אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"הצרכן לא רוצה שום דבר חוץ מהורדת מחירים"

79 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

74.
לעולם לא אחזור להיות הצרכן הפרייר שהייתי לפני המחאה
גברת נכבדה המחיר הוא כמעט חזות הכל, אין שום צורך בחארטה הזאת של "תדמית" היום הצרכנים מעבירים מידע אמיתי בפייסבוק בטוקבקים במיילים ועוד, תנובה לעולם לא תחזור להיות "תנובה" של פעם, המחאה הציפה גם השוואות מחירים של מוצרים מסביב לעולם לסיכום לעולם לא נחזור להיות הפריירים של פעם
צרכן חדש | 18.10.11
73.
תגובות1 ו 3 כל כך משקפות את הלך הרוח של הצרכנים. והפרסומאים בשוקת שבורה
כי זה כבר לא עובד יותר. עזבתי את המקצוע הזה כי קצתי במאמץ הפאתטי לדחוף לצרכן אשליות. הצרכן בדיוק כמוני, רוצה את האמת ורוצה מוצרים טובים ברי השגה. אבל זה לא בהכרח מה שיעשיר את הפרסומאים. וזה פחות ׳מגניב׳....
אקסית פרסום | 17.10.11
72.
לאיריס, כל מה שצריך זה תחרות אמיתית, יושר והגינות כלפי הלקוחות.
לאיריס, כל מה שצריך זה תחרות אמיתית, יושר והגינות כלפי הלקוחות. כל הקישקושים האקדמים על איך נפרסם בשביל למכור יותר כבר לא עובדים. השלט הטוב ביותר לעסק הוא מחיר תחרות אמיתית, יושר והגינות כלפי הלקוחות, יותר מזה ממש לא תריך.
עברי | 17.10.11
71.
עדין חברות הפרסום נותנים עצות אחיטופל לחברות המזון
צר לי, גב בק, שעדין אינכם רואים את התמונה כהויתה. החזרת אימון הצרכנים אינה תלויה כלל בפרסום של החברות על הנחות ומבצעים של המוצרים, וקרוב לודאי שהם פועלים הפוך, ככל שחברות המזון ורשתות השיווק יצעו מבצעים כך אמון הציבור בחברות תקטן, והחרם החברתי ילך ויגבר. על מנת להחזיר את אימון הצרכנים בחברות המזון ורשתות השיווק עליהם להפסיק במבצעים ופוילושטיקים (קנה אחד קבל שנים...שלושה במחיר...) ולהיות שקופים לגברי המחיר. עליהם לפרסם את מחירי כל המוצרים באתרים כדי לאפשר לציבור הצרכנים להשוות מחירים ולחברות להתחרות ביניהם על המחירים. לדוגמא: כפי שמתנהל המסחר במוצרי חשמל ומחשבים (פרסום מחירים באינטרנט באתרי החברות)
גבריאל | 16.10.11
70.
ראיתם פעם פרסומת של רמי לוי בערוץ 2 ובעיתונות היומית?
ולמרות הכל הוא מפגין גידול מרשים, רווחיות ומחירים אטרקטיביים? אז אולי גולם הפרסום שהשתלט על רשתות השווק הוא בעצם בומרנג? תקציבי פרסום של מאות מליונים מגולגלים לצרכן בהעלאות מחירים, מבריחים לקוחות ופוגעים בהכנסות וברווחיות? הפוך על הפוך...ממדי הפרסום של רשתות המזון יצאו מכל פרופורציה ובמקום להגדיל הכנסות ורווח - מקטינות אותו! לו הייתי מנ"כל של רשת כזאת הייתי מכנס מסיבת עיתונאים (לא עולה כסף!) ומודיע על 2 צעדים מיידיים 1.הוזלה גורפת של כל המוצרים ב 15% וקיבועם לשנה 2.הפסקת כל פרסום במדיה לשנה. אלו יאזנו את השורה התחתונה מיידית אבל בעיקר - יעצרו את בריחת הלקוחות. ותחשבו על זה. לא קונבנציונלי אבל נכון.
פרסומאי | 16.10.11
69.
הפנמת המחאה
נראה שגם גב בק אינה מפנימה את הסיבות האמיתיות למחאה ויתכן שזו הסיבה להתנסחויות המגומגמות של לקוחותיה מציע לחברות שעובדות עם הגברת להבין שבלי הורדת חזירות והמסת שומנים חזיריים במשכורות המנהלים לא תהיה להם תקומה כדאי גם למשרדי הפרסום להפסיק לבזבז את כספי לקוחותיהם על "מסרים" לא קיימים ולהעביר את הכסף להורדת מחירים
אבירז | 16.10.11
68.
המהפכה כבר כאן. מעולם לא גרר רעיון עם פרסומאי כל כך הרבה טוקבקים.
וכל הטוקבקים אומרים בערך את אותו הדבר: אל תמכרו לנו יותר בית ונוסטלגיה ובאותה הזדמנות גם תזיינו לנו את הצורה. יותר אנחנו לא מאמינים. זאת מהפכה בפרסום כי ההתפכחות וההתפתחות מגיעות גם לצרכנות. זה אומר הנדסה חדשה למותגים. הפייסבוק חיסל את הדאווין ואת האוויר החם.
המשקיף | 16.10.11
67.
מוצרים עם ערכים פונקציונאליים במחיר הוגן
המשחק על הרגשות נגמר הציבור דורש תועלת פונקציונאלית עם תמורה לכסף עם הוגנות ושקיפות גבוהה מהחברות אנחנו לא מוכנים לשלם על תועלות רגשיות לכל תמחיר של מוצר יש עלות שיווקית הנאמדת בעשרות אחוזים אחרי עלויות הבסיס מהם צריך לקצץ ולהעביר את ההנחה לצרכנים.
ניר | 16.10.11
64.
הפרסום היום הפך לאליל והאליל דורש את שלו
אבל לא כולם מסכימים עם זה. תראו למשל את רמי לוי. תקציב הפרסום שלו לא מגיע למליון שקל בשנה, מה שבשופרסל וקואופ/מגה עושים בסופשבוע אחד. ומי מממן את העלויות? נכון, אנחנו. אל תבלעו את הלוקשים של "אי אפשר להוריד מחירים" כי אם בארה"ב גבינה לבנה של תנובה נמכרת ב 3.5 ש"ח כולל הכל (ושימו לב שיש כאן גם עלויות הטסה), אז לכל הפחות המחיר הזה יכול להיות גם כאן בלי שמישהו יצטרך להפרד מכסאו הרם. בקיצור, פרסום שמרסום, תורידו מחירים, נקנה. לא תורידו? נסתדר בלי במבה ודני ושאר מותרות כמה שרק נצטרך. תכניסו את זה טוב טוב לראש שלכם. עידן התמימות נגמר.
אייל | 16.10.11
58.
"חזית צינית ?"
גברת יקרה: הציבור הבין סוף סוף שחדשנות החליבה האוטומטית בארץ היא כאין וכאפס לדרך בה לקוחותיך חלבו את הציבור כולו משך שנים, בתחכום ובאפס רגישות, נצלו כל חולשה אפשרית ('הכה את הפריפריה'); זו לא ציניות, אפילו הגדרתך את תגובת הציבור כ'צינית' רדודה - זוהי התפכחות ולא יותא.
יעקב | 16.10.11
56.
גברת, לא חייבים לכם כלום
מה, זה כל כך מוזר שמה שמעניין אותי זה עלות המוצר? הרי גם אתכם מה שמעניין זה הכסף. כשאני קונה לילדים יוגורט אני לא קונה "אהבה" ולא "בית" ולא "חדשנות". אני קונה אוכל. ומעניין אותי כמה הוא עולה. אני לא אשלם יותר בשביל ציור יפה יותר על האריזה או בגלל שיש למוצר ג'ינגל נחמד ברדיו. איכות זה כבר עניין אחר, אבל בשוק המזון ההבדלים לרוב די חסרי משמעות.
אורה | 16.10.11
55.
כשאני קונה מוצר
אני לא רוצה לממן את הפרזנטור. צביקה הדר, יאיר לפיד, קרן מור ואחרים יכולים להרוויח את לחמם גם בלי זה. בלאו הכי אף אחד לא מאמין לפרסומות. צריך להכניס לתוכנית הלימודים תחום שנקרא תקשורת ולחנך לאנטי מיתוג. אני לא צריכה לשלם כפול בגלל איזשהו ציור או סמל על המוצר. לא רוצה שיעבדו עליי ועל ילדיי מבחינה פסיכולוגית ויגרמו לנו לקנות את מה שלא צריך. אני יודעת שהתקשורת ניזונה מפרסומת (זה מחזיק עיתונים ותחנות טלביזיה ומפרמנס הרבה אנשים). צריך לשנות את הכוח הזה שיש למפרסמים ולהפנות כוחות כלכליים אל ענפים יותר יצרניים.
צרכנית צינית | 16.10.11
53.
כבר שנים שאני טוען ש"הפירסומות מזיקות" והיחצנים למיניהם גורמים לי להרגשת גועל
לפני שנים רואיין מנכל מפעל לנעלים שציין ש30 אחוז מעלות הנעלים הן בגלל הוצאות הפירסום. ההניפוח העצמי שמשרדי הפירסום עשו לעצם והשימוש באנגלית בלבד כמו "מנהל קריאטיב" ??? מה זה השטות הזאת??????? או "ארט דירקטור" כבר לא עושים רושם על איש. כל משרדי הפירסום נמצאים במרדי במקומות הכי יוקרטיים. אנשי הפירסום גרמו להוצאות ענק שתורגמו לעלית מחירים על מנת לממן זאת כמו. החלפת שמות של רשתות מזון "היפר נטו ,היפר כל , ועוד שנועדו בסךהכל לבלבל ארת הלקוחות ולהכניס כסף לכיסם של "ההוגים" את השינוי. החלפת סמלים ושמות של בנקים זוכרים את הפרסומות השטוטיות של בלנק לאומי לישראל שהפך ללאומי - אבל כולם קוראים לו בל"ל או להחליף את הסמל של החברה הבינלאומית "פלאפון" איזו המולה ואיזה פרסומות. חברות קטנות כמו "פורד" "פולקואגן" ו"גנרל אלקטריק" נשרות עם אותו סמל כבר עשרות שנים אך "רק" חברות בינלאומיות" כשלנו "חייבות" לשנות למה?????????? למי זה עוזר מלבד לאותם יחצנים מאוסים ופירסומאים הזוהיים. כולנו זוכרים אתהקישקוש שהם הכניסו על "חווית הקניה " ברשת פלונית עבור הורדת מחיר אנו הצרכנים מגעים לרשת של רמי לוי או כמעט חינם או ארשתות אחרות. ואכן "בקשתותי" מתגשמות למול עיני- וכל אותם "שתרמו לעלית המחירים" מרגישים סוף סוף את נחת זרועו של הצרכן שהם לסוג של צרחן. חבל שזה לא קרה לפני שנים.
אילן | 16.10.11
52.
הורדת מחירים באמצעות מינוף השיווק הדיגיטלי
לעניות דעתי, המפרסמים והפרסומאים לא השכילו למנף את יתרונות השיווק הדיגיטלי כדי להגביר התחרותיות ולהוזיל עלויות. אכן, אנו צופים בשנים האחרונות בהתעצמות אמצעי השיווק הדיגיטלי, אשר אמורים להגביר את היכולת לתקשר עם הצרכן ולמקד את המסר השיווקי - קרי, עלויות השיווק אמורות היו לרדת ולהוזיל בסופו של דבר את המחיר לצרכן. למרות זאת, אנו רואים בפועל כי בשנים האחרונות, לא רק שלא חלה ירידת מחירים, אלא אף המחירים של מוצרים שונים (לרבות מוצרי צריכה) עלו באופן משמעותי. אני קורא לנוגעים בדבר - מפרסמים ופרסומאים - להתחיל ולשחק באופן הוגן ושקוף: החלו למנף את יתרונות השיווק הדיגיטלי כדי להוזיל עלויות לטובת כולם.
אמיר לביא | 16.10.11
51.
האזרחים כולם מגדול עד קטן דורשים שקיפות
כולם מבינים שמיסים משלמים עבור אין ספור שרותים תתכבד כל רשות מקומית ותפרסם מידי חודש בטבלת אקסל ברורה לכל קורא - את פרוט ההוצאות שמעל 10,000 ש"ח שיתכבד כל גוף הממומן בלמעלה מ 40% מתקציבו השנתי, ע"י כספי משלם המיסים, לפרסם מידי חודש בטבלת אקסל ברורה - את פרוט כל ההוצאות שמעל 10,000 ש"ח ---- האזרחים כולם מגדול עד קטן, משלמי המיסים וכאלו שפטורים, דורשים לדעת להיכן מנווטים הכספים, שעליהם הם עמלו קשות ---- ושזה יקרה ויהפוך לסטנדרט ציבורי, ירדו הצרכנים מכל החברות העסקיות, שכולם מבינים מכבדים ונהנים מזה שהחברות מתקיימות, מעסיקות, ומתחרות בשוק ----- עד אז, גברת איריס בק, ימשיך זעם הצרכנים להכות בחברות המובילות בשוק. תייעצי ללקוחות שלך, שייצאו מהקופסא, מה שהיה לא יהיה, שיגלו יצירתיות, מנהיגות ובעיקר הוגנות ושקיפות בהצלחה לכולנו בן
 | 16.10.11
50.
אז מה הצרכנים באמת רוצים??
הורדת מחירים פשוטה - ויציבות! רוצה להיות ראלי: הורדת מחירים של 30% על הכל אינה אפשרית - פשוט כי מתח הרווחים לרוב המוצרים לא יאפשר זאת. ולאף אחד אין עניין שרשתות שווק או יצרנים יפשטו רגל. אז אני מעדיף שההורדה תהיה בתחום האפשרי שזה 15% עד 20% אבל לאורך זמן (קיבוע מחירים לשנה!!!), בלי מבצעים, התניות וסבסודים למיניהם. רוצה להיות במצב שאני מחליט היכן אני עושה את הקנייה השבועית שלי - ופשוט עושה אותה, בלי ניתוחים והשוואות והפתעות.
יוסי | 16.10.11
47.
אני קונה רק מה שבמבצעים ולא קונה כלום מהמותגים
אני רוצה שאלו יסבלו ויורידו מחירים כי לא הכל כסף. מבצע בוויקטורי בו מחיר החלה לשבת היה 4 ב 10 שח לעומת מגה שם חלה רגילה אחת 5.60 הוציא אותי לגמרי ממגה. אני מכוון לקניה ברשתות הזולות. מגה זו ברירת מחדל! לא קונה תנובה ובמקום העמק וגלבוע פרוסות אני הולך על מותגים חיצוניים לא פחות טובים ויותר זולים!
רזי | 16.10.11
42.
הבלוף של מגה
נכנסתי בערב החג למגה. ה"סל המסובסד" - כמעט כל המוצרים בו (אחרי "סבסוד") יותר יקרים מרשת מתחרה, ללא מבצעים, ללא סבסוד. המוצרים האחרים - ממשיכים להיות יקרים בטרוף. ירקות ופרות יקרים בין 30% ל 300% (ממש כך) מהמחירים ברמי לוי, באותו יום. אפילו מים מינרליים - 45% יותר יקר. וכל זה ב"מגה בול", הרשת ה"זולה" שלהם...לא טרחתי להכנס ל"מגה בעיר" החדשות הטובות הן שמספר הצרכנים האידיוטים קטן. הייתי שם בשעת שיא - צהרים של ערב החג: כמעט כל הקופות ריקות מקונים. ובמעברים - פה ושם זקנה עם גביע יוגורט... להמשיך כך, לתת להם להתרסק
צרכן נבון | 16.10.11
37.
נכון-רק המחיר מדבר, בכ"ז עדיין דוגמא-טונה סטרקיט בסופר בצומת דרור 13ש"ח לעומת 4-6 ש"ח!!!!
נכון-רק המחיר מדבר, בכ"ז עדיין דוגמא-טונה סטרקיט בסופר בצומת דרור 13ש"ח לעומת 4-6 ש"ח!!!!הם רוצים רווח של 300% ולא מסתפקים ב 40% . המאזנים שהם מציגים שקריים - ולמה ? , כי למרכיב הרווח יש להוסיף את עלויות השכר המפליגות של המנהלים ובעלי עניין ורק אז לחשב את הרווח.
שלומי-כלכלן | 16.10.11
32.
הפרסום כאופיום להמונים
הפייסבוק הפך למפלצת? ממתי? ממתי שהשיח הפך להיות דיאלוג בין הצרכן ליצרן? וייתר את התיווך של חזירות הפרסום שעזרה לענקים לסמם את הצרכנים? כאשר הפייסבוק היה נוח לפרסום ולאופיום להמונים הוא לא היה מפלצת. פתאום ההמון אמר וואלה אפשר להשתמש בפייסבוק לטובתינו ולא לטובת היצרן והמפרסם אז הוא מפלצת - גישה מאד מעניינת.
משתמש בפייסבוק  | 16.10.11
29.
נמאס לנו להיות הפרה החולבת של מונופולים.
כל החברות הגדולות במשך שנים עשקו אותנו בשם ה"שוק החופשי". עכשיו לא בא לנו יותר..עכשיו אנחנו בשלב החינוך מחדש של המונופולים ושום דבר לא מעניין אותנו מלבד מחיר המוצר. אני לא מבין למה בבני ברק אני אקנה את אותם המוצרים במחיר גבוה בעשרות אחוזים.זו לא מחאה נגד חרדים אלא רק הוכחה שכשהחברות הגדולות רוצות הן בהחלט יכולות לחתוך מחירים ולהשאיר אותם נמוכים. תשוו את המחירים שאנו משלמים למחירים בבני ברק, תדאגו שישארו מציאותיים ונחזור לצרוך. ישראלים כבר לא פראיירים
דורון | 16.10.11
28.
"חזית צינית קרה מצד הצרכנים"
וכי מהו ענף הפרסום אם לא ניצול ציני קר של צרכנים? הרי מישהו צריך לממן את חגיגת המשכורות שלך ושל עובדייך במשרדיכם המפוארים, איריס בק. אם לקוחותייך ישכילו להפנות את תקציבי הענק שהושקעו בפרסום למטרה ראויה כמו הורדות מחירים לטווח ארוך, הרי שציבור הצרכנים הציני והקר יתחמם ויודה לו מאוד. זה נכון שאולי לא תהיה לך עבודה, אבל אנו נצא נשכרים. תקלטי, גברת בק: הזמנים השתנו ושום "מיתוג" או פרסומות אוויליות לא יעבדו עלינו. רק שקיפות והתנהלות הוגנת של החברות. תודה ושלום.
אין מילים | 16.10.11
22.
פרסום שקוף ומיותר
ציטוט מכתבה קודמת מ 23.5.10 - "...ואכן, החשיפה המוגברת למסרים פרסומיים, כמעט בכל מקום ובכל עת, גרמה לכולנו להתחסן ולסנן את מה שלא מספיק מעניין בעינינו ולהפוך את רוב המידע השיווקי לשקוף. המציאות הזאת הופכת את משימתם של הפרסומאים מורכבת יותר... אני אחדד זאת: הפרסום לא רק ששקוף - הפרסום מיותר. הפרסום רק מעלה את מחירי המוצרים - ואת התוספת הזו צריך להוריד.
בג | 16.10.11
21.
לאיריס בק
הגישה שלך פשוט מקוממת: "כרגע אנחנו נמצאים בעבודה עם לקוחותינו ברמה של מה עושים בתגובה למחאה, ובמקביל תוך הסתכלות פנימה על ההשלכות על תוכניות העבודה לטווח הבינוני והארוך כדי לחזור ולהיות רלבנטיים" - ביחד עם "הסיבה לזה היא חזית צינית קרה מצד הצרכנים: לא משנה מה אתה אומר, אנחנו בשלב של לחשוב ולחכות. אני בטוחה שנצא מהדבר הזה מחוזקים מבחינת התפיסה של מה נכון לקראת העתיד" - והמסקנה ברורה: במקאן מצפים מהעם להיות מטומטם, ולהחזיר בטווח הארוך את האפשרות לחזירות ורווחים אסטרונומיים על גב הציבור לחברות הגדולות. כרגע מה שקורה הוא בעיה מבחינתם אבל הם בונים על זה שנחזור להיות מטומטמים... לקחנו לתשומת ליבנו... נראה לי שחשוב להדגיש - אף אחד לא מצפה מהחברות האלה להפסיד, אבל בהחלט חושב שהגיע הזמן שבמקום להראות רווחים של מאות מיליוני שקלים - החברות יראו שאכפת להם ממי שצריך לעבוד קשה כדי לגמור את החודש ולא רק מבעלי המניות, מקבלי הדיבידנדים ומשכורות העתק - על חשבוננו... שורה תחתונה, העם לא יתעייף מהמחאה הזו - הוא התעייף מהחזירות.
 | 16.10.11
19.
רבים "וטובים" ממך מנסים יום יום לעשוק את הצרכן הישראלי
בכל מיני דרכים נפתלות אבל זה לא יעזור לכם. הפרסום כפי שאתם מציגים כבר לא מדבר אלינו אתם ממש אבל ממש לא מעניינים לצערכם הרב כנראה שתצטרכו לערוך צמצומים אנחנו מחפשים זול ולא מחפשים להתרגש משקית במבה זה הכל עבודה בעיניים
אלי  | 16.10.11
18.
לגברת בק לא יעזור
לא יכול להיות שהצרכנים עובדים כמו חמורים קשה מהבוקר עד הערב ויש רק שני ילדים תקשיבי טוב לא שלושה ולא ארבעה רק שניים . ולא מצליחים במדינה לגמור את החודש בגלל החמדנות של החברות בארץ . לא יעזור שום יועצים שום קמפיינים אנחנו רוצים לחיות כמו שצריך בלי מינוסים בבנק .בגלל שצריך לממן למנהלי תנובה מכוניות ותנאי פאר כולה מוכרים מוצר שאמור להיות מסובסד. לכן העם אמר את מילתו ותנובה לא האחרונה אלא הראשונה בתור אנחנו נשתדל להכנס לכל הנישות של הרמאויות . והחשוב שאנחנו יודעים שזה לא הממשלה אשמה הציבור נעשה חכם והבין שיש פה קרטלים.
שרונה | 16.10.11
8.
אני חושב שזה יום הכיפורי גם של ענף הפרסום שדחף ודחף ודחף..מעבר לצוק!
אנשי הפרסו מכרו לחברות שאם רק ישקיעו בפירסום, ו"יעלו את ערך המותג" ויגרמו לצרכנים להזדהות איתו, הם יהיו מלכים. ובכן, מסתבר שהצרכנים לא כאלה פראיירים. ברגע שהצרכן מרגיש שמתייחסים אליו כמו אל פראייר ומנצלים ועושקים אותן, הוא בז ל"מותג" וזורק אותו כמו גרביים משומשים!!
אביב | 16.10.11
3.
לדעתי החברות, במיוחד בתחום המזון, צריכות לשנות לחלוטין את אופי הפירסום שלהן
הצרכן הישראלי שבע מקמפייניים "רגשיים". הסנטימנטליות בגרוש הזאת לא משכנעת אותנו. אנחנו מעדיפים שהחברות יפרסמו פחות, או שיפיקו קמפיינים זולים ואינפורמטיביים יותר, ויגלגלו את החיסכון על הצרכן. "תועלת רגשית" זה משהו שקיים רק בשיח הפרסומאי - אנחנו כבר מזמן אטומים לקמפיינים האלה. במקום זה אתם יכולים פשוט להציג שקופית שמראה כמה הורדתם מחירים, וכמה אתם זולים ביחס למתחרים, זאת תהיה הפרסומת הכי אפקטיבית מבחינתי.
אורן | 16.10.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת