אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון - סטורנקסט: חרם הצרכנים על תנובה השפיע, אך לא באופן דרמטי

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
תסתכלו על המספרים....
הפסד של 2.6% בנתח שוק משוק של 150,000,000 ש"ח הנו כ 4,000,0000 ש"ח בחישוב שנתי מדובר ביותר מ 200,000,000 ש"ח . קחו בחשבון שכיוון שרוב ההוצאות הקבועות כבר קיימות במילא (עובדים , תשלום לרפתנים וכו').. הרי שמדובר בהפסד שיורד כמעט כולו משורת הרווח . לדעתי זה מאד כואב!!!
זה כן דרמטי | 25.09.11
14.
להמשיך כל יום מצטרפים חדשים-צרכן מלך השוק
להשפיע על כל אחד חברים משפחה עבודה בצורה יפה ומשכנעת.זה מבחן לצרכן הישראלי אם נצליח תהיה ירידת מחירים בכל מיני ענפים והשוק יהיה יותר תחרותי. לגייס ולגייס זה יצליח.אם נתמיד יש סיכוי שהיחס לצרכן הישראלי שבולע הכל ישתנה לטובתו.
המתמיד | 22.09.11
5.
ממש, ממש לא נכון, החרם השפיע קשות על מכירות תנובה שירדו פלאים
על פי סקר נילסן בשבוע הראשון לחרם חלה ירידה במכירות מוצרי החלב של החברה, לעומת עלייה כמעט גורפת במוצרי החלב של המתחרות. תנובה ירדה בשוקו ב-21.3% בחלב ב-14.4% וקוטג' ב-15.5%. הקוטג' של שטראוס זינק ב-39.9% במכירות.
זוהר | 21.09.11
3.
נתוני נילסן מקורם בקופות החנויות ורשתות השיווק
לנילסן יש גם פאנל צרכנים וגם מחוברת לנתוני קופות החנויות והרשתות. לכן, בניגוד לפרסומים יש לה שני כלים משלימים על-מנת למדוד את השוק בצורה הטובה ביותר. לפחות אם לכתב היה מושג במה שהוא מתיימר לכתוב. לצערי פוגע באמינות הכתבה.
רן | 21.09.11
2.
תנובה בתהליך מהתכווצות .זו עובדה. החרם רק החל. צרכנים מסורתיים נוטשים..
ימצאו חלופות ולא ישובו יותר לזרועות תנובה. מיה קוך ז"ל -חשפה שחיתויות בתנובה ופוטרה בבושת פנים ונרדפה עד יומה האחרון. פרשת הסיליקון בחלב. עליות מחיר לא מוסברות ועוד.. אלה פניה של אייפקס-תנובה !!
שי | 21.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת