21. וואו! מלא מלא מלא מכוניות על הכביש או מה? אני שמתי לב בעיקר למדורגת החמישית, קיה, שעשו עלייה ממש רצינית בשנים האחרונות.. רואים אותן בכל מקום! אורן | 30.08.11 (ל"ת)
20. סטטיסטיקה שוב הסטטיסטיקה מטעה ובגדול. שיבדקו כמה מכוניות יש במשפחה וימצאו שאנו לפחות כמו באירופה. באירופה המשפחות הן בנות 4 נפשות לכל היותר ,. בעוד שבישראל ישנן משפחות בנות 10 ו12 נפשות באחוז לא מבוטל,. מכאן נובע העיוות הסטטיסטי. תום | 22.08.11 (ל"ת)
19. חגיגה כ 500000 מכוניות אינן פרטיות זאת אומרת חצי מיליון נוסעים על חשבון אחרים. תום | 22.08.11 (ל"ת)
18. עם ובלי קשר לתחב"צ יש רכבים שכן מוצאים את דרכם להיות שווים את הכסף שלנו, ומבחינת נוחות אני תמיד מעדיף אוטו משלי... אז נכון, אני עדיין גר בר"ג וקשה למצוא חנייה. אבל יש לי פיקנטו, שזה המיני של קיה ואני מאוד מרוצה ממנה... אני גם יכול למצוא חנייה ממש בקלות ככה.. ובואו נגיד שאם הייתי גר בפריפריה אז על אחת כמה וכמה הייתי קונה רכב! mati | 21.08.11 (ל"ת)
17. אנחנו במצב על הפנים בכל קנה מידה 1. משלמים הגי הרבה מס על רכב ועל כל הדברים האחרים 2. כמה משכורות כדי לקנות מאזדה דפוקה? הכי גבוה הארץ. צריך ליסינג או משכנתא 3. כמות רכבים מר 1000 תושבים. נמוך לעין שעור מאירופה, ארהב ויפן. ממש כמו במדינות עולם שלישי 4. יחס כמות רכבים על קילומטר של גביש. גרוע 4. מחיר חלפים. הכי גבוה בעולם 5. איכות שחרות. על הפנים 6. מחיר רישוי שנתי. בכל מקום זה כל שנתיים אצלינו מלא כסף פעם בשנה 7. כל שינוי נחשב לשינוי מבנה. אין לעשות שום דבר העיקר כדי שנקנה מהאלוגופול של היבואנים 8. שר תחבורה כמו ישראל כץ אין באף מקום בעולם. אנאלפאבעת ורמת משכל של מפגר גפן | 20.08.11 (ל"ת)
16. איזה יופי של מקום חמישי אני אישית נוהג על רכב מסוג קיה ואני יכול לברך על העלייה במכירות שלהם. לי זה דיי ברור למה, הרכבים שלהם מצויינים.. אסי | 21.08.11 (ל"ת)
15. ניתוח המידע שגוי בחלקו אי אפשר ללמוד מהתפלגות ארצות היצור על העדפות הצרכנים. רנו מיצרת בספרד, סוזוקי בהודו והונדה בטורקיה. ועדיין רנו צרפתית וסוזוקי והונדה יפניות. | 21.08.11 (ל"ת)
14. מס "ירוק" מביא רק ירוקים לקופת המדינה ! 15.6% מהרכבים הם מאזדה (מן הסתם מאזדה 3) הבזבזנית שעושה בקושי 1 ל -10 !!!?? כמו גם 14.6% של היונדאי ששותה דלק כמו פיל, פרט לדגמים המיני החסכוניים יחסית (יש תלונות ד"א על צריכת דלק של קיה פיקנטו, שזה גם יונדאי בעצם) בשביל זה המציאו את המס "הירוק" ? חייבים לעודד שימוש בדיזל שעושה 1 ל -20 בקלות, אך במקום זה מטילים על הדיזלים מס כפול. Homeless | 21.08.11 (ל"ת)
13. הלמ"ס איבד את אמינותו מזמן!! יש להקים ועדת חקירה שתבדוק את קביעת המדד!!! כל המחירים עולים בסדרי גודל של 3-15 אחוז, אבל המדד יורד...ואם הוא עולה, אז העליה היא בשבריר האחוז...אם יש משהו שעליו צריך לעשות מחאה, זה העניין המרכזי!!! כי בגלל זה המשכורות לא מתעדכנות כלפי מעלה, וערך הכסף יורד. מור | 20.08.11 (ל"ת)
12. למה לא לקחו בחשבון.... למה בכתבה אין זכר על מכוניות ״לא ליסינג״? בטוח שרוב האנשים שנושאים היום על ׳מצ׳דה׳ היו מעיפים אותה אבל במדינה שלנו לובי של חברות ליסינג וגם מיסים כך שמי שיכול בוחר לנסוע באותו ״חינמי״ הייטקיסט | 20.08.11 (ל"ת)
10. למה לא לקחו בחשבון.... למה בכתבה אין זכר על מכוניות ״לא ליסינג״? בטוח שרוב האנשים שנושאים היום על ׳מצ׳דה׳ היו מעיפים אותה אבל במדינה שלנו לובי של חברות ליסינג וגם מיסים כך שמי שיכול בוחר לנסוע באותו ״חינמי״ הייטקיסט | 20.08.11 (ל"ת)
9. טירוף האינדיבידואליזם היהודי במיטבו במקום לקדם תחבורה ציבורית טובה באמת - כל אידיוט נוסע באוטו משלו ופוגש את כל השכנים שלו על הכביש במקום ברכבת. טירוף סביבתי. יואבחלב | 19.08.11 (ל"ת)
8. תגובה ל-2: אני נוסע כל יום להתנחלות שלי בשומרון בכביש מרווח וחדש ואני רואה מכונית (בד"כ צבאית) כל 5 ק"מ בממוצע לי לא צפוף וחוץ מזה, יש ביישוב שלנו (50 משפחות) פלוגת מילואים ששומרת עלינו (חצי מהם אנשי היי טק). אני ישן טוב בלילה וחי טוב מאד. אגב, מה זה אבדן תוצר? השומרוני הטוב | 19.08.11 (ל"ת)
7. איפה כל הארגונים הירוקים שבוכים כל היום על זיהום האוויר ובעצמם נוסעים לכל מקום רק עם רכב שיראו דוגמא ינסעו באוטובוסים אופניים וכד' , להעלות את הדלק ל-10 ש"ח מה הבעיה שאנשים יחשבו 10 פעמים אם להניע את הרכב רוב הנסיעות הם מיותרות ניתן לעשות אותם עם אופניים או ברגל, אנשים צריכים להתאגד ולנסוע ביחד רכב תורן, ובמקום זה באיילון בבוקר 90% מהמכוניות ריקות וכולם בדרך לתל אביב. בנץ | 19.08.11 (ל"ת)
6. אין בישראל פחות מכוניות מאירופה הנתון צריך להמדד מכוניות פר משפחה ולא פר תושבים.בישראל משפחות עם 3,4 ילדים ובאירופה ילד אחד בקושי. מני | 19.08.11 (ל"ת)
2. גם רמת הכבישים לא משהו אם הייתם רציניים, הייתם מציגים את אורך הכבישים בישראל (בק"מ) ביחס לאורך הכבישים בעולם. אם הייתם משקללים את יחס המכוניות לנפש עם אורך הכבישים, הייתם מגלים כנראה שמצבנו רע מאוד, שכן אורכם הכולל של הכבישים בישראל כה נמוך באופן יחסי, שהוא גורם לפקקים ולאובדן תוצר הנאמד בכ-12 מיליארד ש"ח בשנה ! גרניט | 19.08.11 (ל"ת)
1. מדינה כל כך קטנה וצרה חייבת, אני חוזר - ח-י-י-ב-ת להתבסס אך ורק על תחבורה ציבורית צריך להכפיל את מספר קוי האוטובוס במדינה ולממן את זה עם מיסוי כלי רכב גדול יותר. זה יחסוך 400 הרוגים בשנה בכבישים, יחסוך מליארדים על מחלפים וכבישים מיותרים ברחבי הארץ ויאפשר ניידות גדולה יותר בלי פקקים. רק תחבורה ציבורית. רק תחבורה ציבורית. בדנמרק המס על רכב 150%. שוב - רק תחבורה ציבורית. אוטובוסים מוניות ורכבות. אייל | 18.08.11 (ל"ת)
הלמ"ס: על כל אלף תושבים בישראל נוסעות בכבישים 333 מכוניות
21 תגובות לכתיבת תגובה