7. מנכ"ל מעצ משיב לביקורת: מנכ"ל מע"ץ צודק האוצר והמנהלים לוחצים חזק מאוד להורדת עלויות תוך סרב להתיחס לאיכות השיטה שלפיה פועלים הקבלנים והמתוארת במאמר מוכרת לי כבר 30 שנה. אם רוצים כבישים זולים שילמדו מהרומנים: אורך החיים של כביש הינו עד שנה אחת או עד לגשם הראשון אלכס | 23.09.11 (ל"ת)
6. הפתעה נעימה בשירות הציבורי לא שומעים הצהרות כאלה. המחיר הנמוך ביותר הוא הקלף המנצח ברוב המכרזים. יפה מיכאל | 22.09.11 (ל"ת)
2. ירצו מחיר נמוך יותר, נוריד איכות עבודה וחומרים ובקרת-איכות אם מע"צ מצפים למחיר נמוך יותר, וגם שהתשלומים יהיו שוטף + 120 , יהיה לכך מחיר בתחום: איכות החומרים, הכיסוי, העבודה, בקרת-איכות, זמני עבודה, יציבות פיננסית ואיכות הערבויות, דיווחי התקדמות וכו'... קבלן משנה | 21.09.11 (ל"ת)
1. חובבנות אין מילה אחרת לתאר את אופן הביצוע והאיכות של עבודות התשתית בכבישי הארץ. שם | 21.09.11 (ל"ת)
מנכ"ל מעצ משיב לביקורת: "ברור לנו שפרויקטים טובים עולים כסף"
7 תגובות לכתיבת תגובה