אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": אקירוב נטש את מגדל עתידים

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
כשהאדריכלות זוועתית (זרחי אדריכלים) גם הצלחת המבנה נפגעת אנושות!
הוכח שאדריכלים מסוגלים "להרוג" פרויקט אפילו כשהוא על הנייר, ברגע שהוא נבנה, הבניין נידון לכשלון טוטאלי, למוות. זהו תכנון יש, מסיבי, (בצורת + ), חסר ראייה מרחבית ואין בו ערך מוסף שישכנע מישהו להגיע למקום הזה. קומות גדולות לא מתאימות לשוק הישראלי וזה היה האדריכל לומר ולהזהיר מראש ולא רק לחשב את שכ"ט שלו עבור הפרויקט!!!
קובי | 12.12.11
19.
מה השחיתות הזאת - עירית ת"א קבלן?? האם אין פה, בנוסף לניגוד אינטרסים, גם פעילות שלא
קשורה למנדט עיריה והיוא לדאוג לרווחת התושבים ולדאוג לתשתית מתאימה למגורים ומסחר? אם העיריה סוחרת ומריצה נדל"ן באופן פעיל, ברור שאין לה עניין בהורדת מחירי הנדל"ן בעיר. ברור שהיא תדאג יותר לתשתיות משופרות (על חשבון מיסי התושבים) בסביבת עניני הנדל"ן שלה. ברור שתתנגד לבניית בנייני משרדים שיתחרו בתקבולים מהבניינים שלה. ומר חולדאי - חשבתי שעינייני עיריה טהורים לוקחים 100% מזמנך - מה פתאום אתה גם ראש חברה קבלנית - "יו"ר חברת עתידים" ?
קובי | 12.12.11
9.
כמה חברות יכולות לשכור כאלו שטחים?
הבעיה שלהם היא שיש להם כזה מגדל ענק להשכיר, אף אחד לא יכול להיות בטוח מתי באמת יפתחו את הבניין כי להפעיל אותו בשביל 4 קומות זה יהיה ממש ממש לא כלכלי אז מצפים מחברות לתכנן מעבר כאשר הן לא יודעות מתי זה יהיה ואם יהיו עיכובים, לא נורא נשלח את כולם לחופש לכמה חודשים עד שיועילו לפתוח את הבניין. דבר נוסף המחיר הרצחני, עלויות חניה יש חלופות טובות יותר
רמי  | 12.12.11
7.
הם גם מקשים בנושא החניה
בחבה שלי ניהלו מו"מ ממושך לגבי שכירת שטח, וחוץ מהמחיר הגבוה לשכירות, והגבלות רבות לגבי הגימור הפנימי, והרצון שלנו לשכור רק חצי קומה. אבל הבעיה העיקרית היתה חניה. אין רכבת לאזור רמת החיל/עתידים, וכולם מגיעים עם רכב פרטי. התקן אומר מקום חניה 1 לכל 40 מ"ר משרד, ובפועל מציעים אף הרבה פחות מכך, אך אנו יושבים בצפיפות ממוצעת של 8-9 מ"ר לעובד - וכמעט לכולם יש רכב חברה, כלומר צריך כ- 115 מקומות חניה - והעלות שלהם דימיונית. בסוף נעבור ככל הנראה לרעננה - ושם העלות כולל חניה - תהיה מחצית. אני גר בשרון ולכן לי אישית זה מצויין, אבל עיריית ת"א רוצה ככל הנראה להרחיק את ההי-טק מהעיר.
הי טק | 12.12.11
3.
בשוק של היום גם ככה לא קל להשכיר
בונים משרדים בעודף בגלל התשואה, אבל אין באמת ביקוש לעומת זאת דירות יש ביקוש עצום אבל המחירים יקרים אקירוב טועה, חברות הייטק גם אם יכולות לא ישלמו הרבה, אין להן הילה של חברות פיננסים /עו"ד שמוכנים לשלם על לוקיישן הרבה ואלה ממילא מעדיפים את שדרות רוטשילד למרות המחיר היקר יותר
א | 12.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת