אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון - ועדת זליכה: גם מחירוני הרכב יבדקו

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
זליכה אתה הסמן של השינוי שקורה במדינה
השינוי שתיצור בתחום הרכב שהוא סימפטום לכל העיוותים בכלכלה הישראלית,החל במונופלים ,תיאום מחירים,חוסר תחרותיות,מחירים מופקעים ,וכי גרוע החזירות חסרת הבוש של היבואנים וחברות הליסינג ,חברות הביטוח והמוסכים,בעצם כל מי בתחום שדד במשך שנים את האזרחים .הטיפול שלך בתחום ישפיע בכל התחומים ולכן יש לך אחריות רבה לשינוי החיים בישראל,בהצלחה-בהתחשב בכוחות העומדים מולך אתה תצטרך אותה 
ערן | 12.09.11
19.
ומה עם ענף המוניות הזכות צריכה לעלות 250000 התושבה תכנסו
אז ככה אירגון דואג לעצמו למה לא יחזרו את המחיר כמו לפני 5 שנים שמי שיש 6 שניים בתור נהג מונית יקבל זכות מהמדינה ב130000 וצריך חוק שאסור שלאחד יהיה יותר מזכות אחד לא יתכן שיש אנשיים בארגון ישי להם עשרות זכיות מהיכן ולמה צריך לחייב אותם למכור אותם משרד התחבורה זה המשרד הכי ביקרתי שאני מכיר ומושחת
אורן | 12.09.11
15.
זילכה היבואנים עובדים על המדינה אסור להוריד מיסים
דע לך כל הורדה במיסים הולכת ישירות לכיסו של יצרן הרכב תבדוק את המחירונים כאשר הורדתם מיסים מחירי המכוניות של היצרן עלו (היבואן שילם יותר ליצרן והמחיר לצרכן נשאר אותו מחיר) מחירי הרכב באירופה כמעט זהים מלמחירי הרכב בארץ דוגמאות גולף עם מפרט כמו שנמכר בישראל עולה באירופה כ21600 יורו רנו קליאו 12 עולה באירופה 11190 יורו פיגו 107 עולה10100 יורו דבר נוסף חשוב מחירי מכוניות הברדיות בארץ הורידו את המיסוי ל15% ומחירי המכוניות כגון טיוטה או הונדהנעותב סביבות 150000 כאשר מכונית היברדית עולה בחול כ20% יותר ממכונית עם מנוע בנזין אם היצרן היה מתמחר את המכוניות ההיברדיות לפי מיסים רגילים המחיר לצרכן הישראלי היה אותו מחיר והמדינה נהיתה מרוויחה את המיסים הדברים הללו הם רק קצה החוט איך היבואנים עובדים על המדינה צריך בדחיפות 1פיקוח על המחירים של מכוניות חדשות 2 לא להוריד מיסים ופיקוח על רווחי היבואנים לא יתכן שהיבואנים ירוויחו כמעט כמו המיסים של המדינה דרך אגב יבוא אישי :כל הבעיות יפתרו אם משרד התחבורה יחייב לייבא אך ורק מכוניות חדשות
MIKE | 12.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת