22. כל הכבוד בתור אילתית אני רק יכולה לומר שזהו מעשה שהיה צריך להיעשות ממזמן.. זה נהדר שבמקום 5 שעות נסיעה באוטובוס נגיע למרכז הארץ תוך שעתיים ולא נהייה מרוחקים כל כך.. בנוגע למהירות של הרכבת.. אם האיזור היה הומה אנשים אז ניחא הייתי מבינה למה צריך שהיא לא תיסע מהר.. אבל אזור הנגב שומם, אנשים לא יתהלכו במדבר סתם כך.. משום כך המהירות היא כזאת.. וכן, מהירות של 230 היא סבירה במדבר שאיש לא מסתובב שם.. ובכניסה לערים המהירות תקטן.. כל הכבוד! ירדן | 09.01.12 (ל"ת)
21. ירושלים והוא הולך לעשות זאת במתכונת הרכבת לירושלים......................... anna | 09.01.12 (ל"ת)
20. קודם יש לרשת את הגליל והפריפריה ,יש לתקן את מפגעי רכבת ישראל,איחורים שביתות ואחר כל אילת דור | 09.01.12 (ל"ת)
19. רכבת לאילת בסד כבר שנים רבות, מדינת ישראל לא מפתחת את הנגב וכמובן את העיר אילת. רכבת כזאת אם כבר מזמן היתה במסלול תל אביב אילת היתה מהווה צמיחה כלכלית הוספת מקומות עבודה במלונות וכן פתיחת שדה תעופה חדש. הגיע הזמן להאיץ את פיתוח הזה, וכמובן לצייד את הרכבות במיטב הטכנולוגיה והידע הדרוש על מנת להביא את ישראל למינוף מצויין בתיירות ובכלכלה משה גולן | 09.01.12 (ל"ת)
18. תגובה ל-1 יש בעיה עם הרכבות המאספות. מה לעשות שרוב הנוסעים לתל אביב עולים בדרך, ולאו דווקא בחיפה. לכן חייבים רכבות מאספות, שמן הסתם נוסעות לאט כי יש להן עצירה כל 5 ק"מ. הרכבת הישירה פשוט תיתקע ברכבת המאספת שלפניה... רק אם יהיו ארבע מסילות לכל האורך (לעומת שתיים כיום), יהיה אפשר להפעיל רכבת ממש מהירה לצד הרכבות המאספות. | 09.01.12 (ל"ת)
15. מה עם הרכבת התחתית בתל אביב? זה לא טיפה יותר חשוב? עם כל הכבוד, מיליוני אנשים עומדים שעות בפקקים כל יום.. מיכאל | 09.01.12 (ל"ת)
14. כלומר, בפיגוע הראשון ייהרגו 80 אחוז מהנוסעים במקום 50 אחוז פופוליזם זול, זריקה של מיליארדים לפח בזמן שכל המדינה תקועה בפקקים ומאות נהרגים בתאונות, מי צריך את הקשקוש הזה. כל כך אופייני לביבי. רונן | 09.01.12 (ל"ת)
13. פחחח יותר נכון 23 קמ"ש במקום 16... אני נוסעת ברכבת ראש העין תל אביב ונראה לי שאדם על אופניים יכול לנסוע יותר מהר. . | 09.01.12 (ל"ת)
12. אולי כדאי לטפל קודם בבעיות שיש כל יום ברכבת?????????? אולי כדאי לטפל קודם בבעיות שיש כל יום ברכבת?????????? כל יום קורה משהו, רכבות נוסעות בקושי 160 קמ"ש , על מה אתם מדברים? רמה של רכבת בארץ יותר גרוע ממה שיש במדינות עולם השלישי. טליה | 09.01.12 (ל"ת)
11. יש להפריט את רכבת ישראל יש להפריט את רכבת ישראל ולתת קוים לחברות זרות או ישראליות למשל את הקו לאילת תקים חברה מחו"ל והיא תנהל את הקו במשך 30 שנה עד להחזר ההשקעה וכך יהיה ניתן להקים קוים חדשים ללא השקעה ממשלתית כך יתפנה תקציב להרחבת כבישים ושיפור מצב התחבורה הארצית והציבורית כמו כן ניתן להקים כבישי אגרה חדשים שיוקמו ויופעלו במימון חברות זרות מאור | 09.01.12 (ל"ת)
9. נו, מניאנה תהיה גם רכבת שפועלת אז אמר... ביבי היה הראשון שכבר בשנת 1850 הבין שצריך מחשב לכל ילד. ביבי היה הראשון להבין שארוחה חמה לילדים חשובה. ביבי היה הראשון לגלות שהמדינה צריכה לספק למען קידום המדע בארץ יום לימודים ארוך (זה היה בשנת (1900 למי ששכח) אז ביבי גם חזה רכבת מהירה מירושלים לבייג'ין (זה היה בשנת 1950) שתגמע מרחקים במהירות של 350 קמ"ש. אבל היום יש לנו ררק כבת מקרטעת, תחזוקה ירודה, שביתות פראיות וגם מדי פעם איזו תאונת רכבת. גם התאונות ברכבות ביבי כבר חזה בשנת 1955 שתאונות רכבת יכולת לקרוא בגלל המהירות המדהימה שלהן. אש אמר... יוסי צפוני | 09.01.12 (ל"ת)
8. קודם כל פריקת חברת רקבת ישראל לאחר פריקה להקים חברת רכבת מהירה כולל תשתית מסילות מגנטיות בטכנולוגיה של סין ועובדים סיניים זולים וחרוצים לרווחת הנוסעים מקרית שמונה ועד אילת ללא איומי ועד עובדים סחטנים ומושחתים ואילו סינים אינם מסוגלים לשבש את חיי נוסעים ברכבת. א.ת. | 09.01.12 (ל"ת)
7. רכבות מודרניות בעידן שלנו - כבר לא מותרות זה מצרך מתבקש וככה ייחסכו המון דלק, חיים, פחות זיהום ממכוניות וכו' וכו'... זה ממש חובה לפתח קווי רכבות שוש | 09.01.12 (ל"ת)
6. רק אני מצתמרר מהמחשבה שרכבת ישראל במצבה הנוכחי תיסע 230 קמ"ש ??? במהירות של הרבה הרבה הרבה פחות מזה מחדלי הבטיחות גורמים לאסונות קשים. במהירות של 230 קמ"ש אפשר להגיד שלום לא רק למי שהרכבת תפגע בו, אלא גם לנוסעי הרכבת עצמה. נכון - טפשות של נהגים והולכי רגל תורמת משמעותית לאסונות, אבל רכבת ישראל לא יודעת להתמודד עם המציאות המשתנה. לא בתחום הכלכלי (תחרות חופשית, מחירים זולים), לא בתחום האישי (ועד עובדים מנותק והמציאות, מציבור הלקוחות, וברברי), ולא בתחום התחבורתי. אני ברכבת דוהרת ודורסת לא אסע. טורבו | 09.01.12 (ל"ת)
5. קו רכבת מת"א לאילת ולק.שמונה = עלות משרד פיתוח הנגב והגליל ... וייתן פתרון טוב יותר ! נון | 09.01.12 (ל"ת)
4. לא מבין. מאז 1964 רכבת יפן השינקנשן נוסעת במהירות 240-300 קמ"ש ואצלנו? היום ביפן 320 קמ"ש בקלות. וגם נסוים עד 581 קמ"ש ב-2003. מה הבעיה? פול | 09.01.12 (ל"ת)
2. חבל על הכסף ועל הנזק הסביבתי כמו שרכבת ישראל נראת היום - איחורים, שביתות והשד יוגע מה עוד - עדיף להשקיע את הכסף בגין התכנון והבנייה בדברים אחרים. הצעתי לרה"מ ולשר התחבורה היא במקום לבזבז קודם כספי ציבור היא לפתור את הבעיות עם הרכבת ולעשות שם נקיון ובדק בית רציני למעננו ולמען הדורות הבאים! משה | 09.01.12 (ל"ת)
1. הכל מצויין, אבל אולי כדאי קודם לשדרג את המסילה לחיפה ככה שנסיעה מתל אביב מרכז לחוף הכרמל לא תיקח 50 דקות (בקו המהיר והישיר) אלא נגיד חצי שעה. זה קו שנוסעים בו אלפי נוסעים כל יום, הוא מישורי לחלוטין ואין סיבה שרכבות לא יסעו ב 230 קמ"ש עליו. שעתיים לאילת זה סבבה, הרבה יותר חשוב חצי שעה לחיפה מתל אביב לוקו22 | 09.01.12 (ל"ת)
פרסום ראשון: נתניהו ביקש לקצר זמן הנסיעה ברכבת העתידית בקו אילת-ת"א לשעתיים
22 תגובות לכתיבת תגובה