31. רציתי להשכיר משרד בעתידים אבל רציתי להשכיר משרד בעתידים אבל , אני זקוק למשרד של 100 עד 150 מטר והשיווק של המגדל מסר לי שהם משכירים שטחים של 300 מטר ומעלה . קשה למצוא באזור רמת החייל משרדים קטנים ולחלק לא מבוטל מחברות הייטק בתחילת הדרך לא נדרשים שטחים גדולים איתי | 13.12.11 (ל"ת)
28. כמה דירות היה אפשר לבנות בכסף הזה מה שהיה מוריד את יוקר הדיור בתל אביב, אבל כנראה שלא זה מה שמעניין את חולדאי. עיניים גדולות | 12.12.11 (ל"ת)
27. למה לא בונים במקום תחנת רכבת? למה להוסיף על עומס המכוניות הקיים? ניתן לקרב את תשתית הרכבת הקיימת והקרובה. | 12.12.11 (ל"ת)
26. חולדאי צריך לבצע פרוייקטים למגורים ולא למשרדים, תאבת הבצע לכסף שיגעה את כולם נמאס כבר | 12.12.11 (ל"ת)
24. יש פתרון נהדר ! אפשר להעביר לשם את כל עובדי העירייה. יש מספיק מקום לכולם.ואז אפשר לשפץ את בניין העירייה מבלי לפזר את העובדים בכל רחבי העיר. פיננסית | 12.12.11 (ל"ת)
22. כשהאדריכלות זוועתית (זרחי אדריכלים) גם הצלחת המבנה נפגעת אנושות! הוכח שאדריכלים מסוגלים "להרוג" פרויקט אפילו כשהוא על הנייר, ברגע שהוא נבנה, הבניין נידון לכשלון טוטאלי, למוות. זהו תכנון יש, מסיבי, (בצורת + ), חסר ראייה מרחבית ואין בו ערך מוסף שישכנע מישהו להגיע למקום הזה. קומות גדולות לא מתאימות לשוק הישראלי וזה היה האדריכל לומר ולהזהיר מראש ולא רק לחשב את שכ"ט שלו עבור הפרויקט!!! קובי | 12.12.11 (ל"ת)
21. ניהול גרוע מיקום גרוע. ניהול משא ומתן חובבני. חניות יקרות מאד. מנהלת עתידים שבעה ובטלנית. דני | 12.12.11 (ל"ת)
19. מה השחיתות הזאת - עירית ת"א קבלן?? האם אין פה, בנוסף לניגוד אינטרסים, גם פעילות שלא קשורה למנדט עיריה והיוא לדאוג לרווחת התושבים ולדאוג לתשתית מתאימה למגורים ומסחר? אם העיריה סוחרת ומריצה נדל"ן באופן פעיל, ברור שאין לה עניין בהורדת מחירי הנדל"ן בעיר. ברור שהיא תדאג יותר לתשתיות משופרות (על חשבון מיסי התושבים) בסביבת עניני הנדל"ן שלה. ברור שתתנגד לבניית בנייני משרדים שיתחרו בתקבולים מהבניינים שלה. ומר חולדאי - חשבתי שעינייני עיריה טהורים לוקחים 100% מזמנך - מה פתאום אתה גם ראש חברה קבלנית - "יו"ר חברת עתידים" ? קובי | 12.12.11 (ל"ת)
18. אזור מזעזע ולא נגיש אין תחבורה ציבורית, אין חנייה, פקקים מזעזעים בבוקר ואחר הצהריים, רח' הברזל כולו פקק אחד גדול. מה היתרון שם? מורן | 12.12.11 (ל"ת)
17. ומה עם גישה? האיכלוס יוכפל ופקקים !!!! עד היום לא ראיתי פתרון לתחבורה שתגיע לאזור, כבר היום נוצרים פקקים מה יהיה כאשר התפוסה תוכפל? יוסי | 12.12.11 (ל"ת)
14. מבנה ומיקום קלאסיים למעונות לסטודנטים אפשר למצוא במבנה מקום ליותר מאלף סטודנטים, וכך גם להוזיל את מחירי השכירות בתל אביב. מוני | 12.12.11 (ל"ת)
11. כמה רוצים להרוויח ממבנה ציבורי ?? 35 קומות , 2000 מ"ר בקומה + שטחי מסחר + חניה ב 60 - 80 ש"ח למטר - והכול בבעלות העירייה והאוניברסיטה - נבנה מכספי מיסים כאלו ואחרים. לא כולל ארנונה ( מאוד חשוב ולא זול )יהיה החזר של לפחות 60 מיליון שקל בשנה. כנראה לא מספיק לאקירוב bng | 12.12.11 (ל"ת)
9. כמה חברות יכולות לשכור כאלו שטחים? הבעיה שלהם היא שיש להם כזה מגדל ענק להשכיר, אף אחד לא יכול להיות בטוח מתי באמת יפתחו את הבניין כי להפעיל אותו בשביל 4 קומות זה יהיה ממש ממש לא כלכלי אז מצפים מחברות לתכנן מעבר כאשר הן לא יודעות מתי זה יהיה ואם יהיו עיכובים, לא נורא נשלח את כולם לחופש לכמה חודשים עד שיועילו לפתוח את הבניין. דבר נוסף המחיר הרצחני, עלויות חניה יש חלופות טובות יותר רמי | 12.12.11 (ל"ת)
8. שיהרסו את הבטון ויהפכו את המקום לפארק יפה עם עצים ירוקים...כמו בלונדון... סתם אחד | 12.12.11 (ל"ת)
7. הם גם מקשים בנושא החניה בחבה שלי ניהלו מו"מ ממושך לגבי שכירת שטח, וחוץ מהמחיר הגבוה לשכירות, והגבלות רבות לגבי הגימור הפנימי, והרצון שלנו לשכור רק חצי קומה. אבל הבעיה העיקרית היתה חניה. אין רכבת לאזור רמת החיל/עתידים, וכולם מגיעים עם רכב פרטי. התקן אומר מקום חניה 1 לכל 40 מ"ר משרד, ובפועל מציעים אף הרבה פחות מכך, אך אנו יושבים בצפיפות ממוצעת של 8-9 מ"ר לעובד - וכמעט לכולם יש רכב חברה, כלומר צריך כ- 115 מקומות חניה - והעלות שלהם דימיונית. בסוף נעבור ככל הנראה לרעננה - ושם העלות כולל חניה - תהיה מחצית. אני גר בשרון ולכן לי אישית זה מצויין, אבל עיריית ת"א רוצה ככל הנראה להרחיק את ההי-טק מהעיר. הי טק | 12.12.11 (ל"ת)
4. רעבים לכסף, כמה שיותר, ללא שום הבחנה הלוואי והבניין יישאר עירום מתושבים אולי ההפסד ילמד את האדונים להסתפק בפחות אורית | 12.12.11 (ל"ת)
3. בשוק של היום גם ככה לא קל להשכיר בונים משרדים בעודף בגלל התשואה, אבל אין באמת ביקוש לעומת זאת דירות יש ביקוש עצום אבל המחירים יקרים אקירוב טועה, חברות הייטק גם אם יכולות לא ישלמו הרבה, אין להן הילה של חברות פיננסים /עו"ד שמוכנים לשלם על לוקיישן הרבה ואלה ממילא מעדיפים את שדרות רוטשילד למרות המחיר היקר יותר א | 12.12.11 (ל"ת)
1. שיהפוך לבניין מגורים בניין מגורים מסובסד לסטודנטים - כמובן רק ברמת מעטפת, כי הם רגילים לאוהל עלם | 12.12.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": אקירוב נטש את מגדל עתידים
31 תגובות לכתיבת תגובה