אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ארגוני התחבורה המוסדיים נגד הפחתת מרווח השיווק: ההנחות ייפגעו

76 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

75.
נטפלים לטפל ושוכחים את העיקר
הבעיה היא לא הליסינג - הוא בשוליים. הבעיה היא הבלו שכולנו משלמים על הדלק. ביבי מכניס עוד מס בצורת 20 אגורות ודורש מהאחרים להתגמש. אם לפחות היה משקיע את המשאבים בפיתוח רשת כבישים, רכבות ורכבת תחתית. אבל זו סתם עוד מסחטה כדי לממן אינטרסנטים.
מ | 29.08.11
73.
תעברו על העובדות
זה מצחיק שכאשר יש משהו שקשור לרכב או דלק אז עובדי חברות היי טק תמיד יוצאים אשמים ותמיד כולם ממנים אותם. אבל עובדות - מס דלק של מדינה כמה 30% 40% - שזה 2-3 ש"ח ? מרווח של חברות דלק יתן הורדת מחיר ב10 אגורות. כן , תמשיכו הליסינג הוא אשם בהכל , העובדי היי טק הם האלה שדפקו אותכם.
פריירים לא מתים | 28.08.11
70.
חבורת חוצפנים ללא בושה!!רק בישביל שיהיה להם דלק זול אז על כל שאר האוכלסייה לשלם יותר???
זה נראה שבמדינה כאילו לקחו תחום תחום שנוגע לחיינו הכלכליים-צרכניים ופשוט מכרו אותו לאינטרסים שדואגים רק לעצמם!! מוצר החלב יקרים - הרפתנים טוענים שאם זה יוזל זה יפגע בהם ושהם יפטרו ושהם ציונים הדבש יקר-התאחדות מגדלי הדבש טוענים שאם זה יוזל זה יפגע בהם ושהם יפטרו וציוניים הבקר יקר-התאחדות מגדלי הבקר טוענים שאם זה יוזל זה יפגע בהם ושהם יפטרו וציוניים הדלק יקר - התאחדות חברות הדלק טוענים שאם זה יוזל זה יפגע בהם ושהם יפטרו הקישוריות בסלולר יקר - התאחדות הסלולר טוענים שאם זה יוזל זה יפגע בהם ושהם יפטרו עמלות הבנקים יקר - הבנקים טוענים שאם זה יוזל זה יפגע בהם ושהם יפטרו הרכב יקר - התאחדות יבואני הרכב טוענים שאם זה יוזל זה יפגע בהם ושהם יפטרו הסופר יקר - חברות המזון היצרנים ורשתות השיווק טוענים שאם זה יוזל זה יפגע בהם ושהם יפטרו.שזה לא הם אשמים ומפילים את האשמה אחד על השני.איפה השילטון?? הכבלים/לווין יקר - החברות טוענים שאם זה יוזל זה יפגע בהם ושהם יפטרו ועוד..............ועוד.....ועוד.......ועוד.......וזה פשוט לא נגמר.איך הגענו לברוך הזה.??? ואני שואל איזה מין כלכלה זאת?שכל הוזלה של 20 אגורות גורמת להם לפשוט רגל ולפטר עובדים?ואיך זה תמיד יוצא שזה מועיל רק למגזר מסויים ולא ל7 מיליון הישראלים האחרים????? יאלה נמאס כבר!!תפטרו!אולי כך נדע באמת מה שווה הכלכלה הישראלית באמת ולא כל סיפורי אלף לילה ולילה שמספרים לנו עד כמה המשק חזק ויש צמיחה ואין אבטלה .חחחח תחשבו על אותם ישראלים שלא שייכים לאף גוף מהנ"ל.תחשבו כמה הם משלמים לחינם!!
אבי | 28.08.11
67.
למישהו עוד לא נפל האסימון
לציבור הישראלי נמאס מקומבינות על גבו, קומבינות של חרדים, קומבינות של מתנחלים, קומבינות של עובדי מדינה, קומבינות של חברות ליסינג, קומבינות של חברות הייטק. רוצים לחיות בלי קומבינות. להרוויח שכר ראוי ולשלם מחירים שפויים ולא מחירים שמממנים את כל הקומבנטורים. איפה הרשימה של 60 החברות החתומות על המכתב, תפרסמו את הרשימה שנראה מי החברות שמבקשות להמשיך לחגוג על הציבור.
אחד שממן את הטירוף | 28.08.11
66.
אם אתם רוצים להוזיל את עלות הדלק תיצרו מועדון לקוחות ותתחילו להתמקח
נגיד שכל נהג מתדלק ב1000 שקל בחודש והעלות היא 700 שקל . אם תאגדו 100 אלף נהגים מדובר על רווח של 30 מיליון שקל לחודש. אז יהיה כדאי לרשת תחנות דלק למכור ב800 ולהרוויח רק 10 מיליון מאשר לקבל 0. ככה זה עובד עם חברות עסקיות - כשקונים יותר ויש תחרות אז אפשר להשיג הנחות. נוח לכל חברה לקבל כסף מובטח. החברות דלק לא מפסידות פה כלום הן רק מרוויחות פחות. בכל מקרה יש חוסר איזון בין השימוש ברכבי הליסינג. גם המס עליהם מפלצתי כי מי שיש לו ליסינג לא משלם לפי כמה הוא נוסע אלא לפי כמה שווה הרכב שיושב 9-10 שעות בחניה. למעסיק יש אינטרס לתת את ההטבה כי הוא רוצה שהעובד שמיצר הכנסות יגיע לעבודה במינימום זמן ולא יהיה לחוץ ועצבני בגלל שהוא צריך לבזבז 2-6 שעות מהיום בתחבורה ציבורית.
מישהו | 28.08.11
65.
כיצד החברות י ו ר ד ו את הוצאות הדלק
כמשתמש 20 שנה ברכב חברה אני שם לב שאנשים נוסעים ללא הבחנה. הרגל קלה על דוושת הבנזין. מציע לשים גג של ק"מ לעובד (מעבר לשימוש לצרכי עבודה) שיקח בחשבון את המרחק מהבית לעבודה + הקצבת ק"מ. כל מי שחורג ישלם 50 אג על כל ק"מ חריגה..מיידית יפעילו מחשבה.... וגם נהיה ירוקים
דרור  | 28.08.11
62.
בגללם כול ענף הרכב במדינה הפך לקומבינה אחת גדולה
פשוט לא להאמין, הציבור המסכן שלא מקבל רכב חברה, דלק חינם ,ביטוח מוסכים חינם ממן לכל בעלי הליסינג את הרכב, והם עוד בוכים כאשר רוצים להשוות את מחיר הדלק לכל האזרחים. איפא הרגולטור, איפא שר התחבורה והאוצר, להפסיק מיידית את הקומבינה של רכבי הליסינג במדינה.
חוצפה ישראלית | 28.08.11
60.
לתקן מיד את המעוות !
כל סקטור וההטבות שלו על חשבון הציבור. ההוא מקבל גן לילד ב-500 ש"ח, זה מקבל דלק מוזל, הם מקבלים חשמל חינם, ההוא מקבל הטבות מס, ומה איתנו ? הציבור שהוא הסקטור הגדול ביותר ? אלו שלא שייכים לשום מועדון חברים, אלא למדינת ישראל, מה איתנו ? כמה נראה לכם שאנחנו יכולים לשאת ? למה גברת כהן צריכה לסבסד את הדלק של עובדי ההיטק ? בעקבות הטענה הזו יש מקום להגיש בג"ץ לתביעת החזר הכספים רטרואקטיבית על ידי אלו שמודים כעת שקיבלו הטבות על חשבון כספם של כלל האוכלוסיה. זה גזל !
צחי | 28.08.11
59.
איזו חוצפה, לא מספיק הדלק יקר מסתבר שאנו מסבסדים את הדלק לעובדי החברות הגדולות
למה שלא יספרו לנו באיזה מחיר הם רוכשים את הדלק, גם רכב מהעבודה וגם ואנו מסבסדים להם את הדלק.... אין סוף לחוצפה הישראלית, מדובר בעובדים שמרוויחים בממוצע מעל 10,000 ש"ח למה שפשוטי העם יסבסדו להם את הדלק. ניראה אותם מחזיקים רכב לבד. למי יש מושג מה מהי ההנחה אשר הם מקבלים בעבור הדלק?
שי | 28.08.11
57.
מה שהכי צורם: כל חוליה בשרשרת מגלגלת את מלוא הנזק לזו שאחריה..
חברות הדלק אומרות: "למה מה קרה שנרוויח פחות? יאללה נגלגל את הנזק ישירות לחברות הליסינג" חברות הליסינג אומרות: "למה מה קרה שנרוויח פחות? יאללה נגלגל את הנזק ישירות להיי-טק" חברות ההיי-טק אומרות: "למה מה קרה שנרוויח פחות? שהעובדים ישלמו" והעובדים שבבעלותם דירה יגלגלו את הנזק ישר לדייר.. הקיצר מדינת החזירים..
נדב | 28.08.11
56.
חייבים לחסל את הליסינג!!!
זו בושה וחרפה וחוצפה שלא תאמן!!! רוב האנשים מממנים גם את חברות הליסינג (מישהו צריך לשלם על המחירים הנמוכים של מכוניות הליסינג...) וגם את הדלק (בכמות מטורפת!!!) שצורכים האנשים שנוסעים במכוניות הליסינג. נכון שאנשים כמוני קצת יפגעו, אבל אם הליסינג הוא על חשבון הציבור (ולא על חשבון החברה) אז - די!!! מספיק!!!
עובד הייטק | 28.08.11
55.
כלומר החברות הגדולות שוב מחפשות להתחמק מעלויות ולדפוק האזרח/העובד
איך שלא מסתכלים על זה, כולם מגלגלים הכל על האזרח הקטן/העובד הממוצע. קיבינמט, אז תשלמו לעובדים יותר על הרכב, והרווחים העצומים שלכם ירדו בשקל וחצי. ואולי חברות הרכב יוזילו ויצמצמו את הרווחים הגדולים שלהם? או חברות הדלק? ואולי הממשלה סוף סוף תצמצמם את המיסוי ותעשוק אותנו קצת פחות? על זה קשה לחשוב. יותר פשוט להזהיר מהקלות כי זה "יפגע" בעובדים. מנוולים.
 | 28.08.11
46.
ל-36 ולכולם - קראו והבינו
חברות הדלק הזהירו שאם מורידים את מרווח השיווק הם יצמצמו את הנחות הדלק. מי יפגע? כל מי שמקבל הנחות דלק. לדוגמה - נהגי הליסינג. דוגמה נוספת - חברי מועדון שופרסל. אלו מקבלי 35 אגורות הנחה באמצעות החזקת כרטיס אשראי לאומי קארד. נשאלת השאלה - האם חברי מועדון שופרסל הם נהגי ליסינג? וודאי שלא ולכן, האם הורדת ההנחות של חברות הדלק לנהגי הליסינג יפגעו על הדרך גם בחברי שופרסל? וודאי שכן זה ההסבר
מוני | 28.08.11
44.
חברות הייטק אתן מטורפות?,בגלל שיקול צר אתן תומכות בגניבה?,ומי חוזה את הסרט הזה בכלל שיצרתם
לפי תורתכם אסור לגעת בבנקים,חברות ביטוח,גופים כלכלים אחרים,כי אולי אתם תפגעו. תשמעו זה נורמאלי מה שאתם חושבים?, גם ככה הצעירים כבר לא רוצים ללכת להייטק,ובטח לא אשלך את ילדי לתחום, בגלל החזירות של הנהלות הייטק.
עובד הייטק | 28.08.11
41.
קשה במתמטיקה
רוצים להוריד את מרווח השיווק ב10-20 אגורות!!! שגם ככה הוא לא חלק מרכזי במחיר הדלק(פחות מ10 אחוז כ70 אגורות). נגיד שמרווח השיווק ירד ב20 אגורות(לא יקרה אבל נניח) אם עובד היי טק מתדלק ב200 ליטר בחודש(שווה ערך לכ2000 קילומטר בחודש!) אז זה מסתכם בהפסד של 40 שקל בחודש!!! איך הם הגיעו ל"כמה מאות שקלים בחודש"?! 60 חברות האלה מטומטמות בדרישה הילדותית להשאיר את מחיר הדלק ככה שהם לא יפגעו וגם המדינה שמקצצת בגורם הכי פחות משמעותי במחיר הדלק ולא במס של 60% שרק עולה ב10 שנים אחרונות,שלא יעבדו עליכם מחיר הדלק הגולמי ב2006 היה גבוהה יותר ושער הדולר היה לרעתנו ומחיר הדלק היה יותר זול!!!!
אוריאל כץ | 28.08.11
40.
נו, ומה אמרתי לכם שיקרה בסוף ?
כל ההפגנות האלה של "מעמד הביניים", סופן הוא רק שמעמד הביניים ייפגע עוד הרבה יותר מכפי שהוא נפגע עד כה. כי הרי אם מורידים את מחיר הדלק, מעמד הביניים שמקבל רכב חברה ישלם יותר. אם מורידים מס עקיף, מעמד הביניים ישלם יותר מס הכנסה. אם מוסיפים חינוך חינם מגיל 3 חודשים, מעמד הביניים ישלם שוב עוד מס. ונכון - כולם ישלמו עוד מס, כולם ישלמו וכולם וכולם. אבל מעמד הביניים שממילא "לא גומר את החודש" - אין לו מהיכן להוסיף. ושוב מעמד הביניים נדפק. אתה הבנת את זה ?
דודידו | 28.08.11
39.
שתי ציפורים במכה - צמצום הליסינג והוזלת הדלק
וכן אני יודע שמשלמים על ליסינג הרבה כסף, אבל מי שלוקח ליסינג צריך לקחת בחשבון שזה לא משתלם כלכלית בשום צורה. עדיף לכולנו שכל שיטת הליסינג תעלם, וכמה שיותר מהר מכיוון זה מעביר את הכוח מהצרכן לחברות הליסינג, שזוכות להנחות על רכבים, בעוד שהנהגים משלמים מחיר מלא על הרכב - בין אם הוא בליסינג או נקנה בפרטי.
עודד | 28.08.11
38.
הממשלה ממשיכה להתחכם עם הציבור ומנסה "להראות לו מי הבוס"
במקום להפנים שיש בעיה אמיתית עם יוקר המחיה, הממשלה אומרת : רוצים דירות זולות יותר? תשלמו יותר על הדלק. רוצים קוטג' בזול? תשלמו יותר על תחבורה ציבורית. במקום להפנים שהשיטה כשלה(מדינה עשירה עם אזרחים עניים) וצריך להתחיל לשנות את השיטה, נצמדים בשלטון לתפיסת עולמם הקפיטליסטית קיצונית ומנסים להכריח את הציבור ללכת בדרך זו. ההתחכמות הזו תיצור מהפך בשלטון. המרחק מהבחירות פועל לטובת הציבור מפני שיש מספיק זמן לארגן אלטרנטיבה שלטונית מסודרת שלא מונעת על ידי רגש. הממשל עדיין חושב שיש מספיק זמן והציבור ישכח עד הבחירות. לפני הבחירות הם יורידו את הדלק ב 20 אגורות כדי לקנות את הציבור ובנוסף פתאום יהיו "איומים מאיראן" ואולי גם מחיזבאללה. שיטת המקל והגזר. נראה לי ואני מאד מקווה שהפעם תקום מפלגה סוציאל דמוקטית עם סממנים קפיטליסטים שמתאימה לרוח העם והתקופה.
בעז | 28.08.11
37.
שאלת הבהרה
יש לי שאלה חשובה שנוגעת לעניין, אם נניח (ורק לצורך הבהרה) שליטר דלק עולה היום בתחנה 10 שקלים, כאשר לחברת דלק הוא עולה (כולל כל העלויות) 6 שקלים. אז אזרח רגיל משלם 10 (4 שקל רווח) אזרח בליסינג משלם 8 (2 שקל רווח) ואם יצמצמו את פער הרווח של חברות הדלק, (נאמר, מחיר מקסימלי לכולם של 9 שקלים, כך שהחברות ירוויחו רק 3 שקלים על כל ליטר), אז חברות ההיטק מתוסכלות שכבר לא יהיה להם הנחה גדולה ביחס לכולם? או שהם חושבים שזה יעלה להם את המחיר באופן כללי? (נגיד ל8 וחצי)? תודה מראש.
אייזיק | 28.08.11
35.
אני עובד בהייטק ואין לי ליסינג. למה? כי זה יקר.
וצר לי, הורדת מרחב השיווק תעזור לרבים יותר, מאשר שימורו. הבעיה היא לא במרחב השיווק, אלא בשווי מס המטורף שהמדינה גובה, שאינו פרופורציונאלי לכלום. אנשי ההיטק משלמים 190% מס בסה"כ על הרכב! פעם אחת כאשר משלמים 2.5% משווי רכב חדש (ב-36 תשלומים, זה 90%). פעם שנייה - כאשר משלמים על הרכב בתשלום חודשי גבוה יותר. פעם שלישית - כאשר רוכשים את הרכב במחיר לאחר מיסוי. המידנה עושקת את אזרחיה, שלהם אין אלטרנטיבה אמיתית לרכב. לא הגיוני שנסיעה של 35 דקות ברכב, תארך 3שעה וחצי (!).
בוריס | 28.08.11
26.
תגובה למספר 7
מספר 7 אתה טועה. בעשור האחרון הנהגים ה-"רגילים" בישראל העניקו בעקיפין סבסוד צולב ל-"נהגי הליסינג" - מחיר רכב חדש לאזרח "מן השורה" היה יקר כדי ש"נהגי הליסינג" המיוחסים יזכו למחיר מוזל. מחיר הדלק לאזרח "רגיל" היה גבוה כדי ש"נהגי הליסינג" יזכו במחיר מוזל בהסדרי "דלקנים". הצדק דורש להחיל דין שווה לכל. וכל אחד יכלכל צעדיו בהתאם לכדאיות הכלכלית שלו בהחזקת דלק.
משה | 28.08.11
24.
מה הקשר
קשה לי להבין. דמי ההשתתפות העצמית של העובד הנו אחוז מסויים מערך הרכב כחדש - מה הקשר למחיר הדלק לעניין? אלא באם רכב הליסינג משמש כהטבה בלבד לפקידים היושבים במשרדים והרכב משמש להם רק לצרכי המעמד - מבחינתי שייחיבו אותם.... אולי לא יהיה להם שווה יותר להחזיק רכב בליסינג וצמצום גודל הצי יקטין את עוצמת חברות הליסינג מול היבואנים - ואולי אז תתחיל תחרות אמיתית על ליבו וכיסו של רוכש הרכב הפרטי.
יוסי גולן | 28.08.11
11.
מצויין, נמאס לנו לסבסד את ציי הרכב של מטריקס ואמדוקס
מעולה. צעד נכון להוזיל מחיר לציבור הרחב ולא לציי הרכב של הטייקונים. למה שהבאמת קטניים עם אוטו אחד בצי יסבסדו את כולם. ולהנהלות השבעות של מטריקס ואמדוקס יש הרבה רווחים שמהם הם יכולים לסבסד דלק לעובדים המסכנים שלהם ...
עצמאי עם צי רכב קטן | 28.08.11
10.
צ'ק פוינט דוקא בעד הורדת מרווח השיווק
צ'ק פוינט מבטיחה שאף עובד שלה אשר בבעלותו רכב חברה לא יפגע :-) ועכשיו ברצינות: כל הכבוד לגיל ולמריוס שלא נתנו לאנשים רכב צמוד שמעודד נסיעה עודפת ומעודד זיהום אוויר ומעלה את המחיר לצרכן הפרטי בסופו של דבר פוגעות באינטרס של הציבור. במקום זאת הם הקפידו שצ'ק פוינט תהיה תמיד בבניין קרוב לרכבת.
אמנון | 28.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת