אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעקבות המחאה: שופרסל תוזיל 30 מוצרי יסוד ב-20% עד פסח

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
שיפסיקו לעבוד עלינו
עדיין ממשיכים להתל בצרכנים ! א-המחירים צריכים להיות בפיקוח ב-העם לא רוצה מיבצעים המלכודת של הרשתות... ג-להמשיך את החרם עד שיבינו שהצרכן לא פרייר ד-מדובר על 1600 מוצרים שהטיקונים חגגו על הצרכן עכשיו הגיע הזמן ונהפוכו ... לא להוריד לחץ עד הסוף בוקר אור לכולם
אלי | 31.08.11
14.
שופרסל זו הונאה שופרסל זו כוחניות שופרסל מחוץ לתחום שלי כבר שלושה חודשים
אני מאז המחאה ישבתי ועצרתי ועשיתי חושבים אז ככה לרשת שופרסל לא ניכנסתי ובדקתי את הוצאותיי השבועיות והחודשיות בסופר ותראו מה יצא יצא לי חיסכון ירידה בהוצאה של 30 אחוז התחלתי בקטן למשל בחודשים יולי אוגוסט הודעתי לילדים שלי כי אני לא קונה בחודשי הללו לא לחמניות לא בגטים ולא פיתות קניתי לחם רגיל במחיר של 4.77 ש"ח לכיכר בדרך כלל שלושה ופרסתי במקום גם הכנו יותר טוסטים ויותר צנימים צרכנו כארבעה בשבוע כ 20 ש"ח במקום כ 20 לחמניות בשבוע כמו כן ללא בגטים ביכלל וללא פיתות חיסכון חודשי של כ 60 ש"ח רק בלחם כמו כן לא קניתי בהתניה של קניה מעל 75 ש"ח או מעל 150 ש"ח מעדנים הפסקתי ליקנות קניתי רק מעדן במחיר של עד 2 שקלים שזה גם יקר אבל זהו רק עד שני שקלים כאן חסכתי קרוב למאה ש"ח לחודש לעומת חודשים קודמים ביכלל אימצתי שיטה חדשה בקניות השבועיות ועמדתי בה והשיטה היא לא ליקנות מעל 250 300 ש"ח לשבוע ולא משנה מה יהיה וזה לחמישה נפשות תאמינו לי זה עבד יפה מאוד למעט שבוע אחד שבו רכשתי עופות בשר ודגים שהספיקו לי לחודש וחצי בערך וכל זה בלי להיכנס אפילו פעם אחת לרשת שופרסל וזה מזה עובד חבל לכם על הזמן לסיכו ירדתי בקניום הכלליים בכ 45 אחוז בחודשיים הנ"ל ותאמינו לי לא נישארנו רעבים ולא הרגשנו מחסור אל תתפתו תקנו לפי הצרכים שלכם אל תגידו צודק תנהגו צודק תהיו מחושבים לאחר שבועיים תגידו איך לא חשבנו על זה קודם
חיים | 31.08.11
13.
מה אתם רוצים משופרסל?
אני קונה בשופרסל באופן קבוע. מחיריה נמוכים משמעותית מאלה של סניף מגה הקרוב ולא רחוקים ממחירי רמי לוי אך עם חווית קניה הרבה יותר נעימה. זאת מלבד מבצעי מועדון וימי מועדון מיוחדים בהם ההנחות משמעותיות ביותר. דבר שהרבה לא יודעים הוא שלא ניתן להשוות בין שופרסל ומגה לרשתות האחרות וזאת עקב תנאי העבודה של העובדים. בשתי רשתות אלה העובדים נמצאים תחת הסכם קיבוצי, זכאים לשכר הוגן, ימי חופשה, מחלה, פנסיה כמו שצריך (לא פנסיה חובה אלא בשיעורים מלאים) קרן השתלמות, ועוד ועוד. זאת כאשר ברשתות האחרות מלבד השכר לא מקבלים כלום וגם זאת לא תמיד לפי החוק. הוצאות אלה בסוף מתגלגלות אל הצרכן אז אני משלם טיפה יותר בשמחה רבה, בידיעה שהכסף מגיע לעשרת אלפים עובדים שנהנים מתעסוקה הוגנת ולא מתנאי עבדות!
אני | 31.08.11
11.
על איזה מוצרים יורידו? שימו לב, אלו יהיו מוצרים זניחים, ממתקים. לא בשר בקר, ביצים, וכיו"ב
ימצאו מוצרים שכולנו בקושי קונים. עוגיות אוררן למשל, נוזל לחלונות אבל לא פיניש למדיח או שלוש ליטר שמן יוזילו שמן זית מתוצרת שאף אחד לא מכיר אבל לא את המותגים. דגים כל הסוגים-לא חלב-לא חלב סויה-נאדה חמאה מלוחה למשל-לא שמנת מתוקה-חס וחסה טונה-אולי סוכר!! בואו נראה כמה יורידו קפה נמס או קפה אלדין-יורידו? תשכחו מזה. סוכרסית? תחלמו. על מה כן יורידו? על כל מיני מוצרים איזוטרים שקונים אחת לחודשיים שלושה. וממתקים כמובן ואיזו עוגה תעשייתית. ד"א מה יקרה אחרי פסח? נצטרך לצאת שוב לרחובות?כי המחירים יחזרו לסורם?
קונה ובוכה | 31.08.11
9.
הורדת מחירים
חברים יקרים כל הכבוד לכם על ההצלחה של הורדת מחירים זה מראה שיש לנו העם כוח להלחם ולבקש ולקבל כעת הגיע הזמן לצאת למאבק נגד הבנקים ולהורדת הריבית והעמלות חברים חשבון אחד פשוט על כל עמלת פקיד הבנק גובה עמלה בסביבות 5 או 6 שקלים לפעולה חשבון פשוט בבנק מזרחי למשל 1000000 פעולות זה 5.000000או6.000000מיליון שקל ליום תכפילו ב24 ימי מסחר תכפילו ב12 חודש זה יוצא סכום אסטרונמי שאני מפחד לרשום אז חברים נכבדים קדימה לצאת למאבק אולי אנו נצליח מה שועדת הכספים לא עושה ושיהיה בהצלחה
אמנון  | 31.08.11
7.
טעיות של מתחילים
הורדת 30 מוצרים ב20% (ממה?) היא לעג לרש תפקיד המחאה וההחרמה היא ליצור תחרות בין רשתות השווק(סופר סל מגה וכו) וחברות המזון (תנובה שטראוס אסם וכו) ולא הנחה לאביונים לתקופה מוגבלת והחלשת עוצמתו של המאבק. דרך אפשרית לגרימת לתחרות והורדת המחירים היא על ידי החרמת כל המוצרים של חברה מסוימת והעדפת המוצרים של החברות המתחרות לתקופת זמן מוגבלת ואקראית. מדי מספר ימים יוכרז על ידי מובילי המאבק שם החברה או רשת השווק שאת מוצרה מחרימים למשך 10 עד 20 ימים . צריך לפעול כך לגבי כל החברות מקבוצת מוצרי חלב, מוצרי מאפה, משקאות, מוצרי בשר, שימורים, המותגים של המשווקים, דלק רשתות השווק וכו'. בכול אחד מקבוצות המוצרים קיימים מספר חברות המייצרים מוצרים דומים במחירים כמעט זהים. חרם זה צריך להתחיל באופן אקראי ולהמשך 10 עד 20 ימים ולהפסק באופן אקראי בכל זמן נתון תהיה חברה או רשת שווק אחת שתוחרם ועוד מילה בנושא המבצעים. ציבור הצרכנים צריך לא להתפתות למבצעים והוזלות ולהחרים את המוצר שנמצא במבצע מכוון שהמבצעים למיניהם הם זמניים ומעגנים את המחיר החדש צריך להכריח את החברות להוריד מחירים ללא מבצעים ופרסום
גבריאל | 30.08.11
2.
שופרסל העלימה מהמדף את הגבינה הצהובה בפיקוח.
שופרסל העלימה מהמדף את הגבינה הצהובה בפיקוח. זו שעולה 42 ש"ח לקילו. בהוראת ההנהלה. צרכן שרוצה אותה צריך להמתין בתור ארוך. זה בשביל "לעודד" את הצרכנים לקנות את הגבינה הצהובה באריזה של תנובה ב 85 ש"ח לקילו. אין גבול לחמדנות החזירית של שופרסל. הרשת הערמומית ביותר ל"הפלת" הצרכנים.
דבינה צהובה | 30.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת