אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נדל"ן זול בארה"ב: לא מה שחשבתם

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

48.
קצת סדר בבלאגן
אז אני רוצה לעשות קצת סדר. 90% מהחברות של ישראלים בארה"ב עובדות לפי עקרון אחד: קנייה בזול ומחירה ביוקר תוך כדי גזירת עמלות שונות ומשונות השקעה בנדל"ן בארה"ב תומנת בתוכה חששות כמו כל השקעה בסדר גודל דומה. תמיד יכול להיות מצב שלא יהיו דיירים, שהגג בבית יתפרק וידרשו אלפי דולרים לתיקון, סוחרים סרבנים - ישנם מחוזות בהם פינוי דייר יעלה כמה אלפי דולרים. לכן לא ממולץ לקנות בתים במחירים של ממתקים בשכונות עם פשע, אבטלה וסמים וכו... אחר כך להתפלא למה אין סוחרים ולמה הדייר שלי הוא סוחר סמים שלא רוצה לשלם. חברה אין הפתעות, אם קניתם נכס מבלי לבדוק שבשכונה המדוברת רמת האבטלה היא 80% ורמת הפשיעה היא 60%- כלומר אין עבודה ואין פרנסה, לא יהיו הפתעות! חשוב מאוד מאוד לבדוק את הנכס מבחינת שכונה,רמת מחירים, היסטוריית מחירים, מחירים בתים באזור, אחוזי תפוסה, מצב ההגירה, אחוז השוכרים בשכונה גילאים,רמת פשע וכו...אלו דברים קריטיים!!! לא לוותר אליהם ולא יהיו לכם הפתעות! אני ממליץ על חברת BdokLi - www.bdokLi.co.il הם מספקים דוחות מפורטים על הנכס לפני הקנייה, כך שאתה מצמצם את אחוז הנפילה שלך ל אחוז בודד - אסונות טבע, משפחה שפוטרה במלואה מהעבודה. המלצה חמה מאדם אשר ליווה עשרות עסקאות מוצלחות וכושלות - בדקו את הנכס
ליאור, עו"ד | 15.08.13
46.
גר באמריקה
מה שאני יכול לומר לכם הוא שבאמת המצב כאן לא מזהיר הנדלן על הפנים אבל זה עדיין לא אומר שלאזרח מבחוץ כדאי לקנות כאן כאן זה לא כמו בארץ שכונה טובה יכולה להפוך לאזור פשע בקלות תוך-3- 5 שנים דברים משתנים פה בצורה מבהילה אם אתם מתכוונים לקחת משכנתא- בכלל תשכחו מזה כי קשה מאוד להשכיר וגם הרבה פעמים נופלים על כאלו שלא משלמים ולוקח 6 חודשים להוציא אותם-בלי לקבל מהם כלום! אם אתם באים עם מזומנים אז תקנו איפה שיש לכם איזה קרוב שיוכל להשכיר ולטפל בנכס ולשלם את המיסים-כמו ארנונה- כי המיסים מאוד גבוהים הרבה יותר ממה שמספרים לכם-פה גם בעל הבית משלם ולא הדייר כמו בארץ- למשל בניוג'רסי המיסים בערך על בית באזור טוב בין8000 ל12000 דולר בשנה בלי לדעת כלום על האזור בלי קרוב משפחה ודרך חברה ישראלית ובלי יכולת לשלם את המיסים -אז יותר טוב שתתנו את הכסף במתנה למישהו במשפחה בשני המקרים לא תראו אותו בחזרה אבל במקרה הראשון לפחות תהיה לכם הרגשה טובה שעזרתם למישהו....
שלומי | 19.04.12
45.
צריך לבדוק טוב טוב לפני שמתפתים
הייתי בחברה בשם central-usa במגדלי אלקטרה, בת"א שהציעה לי לקנות נכס בניו יורק בברונקס , במסגרת קבוצת רכישה. בדקתי בזילו כמה עולה הנכס, מתברר שהם קנו את הנכס לפני כמה חודשים מכונס בחצי מחיר, ועכשיו הם מנסים לעשות קופה שמנה על אזרחי פשוט כמוני שחסך שקל לשקל בשביל העתיד,מזל שקראתי את הכתבה קודם, הייתי אוכל אותה ומאבד את המעט שחסכתי.
דביר | 19.02.12
44.
כאחד שגר בווגאס וידע את השוק. אל תאמינו לחברות ישראליות עובדים עליכם בעיניים
אני גר כאן. ויודע היטב מה קורה בשוק. א. רבים בורחים מפלורידה. חוששים מהוריקנים ההולכים ומתגברים כל שנה. ב. הקובנים משתלטים על העיר וזה לא נחמד בהמעטה. ג. מזג האויר העולמי המשתנה משפיע לרעה על פלורידה. עם חשש לעלית פני הים שיגרום להצפות. לאן עוברים רבים מהם? ללאס ואגס. טקסס. אריזונה וניו מקסיקו הנדלן בלאס ווגאס בין הנמוכים ביותר בארה"ב מסיבות שלא אפרט כאן. הסיכוי להתאוששות יתחיל מווגאס. כיום לא קל להשכיר בית כאן. בגלל שפע הבתים העומדים להשכרה. אך בשכונות טובות יותר קל. מחיר הבתים נחתך ביותר מחצי מאז הגאות. תזהרו משרלטנים ומאחזי עיניים שינסו לפתות אתכם ברווח קל. אין ארוחות חינם. אם הכל היה כל כך טוב הם לא היו מציעים לכם את הנכסים אלא קונים לעצמם. אני קניתי לעצמי מספר בתים ותאמינו לא קל להשכיר. אך כאשר משכירים. הרווח גדול. יכול לנוע בין 10% ל 17% כך שגם אם הנכס עומד ריק מספר חודשים אין הנזק גדול.
ophir las vegas | 06.01.12
43.
קצת סדר בדברים
עכשיו לא קונים לא נדל"ן ולא נעליים בארה"ב. עכשיו קונים זהב וכסף. עוד שנה שנתיים, כשהדולר יקרוס ויהיה שווה פחות מנייר טואלט (דרך אגב - כל מי שמחזיק כרגע נדל"ן, שלא יצפה לשום תשואה כשהדייר שלו משלם בנייר טואלט,הוא כן יכול לצפות למחיקת הערך של הנכס), ומי שהחזיק במתכות יקרות עשה פי 20-30 על הכסף שלו, וארה"ב בתוהו ובוהו, אז ורק אז באים לפה כמו גדולים וקונים בלוקים שלמים עם המטבע החדש. סוגרים את הכל עם דיקטים לאיזה שנה, וכשהמצב מתחיל להתאושש, בגדול....תהיו רוטשילדים קטנים. חשוב כמובן לקנות באיזורים פופולרים ולא באיזה חור בפלורידה, כי ראיתם את הסרט "BAD BOYS" ופלורידה נראית לכם ממש מגניבה. כי היא לא. ברוב פלורידה ערך הנדל"ן הוא כרגע בין 25-60 אלף דולר. מה חשבתם? שפלורידה מחכה למשקיען הישראלי עם ה30 אלף דולר בצד?? נו באמת, תתעוררו. רוב האמריקאים ברחו מפלורידה כשהכלכלה היית חזקה ונוהרים אלייה בחזרה עכשיו. תעשו חושבים לבד.
רועי | 05.01.12
41.
ל-36 לגבי הביטוח - אם לוקחים מימון לבית חייבים ביטוח. אם יש כסף זמין ונזיל להשקיע זה סיפור אחר
בשנים 2004 ו-2005 היו הרבה הורקינים בפלורידה גם בחוף המערבי וגם בחוף המזרחי. אחוז גבוה מאוד של בתים נפגע. לא מדובר על "להפיל" את הבית אבל רעפים עפו, חלונות ודלתות נשברו וכדומה. על זה הביטוח לא מכסה בגלל ההשתתפות העצמית הגבוה. את כותבת שאת חיה בבית בפלורידה - יש הבדל גדול בין לחיות בבית ולהנות ממנו ובין להשקיע מרחוק מהארץ ולהשכיר אותו.
:) | 03.01.12
40.
ל-31
בעלי ואני חשבנו להשקיע בניו יורק. בסוכות האחרון היינו שם בטיול, נפגשנו עם בן דוד של בעלי שהוא מתווך במנהטן (אבל משווק רק דירות יוקרה למאיון העליון) אמר שהנדל"ן בניו יורק רותח ושכהשקעה הוא ממליץ דווקא על נכסים בברוקלין, קווינס או נו ג'רסי. אם איזה חברה התקשרתם בניו יורק?
שלי | 02.01.12
37.
זה הזמן הנכון לקנות בארה"ב!!!
I do agree with some of the information provided by the writer. Although, I would like to emphasis that now is a great time to buy nadlan in the USA. Homes are at their lowest value. All market indicators are showing positive signs of recovery, which will translate to increase in home prices in the next 3-5 years. Overall, I think that the writer meant to suggest that buying nadlan in the USA is good, you just need to check the property and the deal before doing so, which is a good advice for any purchase.
רון | 02.01.12
36.
וועד בית
לתגובהביתך תגובה 35 , כל מה שהחברות הללו שיווקו לכן הם קונדומיניום לכן יש ועד בית , שוב צריך לדעת ממי ומה לקנות אני לא מכרתי בכלל סוג כזה של דירות התנגדתי לכן אין בנכסים שאני מוכרת ועד בית בכלל .לגבי ביטוח , אני חיה בבית ולא מבטחת נגד הוריקאן בכלל , הסיכוי שההוריקאן יפיל את הבית שלי הוא אפסי כמו שטיל מאפגניסטן יפגע בבית שלך . (: זה מצחיק כל מה שהתקשורת עושה מכל טיפת רוח כאן . אכן יש הוצאות לבית אבל אחרי נשארת מספיק הכנסה ששווה את הרכישה הזו .
רונית | 02.01.12
35.
לגלעד מתגובה 30 - מה בדיוק שטויות?
1) הביטוח אכן יקר מאוד עם השתתפות עצמית גבוה - להגיד אחרת יהיה שקר. 2) המיסוי גבוה (יותר מקליפורניה - תבדוק בעצמך) 3) ה"ועד" (association) גובה תשלום חודשי נכבד ויש לו יכולת אכיפה וענישה על בעלי הבתים לפי חוקי פלורידה. כל 3 הנקודות מדויוקות מאוד ובדוקות. מי שטוען אחרת טועה ומטעה.
:) | 02.01.12
34.
ל-9. זהירות! מה שלא סיפרו לך זה שהדייר בנכס-יש סיכוי טוב שיפנה אותו בשנתיים הקרובות.
כמו כן, את השכירות הוא ישלם לך בפיסת נייר כאלו שהוא מייצר ושהוא חייב טריליונים רבים מהם. כך שאת התשלום קח רק בזהב או סחורה אמיתית אחרת. אה, וכמובן תזכור שהנכס שלך הוא יעד ספר אחד להתקפות של בריונים שכונתיים כאלו, עם זקן. ולא זה לא חרדים.
 | 01.01.12
32.
ארה'ב מתווך מקומי
בשלוש שנים האחרונות מאז שהחל כאן משבר הנדל'ן טענתי בכל מקום שנדל'ן צריך לקנות רק ממתווך מקומי ולא מחברות ביניים. כתבתי בבלוג של קפה דה מארקר בנושאי נדל'ן וכנראה שכל כך עיצבנתי שם מישהו שהסירו את בלוג נדל'ן חו'ל בטענה שזה לא מעניין את הישראלים. טענתי את טענותי בעיקר כדי להגן על הישראלי הממצוצע, אבל כרגיל הישראלים ציניים וישר יחשבו הנה היא ממליצה על עצמה. (אני ממש לא זקוקה לזה), ראיתי מה קורה כאן עם החברות הללו וכמה מרמה יש פה ועשיית רווחים על גבם של רוכשים 'קטנים' ושאינם מבינים בנדלן כאן. האמירה שנדל'ן קונים רק כשגרים פה היא מטופשת ואינה נכונה בעליל. מרבית הרוכשים כאן היום הם רוכשים זרים, ברזילאים ישראלים ודרום אמריקאים, הסינים נכנסים הנה כעת ואני עובדת עם קבוצה גדולה כזו גם כן. התפתחו פה חברות ניהול שמנהלות את הנכס בקלות והתשואה של עיסקאות כאלה היא (לפחות מה שאני מכרתי) בין 10 ל- 15 אחוזים, מעבר לכך שתהיה תשואה עתידית ממכירת הנכס. כל מה שמכרתי כבר עלה במחירים לפחות ב-20%. מי שלא רוכש כאן כעת (במידה והממון איתו) עושה את טעות חייו. שנה טובה והשקעות מעולות, רונית
Ronit Shachar | 01.01.12
31.
נדלן בארצות הברית - ניו יורק
מסכים עם כל מילה שכתובה בכתבה! חשוב לנקוט במשנה זהירות ולא להתפתות אחרי סוכני מכירות חלקלקים. למרות מה שאמרתי אני דווקא כן רכשתי 2 נכסים בניו יורק דרך חברה מקמית (שיש לה שלוחה בארץ). לא הציעו לי תשואה מובטחת, לא הראו לי תשואה דו ספרתית ולא סיפרו סיפורים. יש לי עסק כבר 15 שנה ואני עוסק במכירות יום יום. הייתי בכמה חברות ש"הציגו" לי בדיוק את מה שכתוב בכתבה ומהן התרחקתי כמו מאש.
ג'ורג' | 01.01.12
28.
נדבר בעוד חמש שנים
ברור שיש מציאות היום בארה"ב, אם אפשר לקנות נכס ב70 אלף דולר ,שהוא מתחת לעלות הבניה שלו,שנותן תשואה נטו של 12% נטו אחרי הוצאות(לפני מס) כמו שאני קניתי, באורלנדו פלורידה,גם אם שילמתי 20% מעל מחיר השוק, הברוקר המקומי שיפץ לי את הנכס והשכיר לי אותו.זה לא בחינם, טיפול עולה כסף חוץ מזה מה האלטרנטיבה לכסף?, פק"מ כמו שהציע פה איזה הזוי ב1.7% לשנה, או קופת גמל שהפסידה לי השנה מתחת לקרן? גם אם לא יעלה ערך הבית ב 10 שנים הקרובות, ורק אקבל תשואה של פלוס מינוס 10%, כל שנה, מי צריך יותר?
אחד שקנה | 01.01.12
25.
הבעיה האמיתית בעיקר בפלורידה היא ה-hiding costs
ההשקעה לא מסתכמת במחיר הקניה אלא בהוצאות רבות גדולות ונוספות: ביטוח - בפלורידה בגלל ההוריקנים מחיר אסטרונומי והשתתפות עצמית גבוהה מאוד מיסוי שנתי - מיסוי על נדל"ן בפלורידה הוא גבוה (יותר מקליפורניה למשל) "ועד" - רוב הבתים בפלורידה בעיקר החדשים נמצאים בשכונות סגורות בהן התשלומים החודשיים ל"ועד" (association) גבוהים מאוד. ה"ועד" גם דורש מבעלי הבתים טיפולי תחזוקה שנתיים כמו ניקוי הגג והחצר הקידמית בלחץ אוויר, צבע, גינון ועוד.
בעלת נסיון | 01.01.12
23.
מספר 2 - אתה טועה ומטעה. לא נראה לי שדונאלד טראמפ גר בכל הבתים שלו ומטפל בהם.
משמע - מי שרוצה לעשות כסף צריך פשוט להבין מה הוא עושה, כמו בכל תחום. להבין את חוקי המשחק (כמו למשל - שאין 10% שנתי נטו. בטח לא אחרי מנהל נכס, תיווך, וכו'), ולעשות עסקים עם האנשים הנכונים, ולא עם כל איזה נהג מונית לשעבר במיאמי שאומר לך "אחי, סמוך על איציק". מי שעובד עם מקצוענים (ומזהים אותם די מהר) יכול לעשות תשואה יפה מאוד על השקעתו, אבל צריך לבחור בקפידה, לשאול שאלות, ולקבל תשובות. כמה עצות מועילות מיסיוני איך לזהות אנשים ש*לא* עובדים איתם: 1. מי ש*מבטיח* תשואה בגובה מסוים. 2. מי ש*דוחף* יותר מדי. או רודף אחריכם. 3. מי שלא מצליח לענות על שאלות בשפה ובצורה מקצועית. שיטת "סמוך" - תשאירו בארץ. 4. מי שלא גרים בעצמם בעיר שבה אתם רוצים להשקיע. 5. ישראלים במיאמי ולוס אנג'לס. מה לעשות, זה כלל ברזל לרמאים. לכו על ערים עם עתיד מבטיח במרכז ארה"ב.
מניסיון. | 01.01.12
22.
לרמי מתגובה 13
רמי אחוז האבטלה הוא בסדר גודל של 10% עדיין יש 90% שהולכים לעבוד מייצרים ותורמים לכלכלה. תמד יהיו עליות וירידות כי ככה זה בחיים אבל בסוף הקידמה תנצח זה מה שהיה טסה מה שיהיה. אפשר להיות פסימי , שלילי ומודאג. תמיד יהיו כאלה שיעשו לימונדה מלימון יום טוב ושנהיה בריאים.  
רון | 01.01.12
21.
כמה נקודות
אני משקיע בנדלן. לפני שהתחלתי נפגשתי עם מספר משקיעי נדלן להלן מס נקודות שהועלו ומניסיון אישי 1. רצוי להשקיע בנדלן במיקום שניתן להגיע אליו בנהיגה ברכב 2. החזר ההשקעה משקף את רמת הסיכון של הנכס. במידה ומובטח יותר מ 5 עד 7 אחוז יש לבחון היטב את ההשקעה 3. יש לבחון את כל העלויות של הנכס לאחר קנייה , מיסים לעיתים HOA ( אגודת בעלי הנכסים תרגום חופשי ) לעיתים 100 עד כמה מות בחודש. ביטוח גנן 4. לתושבים או חברות מקומיות יש לחשב את זיכוי מס בגלל פחת. מחיר הנכס פחות מחיר האדמה מחולק ל בערך 30 שנים סכום משמעותי והכי חשוב את זה למדתי לאחר שנים של השקעות כלליות, כשאיש מחירות פונה אליך בהצעה להשקעה הדבר היחידי שעומד לנגד עיניו זה להרויח. אף אחד לא ירדוף אחריך וינסה לשכנע אותך כדי להפוך אותך לעשיר. כשחושבים על זה קל להגיד לא. היחידי שידאג לעתידכם ולעתיד משפחתך זה אתה / את  
ברביון | 01.01.12
13.
זהירות חברים, מדובר רק בתחילת הירידות כשמדובר בארה"ב, האמריקאי סובל מעוני מחפיר.
נדל"ן לא יכול להיות השקעה טובה במדינה שבה תופעת העוני רק צוברת תאוצה כמו בישראל גם באמריקה יש קומץ של עשירים שחיים ממש טוב, רוב אזרחי אמריקה לא סוגרים את החודש. כשאין מי שישלם שכירות, או יקנה נכסים (המצב הנוכחי) זה אומר שמצב הנדל"ן רק יחמיר. בנוסף הצמיחה של ארה"ב (אם יש כזו) היא דמיונית אין ייצור, המורל נמוך, האבטלה הפכה לנורמה והבנקים בחובות שהממשלה מנקה. מי שקונה עכשיו, שייקח בחשבון שיצטרך לחכות 10-20 שנה כדי לממש רווחים. גם בארץ המצב כמעט זהה ההבדל היחידי הוא שבארץ המוכרים עוד לא הפנימו את המצב החדש וגם חלק מהקונים שעדיין רוכשים נכסים במחירים מופקעים. בעשור הקרוב הנדל"ן יהפוך לזול בכל רחבי העולם עכשיו זה הזמן לעבוד ולחסוך כסף כדי שבעוד כמה שנים תוכלו גם אתם להנות מהמציאות.
רמי | 01.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת