אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טכנאי הוט טלקום התאגדו ומאיימים בסכסוך עבודה

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
ל-9 החמודה....
את שיושבת לך במוקד שרות ממוזג שלא מפריע לך לא חום של אוגוסט ולא הגשמים של החורף שמספקים לך סנדוויצ'ים בהפסקות ושיש לך בכלל הפסקות ואם את עובדת ביקום אז יש לך גם ארוחות חמות מסובסדות, אין לך שום זכות לבקר או למתוח ביקורת על הזכות למאבק של הטכנאים. כל מה ש-12 אמר אמת לאמיתה. לגבי ההפסקה שבנדיבות נתנו לנו לא , זה לא מופיע בחוזה העסקה כך שבכל רגע נתון הם יכולים לבטל אותה בתירוץ שיש לחץ לגבי הארוחות לא מחלקים לנו סנדוויצ'ים ואין לנו שום סבסוד לארוחות חמות, כשהנושא הזה עולה בישיבות תמיד אומרים לנו שיש מגעים עם "מנטה" של "דלק". זאת תשובה שנותנים לנו שנתיים בערך. בחורף שעבר טכנאים התחננו למעיל שיגן עליהם מפני הגשם. קיבלנו מעילים.... כשהחורף נגמר.... כל זה רק קצה הקרחון אז את מספר 9 יכולה להמשיך ולחיות בסרט. אני גם בטוח שאת היית מאלה שלא חתמו על ההצטרפות להסתדרות לפני שנתיים כשניסינו להתאגד בפעם הראשונה
טכאי HOT | 13.11.11
14.
תגובה ל-12
אחרי שקראתי את תגובתך אני מניח שהנך טכנאי, עכשיו אני מבין מהיכן השערוריה מתחילה, לפני שבועיים בערך היה לי בדיוק אותו סיפור שתיארת בסוף התגובה ועכשיו אני מבין למה הבריזו לי אבל אני לא כועס על הטכנאי כי אני עכשיו מבין כמה הוא מסכן, רעב עייף ואומלל, הוט חברה רעה לעובדיה אם זהו המצב, ואנחנו הלקוחות סובלים כי הם חוסכים על העובדים שלהם!!!
אבנר מיוחס | 12.11.11
13.
טכנאי שירות בהוט
אני אתחיל מהסוף. הוט היא חברה כושלת. החל מהשירות ללקוח, ביחס לעובדים וביחס לעובדי קבלן שהיא מעסיקה שאף הם נמצאים בשלב של התארגנות. לקוחות הוט אשר מנויים ל"טריפל" נתנו לחברה את הלגיטימציה לשלוט בכל אמצעי התקשורת הנמצאים בבית, טלפון אינטרנט וטלויזיה. משמע יש תקלה, אכלתם אותה. נדלג בזריזות על שלב ההמתנה בטלפון, תנתק מהחשמל ותחזיר 10 פעמים, יחזור אליך מנהל תוך יומיים, יש תקלה אזורית וכו' וכו' וכו'.. למה? כי אין טכנאים. פה מתחיל ה"למה" הכי גדול. טכנאי הוט לא מקבלים ארוחת צהריים, להבדיל מהמוקדנים או כל עובדי הוט שסביבת עבודתם הרבה יותר קלה ונוחה משלנו! כל ארגון שמכבד את עצמו נותן ארוחה לפחות מסובסדת לעובדים שלו, ובמיוחד שהם כל הזמן בשטח. חשבתם שרק אתם מחכים הרבה זמן לשירות הלקוחות בטלפון? אז זהו.. אם טכנאי נמצא אצל לקוח והוא צריך לדבר עם המוקד שירות טכנאים הוא עלול למצוא את עצמו ממתין 30 ו 40 דק'! חיסכון בנותני שירות עולה בבזבוז זמן טכנאי. כמעט בכל יום לקראת השעה 13, כשבין 13-15 אמורה להיות הפסקת צהריים, אנו מקבלים מיסרון "מצטערים עקב לחץ הפסקת הצהריים התבטלה באישור מנהל מרחב- תודה על ההבנה"! ואז מוסיפים לנו קריאה נוספת על חשבון הפסקת האוכל ובלי לתגמול נוסף! ומצב זה עלול לקרות כמה פעמים במשמרת. וכשאתה מתלונן אומרים לך זה מה יש, לא טוב לך?.... בהמשך למה שמס 8 כתבה.. מאסלו אמר שבכדי שלעובד השכיר, תהיה מוטיבציה בעבודה צריכים להתקיים כמה תנאים בסיסיים בסביבתו על העובד, כגון: צרכים פזיולוגיים, ביטחון כלכלי, ביטחון במקום העבודה, הרגשת שייכות למקום העבודה וכו'. שום תנאי לא מתקיים בהוט. אז כשמגיע טכנאי ללקוח, עייף, בשמש/גשם, בלי הפסקת אוכל, בבוקר בצהריים ובלילה, כשמכריחים אותו לעשות שעות נוספות בלי תוספת תשלום, הוא לא משקיע בעבודתו אל תצפו שהתקלה תפתר בביקור הראשון. חבריי, הסובלים העיקריים, לקוחות הוט. בתוך כל הלחץ של העבודה, ילדים, חוגים, לימודים וכו' אתם צריכים לפנות שעתיים מהחיים בכדי לקבל את הטכנאי ואם חלילה תאחרו בעשר דק' הוט תקנוס אתכם ב 100 ש"ח, הטכנאי יבטל את הקריאת שירות ויקבל 40 דק' הפסקה על חשבון הזמן של הקריאה שבוטלה, אינטרס משותף משהו... אנו קוראים גם לכם, לצרכני התקשורת של הוט להצטרף למאבק הצודק הזה!
חדיף | 11.11.11
12.
תומכת ב-8
הכול נכון אני איתך . כמה עוד אפשר לספוג את התנאים המחפירים האלו. לא די בכך שהשעות עבודה מטורפות והדרישות מהטכנאים עצומות אבל לצערנו השכר מחפיר. צריך להבין שעובד שמעריכים את עבודתו ומקצועיותו ומתגמלים כראוי הוא עובד מקצועי יותר סובלני יותר, מה שבפועל לא קורה הטכנאים ממורמרים נקודה .
אשת טכנאי | 10.11.11
10.
צריך לעשות הפרדה
לכל אלו שזועקים צריך להתנתק מהוט תראו מה הם עושים לעובדים שלהם... אז אני מכבדת את מה שעושים הטכנאים ןאין לי מושג מה התנאים שלהם אבל הוט מאוד טובה לעובדים שלה לנציגי השירות והשימור. משכורות סבירות משלמים לעובדים על ערוצים שלקוחות מבקשים להוסיף יש בונוסים על עמידה ביעדים (כאלו שאכן ניתנים לעמידה) הפסקות אוכל והפסקה קצרה והם משלמים גם על ההפסקה מספקים כריכים קפה שתיה קרה.... ועוד ועוד התנאים נהדרים, קרנות, פנסיה....מאפשרים משרות רגילות משרות לאמהות ולסטודנטים יש יחס אישי ערבי בילוי ימי כיף ועוד....... אז בבקשה לקוחות יקרים לפני שאתם זועקים ךהתנתק כי הוט לא טובה לעובדיה תחשבו שוב.... הוט מצויינת לעובדיה
עובדת הוט | 10.11.11
9.
המשפחה מאחורי הטכנאי
יוזמת הועד מבורכת ! אני שמקבלת הבייתה את הבעל לאחר יום עבודה מתיש ללא הפסקות אוכל /שתייה צרכים פיזיולוגיים בסיסיים אותם צרכים עליהם דיבר מאסלו במדרג הצרכים שלו , ביתינו לא יכול כבר להכיל את הכעס והמירמור שנכנס הבייתה . אין לי אפשרות לדבר איתו בטלפון לשנייה במהלך היום כמות הקרינה שבעלי מקבל משעות של עבודה דרך הנייד כבר הגיעה למימדים מפחידים . אז אני שואלת אתכם חברי הנהלה יקרה : שתיתם קפה בבוקר ? אכלתם משהו ? החזרתם אנרגיות לגוף על מנת שתוכלו להמשיך את יום העבודה שלכם ? ישבתם במזגן שהיה לכם חם ? התחממתם בתנור שבחוץ קפוא ומלא בוץ ? שבו לכם לרגע ותחשבו על אותם "חיילים " שלכם שנותנים את כל כולם כדי להרוויח כ 5000 ש"ח בחודש . משמרת בוקר שמתחילה ב07:00 ומסתיימת לא לפני שבע בערב ! משמרת ערב שמתחילה ב 11-12:00 כי צריך שעה לפני לסדר ציודים ואתם משלמים רק מהשעה 13:00 ! משמרת זו מסתיימת במקרה הטוב לא לפני 23:00 בלילה ! ואני עדה אישית לשעות הרבה יותר מאוחרות . אז.... שלא יעבדו עליכם .זאת לא עבודה זאת עבדות !!! וכן מי שמפחד מהתאגדות "על ראשו בוער הכובע" אם היה כ"כ טוב לא היו מתאגדים !! יישר כוח !
האישה של... | 09.11.11
8.
עובדי הוט מתאגדים
סוףסוף הגיע הזמן שחברה כמו הוט תתחיל להשקיע בעובדים שלה ולא רק לנצל אותם ולתת להם להיות ממורמרים בזמן שכולם חושבים שהעובדים מקבלים תנאים מצויינים.לא פלא שתחלופת העובדים גבוהה אולי מישהו יתעורר ויבין שאנשים שבאים לעבודה ונותנים את הנשמה רוצים גם לקבל תגמול הולם כדי שיוכלו לתת גם שירות טוב יותר ולהיות גאים כעובדי חברה.במקום להשקיע את הכסף בפרסומות לחיפוש עובדים ובהכשרתם כדאי להשקיע בעובד הותיק והקיים שכבר בעל ניסיון.עובד שמגיע לעבודה ולא מקבל הפסקת אוכל או תגמול הולם ויחס תואם פשוט מזלזל בחברה ופוגע בלקוח אז אולי הגיע הזמן שהרצל עוזר יפקח את עיניו?או אולי אדון דרהי?
צדקיהו | 09.11.11
6.
ולמה אתה חושב שהם עושים את זה?
זה בגלל אותם אנשים שלא יודעים להעביר ערוץ בטלוויזיה והם מבקשים על זה טכני. אולי גם תבקשו טכנאי כדי שיבוא וידליק לכם את הטלוויזיה וזהו. או יותר טוב שיוציא את השקע מהחשמל ויחזיר אותה.הרי זה כל כך קשה לכבות את הקומקום מהשקע של הקיר. למה כל השעות הנוספות צצות מה נראה לכם? כדי שכולם יקבלו עוד היום טכנאי כדי שיבוא לה לבית די כבר יש היגיון מאחורי כל דבר, תנסו למצוא אותו.
ל-1 | 09.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת