26. מחירי חלפים לפחחות רכב כמו כן מחירון עליות עבודה וצבע מי המרוויחים מחלקי החילוף ומדוע עליות העבודה הרקיעו שחקים מאז ההסדר בין חברות הביטוח והמוסכים ישראל ישראלי | 13.09.11 (ל"ת)
24. רשות המיסים קבעה שרכב שמתיישן ערכו עולה ומשתבח כיין. מר זילכה חייב לבדוק ולתת תשובות כיצד אין פחת על רכב שמתיישן(לפי רשות המיסים) וערכו עולה אך ורק לחישוב שווי השימוש בשיטה הלניארית.לא יאומן. מנהל צי רכב | 12.09.11 (ל"ת)
23. רשות המיסים קבעה שרכב שמתיישן ערכו עולה ומשתבח כיין. מר זילכה חייב לבדוק ולתת תשובות כיצד אין פחת על רכב שמתיישן(לפי רשות המיסים) וערכו עולה אך ורק לחישוב שווי השימוש בשיטה הלניארית.לא יאומן. מנהל צי רכב | 12.09.11 (ל"ת)
21. זליכה אתה הסמן של השינוי שקורה במדינה השינוי שתיצור בתחום הרכב שהוא סימפטום לכל העיוותים בכלכלה הישראלית,החל במונופלים ,תיאום מחירים,חוסר תחרותיות,מחירים מופקעים ,וכי גרוע החזירות חסרת הבוש של היבואנים וחברות הליסינג ,חברות הביטוח והמוסכים,בעצם כל מי בתחום שדד במשך שנים את האזרחים .הטיפול שלך בתחום ישפיע בכל התחומים ולכן יש לך אחריות רבה לשינוי החיים בישראל,בהצלחה-בהתחשב בכוחות העומדים מולך אתה תצטרך אותה ערן | 12.09.11 (ל"ת)
19. ומה עם ענף המוניות הזכות צריכה לעלות 250000 התושבה תכנסו אז ככה אירגון דואג לעצמו למה לא יחזרו את המחיר כמו לפני 5 שנים שמי שיש 6 שניים בתור נהג מונית יקבל זכות מהמדינה ב130000 וצריך חוק שאסור שלאחד יהיה יותר מזכות אחד לא יתכן שיש אנשיים בארגון ישי להם עשרות זכיות מהיכן ולמה צריך לחייב אותם למכור אותם משרד התחבורה זה המשרד הכי ביקרתי שאני מכיר ומושחת אורן | 12.09.11 (ל"ת)
15. זילכה היבואנים עובדים על המדינה אסור להוריד מיסים דע לך כל הורדה במיסים הולכת ישירות לכיסו של יצרן הרכב תבדוק את המחירונים כאשר הורדתם מיסים מחירי המכוניות של היצרן עלו (היבואן שילם יותר ליצרן והמחיר לצרכן נשאר אותו מחיר) מחירי הרכב באירופה כמעט זהים מלמחירי הרכב בארץ דוגמאות גולף עם מפרט כמו שנמכר בישראל עולה באירופה כ21600 יורו רנו קליאו 12 עולה באירופה 11190 יורו פיגו 107 עולה10100 יורו דבר נוסף חשוב מחירי מכוניות הברדיות בארץ הורידו את המיסוי ל15% ומחירי המכוניות כגון טיוטה או הונדהנעותב סביבות 150000 כאשר מכונית היברדית עולה בחול כ20% יותר ממכונית עם מנוע בנזין אם היצרן היה מתמחר את המכוניות ההיברדיות לפי מיסים רגילים המחיר לצרכן הישראלי היה אותו מחיר והמדינה נהיתה מרוויחה את המיסים הדברים הללו הם רק קצה החוט איך היבואנים עובדים על המדינה צריך בדחיפות 1פיקוח על המחירים של מכוניות חדשות 2 לא להוריד מיסים ופיקוח על רווחי היבואנים לא יתכן שהיבואנים ירוויחו כמעט כמו המיסים של המדינה דרך אגב יבוא אישי :כל הבעיות יפתרו אם משרד התחבורה יחייב לייבא אך ורק מכוניות חדשות MIKE | 12.09.11 (ל"ת)
14. רק פתיחת יבוא אישי יפתור הבעיה יש לאפשר ולפשט. בירוקרטיה על יבוא אישי של רכבים אופנועים וחשוב לא פחות חלקי חילוף אורן | 11.09.11 (ל"ת)
13. הדבר היחיד שייצור תחרות זה הקלת היבוא האישי ,ואפשרות הזמנת חלקים דרך האינטרנט ,בלי בירוקרטיה מיותרת שתפקידה היחיד הוא להקשות על האזרחים כדי שנמשיך להעשיר את היבואנים ואת המדינה .כשעל הדרך אפשר גם לפטר כמה עשרות אוכלי חינם מושחתים במשרד בתחבורה. ערן | 11.09.11 (ל"ת)
11. לבדוק את קובעי מחירי המשושמשות מר זליכה היקר ,מתחנן בפניך אנא בדוק . האם אמת הדבר שמחירי המשומשות אינם יורדים כבשנים עברו (לפעמים אף עולות ) לאור העובדה שחברות הליסינג מחזיקות מלאי של אלפי מכוניות דדי | 11.09.11 (ל"ת)
10. איך יתכן שחפצול עולה כ"כ הרבה כסף נו באמת, ירון זליכה ידוע כאדם יש ומהפכן.אבל בל נשכח שמי שצריך לישם את ההחלטות הוא השר שמושפע מלובי חזק של יבואנים ושות' אני כבר שנים פסימי בכל מה שנוגע לעולם הרכב.לעולם לא היתה הוזלה..תמיד ייקור או הרעה כזו או אחרת הפרופסור | 11.09.11 (ל"ת)
9. המיסוי על הרכב בישראל- שערוריה ! המיסים על מוצר בר קימה של כמעט מאה אחוז זה כמו זמנים אפלים במשטרים חשוכים אוהד | 11.09.11 (ל"ת)
6. ברור הרי שחברות הליסינג דואגות שמחירוני הרכבים שלהם ישארו גבוהים מאוד איך יכול להיות שרכב שנמצא שנתיים על הכביש, מחיר המחירון שלו גבוה מהמחיר ששילמה עליו חברת הליסינג שנתיים קודם. תל אביב | 11.09.11 (ל"ת)
5. ל1 שמעתי על זה בגל"צ - יש למדינה דרישות שיצרני החלפים לא תמיד מסכימות להן בעיקר סימונים על האריזות . בגלל זה צריך לשלם ליצרן אקסטרה בשביל לרצות את הרגולטור בישראל. מישהו | 11.09.11 (ל"ת)
3. איך זה שצינור שמן להגה 1,600 ש"ח ?!?!? מי גוזר את הקופון חוץ מהמדינה והיבואן הגזלן השמן !!!! זה מצב מגוחח, מרוויחים עלינו אלפי אחוזים על צינור שמן מסריח. כל החלפים נמכרים במחירים מטורררררררררררפים ! מישהו צריך לשים לשחיתות הזאת סוףףףף דחוףףףף נהג | 11.09.11 (ל"ת)
2. נראה אם האמון הציבורי בזליכה אכן יוכיח את עצמו והוא אכן ייתגלה כצדיק היחיד הבלתי מושחת בסדום, היא ישראל 2011. | 11.09.11 (ל"ת)
1. מחירי חלפים צריך לבדוק גם את מחירי החלפים , לדוגמא : כיצד זה יתכן שמראה צדדית של הונדה סיווק או טויטא עולה 2,500 ש''ח ? מהו המחיר אצל היצרנים בחו''ל ומי גוזר מאות אחוזי רווח ? נוסרת יוסי | 11.09.11 (ל"ת)
פרסום ראשון - ועדת זליכה: גם מחירוני הרכב יבדקו
26 תגובות לכתיבת תגובה