אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"עיצוב זה כמו לגדל ילד"

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
דווקא יש
מספר הערות: קודם כל, כבר יש גלידות כאלה בארץ. אם היית בודק קצת את השוק היית מגלה את גלידת העיזים המצוינת של "עז עברית" מקיבוץ הזורע ואת הגלידה של נאות סמדר וכמובן שיש גם בחו"ל!!! בכל מקרה, כדאי להזכיר למעצב שלא מדובר כאן על מיתוג, אלא על עיצוב אריזות (יפות)למוצר. זה הכול. הגיע אליך יצרן שכבר הגיע להחלטה לגבי מיתוג המוצר - הכוונה לכל התהליך המקדים של בדיקת השוק, מבחני הטעם, טווח המוצרים, תהליך הייצור וכד'. כל מה שעשית שייך אך ורק לרמת הנראות הקוסמטית של המוצר (כלומר, לוועדת הקישוט, שכבודה במקומה מונח אך היא בטח לא העיקר).
ess | 10.11.11
5.
תוכו כברו
העיצוב באמת ראוי לשבחיו מפני שהוא קולע לאמת של המוצר. יצא לי לאכול מהגלידה הזאת ויש בה באמת משהו מיוחד שאין בשום גלידה אחרת שאכלתי מימי, והרעיון של כדור הגלידה שהוא גם מסתורי ומשתנה ומעט בלתי מושג ונחשק כירח - הוא רעיון מבריק. אם כל זה מושג בגלל חלב עזים, אז את העז הזאת אל תוציאו מכאן לעולם.
מוטי | 10.11.11
2.
הקנאה אוכלת שווה כניסה
כמה חבל,כמה שאנשים לא יודעים לפרגן ועוד מחשיבים את עצמם מהענף. !!! הם הסרטן של הענף ,גועל נפש . ומה החששות לכתוב את השם ( תגובה 1 אדיפוס שמדיפוס ) שאלת את עצמך האם אתה מבין קראטיב או אריזה או פרסומת .??? תמשיך להסתתר כי אתה שפן . ולעניין א - כבוד כבוד כבוד - לברוך ולמשפחה - לענף - למדינה . ב - ברוך הוא אחד המעצבים היחידים שנשארו עם ההשראה שלהם בלבד ולא מושפעים מישיבות ומהלקוח עצמו . ג - המיוחדות של ברוך היא העוצמה האדירה של החשיבה העתידנית.שמתבאטת תמיד בקראטיב מיוחד. שונה, פורץ דרץ,מוביל ,סקסי ,מסתורי ועוד ( דוגמא הכתבה הזאת הירח . אדיר אלוהי .) ד - ברוך הוא ברוך והוא מבורך . שאלוהים יישמור עליו מקנאים ומצרי עין יישר כח כל הכבוד ברוך הוא לא רק המלך הוא מספר אחד . נקודה והינה הקבלה מזהב .( לפני כחודש זכה משרדו של נאה Baruch Naeh Strategic Design בפרס הזהב בתחרות הבינלאומית היוקרתית פנטאוורדס (Pentawards).
שימי  | 09.11.11
1.
יש משהו אצל מעצבי "צמרת" ישראליים שסופגים "השראה" מחו"ל
יותר ויותר לוגואים ומילים מפוצצות יותר כמו "שפת המותג" וכו', מקבלים "השראה" בלשון המעטה, מחברות גדולות בחו"ל. הלוגו של פלאפון מאוד מזכיר את זה של פלייבוי. הלוגו של ערוץ עשר מאוד מזכיר את זה של KYMCO וכדי לא להביך את הקריאייטיב בישראל אעצור כאן. אבל הרשימה ארוכה ארוכה. ואחר כך מראיינים אותם והם מפליצים קרני שמש מהת*ת, ומסבירים את הקונספט, את הרעיון ואת העובדה ששילמו להם מליונים כדי "לקבל השראה". ואני כבר לא מדבר על הפרסומות המקוריות בישראל, שבכל שנה זוכות לפרסים בישראל, והן "קיבלו השראה" מפרסומות בחו"ל. בקיצור, מי שחי את התחום מבפנים יודע על מה אני מדבר..
אדיפוס שמדיפוס | 09.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת