אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תגובת שרשרת: היפניות התייקרו ועכשיו גם המכוניות האירופיות

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
יוסי תבדוק עובדות לפני שאתה כותב השווא בין סקודה לטויוטה
1. לסקודה מנוע קטן מודגש טורבו, שאמור לעמוד בלחצים גבוהים יותר, לכן הבלאי שלו מאוד גבוה. 2. תקלות טורבו - תקלות הכי נפוצות בבריטניה (כנראה גם בשאר אירופה). אגב תיקון טורבו יכול להישתוות להחלפת גיר. 3. טויוטה למרות המנוע הגדול יותר, לא אוכלת יותר מסקודה. במשפחה שלי יש קורולה רובוטית וזה רכב מטוס עם צריכה ממוצעת אמיתית של כ8 ליטר ל100 שבשביל רכב שמוולה המון בעיר זאת צריכה חלומית (פולו שלי אכלה יותר). 4. המומנט חשוב יותר מההספר לנסיעה יום יומית (שאגב, מנועי TSI מצטיינים בזירה הזאת). 5. לטווח ארוך רוב היפניות יותר משתלמות עקב חיסכון בדלק, בלאי נמוך וחלפים במחיר סביר יותר, במיוחד בהשוואה לגרמניות
ג'ין | 08.12.11
19.
מרוויח 60% יותר מהמשכורת הממוצעת ואין סיכוי שאצליח לרכוש רכב חדש
ועכשיו עוד מעלים מחירים? לא ברור לי מה יהיה הסוף. או שתתנו תחבורה ציבורית נורמלית ובשבת או שתורידו את מחירי הרכבים החדשים. אנשים לא עוזבים לחו"ל בגלל הפצצה האירנית, אנשים עוזבים כי נמאס כבר ששותים את כספם!!!
אורן | 08.12.11
13.
תעלו את המחירים בכמה שאתם רוצים-לנו הצרכנים אין בעייה-זה מזכיר לי סיפור
בחור צעיר פתח פיצוצייה וקנה מלאי ראשוני של מוצרים ב-20000 ש"ח למחרת החברים באו לבקר אותו והוא מספר שהוא מחזיק במלאי ששווה 100000 ש"ח שאלו אותו איך הרווחת פי 5 בתוך יום. הבחור ענה -אני לא מתכוון למכור סחורה בפחות מפי 5 מהקנייה ומי שלא רוצה שלא יקנה מוסר השכל-בתיאוריה הוא עובד על מתח רווחים בלתי מוגבל. במציאות המלאי שלו שווה ל....................... וכך גם יבואני הרכב
אייל | 07.12.11
8.
חייב לקום יבואן אמיץ שישבור את השוק, ממש כמו שעשו מכשירי תנועה עם סוזוקי אלטו!!!
אחרת שום דבר לא יעזור. כולם יודעים שבקניית רכב חדש, מחיר לא משחק תפקיד גדול. לשלם 118 על יונדאי-קיע או 122-124 על טויוטה, ברור שכל איש שפוי יוסיף עוד כמה גרושים ויילך על הרכב הטוב יותר (בטח בידיעה שהוא יקבל את הסכום הזה ברווח ניקר במעמד המכירה). מי שקונה יונדאי - עשו עליו מחירה טובה, מי שקונה טויוטה - לא היה נוגע בקוריאניות במקל, מי שמעדיף סקודה או פולקסווגן - מוכן לשלם על האיכות, מי שקונה הונדה ומיצובישי - משלם יותר על מנוע חזק ותדמית ספורטיבית לכעורה. זה השוק. הפרש של 2-5 אלף במחיר כמעט לא משק תפקיד. תסריטים אפשריים: יבוא מישהו קטן ואמיץ, ולא כבול באזיקים לחברות ליסינג וימכור משפחתית ב90 אלף (מחיר שחברות ליסינג קונות בו) - כולם יישברו. או שחברות ליסינג ויבואנים ישלמו מס רכב על מחיר מחירון, אתם תראו איך זה יתחיל לצנוח. בקיצור חייבים תחרות או רגולציה דרקונית. ועדיף - גם וגם!!!
ג'ין | 07.12.11
6.
מה הקשר לגודל המנוע? מה שחשוב זה ההספק!
סקודיה אוקטביה היא מכונית בגודל זהה ומפרט דומה לטויוטה קורולה ולכן גם מתומחרת דומה. רק מה, הטויוטה מצויידת במנוע ישן ובזבזני (ולכן הוא גם גדול יותר) והסקודה מצויידת במנוע חדש וחסכוני שמצליח להוציא הספק גבוה בנפח קטן ולכן גם בצריכת דלק משופרת ופחות זיהום אויר ובנוסף לכל גם יותר שקט! הגיע הזמן שכתבי הרכב יתרגלו למציאות החדשה בנושא המנועים...
יוסי | 07.12.11
3.
אל תהיו פריירים !
חייבים להמשיך לדרוש מהממשלה והאוצר המנותקים לפתוח את שוק הרכב לעוד ייבואנים ולהגביר התחרות, ובעיקר להוריד את המיסים לרבע (!!!). רק כך יוכלו האזרחים לנסוע ברכבים חדשים ובטיחותיים יותר המגנים על חייהם !!! כרגע, המדינה פשוט מזלזלת בחיי האזרחים, ומחייבת נסיעה במכוניות ישנות ופחות בטיחותיות, תמורת המיסים הגבוהים בעולם !!! כל קופסת פח זולה על גלגלים עולה בישראל כמו יגואר בחו"ל !!! הממשלה נגד בטיחות הנהגים !!!
טוביה הנחלב | 07.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת