אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הסטארט-אפ של יוצאי מודו נחשף - ומאתר את מקבלי ההחלטות

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
נשמע מאוד מעניין. אני לא מסכים עם רוב הכותבים שמתנגדים לזה
הפרסום היום מאוד יקר. מאוד מאוד יקר. דקת שידור בערוץ 2 עולה כמו חברה קטנה . הכי קל זה להיות טייקון ולזרוק 20 מיליון שקל על שיווק - אתה תמכור גם קרח לאסקימוסים. אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם את זה . תבדקו על עצמכם: נניח יש לכם להרים קמפייןם לא שם מיליונים אלא 50 אלף שקל בלבד ( 10 שניות בערוץ 2) ואתם עכשיו צריכים לכתוב צ'ק מזומן על זה . אתם יכולים? אז החברה האלה חוסכים עלויות. נניח מי רוצה לקנות סמסונג גאלקסי? הרי י שחיפש ברשת את המילים סמסונג גלאקסי כנראה מחפש משהו בכיוון . הרי אתם לא סתם נכנסים ל זאפ ומחפשים מחירי מוצרים. אז באה החברה ויודעת לתת לכם אנשים שחיפשו את זה . תארו לכם מילות חיפוש : מישהו שהיום מקליד את המילים סמסונג גאלקסי על ידי מישהו שלפני חצי שנה הקליד את המילים "דרוש קניין " ולפני שבוע חיפש "נתב משרדי רב ערוצי ל300 משתמשי קצה " הבנתם? ברור שמה שמחפשים זה לא מישהו שרוצה לקנות פלאפון אלא מישהו שלדוגמא מחפש סרבר או נתב או מערכת שרתים מתוחכמת אחרת.
רוברט | 19.09.11
19.
זה פיתוח שכל תכליתו להימכר
אין פה פיתוח יוצא דופן כל מה שהם עשו אלו אלגוריתמים(מסובכים זה נכון) שנותנים סטטיסטיקה. הם בסך הכל מקווים להימכר כדי להיות שרות של אחת מחברות מנועי החיפוש כעוד פונקציה לאיסוף מידע על החיפושים שלנו. בואו נזכור שדברים דומים כבר נעשים ע"י גוגל ופייסבוק שמזהות אחרי חיפוש אחד או שניים לאן אנחנו חותרים ומיד יופיעו פרסומות שקשורות לחיפוש. פשוט כאן תוצאות החיפושים יופנו לחברות מסחריות לזיהוי לקוחות פוטנציאלים או כאלו שחושבים לעזוב....נחמד אבל בקושי חדשני...ונועד אך ורק לאקזיט...
יניב | 19.09.11
17.
ומה עם לקחת אחריות?
עוד חברה שתצטרף לשורה ארוכה של חברות אשר עושות הון ממכירת לידים לעסקים אשר נשחקים בגלל המיתון(!!!!) ומחפשים כל דרך להגיע לעוד לקוחות ואולי ככה להגדיל את המחזורים ולשרוד את התקופה הנוראה הזו. וכמובן, גם הם, כמו האחרים, לא יקחו אחריות על הסחורה שהם מוכרים, הרי אם מרשימה של נניח 1000 לידים שנרכוש מהם ב 10$ האחד ( אם להאמין לכתבה) לא יצא כלום, או שתצא כמות שולית של מכירות אשר לא יכסו את ההשקעה בלידים ואת עלות ההרכשה שלהם ( אנשי מכירות, חשבונות טלפון, משרדים, מזגנים, כלי רכב וכו וכו...) הם מיד יבואו ויגידו: " מה אנחנו אשמים שאנשי המכירות שלכם לא יודעים למכור? שהמוצר שלכם יקר? שהשוק חלש? שהטרנד השתנה? " הכל הכל פרט ללקחת אחריות ולהגיד את האמת : אנחנו מוכרים חלומות, וכמנהגם של חלומות מאז ומתמיד - הם מתנפצים בקול ענות חלושה כשמגיע הבוקר והעיניים נפקחות. בהצלחה.
שמואל | 19.09.11
15.
עצוב. עצוב. עצוב. עצוב שאנשים שלא מבינים כותבים פה שטויות.
מדובר בפיתוחים טכנולוגיים חכמים בעלי אפשרות יישום בתחומים רבים ובחברות שונות. מדהים אותי חוסר הפרגון וצרות העין. הרבה הצלחה לחברה ולעובדיה, אנשים בעלי תעוזה ומעוף אשר מסתערים על תחומים חדשים ויוצרים דברים חדשים.
נוסטרו | 19.09.11
13.
הפראיירים לא מתים, רק מתחלפים - ויש מי שמשכיל לנצל זאת.
כמהנדסת תוכנה, ברור לי שהכל חרטא. החבר'ה האילו לא מייצרים דבר ולא מחדשים דבר, בסך הכל עושים הוקוס פוקוס לטפשים - והטפשים קונים. עוד נסיון לרכב על הגל של למכור גיבובי הבלים למי שלא מבין כלום במחשבים ורוצה "להיות בעניינים" ולהשוויץ בתוכנה המופלאה שהתקין.
גנית | 19.09.11
12.
לא יאומן ...
לא יאומן ... ואני לא מדבר על השטויות שה"חברה" הזאת לכאורה מייצרת ... אלה על אותם מטומטמים בקרנות ששוב שופכים כסף לא שלהם (אלה של משקיעים מסכנים ...) על עסקים בנוסך "אנחנו בונים חללית שתגיע לשמש ..." ... וגם אם יבנו אותה, מה תהיה התוצאה שתגיע לשם ?!? ... :)))) ... לא יאומן איך קרנות אלו מצליחות לגייס כסף ... להשקיע אותו בשטויות ... בתקווה שימצאו את האידיוטים האולטימטיבים שגם יקנו אותם (שהרבה פעמים זה אכן קורה :) ...) ... תעשיה של קומבינות ועבודה בעיניים ... כמו כל המדינה שלנו כאן :)))!!!
סם | 19.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת