף אחד לא לוקח? רק מוחים ?
זה קצת מפריך את הטענה על מחסור דיור בר השגה, תבינו, אני מאד בעד המחאה, המחירים פה יקרים מאד, המיסים מוגזמים, וההפרטות הורסות את המדינה, אבל דווקא בדיור יש עדיין פתרונות באיזור המרכז, פתרונות שהצעירים לא אוהבים כי הם לא "מגניבים" ואין להם את הילת הזוהר שיש לתל אביב אבל דיור טוב וזול במרכז הם בהחלט מספקים !
גבי לוי | 12.08.11
3.
בגדול הצדק עם הכותבת
אכן יש מרכיב של פינוק בעניין הדיור,אבל המחאה הזו,ולמעשה מה שגרם לה לתפוח למימדים גדולים שכאלה ,איננה נקודתית על נושא הדיור.המחאה היא מחאה כלכלית חברתית רב מערכתית.המחירים בישראל עלם ועולים כבר שנים,ואיכשהו המדד לא עולה ביחס ישר אליהם,הכיצד? מוצרי המזון,ומוצרי הצריכה בכללותם רק מטפסים והשכר? ממש לא ביחס ישר אליהם,ממש לא בכוון,כיצד? עול מיסים כבד,כבד מאוד,ומה בתמורה? באמת מה? התשובה פשוטה ,עובדים על אנשים בעיניים ,וגונבים מהם לטובת אנשי ההון שבלי בושה מקבלים לידיהם הון עתק של הציבור,אנשי הון תורמים כסף,את הכסף שלנו,איזו חוצפה,ובסוף לא מחזירים(תספורת),סבסוד שהולך ומצטמצם,הכל יקר,מחירי הבתים הם רק חלק קטן מאוד.אני חוזר ואומר,יש פה עבודה ענקית בעיניים,פרסום של נתונים מגמתיים ושקריים,ויש גבול,יש גבול למה שאזרח מסוגל לספוג,ואם לא יהיה פה שינוי מהותי מאוד מאוד,לא תפאורה אלא מהות,לא ירחק היום שתקום פה מחאה הרבה פחות תרבותית ,שתקח בכוח את מה שאנחנו היום נותנים בקלות,אפשר לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן,אי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן!
יוסי | 12.08.11
1.
צודקת, כל הכבוד, לאט לאט מתברר שיש לא מעט אקדמאים בלוד
גם אני מהנדס תוכנה עובד בהיטק וגר בלוד כבר מספר שנים, לא רציתי למשכן את עצמי לבנק ל 30 שנה, בלוד מצאתי דירה חדשה 4 חדרים ב 500 אלף שקל. מבחינה תחבורתית העיר הזו היא חלום, נמצאת על כל הכבישים המהירים, כביש 1 כביש 6, כביש 431, החיים כאן נוחים ושקטים, ממש לא מה שמצטייר מהתקשורת. מסכים עם כל מה שהכותבת רשמה, יש היום פתרונות רק שאף אחד לא מוכן לקחת אותם רק מסיבות יוקרה ומיתוג. תחי המהפיכה !
אבי המהנדס | 12.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת