אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": המשנה ליועמ"ש הכשיר את מינוי יוגב ליו"ר רכבת ישראל

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
בוא נראה מה היה לנו
1}יוגב קורה לאורן מוסט ומבקש ממנו להסיר מועמדות למנכ"ל הרכבת למרות שמוסט הוא המועמד המוביל לפי ניקוד הוועדה. 2}יוגב היה נוכך בפגישה בין הרכבת לבין יצרנית הקרונות בגרמניה דבר שהיה אסור לפי החוק ומה עוד ששמו של יוגב הושמט מהפרוטוקולים של הרכבת כאילו לא היה ,ולא הושמט מהפרוטוקולים של בומברדייה 3}יוגב שכח לציין שמר דסקל מנכ"ל בומברדייה בישראל היה מפקדו האישי בצבא דבר שמחייב את יוגב לציין זאת. 4}יוגב שכח לציין שמר דסקל שימש כחבר דירקטורין בחברת וויט ווטר חברה בבעלות אורי יוגב פשוט שכח ואם לא היה מדובר בעיסקה של 1.5 מיליאד שקל אוליי לא היה מענייננו 5}בנוסף במיקרה או לא במקרה הרכבת פירסמה תנאי סף למיכרז שרק בומברדייה יכלה לעמוד בו ואז לאחר זכייתה של החברה ניזכרה הרכבת לשנות את תנאי המכרז לקרונות ישנים. על כל הדברים האלה החליט מר ליכט {יצא לי חרוז} שאין כל בעיה בהתנהלותו של יוגב וזאת לאחר שהוא עצמו כבר החליט שיש בעיה במינוי . השאלה היחידה שעולה לי כאזרח שמכיר איך מתנהלים העניינים כאן היא מה הובטח לך מר ליכט איזה תפקיד.
ב | 16.11.11
7.
אין להחלטה משמעות גדולה.
המסקנה היא שיוגב כשיר לעמוד בראש הארגון, מבחינה משפטית. האם הוא כשיר מבחינה ניהולית? האם הוא האדם המתאים לחברה? על שאלה זאת המשנה ליועמ"ש לא נדרש היה לענות, לא יכול היה לענות, ולא ענה. אינני מכיר את מר יוגב, אך מתוך המעט ששמעתי עליו, מקנן בי החשש שלא הוא יפתור את בעיות הרכבת. אם הוא יאמץ את הקו הניהולי של שר התחבורה ישראל כץ - אני ממליץ לו שלא ייכנס בכלל לתפקיד.
דני | 16.11.11
5.
פשוט לא להאמין
אין סוף לשחיתות המדינה שלנו נשלטת ע"י קבוצה קטנה של אנשים שאף אחד לא יכול להם לדוגמה מחודש אוגוסט עד היום המשנה ליועץ המישפטי חשב שאורי יוגב לא ראוי להתמנות ליו"ר הרכבת ועדת שפניץ במשך שלושה חודשים מעקבת את ההחלטה עד שמר ליכט יכשיר את השרץ וכן הגיעה היום המיוחל השרץ כשר למהדרין. נישאר לנו אזרחי ישראל לחכות למוצא פיו של בג"ץ שדן בעתירה נגד המינוי ואם גם שם יחליטו כך אז כל שנותר זה להשלים עם העובדה שיש אנשים בישראל שהחוק הינו בגדר המלצה בלבד. שחיתות כבר אמרתי?
אני | 16.11.11
4.
משום מה נשמטה מהכתבה העובדה המצערת שרוחב הקרונות שנרכשו לא התאים לרוחב הפסים...
בשל כך נגרם לרכבת (ובעצם למדינת ישראל ולכל אחד מאיתנו) נזק כספי עצום ומתמשך, שפרטיו מצויים בדוח מבקר המדינה. אני לא בקיא בפרטים, אבל נראה לי שעל-פניו המינוי הזה פסול. יש רבים וטובים אחרים שהיו יכולים להיות מועמדים מצוינים לתפקיד, ובשעה כל כך קשה לרכבת, מן הראוי היה להחליף את כל מי שהיה מעורב בניהולה בעבר.
אבי | 16.11.11
1.
צריך לפטר את כל "עובדי" הפרקליטות
ולהחליפם באנשים שאינם משלום עכשיו ולא חושבים שהם אמורים לנהל את המדינה מאחורי גבנו ובניגוד לרצוננו. מעוז השחיתות והגזענות ביחד עם בג"צ והתקשורת זו הפרקליטות. ואם שלטון החונטה לא יגמר בכלים דמוקרטים אז הוא גמר באותה צורה שזה נגמר בגרמניה לפני 80 שנה.
אאא | 16.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת