6. לממשלה כדאי לסגור את הרכבת או לפחות לסגור כמה שיותר קווים. כך ירוויחו דלק , מכוניות ... פקקים - שיגרמו לעוד ביזבוז דלק - טיפולים במוסכים דיור יקר בקירבת תל אביב, ועל הכל המדינה מקבלת מיסים כיד המלך (מידי האזרחים המסכנים). כבר שנה סגורה תחנת רמלה "לשיפוצים" .הרכבות לראשון לוקחות פי שלוש זמן מאוטו .לירושלים הרכבת תחזור קצת אחרי המשיח . קווים חדשים לא מקבלים אישור מהממשלה - ברור - למה לאשר קווים שיביאו לפחות פקקים? יביאו להורדת מחירי הדיור בתל אביב? לפרנסה לאלפי אנשים ? - הרבה יותר קל לשלוט באנשים רעבים. חיים 2 | 02.10.11 (ל"ת)
5. דן הראל אנחנו מספיק לדבר נמאס לנו... תפרקו כבר אחת ולתמיד את רכבת "ישראל" ותבנו מחדש. אנחנו מעדיפים כמה חודשים ללא רכבת מאחרת ומסוכנת בכדי שנקבל בסוף רכבת מתפקדת כמו בכל מדינה אחרת. המשלם | 02.10.11 (ל"ת)
4. יש לבצע רוויזיה ב"זכות" השביתה ה"זכות" הזאת מפקידה בידי צד אחד - העובדים - כח בלתי סביר: לתבוע לשפוט ולבצע. לא אחת העובדים מוטטו את מקומות העבודה שלהם. לא אחת הם גורמים לציבור לשלם משכורות מנופחות ללא הצדקה. ראה חברת חשמל, ראה עובדי נמלים. החלטת הרכבת לתת את ביצוע הבקרה והתחזוקה של הרכבות החדשות לגורם אחר - אינה בתחום סמכותם של העובדים ואין להם שום זכות לעכב או לדרוש דבר כלשהו בעניין זה. חיים חיים | 02.10.11 (ל"ת)
3. יש לכם בעיה עם חרשים הדו שיח שלנו בסדר גמור, אתם אולי מתכוונים לדו שיח של אידיוטים, למה לתת דוגמא למישהו שכן יכול לדבר עם היידים לעומת כאלה שלא מדברים בכלל. זה כמו לומר שהם רואים כמו עיוורים, לא נשמע קצת מעליב? אלי | 02.10.11 (ל"ת)
מנכ"ל משרד התחבורה על השביתות ברכבת: הגענו לדו שיח של חרשים
6 תגובות לכתיבת תגובה