אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עלות התיקון הממוצעת במוסכים ב-2011: 1,023 שקל

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
מוסך" הילוך שישי" וקבוצת מוסכי היבואן קרסו "שוחטים" ..חופשי חחחח
נסו פעם כבעלי רכב ניסאן לבוא ולתקן או לקבל טיפול במסגרת שלוש השנים ו/או הקילומטרזים המוגדרים באחריות במוסל הילוך שישי בתל אביב או במוסכי היבואן -קבוצת קרסו ותגלו לדעת שהחיובים בכרטיס האשראי הינם הרבה יותר גבוהים מהממוצע המוגדר כאן - חד משמעית - תמיד יש עוד איזה תיקון...טיפול...שלא היה מתוכנן כביכול ...סוג של מחירי "אופנת עלית" חחחח.... בטרם קונים רכב כדאי לדעת כמה וכמה "בזול" ....יעלה לנו הטיפולים אצל קבוצת קרסו כטענתם בעת מכירת הרכבים - כמובן שטענתם איננה כתובה ו/או מוצהרת כהתחייבות היבואן למחירי הטיפולים במוסכי היבואן - אז שלא יספרו לנו סיפורים על ממוצע ...יש מצוי ויש רצוי והצרכנים ממשיכים לשלם ברוחב הכיס שלהם.
שלומי ראשל"צ | 01.01.12
2.
הסביות לעליה
מחירי התיקון עולים כי אנשים נוסעים יותר: עד לפני כמה שנים, נסועה של 10000 ק"מ לרכב בשנה נחשבה כסטנדרט- כיום, רוב הרכבים עושים יותר מ 17500 ק"מ בשנה, השחיקה במכלולי הרכב גדולה הרבה יותר ולכן גם עלות התיקונים יותר גדולה, בנוסף, המעבר לרכבים אוטומטים מעלה את מחיר התחזוקה השוטפת.
סטודנט | 28.12.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת