אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עד רמת החור של הבייגלה

85 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

78.
איזה שיר הלל על כלום - נשברתי באמצע הכתבה - די נמאס כבר
הדגשים על אוכל אוכל אוכל והטועמת חמורת הסבר המקפידה (שלעבוד אצלה - טוב...) והמפיות במאה אלף שקל - חברה' צדק חברתי שמעתם - באמת לא צריכים פריטטה בנוסח פריקסה פרובנסל מארץ הבסקים התחתונה עם נגיעות שזיף מקדוני ב- 500 ש"ח- 10 גרם - הגזמנו וגם הזוג הזה כבר נמאס ממזמן עם הצוות ואיש הצבא הקשוח. די!! היחצנות לעומת זאת - למופת - אגרסיבית כמו שצריך.ואם אוכל איפה המסעדות הפשוטות סטייל אלימלך או בתיה של פעם? אין!
יוהנה | 22.12.11
77.
חוסר הפירגון שיש פה לאנשים מעורר תמיהה גדולה
המסעדות נהדרות, עיצוב מופתי, האוכל נהדר ושומר על אותה רמה איכותית כבר שנים רבות שזה בפני עצמו מחזה נדיר ביותר במחוזותינו והשירות בקופי בר בעיקר הוא השירות הטוב ביותר בארץ נקודה!!!! אז למה לאנשים בארץ שלנו כל כך קשה לפרגן, כל ביקורת חיובית למסעדות מדורגת במינוסים רבים והשאלה שנשאלת היא מדוע? מה כל כך קשה לכם לפרגן? זוהי קבוצה שצמחה מלמטה, ובזכות עבודה קשה מאודדדד, התמדה, מקצועיות ללא רבב, הם גדלו ופתחו עוד מקומות שמצליחים גם כן, אז במקום לפרגן ואולי אפילו גם ללמוד מקצועיות מה היא, עסוקים כל הפריפריילים פה בלהשמיץ, לקטר, ולקנא. רותי, כבר שנים שלא ביקרתי במסעדות שלך אבל הנאה כל כך צרופה מהאוכל, השירות ומהאוירה לא חוויתי זמן רב! ביקור הבא בארץ אני בקופי בר - כל כך התגעגעתי.
טובי | 22.12.11
76.
אין להם אלוהים תאכלו ותדעו שרמסתם שכנים שהמפעל הזה שוכן בתוך הסלון שלהם
יתכן שמגיע להם הלל על האוכל אבל ההתנהלות וחוסר האכפתיות מהשכנים פשוט לא יאמן . אולי התרגלנו "שבעלי ההון" עושים ככל העולה על רוחם כי להם קשרים בכל מקום. הפעם ישנה קבוצה מגובשת שלא תתן לרמוס את החוק ולעשות ככל העולה על רוחם . יש צדק ועם יהיה צורך יגיע מירושלים (בהמ"ש העליון ומבקר המדינה) לכן מתלהבים יקרים על תיבנו על זה שיפתח בתוך בניין מגורים 3 קומות של מפעל מזון. כדאי שתחפשו מקום " כשר" ולא על חשבון החיים השלווים של עשרות דיירים בעלי משפחות. אם חלילה יפתח נדאג להזכיר לכם שההנאה שלכם היא הסבל שלנו. גם אם מי שהוא התבלבל מדינת ישראל היא מדינת חוק כן ואולי גם צדק שתהיה שנה טובה לאנשים טובים !!!
דייר | 22.12.11
74.
כתבה יפה, אבל הייתי פעם אחת בבראסרי ופעם אחת בקופי בר.
בקופי בר מקק ביקר אותי תוך כדי ארוחה. האוכל היה סתמי והשירות גרוע. בבראסרי השרות היא די מתנשא, צפוף שם וגם לא מצאתי את עצמי מתלהב מהאוכל. בואו ליהוד, אכלו באסתר, בלחם יין או בצ'ארלי ותהנו הרבה יותר מבתל אביב הפלצנית.
דן | 22.12.11
72.
מפרגנת אמיתית
רותי , כמי שמכירה אותך לא מעט שנים ויודעת כמה שאת מיוחדת, מוכשרת ויוצאת דופן , אני לא מופתעת ושמחה לשמוע על ההצלחה המרשימה שלך לאורך השנים . אני מפרגנת לך מכל הלב! אולי תפתחי גם מסעדה בנתניה! יש לנו חוף ים מדהים... את יודעת , כך נוכל להיפגש יותר מפעם ב - 20 שנה!!! המון בהצלחה -:)
אורלי  | 22.12.11
70.
למה כזו צרות-עין? -תפרגנו קצת, -זה לא כל כך נורא כשזה מגיע בזכות ולא בחסד!
אכלתי בשלושת המסעדות כמה פעמים. השירות אכן הכי מקצועי שיש. האוכל ברמה. המחירים סבירים. אם ישנה אי שביעות מצד הלקוח הם תמיד יגלו זאת עוד לפני שהלקוח התלונן על כך וגם יפצו מיוזמתם. הבעלים יזמו, יצרו, השקיעו את מיטב כספם בענף עם הכי הרבה סיכונים. הצליח להם תודות לעבודה קשה והתמדה. עכשיו קמו להם כל צרי העין עם ביקורות שליליות –על מה ולמה? -אולי בגלל שזה טרנדי להשתלח בכל מי שהצליח בחיים תודות לעבודה קשה? -או סתם כי זה מאוד אופנתי עקב המחאה החברתית? תפרגנו קצת, -זה לא כל כך נורא כשזה מגיע בזכות ולא בחסד!
שי | 22.12.11
68.
בקשה חשובה - אנא פיתחו מקום כשר!
רותי יקרה נשמע לי שהאוכל והשרות אצלכם מעולים אבל לצערי הרב לא אוכל לבדוק זאת בעצמי מכיוון שאין לכם מקום כשר. לדעתי אתם מפספסים קהל לקוחות עצום של שומרי כשרות שמחפש מקומות איכותיים אבל לא מוצא מספיק כאלה מחוץ לניו יורק. אנא , פיתחו מסעדה כשרה ותרוויחו קהל גדול ונאמן.
חיים | 22.12.11
66.
לידיעת הטוקבקיסט המתלהם מס' 23, והטוקבקיסט הקמצן מס' 22
מס' 23: אם מלכת הקולינריה בישראל בחרה להשתמש במילה "לוקיישן" כנראה שזאת המילה שצריך וראוי להשתמש בא. מוזמן להגיע לאחת מהמסעדות בבעלותה ואז תבין מדוע המילה מיקום תבזה את המקום. מס' 22: בהשוואה לחומוסיות שבהן אתה רגיל לאכול, אולי המחיר מעט גבוה יותר. אבל בהשוואה לאיכות המוצר שמוגשת בכל אחת ממסעדות הרשת המחיר הוא שווה לכל כיס. במקום להתלונן, הזמינו לעצמכם מקום באחת מהמסעדות שבבעלות הזוג, והכינו את החך שלכם (ולאו דווקא את כיסכם) לחוייה קולינרית ותרבותית ממעלה ראשונה...
טל | 21.12.11
62.
פרס ישראל
רותי יקירתי אוטוטו 18 שנה אני סועד את שולחנךמיום פתיחתו של הקופי עוד בימיו הראשונים 6-8 שולחנות אווירה פריזיאנית אמיתית באזור המוסכים של מתחם המסגר. זוכרת את שאמרתי עוד אז זה הקטן גדול יהיה.האמת הזמן לא עוצר מלכת אבל האיכות או האיכות משתבחת עם הזמן.זה רק אנחנו שמתבגרים\מזדקנים. פעם צחקנו שהצעתי לבנות כיכר ביד חרוצים ולפסל את דמותך הנישאת המרשימה כל כך. אם רק היו שומעים בקולי... אין עוד כמוך!! אלוהית, חברים לקוחות יקרים הרימו את הכפפה וניתן לאשה בדיוק מה שמגיע לה! פרס ישראל.
האחד והיחיד | 21.12.11
59.
ליבי נחמץ שבבאר שבע אין מקום שמפגין את האיכויות וההקפדה של R2M.
לא נותר לי אלא לקנא ...כל בית אוכל שנפתח בבאר שבע תמיד מזייף... והמעצבנת ביותר היא "קמפאי" שבה האוכל בינוני והשירות מתחת לכל ביקורת. לפחות עדיין יש לנו את "שיפודי אמונה" ועוד כמה מקומות מסוג זה שאין בהם יומרנות אלא אוכל פשוט וטוב.
רחלי | 21.12.11
58.
מההתחלה - איכות
אני מכירה את המסעדה ביד חרוצים מהיום שהיא נולדה. תנו לי להגיד לכם משהו, כשבן אדם הוא איכותי, הוא איכותי מהתחלה ועד הסוף. עוד בימים ההם, של 1994, רותי היקרה (באמת יקרה) הקפידה על כל פרט, זכרה כל מי שנכנס למסעדה ונתנה שירות עד למשרד ברמה שלא הכרנו עד אז. בזמנו היא הכינה לנו כיבוד לאירועים שעשינו במשרד ובפעם הראשונה שהיא ערכה את השולחן, אני כמעט התעלפתי. האישה יש לה טעם שרק מעטים נולדים עם כזה טעם. את השיק הזה, חברים, לא קונים במכולת. זה בא ישירות מהקב"ה. אם את קוראת את המילים הללו, רותי, אני מאחלת לכם בהצלחה בכל מה שאתם עושים. ומילה קטנה - אם פעם תרצי לפתוח עוד מקום (רק זה חסר לך :) תחשבי על משהו עבור הלקוחות ששומרים היום כשרות ולא יכולים כבר לאכול אצלך, אבל מה זה מתגעגעים.
ג' | 21.12.11
57.
להשוות לפריז? אין מצב!
אין כמעט מסעדות כאלו בפריז, שרות כזה איכות כזו, ומחיר כזה,זה נדיר בפריז... השבוע הייתי במסעדה נחשבת בפריז, והערתי על גודלם של המולים, שהיו פיצפונים, המלצר אמר לי "שאם זה לא מוצא חן בעיני, אני לא חייב לאכול, אבל לא תהינה הנחות במחיר"!!!! בארץ זה לא היה קורה, ובוודאי לא באחת המסעדות שלהם! המשיכו כך! בשבוע הבא אני אצלכם!
דני | 21.12.11
55.
מעורר השראה
גם בלי לקרוא את כל הכתבה המספרת על הירידה לפרטים והמקצוענות, ניתן להבין שכך בדיוק מתנהלים אצלם הדברים, גם מביקור חד פעמי באחת המסעדות. כשעושים משהו במסירות, מקצועיות ואהבה גדולה - זה מצליח. כיף שיש בארץ מסעדות ברמה כזאת ומשמח לשמוע שבקרוב יתווסף מקום חדש. בהצלחה, זה מגיע לכם.
לקוחה  | 21.12.11
51.
אינני מכיר את הבעלים אך אני מכיר היטב את המסעדות שלהם
אני לקוח חוזר במקומות שמנהלים בני הזוג שבכתבה. עד היום ממש לא ידעתי שהם מנהלים את המקומות הללו, אך משהתגלה לי הבנתי מדוע אני אוהב את המקומות האלה. הרומן שלי אתם התחיל לפני שנים רבות בקופי בר. שאלתי את עצמי איך זה שבכל פעם שאני נכנס לשם יש סידור פרחים כל כך טרי ומרהיב בכניסה, מישהו אוהב פרחים שם. זה המשיך בחווית שירות בלתי ישראלי בעליל. מעולם לא קבלתי שם תשובה הרווחת במחוזותינו כמו "זאת המנה, חביבי" אלא, "במה אני יכול/ה להחליף לך את המנה כדי שתהנה?" מול גישה שכזאת, הייתי אומר אמריקאית בשירות ואירופאית באיכות, בני הזוג הללו נכנסו לי לארנק לא מעט פעמים, וההנאה היתה מרובה. מי שמקפיד על סינון המלצרים, הכשרתם וניהולם בצורה מקצועית, מצליח לאורך זמן. הם יודעים את העבודה, הם מספקים תמורה מלאה למחיר (הבלתי זול בעליל) ועכשיו יש לי חשק עז לעלות על המכונית ולנסוע אליהם לאכול ארוחת ערב טובה. בהצלחה בכל המקומות שיפתחו, כי הם מכבדים את הלקוח ומתייחסים אליו כמו שצריך וראוי. שאחרים ילמדו מהם.
דן שפט | 21.12.11
50.
הורסים את הקיום - חילוני
עוד מקום טרף שמביא קללה והתבוללת בארץ היהודים. עוד פעם השאלה מה מיחד אותנו. מה הבעיה לעשות משהו כשר. הרס עצמי. כאילו באמת יש ערך מוסף לאכול חזיר וטרפות. בכל בירות העולם מסעדות עם אוכל כשר פורחות וכאן הופכים מורשת מפוארת ללעג. כמה חבל. במקום לפעול ביצירתיות בתחום הכשר..
ירון נוימן | 21.12.11
49.
ל"רונה"(עלאק) מחולון,מגיבה מספר 33: כל כך שקוף שאת מייחצנת את המסעדה
חוץ מלרשום את זהותך האמיתי עשית כל טעות אפשרית,זה שקוף שאת ממקורבי ההנהלה ויותר מכך!!! זה זמיהרת לשלוף את ההודעה המסנגרת שלך שכתובה בצורה כל כך מלאכותית ומשכנעת מראה שאנשים פה צדקו ושאתם נלחצתם!!!! תתחילו להוריד מחירים ותנו הזדמנות גם לאדם הפשוט לאכול אצלכם ולא תזדקקי לשמות בדויים ולהסתתר תחת ניק מזוייף
BJ PEN | 21.12.11
43.
אני באופן אישי בז לתופעת ה"קולינריה המתקדמת". פערי מעמדות כמו במאה ה-19
אני באופן אישי בז לתופעת ה"קולינריה המתקדמת" שצומחת לה בארץ. עוד דרך להעמיק את הפער בין עשירים היושבים להם באמצע הרחוב העמוס, ואלה שמסתכלים עליהם..אין פה שופ תרבות של אוכל, מדובר על תופעה חברתית נטו..כולם מסכימים שיש אוכל מצויין גם במסעדות עממיות..העניין כאן הוא ה"נעלות החברתית". ולכל אלה שבוכים על המחירים..אנחנו אשמים מכיוון שאנחנו משלמים..משהו בסדר העדיפויות נדפק, כנראה גם כחלק מהדרדרות תרבותית של זהות לאומית. אם מישהו משלם 150 שקלים לסועד, שלא יתפלא מדוע מחר זה עולה 180..מי שמבין באוכל ורוצה להתאחד עם אחרים כמותו, שיילך למועדון בית למביני אוכל ושיפסיקו להשתלט על רחובות תל אביב עם השטויות האלה של10%מהאנשים יש את האפשרות להינות מהם.
טל | 21.12.11
40.
אנשים מדהימים עם עובדים מסורים
כל ביקור באחת ממסעדות הקבוצה, חוויה מדהימה של טעמים ושירות ברמה הגבוהה ביותר שניתן לקבל במחוזותינו. זוג חרוץ שעובד עם הנשמה ומעורב בפרטים הכי קטנים עד היום, מוקפים בעובדים שהם כבר חלק מהמשפחה וזה מורגש באיכפתיות ובמתן השירות והירידה לפרטים ! יישר כח !!! שיהיה להם המון בהצלחה !!!
גליה  | 21.12.11
38.
החטא היחיד שלכם הוא מנות ללא גלוטן
כאמא לילד צליאקי וכצליאקית (שנינו גילינו בשנה האחרונה), הפסקנו בכאב לב גדול ללכת למסעדות שלכם. דווקא אתם, עם כל החדשנות ושימת הלב לפרטים הכי קטנים, חוטאים בגדול בעניין זה. בשבת האחרונה, נסענו לצפון ואכלנו אצל אורי בורי, אושיה קולינרית מובילה, ואין מנה בתפריט שלו שלא ניתנת להכנה ללא גלוטן כולל הלחם שהוא אופה במקום שזה פשוט מדהים בפני עצמו. אנא מכם, תנו לנו אפשרות לחזור לאכול אצלכם. תודה
נירית | 21.12.11
35.
בהצלחה במקום החדש
וגם הצעה לשיפור: בדקו בבקשה מה הולך עם המארחים בבראסרי. בפעם הקודמת שהייתי שם בשישי בערב המוקדם המתנו למארח כמה דקות ארוכות בהן לא התפנה אלינו, או אפילו הישיר אלינו מבט, כי היה עסוק בוויכוח עם מלצרית / לקוחה / חברה שלו. כשהחלטנו להיכנס בעצמנו הוא פתאום התעורר, ובטון נוזפני, כאילו ניסינו לגנוב משהו, שאל "לכמה?" אמרנו שלשניים והוא אמר שנצטרך לחכות. שאלנו אם אין מקום על הבר והוא אמר שאנחנו יכולים להכנס בעצמנו לשאול את האחראי על הבר ואולי יהיה לו מקום בשבילנו. WTF? כמובן שלא עשינו זאת ופשוט הלכנו למקום אחר.
רונית | 21.12.11
33.
מסעדנים מדהימים עם מחירים שפויים!
כמי שמרבה לאכול ולחרוש את מסעדות העיר אני חושבת שהוטל מונטפיורי ובראסרי הן יצירות מופת. בבראסרי יש עסקיות צהריים בסביבות השישים שח שכוללות מנה ראשונה עיקרית ולימונדה. השרות מדהים המקום נעים, חומרי הגלם מושקעים, והמחיר לא זול אבל בהחלט הוגן לתמורה. כל ישיבה בארומה היום עולה 40 50 שח אז 60 שח למסעדה כזאת זה הגיוני. אני מעריצה של המסעדות הללו. מחכה למעדניה ומקווה שגם היא תקלע לכך ההגדרות האלה. הרבה הצלחה
רונה | 21.12.11
22.
אל תתלהבו! לא יכולתם לממן את הארוחה בבראסרי וכך יהיה גם עם המקום החדש
למי שלא יודע לקרוא בין השורות: המסעדות של הזוג מיועדות לאלפיון העליון ולאוליגרכים,אנשים פשוטים ממעמד הביניים כמוני הם אנשים לא רצויים,עובדה שרמ התמחור כה גבוהה שאדם רגיל מהשורה צריך לקחת משכנתא נוספת רק למנות הראשונות!
BJ PEN | 21.12.11
21.
ל-6 די לצרות העין
מה מפריע לך שמישהו אחר מרשה לעצמו לשבת במסעדה פעמיים בשבוע? אם לא יהיה לו כסף, יהיה לך יותר? אם הוא יסבול יותר, אתה תסבול פחות? תסתכל בצלחת שלך ולא בשל אחרים. כתפסיק לדאוג כל הזמן מה יש לאחרים ותתחיל לדאוג למה אתה עושה, אז אולי יהיה לך יותר.
מה מפריע לך? | 21.12.11
19.
למשפחת ברודו
עם כל הכבוד (ויש !!) אנא מכם....יש גבול גם להתרחבות. למה לכם ? לשם מה ? לא די ???. מה אתם רוצים להוכיח ולמי ? די לקרוא בדיוק היום את הכתבה אודות ההתרסקות של הספר שוקי זיקרי. ........חלילה,איני משווה בינו לבינכם,לא באישיות ,לא בקפיטל הכספי ולבטח שלא בתחום העיסוק....אך זו היא נורה אדומה לכל בר דעת....!!!!....המשיכו להצליח,מפרגן לכם מכל ליבי,אך אין קשר בין הצלחה לבין התרחבות.ממש לא !!
יאיר | 21.12.11
14.
מסעדות ברדוגו
בתור לקוח ותיק - שישב בקופיבר בהקמתו המסעדות מנוהלות במתודולוגיה של חברת הי טק אין נפילות עם אוזן קשבת ביותר ללקוח. כל האימרות להאזנה ללקוח - נכונות ואמיתיות. מעולם לא נפלתי באוכל בכל המסעדות של משפחת ברדוגו. ואם הייתה תלונה או אי שביעות רצון ממנה כל שהיא - המנה לא תומחרה בחשבון על אף שנשארה על השולחן. קבוצה חריגה בנוף המסעדנות הישראלי - ולדעתי גם העולמי (יעידו סועדים מכל העולפ שהיו איתי במסעדות הקבוצה). כיף לאכול שם או לשבת על הבר של קופיבר רק בקשה אחת - תתחילו למזוג חצאי לטרים של בירה - ואל תתקמצנו ותנסו להרוויח עוד כמה מעות על הבירה.
דוד | 21.12.11
13.
אכזבה בקופי בר
למען הגילוי הנאות אכלתי לא מעט פעמים בקופי בר ובמרביתן נהניתי. אבל........ בפעמיים האחרונות שאכלתי שם עסקית צהריים (בהפרש של מספר חודשים) התאכזבתי מאוד. הן מהשירות והן מטעם האוכל. בשני המקרים חזרה התופעה שהמנות הראשונות התעכבו מאוד להגיע וכך גם המנות העיקריות, למרות שהזמנו מנות שהכנתן קלה ופשוטה (מרק, לראשונה וחזה עוף על הגריל לעיקרית). בכל אחת מהפעמים המתנו למנות קרוב לשעה. מאחר ומדובר בעסקית צהריים, באמצע יום העבודה, נאלצתי בפעם הראשונה לעזוב את המסעדה מבלי לאכול את המנה העיקרית. המנה נארזה לי וכשפתחתי את האריזה התחוור לי שלא מדובר במנה שהזמנתי. אציין כי לא חוייבתי בגין המנה. בפעם השניה נאלצתי לאכול בחופזה וגם המנה לא הייתה טעימה וכפיצוי הוצעו לנו בסיום הארוחה קפה ומיני עוגות ועוגיות אך מפאת קוצר הזמן סירבנו בנימוס. במקרה זה שילמנו את החשבון במלואו.
קצת פחות מתלהב | 21.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת