אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": אחרי היבואנים, רשות ההגבלים בודקת את חברות הליסינג

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
האמון בממשלת ישראל
ידידי היקרים יש כונה של האוצר למסמס את מסכנות ועדת זליכה , האוצר לא רוצה כרגע לחשוף את התנגדותו המלאה לועדת זליכה , האוצר סירב להישתתף בועדה זאת מסיבותיו הוא , אך כדי שיהיה לא שותף להיתנגדות הוא דוחף הממונה לרשות ההגבלים לבצע חקירה מדומה , מעבר לכך האוצר הקים ועדה עצמאית משל עצמו כדי להראות פולטית ששם בדקו את הנושא , הכל כדי לבטל ולפגוע במסכנות ועדת זליכה , בכל מקרה אנחנו האזרחים ניפגע כי לאדון שטיניץ יש חשבון עם שר התחבורה כץ , אנחנו האזרחים משלמים גם על כך שבחרנו בביבי , שחסר עמוד שדרה ונכנע תמיד על חשבון האזרחים הנאנקים תחת יד השלטון , שימו לב כולם אנשי ליכוד , חבל .................... אני מקוה שהפעם לא תשכחו , יבוא יום ונחזיר להם !!!!!!! ביבי אל תקרא לנו לבחור בך ביום הבוחר החלף מפלגה לך לש"ס או אגודה .
סימן טוב  | 22.12.11
11.
היגיע זמן והלווי שיצא מזה דבר טוב לכולם
לממונה על ההגמלים , חברות הליסינג בשיתוף עם היבואנים היתעשרו על חשבון הציבור הפרטי , על ידי קבלת הנחות על גבם של הלקוחות הפרטים , כמו כן חברות הליסינג אנסו את כל נותני השרותים בענף הרכב כולל מוסכים מורשי יבואן , לעבוד במחירי הפסד , ומצד שני היבואנים אונסים את המוסכים המורשים שלהם לעבוד בהסכמי תחזוקה מול חברות הליסינג במחירי הפסד , אך דורשים מהמוסכים דרישות דרקוניות לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד בקנית חלפים מקורים אצל היבואן , וכאן בחמש השנים האחרונת קם הגולם על יוצרו , חברות הליסינג מכתיבים ליבואנים , את מחיר הרכב ( המבין יבין ) את מחיר התחזוקה בקיצור הכל , כולל מי יהיה - המלך - הבא , מאזדה , או יונדאי . נו אדון ממונה על ההגבלים תציל אותנו מחברות הליסיג ותחזיר אותם לפרופורציות .
אבי  | 21.12.11
10.
ומי בודק את פרשיית החשבוניות המוזרות מקפריסין?
להזכירכם, המכס עיכב לפני מספר חודשים שחרור מכוניות מהנמל משום שהסתבר שהיבואנים לא מציגים לרשויות המכס חשבוניות רכישה מקוריות של היצרן אלא של דילרים וחברות סחר שונות ומשונות. מי בדק על מה מצהירות החברות והאם יש פה לכאורה חשד לפלילים?
 | 21.12.11
7.
הגיע הזמן לבדוק את חברות האיתור בישראל
יש לבדוק את חברות האיתור פוינטר איתוראן סקיילוק וכ"ו חברות הביטוח משווקות את חברות האיתור ומחייבות את הלקוחות להתקין מערכת איתור ובתמורה מפנקות חברות האיתור את יבואני הרכב ואת חברות הביטוח במצג של ימי עיון וכנסים באילת למשל ההמשך בקרוב אחד שיודע
מוטי  | 21.12.11
6.
מספר 5 אתה גדול- מר גילה, תתחיל עם בדיקת קרסו שרוצים 110K על רכב סיני שעולה להם 20K
אחרי זה תבדוק איך כל רכבי הליסינג המשפחתיים עולים 120K, ולבסוף תבדוק איך חברת ליסינג מוכרת פוקוס חדשה ב 95K ועוד מרוויחה כשהמחיר הרשמי של אגממון הוא כאמור 120K. כשתסיים לבדוק את כל זה תפעל בהתאם ומהר.
מוטי | 21.12.11
5.
לא מבין מה הטוקבקיסטים מתלהמים
אחרי שיש ועדה של האוצר ומשרד התחבורה לסידור השוק, רשות ההגבלים חייבת לצאת בסקירה מקיפה כדי לוודא שהשוק ישאר מסואב, מושחת, קרטליסטי ויקר. אחרת, עוד יהיה פה נורמלי. זאת בסך הכל ועדה שנועדה לאזן את הסדר ששאר הועדות יעשו, והכל ישאר אותו הדבר רק עם בלבול כדי שהעיתונים לא ידעו להסתכל על המפה נכון.
סקפטי | 21.12.11
1.
בוקר טוב דייויד גילה! (עכשיו מתעוררים?)
בוקר אור מר גילה. שנים נתת לחזירי הליסינג להתעשר וליבואני הרכב לדפוק את הצרכן הפרטי, בשם חברות הליסינג. עכשיו, כשבאוצר וגם במשרד התחבורה החליטו להתלבש על הענף הרקוב הזה ומנהלים נגדו חקירות, גם אתה התעוררת. הבעיה היא שמה"וועדות" של האוצר ומשרד התחבורה לא יצא כלום - ואילו אתה - רגולטור בישראל, הממונה - על - ההגבלים (!!!) ישבת שנים בחיבוק ידיים
מציאותי | 21.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת