אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

זליכה תוקף: חברות הליסינג מתנהגות כקרטל מחירים

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לא נגעתם בנקודה הכי חשובה - הרמאות השיטתית של היבואנים כלפי המכס, והעלמת העין
היבואנים מעבירים חלק מעלויות הרכב לטובת חלקים, עליהם משלמים מס של 30 אחוזים במקום מיסים של 100 אחוזים ומעלה. רשויות המכס יושבות על היבוא האישי בזמן שהמחיר עליו משלמים על יבוא רכב אישי משומש , גבוה מהמחיר שהיבואן משלם על רכב חדש. מישהו יכול להסביר לי למה מצד אחד מתעלמת מהעלמה השיטתית של היבואנים ומצד שני טוענת שהיא מפסידה מהיבוא האישי?
מחירון אחיד ליבואנים ויבוא אישי | 17.01.12
2.
למה לעזאזל בארה"ב הליסינג סופר משתלם וכאן זה שוד לאור יום??
בארה"ב מכוניות יוקרה בליסינג (מרצדס,האמר, אינפיניטי וכו) עלות חודשית 400$ וכאן על מזדה 3 משלמים הרבה יותר ומקבלים הרבה פחות? כיום רק מטומטמים פראיירים הולכים על ליסינג או חברות גדולות שלוקחות עשרות ומאות רכבים (וזורקים את זה על העובד)
רפי | 16.01.12
1.
אוי ואבוי - רק 200 אלף מכוניות חדשות... ממה נורא
תעשו טובה ותחסכו את דמעות התנין שלכם... ענף מכירות הרכב נמצא בשיא והמכירות שוברות שיא כל שנה, התחבורה בישראל מוטת רכב פרטי שזה פשוט נורא, גורם לפקקים, צפיפות שגורמים לבזבוז זמן ומאות מיליונים למשק, זיהום אוויר בקנה מידה מטורף. יש לקדם מיסוי ירוק דרסטי ויפה שעה אחת קודם.
נדב | 16.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת