4. הגיע יום הדין הגיע זמן לשלם על מה שעשיתם לחברה בישראל , תמו ימי העושק , זמן לבכות על רזרבות הכספים , כפי שנאמר בערבית מדוברת : כול כאלב ביזיי יומו , תרגום כל כלב יבוא יומו . סימן טוב | 27.12.11 (ל"ת)
3. אתם טועים שיורידו את חברות הליסינג שהם הבעיה הראשית , הם קובעים ליבואן את מחיר הרכב , ולא היבואן שקובע , ולא הממשלה והמיסים שהם גובים ! תישאלו למה ? מכוון שהתנאי שחברות הליסינג יקנו רכב מהיבואן הוא : הנחה על מחיר הרכב 25% ואז היבואן במקום לתמחר את הרכב ב- 90000 ש"ח הוא מתמחר ב- 120000 ש"ח , ואת ההפרש משלם הלקוח הפרטי ( הבנת את זה ברוך ) . ואם היבואן לא יסכים , אז יעשו לו חברות הליסיג מה שעשו לחברת דלק מוטורס יבואנית מאזדה , יורידו אותם מהמקום הראשון במכירות למקום השמיני במכירות רכבים , וכן הלאה עם שאר היבואנים , נו אז מה צריך להוריד ? את המיסים ? את המחיר ? או את - חברות הליסינג - והפיתרון בידי הממונה על ההגבלים העיסקים , וועדת זליכה , ואתם ציבור יקר שלא יתן את ידו לחברות הליסינג , ועל זה נאמר וקם הגולם על יוצרו , כי מי שגידל את חברות הליסינג במרוצת השנים , היו היבואנים . משה | 27.12.11 (ל"ת)
1. שהמדינה תוריד את המיסים של הרכב ל-20% ולא כמו עכשיו 114% אז לא יתקעו עם מלאי של רכבים מני | 27.12.11 (ל"ת)
מורידים את הרגל מהגז? בשנת 2012 עלולה להיות ירידה במסירות הרכב
5 תגובות לכתיבת תגובה