20. תספורת, תגלחת חייו הנוחים של הטייקון - מנפיק אג"ח בהיקפים עצומים, מנהלי הקופות קונים בחדווה, מפסיד בהשקעות גרועות ו...אנחנו מסתפרים. רוכש (בכספנו) את השופרסל, מרגיש כי טוב ומתחיל להעלות מחירים, מרוויח מיליארדים ו...אנחנו משלמים. חותם חוזה עם ספקים, נהנה משרות מלא, אבל...לשלם!? ואנחנו מתגלחים. דנקנר- אנחנו מסופרים, מגולחים ומרוששים, עזוב אותנו. | 29.11.11 (ל"ת)
19. ישראיר החברה היתה שייכת לנוחי דנקנר, והוא העביר אותה ל - אי.די.בי. וככה יצא מהתחייבות אישית שלו לחובות החברה והעביר את ההתחייבות ל - אי.די.בי., כלומר כל מי שמחזיק במניות/אגרות חוב של אי.די.בי. ישלם את החוב. וזה אומר שקרנות הפנסיה שלנו שקועות עמוק בחברות של דנקנר, שיורדות ויורדות, ואני חושש שסופן (באם לא יקרה משהו מיוחד) קרוב. אינני יודע אם ערך כל חברותיו שוות את החוב שלהן. (בטוח שלא). בן ארי | 29.11.11 (ל"ת)
18. כל הכבוד על הביצים לא להתקפל ולדרוש מה שמגיע זה לא קל, זה לא משתלם, אבל מישהו צריך לעמוד מול ההתנהלות הכוחנית של חברות שבשליטת הטייקונים-הם חושבים שהם יכולים לעשות מה שבא להם. והם עוד טוענים שגלאור מתנהגת בכוחניות..פחחח...בפסיכולוגיה קוראים לזה השלכה רוני | 29.11.11 (ל"ת)
17. אני מתפרנס מישראייר יפה אז יש לי בקשה ... אל תפרקו החברה אלא תעשו מה שעשיתי, תתפשרו, תקחו קצת תמשיכו לעבוד איתם ותתרגלו לעובדה שהדנקנר תמיד ינצח, למחוק את האגו, להגיע לפשרה, לבלוע הצפרדע ולהמשיך. מישהו אמר שהבעלים של גלאור טייס? תמחק את האגו, תחשוב כלכלית. מכרת להם תוכנה, מה כבר העלויות שלך, מדובר באובדן הכנסה ולא בהפסד, שמע לי אחי, תתפשר ותצא חכם, תשחיל אותם בעתיד, אתה טייס או לא? צא מהקרב תאסוף יתרון ותחזור ברגע מתאים. ההליך הזה לא יחלץ אותך רק יחתכו לך נוצות מהכנפיים. שמע לאליקו אחי, אליקו הוא גם טייס, גם עורך דין, גם בנאדם, גם איש עסקים וגם חכם. חכם גדול. אליקו | 29.11.11 (ל"ת)
14. מגישים כשאתה מבין שאין לך סיכוי לקבל את הכסף ותאמין לי בתור ספק זה הדבר האחרון שאתה רוצה להגיע אליו. חיים | 29.11.11 (ל"ת)
13. חברת תוכנה היא לא מונופול כמנכ"ל חברת תוכנה, אני יכול לומר שאם יש לי תוכנה מסויימת ויש לה מחיר, ואני בעל הזכויות היחיד על התוכנה - זה לא עומד בכל קריטריון שהוא של מונופול. ולא - מה שיצא זה שכל גוף במשק שרוצה הנחה, יבוא להכריז על הספק שלו שהוא מונופול ולכן אסור לספק הזה לדרוש כמה שהוא דורש על המוצר. תוכנה זה דבר יקר שעלות פיתוחו ותחזוקתו היא דבר יקר. זה לא גביע קוטג' ואם זה היה זול וקל לפיתוח ותחזוקה - היו מתחרים בשוק. הסיבה שאין מתחרים בשוק היא הן כי השוק קטן והן כי העלויות גבוהות ואף אחד לא רוצה להכנס לשוק הזה שכן מתח הרווחים קטן. מחזק את ידי גלאור. אבי | 29.11.11 (ל"ת)
12. נמאס מהתספורות !!! התאגידים הדולים חושבים שהחובות שחלים על האזרח הפשוט לא חלים עליהם. מי שחשב שזה ייגמר באגחי"ם ובקרנות הפנסיה רואה שהתרבות הזו מתפשטת ונוגסת בכל חלקה טובה. אזרח מודאג | 29.11.11 (ל"ת)
11. ככה צריך לעשות לכל הטייקונים לא רוצים להחזיר חוב,לגשת לבית המשפט ולבקש פירוק . כולל כל החברות שלא מחזירות כסף לאחר הנפקת אג"ח. אורי | 29.11.11 (ל"ת)
10. התגובה של ישראייר מגוחכת "להכריז על גלאור כמונופול"? למה? כי היא פיתחה תוכנה מוצלחת? כמוה יש עוד אלף, בארץ, בחו"ל פתרונות של חברות גדולות וקטנות. ישראייר בחרה בפתרון שלהם ועליהם לשלם. עובדה שלא נשמעה שום טענה עניינית נגד גלאור ("חוסר תום לב"?). סטארטאפיסט | 29.11.11 (ל"ת)
9. גלאור לא צדיקים חברת גלאור מחייבת את לקוחיתיה במחירים מופקעים על השימוש בתוכנה שלהם מה הפלא שלא רוצים לשלם לה סוכן | 29.11.11 (ל"ת)
8. רשיונות פשוט תחסמו את התוכנה עם לא שילמו בעד רשיונות. ותעמידו את החברה על הברכיים עד שלא ישלמו. לפי דעתי זאת הדרך היחידה שהם ישלמו ומהר מתכנת | 29.11.11 (ל"ת)
7. גלאור זה מונופול אין ספק בכך יהיה מעניין לראות טיסים נלחמים בטיסים מי שמכיר הבעלים של גלאור הוא טיס לשעבר גלי | 29.11.11 (ל"ת)
6. ממתי מגישים בקשת פירוק על חוב במחלוקת? תגישו תביעה כספית. תנהלו הוכחות. אם מגיע לכם, תקבלו פסק דין לטובתכם. לדעתי האישית זה נראה כמו ניסיון להלך אימים או לחילופין ניסיון של עורכי דין לקבל כותרות. אבל זו דעתי האישית בלבד. | 29.11.11 (ל"ת)
3. כולם יודעים שהחברה הזו חיה מיום ליום וסופה מתקרב אז מה חדש כאן? שעד היום פשוט אף אחד לא כתב על זה בפומבי? טייס אוטומטי | 29.11.11 (ל"ת)
2. מוסר תשלומים אנשי גלאור היקרים האים חשבתם שההיתנהלות העיסקית של קבוצת דנקנר לא תנסה לעקוץ גם אתכם דנקנר יודע לחייך ,,,, הוא לא יודע או לא מסוגל מנטלית לשלם את מלוא חובותיו לספקים,,, כנראה ההנחייה למנהלים ,,, תמיד לעקוץ בחשבונות הסופיים תוך איום בילתי פוסק להגיש תביעות על "נזקים" שנוצרים ממוחם הקודח של מנהליו אמיר | 29.11.11 (ל"ת)
1. זה ביזיון שחברות גדולות לא מוכנות לשלם לספקים שלהם ןמנצות את כוחן כל עצמאי או חברה שמספקת שרותים נתקל לא אחת בחברות כאלה שמנסות פתאום לקבל הנחה (אחרי שחתמו על חוזה) אחרת... יוסף | 29.11.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": בקשה לפירוק ישראייר בגלל חוב של 800 אלף שקל
20 תגובות לכתיבת תגובה