13. טעות קשה הרי ברור שאגמון לא רוכש את קמור בשביל לעשות חמוצים. הוא עומד להכפיל ואף לשלש את המכירות ומי שירוויח הוא הצרכן. זה פשוט מאוד אם המחירים זולים יותר המיזוג מגדיל את רווחת הצרכן. נראה שהרגולטור לא ממש מבין מה הוא עושה ועושה שרירים / רושם במקום הלא נכון. yaron | 27.10.11 (ל"ת)
10. קרטל בענף הרכב יישר כח לממונה על ההגבלים ואני מקווה שלא ייכנע ללחצים של דלק רכב. הגיע זמן שהרגולטור יפרק את הקרטל בענף . כיצד ייתכן שכל המכוניות "המשפחתיות" מחירן סביב ה- 120 מ' ש"ח ? איפוא התחרות ? מדוע עושקים את הרוכש הפרטי ע"ח הטבות מפליגות לחברות הליסינג ? יואב | 27.10.11 (ל"ת)
9. הגיע הזמן שכל יבואן ימכור רק רכבים של יצרן רכב אחד החלטה מצוינת. הגיע הזמן שכל יבואן ימכור רק רכבים של יצרן רכב אחד. דלק מיצגת גם את פורד וגם את מזדה. הגיע הזמן לתקן את עיוותי העבר. לדרוש מהם למכור את זה או את זה. יוסי | 27.10.11 (ל"ת)
6. אם כך אז מדוע לא לפרק את צ'מפיון מוטורס, מאיר וכלמוביל? גם אלה מחזיקים בזכיון יבוא למספר יצרניות ולכן, לשם התחרותיות, חובה לפרקן. שם | 27.10.11 (ל"ת)
5. אמנם באיחור אבל... ועכשיו לשלב הבא - לפרק כמה מונופולים . תתחיל בתנובה ואוסם. בוקר טוב | 27.10.11 (ל"ת)
3. הטטייון תשובה רוצה להשתלט על שוק הרכב וחייבים לעצור אותו כל הכבוד לממונה על ההגבלים העסקיים שעוצר את העיסקה מה גם שלתשובה אין כסף וכרגיל הוא חשב לקחת הלוואה או להנפיק אגרות חוב ואסור לתשובה לקנות את סוכנות BMW שוקי מרלה | 27.10.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": גילה עוצר את מיזוג דלק רכב עם קמור מוטורס
14 תגובות לכתיבת תגובה