6. ואני אומרת טעות!!!!!! להפריט או לא להפריט הארגון הזה דורש פיטורים וקבלת עובדים חדשים מתאימים מבחינת כישורים התנהגות ויכולת פיסית די כבר לברדק ברשות הנמלים הרכבות חברת חשמל ומקורות די אפשר להפטר מ 75 מכח האדם שם ממילא הם לא מועלים גלי | 01.10.11 (ל"ת)
5. איך זה שבית הדין לעבודה ויתר להם על בזיון ביהמ"ש??? ורק המורים והמתמחים המסכנים, אותם בית הדין מכריח לחזור לאלתר ולא מאפשר לשבות. מישהו מבין את חוסר ההגיון? חוה | 30.09.11 (ל"ת)
3. כשלו בשביתה לו כמו בקנדה לא היו פוגעים בנוסעים, פשוט היו מאפשרים נסיעה ב...חינם ואו בחצי מחיר, היו רוכשים אהדה ציבורית לכלוא בני אדם במשך 3 שעות ובסיכון חיים זו עבירה פלילית המחייבת מאסר 88 | 29.09.11 (ל"ת)
2. הרכבת שייכת לכולםם - לא רק לועד או לעובדים. הנזק שהם גורמים לציבור לא מידתי ומחייב ארגון מחדש הרכבת קיימת בשבילנו האזרחים ולא כדי לפרנס את העובדים. בשבילם זוהיא דרך להתפרנס בזכות ובחסד עליהם להודות למדינת ישראל ואזרחיה כי נתנו להם להתפרנס מעבודה זו הצורה הכוחנית שבהם עובדי הרכבת השתלטו על משאב זה פוגעת בלגיטימיות של רכבת ישראל, פוגעת בריבונות של מדינת ישראל (שלא יכולה להכיל את חוקיה ולהגן על אזרחיה מפני ארגון כוחני של עובדי חינם מושחתים). דורון | 29.09.11 (ל"ת)
1. הפרטת הרכבת אני וחברים שלי עובדים בעבודות תחת הטייקונים במשך 10 שנים לא העלו לנו משכורות הורידו לנו תנאים כולל תנאים פנסיונים הוסיפו לנו עבודות ולנו אן ועד שיכול להגן עלנו אומרים לנו לא טוב לכם תלכו, לאן נלך בכול עבודה בסוף שולט טייקון ולכן אני מבין את עובדי הרכת שצריך וועד שיכול לשמור על התנאים הבסיסים .אם אתם חושבים שהם ישבו בשקט כמו המתמחים אזאי לא יפריטו אותם אתם טועים ,נכון צריך לבצע אירגון חדש אבל לא להפריט כדי שבסוף לא יתווסף לנו עוד טייקון. בני | 28.09.11 (ל"ת)
זמנית: העובדים לא ישבתו, הרכבת לא תפריט
6 תגובות לכתיבת תגובה