12. דרוש שינוי דרסטי במונופול של ייבוא הרכבים אין שום הגיון להמשיך את היבוא לישראל כמו שהוא כיום! יצרן רכב אשר מעוניין למכור את הרכבים שלו בישראל צריך למכור זאת לנציגים מקומים . ההחזקה של מחסניהחלפים צריכה להיות של היצרן. זה יבטיח עלות מינימום! וגם תחרות בינהם שוקים! המס על רכב חדש חייב לרדת ב 40 אחוז. אוהד | 26.12.11 (ל"ת)
11. צריך לבדוק היטב את מה שיצחק תשובה עושה כי כל דבר שהוא עושה יש בעיות כאשר תשובה קונה את BMW שזה הרכב של העולם התחתון זה נראה מאד מעניין וכאשר הממונה על ההגבלים העיסקיים מאשר את העיסקה זה נראה לא אוב בכלל שוקי מרלה | 25.12.11 (ל"ת)
10. גישה לא נכונה ! צריכים להבין שמהמיזוג של קמור אל תוך דלק מוטורס יצא רק טוב לצרכן: היום קמור היא חברה קטן שבקושי מרוויחה (5 מיליון ש"ח רווח ב-2010 זה צחוק מעבודה ליבואן רכב !), עם הוצאו קבועות גבוהות המתפזרות על-פני כמות קטנה מאוד של מכוניות (כ-800 בלבד ב-2010) דבר שמקטין את האפשרות ליבואן למכור את המכוניות במחיר נמוך יותר. צריכים להבין שיש יתרון לגודל, הוצאות קבועות של מחסן חלפים, מחסן רשוי, ערבות למשרד התחבורה, מוסכים ומרכזי שירות ומכירה - כל אלה עולים כסף רב שכעת יתפזר על פני יותר מכוניות של פורד, מאזדה וב.מ.וו גם יחד. תהיו בטוחים שהמחירים בב.מ.וו יהיו נמוכים יותר מבעבר ויימכרו בכמויות גדולות יותר מבעבר. אל תאמינו לכל שטות שמוכרים לכם בתקשורת. נירו | 25.12.11 (ל"ת)
9. ענף הרכב=חזירות לשמה כבר שנים על גבי שנים שהענף הרכב מנוהל על ידי איגוד יבואני הרכב שזו הזרוע הביצועית של משפחות היבואנים,כבר שנים תפקיד של שר התחבורה היה תפקיד לא נשחק ולא זוהר ולכן כל מי שהגיע אליו היה בסופו של יום חלש מול הפקידות הותיקה והחזקה במשרד שנתמכה על ידי היבואנים,המשרד נוהל בפועל לא עלידי השר אלא על ידי הפקידים והניהול תמיד היה עקב בצד אגודל עם היבואנים.המשפחות שבמשך שנים חלבו את ציבור הקונים הרויחו הון לכן ברשותם צבא לוביסטים צמוד משרדי יחסי ציבור וכמובן אל נשכח את הפירסומים בעיתונות היומית והמדיה בקיצור מישהו דיבר על מונופול??? הוא לא טעה דויד כהן | 25.12.11 (ל"ת)
8. יש למנות ועדה שתחקור את הממונה על ההיגבלים הנוכחי והקודם! יבואני הרכב עושים מה שהם רוצים כבר שנים! מוטי | 25.12.11 (ל"ת)
7. ממשלת הליכוד מנסה לעבוד על כולם ראה הסבר ידידי ביבי לא משנה כמה ועדות יקומו האמת לא תשתנה , אם תקים עוד ועדות ותחפש שאחת מהן תמצא הצדקה , לכך שבממשלתך נעשו העולות הגדולות , לאזרחים ולבוחרים שלך בימיוחד , מכרתם את כולם מבלי לשים לב שהכל נחשף לעיני כל , פשוט חשבתם הם כל כך טיפשים שהם לא ישימו לב , מה המשחק החדש מינוי ועדות בדיקה , דרך אגב יש למנות ועדה שתבדוק למה הדתים , לא מתיחסים אליך ואל ממשלתך , התשובה נמצאת כרגיל על הקיר , הם פשוט לא מעריכים בוגדים שבגדו בבוחרים ובאזרחים שלהם . ראה מה עושה הגולם שיצרת , הדרת נשים ...... תמוך בהם כדי שיהיה להם כוח לירוק לכל עבר , הגדל את המיסים כך תוכל להגדיל את התקציבים שלהם , אולי יתיחסו אליך , ניפגש בעזרת השם בבחירות . סימן טוב | 25.12.11 (ל"ת)
5. זה מה שהביא אותם לבחון את הענף? אז המצב גרוע משחשבתי. כל אחד שקצת מתעניין רואה שמשהו לא כשר בענף הזה איל | 25.12.11 (ל"ת)
4. ביננו איזה פרומיל מהציבור בכלל מבין את הכתוב אודות הקומבינה הזו? לכן ה"ציבור" ברובו אדיש.פשוט אדיש. פרט למחאת הקוטג' המוצלחת,רב הציבור כולל עבדכם הנאמן מרים גבה, מושך בכתף וממשיך הלאה.במקרה הטוב הוא מתמרמר בזמן שקונה רכב חדש מדוע מחירו גבוהה באלפי אחוזים ממחירו של רכב דומה בבלגיה למשל. לדעתי פחות מחצי אחוז של הציבור (או הקוראים) מבינים באמת את ההשלכות של המהלכים הקומבינטורים האלה על גבו.הסכר היחידי זה הממונה על ההגבלים, אבל נראה שגם הוא לא תמיד יכול להיות הנער ההולנדי עם האצבע בסכר הקומבינות, התעתועים העסקיים, הרווחים העצומים לכיסם של הטייקונים, ואז בעת רעה,בעת הפסד, חלוקת החובות מהכיס של כולנו הציבור.תספורת קוראים לזה. גם שוקי זקרי אגב יבקש מאיתנו כעת לעשות תספורת? הוטנטוט | 25.12.11 (ל"ת)
2. כל המיזוג הזה מושחת מן היסוד והקישקושים על הממונה הם שקריים לחלוטין. אסור היה לאשר אותו. הציבור הדפוק | 25.12.11 (ל"ת)
1. מאיפה הכסף לגיל אגמון יש לפסול את העסקה שמר אגמון קיבל הלוואה מחברתו לחיים שעובדת בבנק דיסקונט מושחתים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!! משה | 25.12.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט" - "המיזוג בין דלק רכב וקמור הביא לבחינת ענף הרכב"
12 תגובות לכתיבת תגובה