15. ולנו יש את בטר פלייס בסוכות אני הולך להתרשם ממנה ביריד רכב של אלבר. זה אמור להיות אירוע מרשים ויוצא דופן מבחינת כמות היבואנים שהולכים להציג שם את הדגמים שלהם! וגם מבחינת המחירים.. גיל | 06.10.11 (ל"ת)
14. תשובה ל 4 ראשית כתבתה יפה ונכון לשאלתך מדוע לא עושים זאת התשובה פשוטה האם נראה לך שמשרד האוצר יתן לנו לנסוע מאנרגית השמש מבלי לקחת מס ? ראה מה קורה עם מכוניות המיני החדשות שצורכות מעט דלק כבר בתחילת 2012 האוצר אמור לשנות את הטבות המס לרכבים אלו כדי שמחירם יעלה ואז לנו לא ישנה ונעדיף רכב גדול יותר שאינו חסכוני כמכוניות הקטנות והאוצר ישוב לחייך אסי | 03.10.11 (ל"ת)
13. כל מכונית חשמלית שנמכרת זה אומר עוד מכוניות בנזין שלא נמכרות! מה שאומר הרבה פחות כסף לטרור! אלון | 29.09.11 (ל"ת)
12. ל-11 (המתקן) אתה צודק! התגובות השליליות שבכתבה הזאת (ושבשאר הכתבות שנגד בטר פלייס) הן של חברות הדלק והנפט ושל יבואני הרכב! תומר | 28.09.11 (ל"ת)
10. ל-2 אני נסעתי ברנו פלואנס ZE (החשמלית) והיינו 5 אנשים ו8הצלחנו להגיע ל-185 ק"מ! דרך אגב, מתי עשית את נסיעת המבחן? מאיפה קיבלתם את הרכב? תומר | 27.09.11 (ל"ת)
9. אין סכנת קרינה, הסוללות מחזיקות מעל 10 שנים. אבל בשורה התחתונה, החשמליות מוגבלות יותר מידיי אתם חושבים שלא בדקו את הקרינה ? מכשיר פשוט יכול לתת את התשובה. המצברים ברמה גבוהה (וגם מאוד יקרים), ושיטת הטעינה מבטיחה שנים רבות של שימוש. אגב, המצברים של טויוטה פריוס מחזיקים כבר 10 שנים ויותר מ 400 אלף ק"מ, ללא שינוי משמעותי בביצועים. נבדק ע"י קונסומר ריפורטס. המומחה | 26.09.11 (ל"ת)
8. כל עוד הפרשי עלויות לא מספקות-זה לא יתרומם, וחבל. הקונבינה של חשמל לפי מנוי עם חבילות בדומה לסלולר, לא תודה. הציבור נכבה מספיק עם כל החבילות קומבינה הללו. ראינו שמה שלא עושים איתן אנחנו עדיין משלמים פי כמה על תיקשורת ממשהיה. אז כנראה שהאחים עופר ובטרפלס מנסים להביא לנו עוד סיוט דומה. לא ולא, רק רכב חשמלי שיהיה זול יותר בעלות ונטען ישירות מהבית. ללא קונבינות ותיכמונים. אם יש לי אוטו שלי וחשמל זמין אז למה לקשור עצמי בחבילות צריכה שתמיד מוציאות ממך יותר כסף מאשר באמת זה עולה. אז בבקשה מר אגסי, תתעשת ותבצע תפנית מהירה כי בסך הכל כולנו מעוניינים בטכנולוגיה החדשה. דן | 26.09.11 (ל"ת)
7. רומא, כידוע, לא נבנתה ביום חשבתם שכולם עלו על הרכבת כבר ביום הראשון? תפסו את ההגה ועלו על האוטומוביל הראשון שהם ראו? ממש ממש לא, זה יטפטף בקטן ואז יצליח בגדול, זה הדבר הבא. ג'ובילי | 26.09.11 (ל"ת)
6. מה קורה בארה"ב? בסין? בכל מקרה אין ספק ששי אגסי עלה על הבעיה הזאת מזמן שפיתח פתרון שבו הוא פורס עמדות ותשתית וגם הארכת טווח עם התחנות הרובוטיות שמחליפות סוללה. אבשלום | 26.09.11 (ל"ת)
4. מספר סיבות לכשלון בשורה התחתונה מסתכלים האם רכב חשמלי יחסוך לי כסף א. לא אין חסכון, מחיר הטעינה גבוה או במקרה הטוב שווה לליטר בנזין ב. הטעינה מסורבלת ג. קרינה ד. אחזקה יקרה ה. קושי להיפטר מהרכב מה עושים? למעשה אין אף יצרנית עם חזון הדומה לזה של פורד שאמר מכונית לכל פועל תחשבו עם היה לנו הנרי פורד כזה שהיה אומר מכונית ללא תדלוק או טעינה הטכנולוגיה קיימת! השמש קיימת תחשבו לרגע שהיה לכם רכב חשמלי שבזמן שהוא עומד בשמש או אפילו בזמן נסיעה הוא נטען, כי מכסה במנוע, הגג, הדלתות ולמעשה כל המרכב הוא מטען סולארי אחד גדול הנטען באמצעות השמש, במקום לקלל שהאוטו לוהט מהחום לאחר חניה ממושכת תגידו תודה שמש חסכת לי עכשיו 200 ש"ח + מנוע בנזין קטן או אפשרות טעינה בחשמל במקרה של יום חורף אולי זה לא יתאים לרוסיה ולקנדה אבל בישראל, אסיה, מדינות ערב, דרום אמריקה, אמריקה וכו בהחלט יהנו מהרעיון עכשיו השאלה למה לא עושים את זה? דוד | 26.09.11 (ל"ת)
3. מומלץ להביא חוות דעת מנהגים העושים שימוש ברכב חשמלי. או שזה יקטין את החשש או ההיפך. | 26.09.11 (ל"ת)
2. 3 אנשים בנסיעת מבחן בפלואנס חשמלית: כ60-70 ק"מ בלבד.ונאלצנו להחליף בטרייה הנסיעה הייתה בגוש דן. עכשיו הבנתם מדוע הציבור בורח מחשמליות? אלמונימי | 26.09.11 (ל"ת)
1. הסיבה האמיתית לדעתי: חשש מקרינה אלקטרומגנטית גדולה ברכבים חשמליים! מטבע הדברים נראה שרכב חשמלי מייצר קרינה והשראה אלקטרומגנטית גדולה יותר. זה סוג של זיהום אוויר קטלני .. הייתם מוכנים לשהות זמן ממושך ליד קו מתח עליון ? אני לא ולכן, כל עוד לא יוכח אחרת - לא קונה רכב חשמלי. טל | 26.09.11 (ל"ת)
מחקר אירופי: למרות ההנחות, הרכבים החשמליים נשארים בחנויות
15 תגובות לכתיבת תגובה