אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הגברים החדשים של שדרות מדיסון

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
הזיה של בועת סבון
האם הכוונה בהנחת הכתבה כי הפרסום המותגי מיועדים למשל למוצרים מאפנים לאייפד 2 שמעביר אותך שטיפת מוח במודעות ענק בביגינג שאין בהן טקסט רק מותג, לגוגל עצמה ששלטי אנדרואיד ענקיים שוטפים לך את.המוח בדרך לשדות תעופה? או אולי סמסונג שמדביקה הלוגו שלה כפול עשרים בענק בכל חנות אלקטרוניקה שווה בהונג קונג? אני אישית לא ראיתי הרבה פרסום מגה מותגים בפייסבוק, חיפוש גוגל לעולם לא היה מסוגל לתת מענה לפרסום מותגי ןגם זינגה לא הוכיחה שהיא מסוגלת לעשות משהו בנידון. אולי המצוטטים לאמור שפרסום מותגי מעיד על מוצר מסריח פשוט לא מסוגלים לספק פתרונות מותגיים למוצר אחלה?
think tank | 16.01.12
3.
חזרה לימי פעם - מוצר טוב הכל טוב
לצערנו , מיליוני מוצרים מעולים עדיין מעלים אבק במחסנים מעופשים מעבר לים. אנחנו באמת רואים מגמה לאחרונה של משרדי פרסום שנסגרים ועוברים דיאטות כאסח. עם בואם של הרשתות החברתיות וחיבור אינטרנטי לכל פועל, נוצר בעצם חיבור דיי ישיר בין החברה לצרכן הסופי, חברות קטנות יכולות להראות גדולות פתאום וחברות גדולות יכולות להוריד כמה שכבות ולתקשר עם הצרכן בגובה העיניים. פעם שהיית הולך בשכונה וקונה משהו לא טוב מסוחר א,, מיד היית רץ לספר לשכנים כמה גרוע מה שרק רכשת, היום מספיק ציוץ !כדי לשלוח חברה מחוץ לביזנס
שי כהן | 15.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת