אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פיץ' הורידה דירוג לסוני: "המצב הפיננסי של החברה קשה"

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לא פלא....
היחס לקוחות אמנם מכובד, אך לא נותן פתרונות. במקרה שלי, לאחר 3 טלוויזוית שלהם שהיו לי, הפסקתי להיות לקוחה נאמנה ועברתי ל-LG. הטלוויזיה ברשותי 3.5 שנים ועכשיו עומדת ללא שמוש. לצערי גיליתי שכניסות HDMI לא פועלות כאשר עברו 3.5 שנים מהקנייה. לא עליתי על זה לפני, כי לא היה לי שימוש בכניסות אלו ובשיחות עם אנשי החברה ישר הציאו להחליף , הרי איך יכולה להתקלקל כניסה HDMI. עלות החלפת כל הפלטה עם כל הכניסות היא יותר מ-1000 ש"ח, אך לפי ההברה אין פתרון אחר. וזה היום, כאשר ניתן לקנות מכשיר טלוויזיה הרבה יותר טוב מזה שלפני 3.5 שנים בעלות לא הרבה יותר גבוהה מזו. טלוויזות שלה החברה יקרות ללא סיבה, רק בגלל שם ומסתבר גם השם ללא תוכן ממש.
יוליה | 15.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת