3. אין תכנית מוגדרת או פשוט לא רוצים צריך להוריד ואפילו לבטל את המס על מכוניות קטנות וחסכוניות. אפשר לקנות את המכוניות הקטנות במחירי עלות של 30-40אלף שח. זה יאפשר להפטר מהמכוניות הישנות (10שנים ומעלה) והמזהמות. הפיצוי לממשלה יגיע ממחירי הדלק שצריכים לעלות (הרבה!!) וגם ממיסוי גבוה במיוחד על מכוניות שצורכות הרבה דלק. התוצאה: רענון צי הרכב במכוניות חדישות וחסכוניות ולא מזהמות שסכ"ה הוצאות הדלק לבעליהן לא יעלו. מאידך הכבדת הנטל על הבזבזניים והמזהמים. שהם יממנו את האוצר. רון | 27.11.11 (ל"ת)
2. העלאת מיסים נוספת כנראה שהאוצר ביקש דו"ח שישנה את דרגות הזיהום כדי שיוכל לגבות יותר מיסים, אבל לקחו מדען רציני שבדק והחזיר תוצאות שאכן המכוניות לא מזהמות, ולא צריך להעלות את המס. אבל מס רוצים להעלות, אז מה עושים? מחליפים את המדען ...... יואב | 25.11.11 (ל"ת)
1. האצר מודאג ממכוניות המיני שלא שורפות הרבה דלק, זה מצמצם את ההכנסות ממסי הדלק הדבר האחרון שהאוצר רוצה זה שהצרכנים ישרפו פחות דלק. מקס פאואר | 23.11.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": המיסוי הירוק מתעכב
3 תגובות לכתיבת תגובה