אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עו"ד מיקי צלרמאיר: "מה שאמרו על זהבית כהן לא אמרו פה שנים על אף צורר"

69 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

68.
להחזיר את הפיקוח על מוצרי מזון ויסוד בסיסיים !
הפתרון למחירים הגבוהים ולמצוקת הדיור הוא לבנות 40,000 דירות לעם ישראל ביהודה ושומרון כל שנה! ולבנות 10,000 דירות לעם ישראל בירושלים-מעלה אדומים כל שנה ולבנות מסילות ברזל ורכבות בכל ארץ ישראל בשיטת חכירה ל20 שנים כמו שעשו את כביש 6 ומנהרות הכרמל! כך אפשר לעשות פי-10 מסילות ברזל ורכבות מהירות מקבלנים סיניים, ללא הוצאות מהמדינה. להגדיל תקנים לרופאים ולבנות בתי חולים נוספים באשדוד, קריות, מודיעין ואריאל. ולהחזיר את הפיקוח של מוצרי מזון ומוצרי יסוד! ביבי תקנה טייסת מטוסי כיבוי ממי-ים מסוג BE-200 ולא מטוסי ריסוס עלובים, עשרות כבאיות אמריקאיות גדולות וחדשות, ציוד פי 20 מהקיים ולגורדי שחקים , ולגייס לשירות כבאות אלפי חרדים. לאפשר לחרדים לעשות שירות לאומי ולעבוד בסיעוד כאחים\ות ובכבאות. כן לחינוך ממלכתי-דתי ושמגיל 3 ילמדו לקרוא ולכתוב! זה עבד בעם ישראל אלפי שנים - עם הוכחות.. להחזיר לפיקוח מוצרי מזון ומוצרי יסוד! די לחזירות של רשתות השיווק של הטייקונים והיבואנים השמאלנים! לא לייבוא חלב או מוצרי חלב! החונטה השמאלנית ומשתפת הפעולה עם האירופאים האנטישמים באירופה וארה"ב רוצה להרוס את ישראל! ישראל יכולה לייצר פי 3 ויותר חלב מאשר המכסות שקובעים לרפתנים. יצרניות מוצרי החלב - שטראוס ותנובה הם קרטל שמכרו את נשמתם לתאגידים אנטישמים באירופה ובארה"ב והם ביחד עם חונטת ההון הקפיצו את המחירים פי 2 ובעזרת פקידוני משרד אוצר ופוליטיקאים מושחתים שביטלו את הפיקוח על מוצרי החלב... הפתרון הוא להחזיר את הפיקוח, לבטל את הייבוא של מוצרי חלב , להגדיל את תפוקת החלב, לעודד יצרניות מוצרי חלב נוספות ולייצא!
 | 28.08.11
67.
זהבית כהן קיבלה את מה שמגיע לה
היא מנהלת מונופול החלב, והחלב ומוצריו בישראל עולה ב 30% יותר מאשר באירופה. זהבית כהן אחראית אישית למצב הזה. בשלב הראשון הממשלה צריכה להטיל פיקוח על החלב ורוב מוצרי החלב, ומיד אחר כך עליה לפתוח את שוק החלב ע"י הכנסת ייבוא מתחרה. אם יש צורך הכנסת צריכה לשנות חקיקה כדי שלא רק זהבית כהן ודומיו ירוויחו אלא גם הצרכן הישראלי.
העסקן | 27.08.11
66.
כמו שעו"ד פלילי יעשה הכל כדי לזכות את לקוחו עושה עו"ד צלרמאייר למען לקוחותיו
איזו תשואה הביאה זהבית לבזק, איזו תשואה הביאה לתנובה ולפסגות. פשוט משחק בורסאי, הצהרות, הצגת תוכניות, ומחיר המניה עולה,. שוק חופשי, תחרותי. בחלום! רק מניפולציות. כישרון, ברור . חוצמזה כשאני בא לבקש הלוואה או מסגרת אשראי הבנקים דורשים ממני ערבות אישית. מדוע לטייקונים חוק אחר? תנו לכולם תנאים זהים ונראה את הטייקונים מצליחים לעמוד בתנאי שוק חופשי...
בעל עסק פרטי | 27.08.11
64.
הרעיון של חברה בע"מ, הוא מבריק מחד (=נותן אומץ להקים עסקים חדשים),אבל גם
מסוכן מאידך (=תחת כנפיו יכולים לחסות כל קרוק וחסר אחריות). המערכת חייבת למצוא את הדרך, "לזכות" את מי שהכשיל אחרים בתמימותו (=ובשאיפתו למקסימום רווח)...ו"להאשים" את מי שהכשיל אחרים בזדון (=את אלה שמחפשים מינימום סיכון). בית המשפט חייב להוכיח אנשים על מחדליהם (=גם רשלנות אולי?), אם פעלו שלא בתום לב..... ולא הבנתי בכלל מי לדברי העו"ד המכובד, התייחס לגברת כהן כמו ל"צוררת"?...כולה הוסיפה כמה שקלים למחיר הקוטג',וכמה שקלים למחיר הגבינה הלבנה (=ונדמה לי שגם היא וגם הגברת שטראוס...אמרו שהמחאה מוצדקת...לא?).
לא הכל זהב אצל זהבית! | 27.08.11
60.
הוא צודק. אין יכולת משילות וזו התורה בשלוש מילים
לכל המתלהמים בטוקבקים, שימו לב, אם המדינה היתה בעלת יכולת משילות הרגולטורים היו עושים את עבודתם, השופטים היו שופטים והאזרחים לא היו נזקקים לשירותי ״תיווך״ של העולם התחתון וכל הסוחטים למינהם לא היו יכולים לסחוט את המדינה. כנראה שהדמגוגיה הסוציאליסטית הוציאה אותכם מדעתכם בשנאה למראה שמציב בפניכם המרואיין.
מנחם | 26.08.11
59.
הלך הזרזיר אצל העורב
גם זהבית כמוך לא מבינה מה רוצים ממנה בסך הכול העלתה את מחיר כל מוצרי החלב בצורה דרמטית ולא רק את מוצרי החלב גם הבצים העופות והבדר הירקות בקיצור את כל מוצרי המזון שהיא שולטת בהם ושם את קרן האייפקס שעם ישראל מושקע בה היא גורפת הון על ידי העלאת העלות של האנשים שלא לדבר על השכר העלוב הפוגע והמשפיל שהיא משלמת לעבדים שלה את זה אדוני אתה כן הבנתה?
שושנה | 26.08.11
56.
עו"ד קשקשו, תרתי משמע. תראו סרטונים של זליכה ביו טיוב ותבינו טוב יותר.
קשקשן זו מחמאה, כי הייתי צריך להגיד זורה חול בעיניים ומוליך שולל. נו באמת, הטייקונים לא אשמים? מי בדיוק ממליך פה חברי כנסת שפועלים בשבילו? מי מארגן שקשוקות של פקידי אוצר וציבור שמאשרים מהלכים הזויים על חשבון כספי ציבור לטובת בעלי הון בודדים שהונם מתעצם על חשבון הקופה הציבורית? כן, הקופה הציבורית, זו שאין בה כסף לרפואה, לחינוך וכל הבעיות הללו שציינת ש"מה הטייקונים קשורים לזה". תכנסו ליו טיוב, תרשמו ירון זליכה, ותמצאו כמה הרצאות מאלפות שלו בנושא שיסבירו לכם נהדר את הקשר הון שלטון.
תומאש | 26.08.11
48.
זהבית כהן הרוויחה בצדק את הנאמר ועוד
במשק מונופוליסטי כמו המשק הישראלי, קשה לבוא בטענות לחברות, תפקיד הממשלה הוא לשלוט ולספק את צרכי העם, לא צרכי הטייקונים והמונופולים, כאן חטאו ממשלות ישראל בשנים האחרונות. היות והטייקונים ניצלו לרעה את התנאים הסופר טובים שקיבלו, עכשיו הגלגל הולך להתהפך בגדול, ראה מקרה הסלולאר. התקווה היא בבחירות הבאות, יותר כחלונים, פחות שטייניץ. צפויה מלאכה רבה לעו"ד המלומד, הפעם בפירוק מונופולים וקרטלים, בכל מקרה הוא ירוויח בגדול גם הפעם.
מיכאל | 26.08.11
47.
פשוט כתבה מדהימה- כך גם קורה בענף הבנייה.
פעם על מנת להוציא היתר בנייה הינו מצירים בצבעים ביד ומגישים תוכניות. כיום הבירוקרטיה הורגת ! אנו מקבלים רשימה של עשרות מטלות שלא קשורות לבניין. וכל מהנדס עיר מבקש עוד מטלות כאילו הוא הבעל הבית הגדול במדינה. הבירוקרטיה עולה המון כסף לקונה הדירה כי העלות של הריבית של היזם שקונה את הקרקע נופלות על האזרח הקטן. מסכנה: יש לחוקק חוק מה מותר לרשויות לדרוש, ושאר המטלות יהיו בחתימת האדריכל כי הם תואמות את התכנון. לפעמים לוקח שנה וחצי או שנתים לקבל היתר בנייה- הפקידים העצלנים הם הקובעים את המדיניות ולא ראש הממשלה שמפריח סיסמאות של סופרטאנקר.
משה | 26.08.11
46.
משרתם של אדונים ושל ריקבון
לפי צלרמאיר, הכל במדינה דפוק חוץ מאולמרט (והירשזון והמעטפות, והמלחמות) והטייקונים וקרן אייפקס ((הצדיקים... ותודה על כך שאתם קיימים כי מה היינו עושים אם לא הייתם). לעג לרש. העמדה הזו מטופשת על גבול הרשעות. יש מי שקונה את זה שזהר גושן הוא הבעיה? - הלוואי שכל רגולטור היה פועל כמוהו...
שמוליק חן | 26.08.11
39.
לא שווה התייחסות
פרקטיקות ניהול העסקים של זהבית ודומיה ידועים לכל מי שנמצא בתחום ואני מתאר לעצמי שאפילו לעוכר הדין המרואיין כאן יש איזה שהוא מושג על ההבדל בין ניהול עסקים יצירתי המבוסס על כשרון לבין זה המבוסס על קשרים ומניפולציות בגרוש. מאוד מצער ומאוד מפחיד שה"צמרת העסקית" של ישראל ונושאי כליה מאופיינת על ידי יכולת הכחשה והדחקת מציאות כה בוטה ופשטנית, באמת, כאילו הבן אדם מאמין שאנשים כל כך טיפשים ? פשוט לא יאומן.
משה | 26.08.11
35.
לצירמאייר היקר ברגע שאמרת מי שלא יכול לשלם עבור גבינה
/שלא יקנה איבדת את כל יכולתך לראות נכוחה ולבקר או להגן,המענה שלך או הצידוק מזכיר לי את שיילוק שאמר להגנתו [מי אני הכרחתי אותך ללוות ממני]הלא 3 החברות שולטות ביד רמה על משק החלב ואם זה על לחם או סוכר ויש חלק שגם שם המצב די דומה הלא יילדי ונכדיי מגינים בגופם שמשיכו לעבוד ולייצר אבל כאשר חוזרים הביתה אין מי שיגן עליהם מפני העושק של אייפקס ודומיהם,לסיום ולא לסכום אינך צודק בעליל ןעלזה סבי היה אומר [מאייר מיט דה לנגאר אייר]
גדעון | 26.08.11
34.
הפנינג המחאה בישראל
המחאה הנוכחית תתפוגג במהרה ומדוע? ראשי המחאה מחפשים ומטילים את האשמה על הטייקונים במצב , אבל יש להם טעות בכתובת . הטייקונים אינם אשמים כלל . לטייקונים יש חברות עסקיות פרטיות והם לא אשמים שממשלת ישראל מפריטה ומוכרת להם את נכסי הציבור . אין מושג כזה טייקונים חזיריים. יש מושג כזה בהחלט כן, בארצות קומוניסטיות או בארצות שיש שם ארגונים קומוניסטים. מכאן ברור שהמחאה אצלנו מונהגת ע"י ארגוני שמאל קיצוניים והיא כן פוליטית . האשמה בקוטביות של הציבור בארץ מוטלת על הממשלה (זה בכלל לא משנה איזו ממשלה זו היתה ואם זה היה קודם). כרגע יש ממשלה בארץ והיא לא עושה כלום לצמצם את הפערים. ראשי המחאה צריכים לפנות לממשלה באשמה ולא לקומץ אנשי עסקיפ פרטיים. בכלל המחאה הזו נרת יותר הפנינג של סוף קיץ והיא תתפוגג בספטמבר . אין למחאה הזו דרישות יחודיות לתיקון , היא מורכבת מערב רב של אירגונים שאין ביניהם בכלל גישור . למחאה אין מנהיג ולכן היא תתפוגג בדיוק כמו שהיא קמה והופיעה.
יעקב | 26.08.11
32.
הטייקון, כפי שאתם קוראים לו, מנתק את האחריות האישית שלו מהחברה. אלה כללי המשחק.
אז מסתבר שלבעלי חברות אין אחריות אישית. אלו כללי המשחק. אם אני טייקון - מה זה אומר? כשהחברה שלי מרוויחה - הכסף שלי - זה ברור. אבל מה קורה אם היא מפסידה - זה היא, לא אני. בעת הפסדים לי אין נגיעה לכסף של החברה. זו חברה בע"מ. אם לא מבטיחים לי הגנה כזאת, אני לא משחק. אלו הכללים שקבעתי. למה? ככה בא לי. כשעסקים קטנים מפסידים - בעל הבית הולך לפשיטת רגל. מפסיק לעשות עסקים כושלים. לעומתו - חברות גדולות מבקשות מהממשלה "למחוק חובות". ומי ישלם את החובות שלהם? אתם ואני. למה? כי אלו כללי המשחק. מעניין שמההרווחים שלהם לא ראיתי שקל.
R | 26.08.11
31.
גועל נפש
זה השיטה הקפיטליסטית יש להם תשובה מוכנה לכל שגעון שלהם וככה ניראים אנשים שהצליחו בחיים כאילו אין חלש וחזק והוא כל כך לא מחובר וכלכך מלא בכסף שיספיק לנינים שלו לבריאות הצלחת אנינ מבינה אבל אני נולדתי למשפחה קשת יום ואתה אורמ לי במילים אחורת חזק שורד נשמע טוב אז למה כועסים על היטל כל אחד והשגעון שלו לא?
 | 26.08.11
30.
עו"ד צלרמאיר נכשל בגילוי נאות
גילוי נאות חייב את עו"ד צלרמאיר לגלות ששותפו עו"ד רוזובסקי ייצג את השופט דנציגר ואח' בעניין הקרקע בנתניה עליה השופט דנציגר נחקר במשטרה. זה לא גילוי נאות לרמוז שהפרקליטות עושה עוול לדנציגר. זה לא מספיק לציין שהיום הפירמה היא "צלרמאיר, פילוסוף, רוזובסקי, צפריר, טולידאנו ושות'"
משפטן | 26.08.11
29.
שחיקת כוח הקניה של הציבור ב 40% בשנתיים
עו"ד יקר, אל תנסה לצייר תמונה של טייקונים חמודים שאכפת להם מהציבור. חבריך הקימו קרטל על מרבית המשק, הם שולטים בו מתאמים מחירים ואין שום תחרות אמיתית, הציבור התעורר אומנם מעט מאוחר אך התעורר, לא קונים יותר את סיפורי הסבתא, ראינו איך דנקנר עשה את האקזיט שלו בכספי קרן הפנסיה מבטחים, ראינו איך תשובה קונה במליונים ומסתפר עם חברה אחרת שלו והכל מכספי הפנסיה של הציבור, נמאסתם, החזירות שלכם עברה כל גבול, אתם והממשלה שמשרתת אותכם, לא עוד כוח הקניה העיקרי בידי המעמד המרכזי (ביניים) והוא גם משלם את עיקר המיסים. איך תסביר שמוצרי חברת תנובה היקרה (תרתי משמע:) נמכרים באנגליה הרבה הרבה יותר בזול מבארץ , האם אין זו חמדנות לשמע...מספיק נמאסתם הניצול לא יימשך, אנחנו לא ניתן לו להמשיך ננסה בטוב, ננסה בבחירות, ואם ישימו אותנו בפינה נגיע גם לכיכר תחריר משלנו- נקוה שלא, המדינה היא של הציבור הרחב, ולא של קבוצת מיליארדרים שעושים בה כרצונם. דוגמאות יש מפה ועד הודאה חדשה אתה בטוח מכיר את זה עוד יותר טוב ממני, שבו לכם בשקט ואל תפריעו לנו להחזיר את החיים השפויים בארץ,
יהודה | 26.08.11
28.
אין שום הגיון בטענות
אפשר היה לצפות מעו"ד מכובד לטענות קצת יותר רציניות למשל, הטענה שדנצינגר נרדף בגלל היותו עו"ד מהמגזר הפרטי רגע, רגע, בואו נזכר מי אישר את החקירה - היועמ"ש, מר ויינשטיין מאיפה וינשטיין הגיע לתפקיד היועמ"ש? נכון, מהמגזר הפרטי. אז מה יש לנו כאן, יועמ"ש שהגיע מהמגזר הפרטי רודף שופט עליון כיון שהשופט הגיע מהמגזר הפרטי? מצטער, לא רואה את ההגיון בטענה
עו"ד פרטי | 26.08.11
27.
הוא יותר מאשר צודק, והוא עוד נזהר בלשונו
הוא גם לא הזכיר את מבקר המדינה מדליף הדו"חות הסדרתי, בניגוד לחוק, שמנסה להתערב בקבלת ההחלטות בזמן אמיתי, בניגוד לסמכויותיו ומנסה להדיח את כל מי שעומד בדרכו לכוח ולשררה. הוא גם לא הזכיר את ירון זליכה, אבי אבות הטומאה בכל הנוגע לעצירת ביצועם של פרויקטים חברתיים וכלכליים חיונים למדינה, שתקציבם אושר, וביצועם נתקע בגלל תאוות הכוח שלו ושל החשבים שהוא הציב בכל מקום. הוא לא הזכיר את היועצים המשפטיים ואת החשבים של משרדי ממשלה, שאומרים לשר שנבחר על ידי הציבור ולמנכ"ל שמונה ע"י השר מה הם צריכים לעשות ובעיקר מה הם לא יעשו. למעשה, הדמוקרטיה בישראל כבר מזמן אינה קיימת. אנחנו מצביעים בבחירות אבל אף אחד לא סופר אותנו, ומי ששולט הם היועצים המשפטיים, החשבים, המבקרים והעיתונות, ואף אחד מהם לא נבחר מעולם. לכל אלה מטרה משותפת אחת: כוח, כוח וכוח, וכושר העשייה של כל אלה הוא אפס מוחלט. לכן שום דבר לא זז, והחינוך עלוב, הבריאות קורסת, התחבורה צולעת והכי מחריד - אפילו הצבא מפוקפק.
עכבר מבין | 26.08.11
20.
צודק או חכם. זו הנקודה
אין ויכוח על הצדדים העסקיים.עם זאת, במדינה שבה הקוטביות בין עשירים למה שנקרא מעמד הבניים הוא כה עצום, היה ראוי שמדיניות עסקית תהייה רגישה לקהילה. אזרחי מדינה שסובלת מעודף מתחים, ונמצאת במרדף משוגע סביב הזנב של עצמה, לא מסוגלת לספוג נהננות ראוותנית, והצדקות עסקיות. מדי ככל שיהיו. יתרה מיכך, באומרך "כולה גבינה", אתה מסגיר את חוסר ההבנה הבסיסית שלך את הקורה באותו מעמד ביניים. אין ציפייה שתבין. אתה לא נמצא שם, ולא מסוגל להבין שככל שיש לך טיעונים עסקיים מוצדקים יש גם גבולות לכל השתוללות. אצלנו בגולני, אמרו תמיד " שנותנים תיקח". שם התכוונו למנות קרב דלות, לא לכסת"ח. לתפיסתך, כאשר נותנים לאנשי ממון את האפשרות לעשות עוד ממון הם לעולם יקחו. זה בטבע. לכך נדרשת רגולציה אמיתית, ולא רגולטורים שמחפשים את משרת הניהול אצל בעלי הממון. ניראה לך שככל שתצדיק את מעסיקיך, זה יעבור בשקט? להערכתי, אנחנו לא רחוקים מיום שבו המהפיכה השקטה והמעודנת הזו, תשרוף את המןעדון היוקרתי של המעטים. ההסטוריה מעידה על תהליכים אלו יותר מכל. זה רק עיניין של זמן. למזלינו הטבע שם את הגבולות. לאט אך בטוח
גדעון | 26.08.11
19.
שיקים מפלגה יחד עם רני רהב
שניהם ניזונים מהטייקונים ושניהם אינם מתביישים בכך ובצדק, אבל מכאן ועד הטייה מוחלטת וקביעות מגמתיות הדרך ארוכה. בעבודה זה תפקידם לעזור לשוכרים את שירותיהם אבל בראיונות - אילו היו יותר אנשי מוסר ומצפון - היו מתייחסים קצת יותר בהגות ובאופן מאוזן. לא שמענו משניהם אף מילה אחת שתתיחס לפעילות לא חיובית של שולחיהם. הם הופכים את הראיון לבמה לקידום האינטרסים שלהם.
רונית | 26.08.11
14.
"מגלגל עיניים" שחי היטב מלקוחות אלה- "אתה צודק צריך לסקול את כל הרגולטורים"
אני רוצה לספר לך כמה אמיתות שאולי אינך יודע. ההבדל בין חברה בע"מ ליחיד, אינה מקנה לחברה להוציא במרמה כספים שהיא חייבת להרבה מאד יחידים ומוסדיים (תרגילי העברות הפסדים כביכול בין רשת קורי העכביש של חברות בנות ונכדות וכדומה), לרוקן מתוכן את המערך הפיננסי של החברה- באמצעות חלוקת משכורות עתק לבעלי מניות החברה ודיבידנדים חלומיים שאינם הגיוניים אותם מאשרים לבקרים קבוצת דירקטוריונים "בובות" למיניהם של בעלי ענין והון בחברה. למי שלא הבין - יד רוחצת יד. אספר לך סיפור אישי. לפני 38 שנים, אבי שהיה בעל חברה שהעסיקה עשרות עובדים, נקלע לקשיים כספיים כתוצאה ממיתון קשה לפני ולאחר מלחמת יום הכיפורים. הוא לא הסתתר מאחורי חברה בע"מ וגם לא גנב כספים ורוקן את העתודות הפיננסיות של החברה. כאדם בעל עקרונות ומוסר ללא עוררין, יחס לזולתו ולעובדיו, שילם להם עד הפרוטה האחרונה ומעבר לכך(ריבית עבור כל התקופה בה לא יכול היה לשלם) לא כי רגולטור אילץ אותו לעשות כן וגם לא מערכת המשפט בישראל. הוא מכר את כל רכושו, הכולל את בתינו, הותיר את משפחתו בחוסר כל, אך עמד בעקרונותיו כאדם וחבר בקהילת בני האנוש, ושילם את חובו לחברה ולכל מי שנפגע כתוצאה ממצב שלא היה בשליטתו. זו דוגמה אחת מיני רבות להבדל בין חזירות קפיטליסטית שיש לעשירון העליון\ לבין מי שצמח מתוך סוציאליזם דמוקרטי חברתי . מה שאנו חווים בשנים האחרונות בארץ זה התרוקנות של מערכת ערכים מוסרית וחברתית, לחם ושעשועים תפוס כפי שתוכל יותר והעיקר ניכור איום ונורא שלא היה מנת חלקנו בעשורים הראשונים מקום המדינה. כל מה שאיחד אותנו נמוג \ סבי שהיה בין קבוצת העבודה שהקימה את דגניה ב' וחלם על חברה הוגנת, יוצרת וממציאה את עצמה מידי יום מחדש, ודאי מתהפך קשות בקברו. לא לזה פיללו אותם ציונים שעזבו את משפחותיהם, ממזרח וממערב הגלובוס. הם ראו במחוזות ילדותם, כיצד קפיטליזם חזירי הורס מאות אלפי אנשים, המשמשים כמזון להשביע את תאבונם ללא גבולות של אותם גבירי, אצילי העיירות או הפחות במזרח. האמביוולנטיות בדבריך: המחאה צודקת, הטייקונים צודקים, רק הרגולטוריים הם הרעים, מראה יותר מכל, כיצד הושפעת מבית היוצר של הגלות האמריקאית , בו בזמן, שאפילו לא ניתן היה בחוק להוציא דולר אחד ירוק(בשנת 1969 ) כדי להגיע לאמריקה לפתוח שם משרד או אפילו לבקר את המשפחה מעבר לאוקיינוס עו"ד יקר, כדאי שתמשיך בעיסוקך ולא תנסה לכרות את הענף האחרון שעליו אנו יושבים ולפחות הוזים שהרגולטור דואג לאינטרס של כולנו!!!
תמי | 26.08.11
12.
זה לא קוטג זה כל מוצרי החלב וכול המוצרים
והשירותים והמים והרכבים והכול. תבקש מהחברים בקרן אייפקס לקנות קוטג ב8 שח ואז תנסו למכור לנו. דיברת על צוררים. תנסה לחיות חודש אחד מקצבת זקנה או נכות, תשלם את יוקר המחיה שהסיבה היחידה שלה היא לא תחרות חופשית אלה שהציבור בישראל שבוי. ואז תראה איך ה100 שח היחידים שנשארו לך נשדדים על ידי איזה קרן שצריכה לשדוד מליוני נכים זקנים ילדים רק בשביל שלאיזה מנכל תהיה מכונית או בונוס. ואז תבין, מדובר בגטו כלכלי ושודדים ברשיון. שודדים של זקנים ונכים. ואז תראה שאתה וזהבית נופלים יופי להגדרה קאפו.
שי | 26.08.11
9.
איזו הפתעה מסכנים הלקוחות שלו
מה, ללקוחות שלו לא מגיע להתפרנס? אז עושים כמה שקלים אקסטרא על חבילת קוטג. זה כמה שקלים יותר לכל אחד מאיתנו, אבל ביחד זה יוצא המון ל-5 גופים / משפחות שעוד לא צברו מספיק כסף לדור ה-25 בשרשרת. לכולם מגיע להתפרנס ואפילו בכבוד, אפילו ללקוחות של צדיק הדור הזה. האמת - אחרי ששמעתי אותו אני מקפל את האוהל ושולח תרומות לכל האנשים שהמחאה פגעה בהם. סליחה נוחי, סליחה עידן, סליחה עופרה, סליחה שרי וסליחה מתנובה , פשוט לא ידענו עד אמה המצב שלכם קשה. פתאום המשכנתא, ה-1/3 משכורת בחודש שאנחנו משאירים בסופר נראים קטנים וקטנוניים. סליחה 
דניאל | 25.08.11
8.
תגובה לכתבה
1. האבחנה בין חברה בע"מ לאדם פרטי מעוגן בחוק ואין חולק , הבעיה מתחילה שהבעלים של החברה הציבורית מעונין לגייס כספים מהציבור ובמצגות שהוא עושה בפני הגופים המוסדיים והציבור הוא מעביר מסר "שהוא אישית" ערב ואו מי שבא ממשפחה דוגמא:רקאנטי שלה היסטוריה של אנשים עם כבוד (מה שלא קיים כיום) בחברת גמול עשה תספורת ללא בושה,ואו טייקונים אחרים ששולטים באמצעות הפירמידה על סקטורים שונים כולל התקשורת ואף אחד כולל עו"ד מכובדים לא יוצא חוצץ שמא יפגע, במיוחד אלה שיוצאים לעשות fishing ,והמבין יבין. צודק עו"ד צלרמייר לגבי הגופים המוסדיים שלא נותנים את הדין על כשלונם בכך שנתנו את כספי הצבור לחבורת ספקולנטים מתוקשריים=טייקונים שפעלו בצורה מטורפת ,לדוגמא נוחי דנקנר + תשובה בהשקעה חסרת אחריות במליארדי דולרים בלאס ווגס(כסף מת) ובמניית קרדיט סוויס שוב במליארדי דולרים,אין אפשרות לבחון השקעה מושכלת בבנקים בהיקף גדול מבלי לבחון את תיק האשראי-ואין חולק ע"כ שלא ניתנה לנוחי גישה לנתונים הללו ,מכאן שהוא הימר בסכום דימיוני של 7 מיליארד,סביר להניח שחלק מתיק ההלואות של הבנק ניתן למדינות כמו יוון ,ספרד ,וכו... כספים שהתאדו וכך גם כספים שניתנו לנוחי ,איפוא הרשות לנ"ע-השבוע התבשרנו שנוחי קיבל עבור כור מחב בשליטתו-הפירמידה (אי.די.בי. +דסקש )500 מיליון ללא בטחונות וללא ריבית רק עם הצמדה איפוא הדירקטוריון איפוא הרשות איפוא המשטרה , הלו יוסטון !!!!!!!!!!!!!
איציק | 25.08.11
7.
ברור שיגן על זהבית, היא מעסיקה אותו, אך האמת רחוקה ממה שאמר
כשרכשו את תנובה החליטו מייד ל"השביח" אותה, ואיך להשביח - להרוויח יותר, לא על ידי השקעה מאסיבית בפיתוח מוצרים חדשים או כניסה לשטחים חדשים, אלא פשוט על ידי ניצול הכוח המונופוליסטי לעשיית רווחי יתר. דוחות כספיים ניתן לייצר, ואני בטוח שאייפקס מקבלים עדכון מדי רבעון, אז שלא יעשו IFRS, שיחלקו עם הציבור את מה שהמשקיעים מקבלים. הם לא יעשו כן, מדוע? מכיוון שאז תחשף השיטה - העלאת מחירים לקהל שבוי יוצרת רווחי יתר. הקוט"ג הוא רק סימפטום, ראו מה קרה מאז שיצא מפיקוח. הבעיות הם: 1. אין תחרות אמיתית - שטראוס מייד מעלים מחירים דבר שגורם לכולם להרוויח. 2. זהבית היתה חזירה מדי, היא לא חייה את השטח, היתה בטוחה יותר מדי עקב ההצלחות שלה להביא את כספי הישראלים למשקיעים הבריטיים, ואז הכל התפוצץ לה בפרצוף. אתה צודק - לתנובה נגרם נזק אדיר, אבל המשקיעים עוד לא מפנימים זאת, והם יפנימו, כי הפעם הציבור לא ישכח. ראיה לאסטרטגייה של זהבית היתה ההחלטה האומללה להעלות את העמלות בפסגות מייד לאחר הרכישה - היא יש לה שיטה. ואני אומר - מי שמרויח בצורה כזו, לא ראוי. אני מעדיף יזמים שממציאים מוצרים חדשים ושווקים חדשים, אם זהבית כל כך מוכשרת, למה השיטה שלה היא ניצול המונופול? ובסוף - לכולכם יעלו מיסים.
צוות מקינזי | 25.08.11
6.
האיזון הנדרש
לא מתאים ותמוה שאדם פיקח כמו מיקי צלרמאייר יכול לטעון בעד הטייקונים והריכוזיות ובו זמנית לצאת נגד הרגולציה. זה שקוף מדי שככה הוא מגן על הלקוחות שלו שלא לטובת הציבור . כל היתרונות של הכלכלה החופשית מתמוססים אם הם לא מגודרים היטב ברגולציה. לידיעתך מיקי, אפשר ל על נהנתנות בסלחנות מכסף שהרווחת ביושר בלבד !!
יוסי | 25.08.11
4.
צודק (בערך)
ה"טייקונים" אשמים במה שכל ישראלי תחמן אשם. בלמצא פרצות ולנצל את ה"מערכת". חברות בכל העולם חיות בשיווי משקל נגד המערכת המשפטית. מכיוון שבארץ אין שום לחץ נגדי מול החברות הן "גדלו" למצב הנוכחי. ביום שתקום ממשלה ומערכת משפט עצמאיות החברות יסגו בהתאמה ויעבדו במסגרת החוק.
BIG | 25.08.11
1.
בארה"ב לא היתה רגולציה וראינו מה קרה
עוד עשיר שמגן על הטייקונים שמרפדים את חשבונו ומפוררים את ישראל. ואף מילה על החזירות ועל קשרי הון-שלטון שמכופפים את החוק. ברור למה הוא אוהב את הרשות להגבלים, שנמנעה מלתבוע את הבנקים ולטפל בקרטל הסלולר. אם צריך משהו, זו רגולציה אמיתית שתדאג שהכסף יפסיק לעבור מהרבים אל המעטים.
נו באמת | 25.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת