4. כמו ההבדל בין מאזדה 2 לפיאסטה החדשה - שתיהן על אותה פלטפורמה אבל רכב שונה לגמרי בכל פרמטר הפיאסטה עולה על המאזדה2 ולמרות זאת הישראלי מעדיף שם יפני. צלר | 19.11.11 (ל"ת)
3. מה ששונה בישראל מאירופה הוא שזה אותו יבואן!!!! הוא ימכור את מה שהוא מקבל במחיר יותר טוב...... אין כאן תחרות כשאת כולם מייצגת "צ'מפיון מוטורס"..... אלכס | 18.11.11 (ל"ת)
2. התופעה לא חדשה, והיבואנים יודעים להתמודד איתה לא רק בתוך אותו קונצרן. יותר קל לשכנע את הלקוח לקבל עוד אביזר כלול במחיר מאשר להסביר לו שהוא חוסך 3 א' ש"ח אך מקבל רכב באיכות מקבילה. באירופה זה שונה בתחלית, מכיוון שהלקוחות קודם כל בוחרים את הרכב שהם רוצים, אחר כך בוחרים את רמת האיבזור ואת רשימת התוספות שהם מבקשים להצמיד לרכב, ורק אז מקבלים מחיר, שהוא שונה מדגם לדגם. ליצרנים אין את צורך להיות "שווים" למתחרים כיוון שההשואה היא מורכבת יותר ולא ישירה. אם בארץ היה ניתן לבחור במגוון גרסאות של אותו דגם וכן רשימת איבזור אופציונלית ארוכה, ייתכן והינו דומים לאירופה, אבל מצב זה לא ריאלי לשוק הישראלי בו כמות הרכבים קטנה ולא הגיוני של יבואן יתחיל להזמין כמה עשרות רכבים ברמות אבזור שונות, אם אופציות שונות, ותוסיפו לזה גם צבעים שונים, וצבע ריפוד שונה וכו', זה בלתי אפשרי. אריק | 15.11.11 (ל"ת)
1. הדבר הזה ידוע אבל הנהג הישראלי רוצה רכב יותר יקר הישראלי קונה פולסווגן ולא סיאט וכן הלאה חשוב לו הפירמה היותר טובה שוקי מרלה | 14.11.11 (ל"ת)
אחיות חורגות או תאומות סיאמיות
4 תגובות לכתיבת תגובה