אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ביהמ"ש דחה את הבקשה למתן הקפאת הליכים במעמד צד אחד נגד אייס

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
הזמנתי ארון לחדר שינה של חברת דובלה שלא סופק בזמן
בתחילת חודש ינואר הזמנתי ארון לחדר השינה, זמן הספקה 14 ואף נאמר לי אישית - שבועיים. התקשרו וקבעו יום ושעה, אולם אחרי כן התקשרו שוב והודיעו שיודיעו מתי יבואו. וכך זה המשיך וכבר עברו עוד שבועיים, נסעתי לסניף שבו קניתי [ביגאל אלון] צעיר שהזדהה כמנהל הסניף אחר שאי אפשר לבטל [למרות להתפרסמה כתבה באינטכנט כי המנכ"ל בראיון ל-YNET הודיע שלא יספקו את ההזמנות והזמין לבוא ולבטל או לחכות עד שימצאו ספק אחר. המנהל התיחס לדברי בזילזול וחזר ואמר שלא מבטלים. מתי יגיע הארון,עוד כמה ימים [שוב אותו סיפור....] מחוסר ברירה,מאחר מכל חדר השינה מפונה לקראת התקנת הארון] התקשרתי לוויזה והם ביטלו לי את התשלומים אבל אמרו שאת הביטול רק החברה. שאלתי. איך אני יכולה לבטל ================= -- אם בסניף לא מבטלים? זה דחוף כי אני חייבת לקנות ארון אחר, ובשביל הסדר הטוב רוצה לקבל קודם ביטול העיסקה.
SHOSH | 01.02.12
25.
הערכה פנימית
קודם כל חברים, תגובה על הום סנטר, מי אמר שהם במצב יותר טוב מאייס!? אבל צריך להבין פה שאייס היא חברה בורסאית נטו. והיא שקופה 100% לציבור. אבל הום סנטר היא בהגדרה של חצי חצי. בגלל זה לא כל ה... צף למעלה. אייס עיה בה הרבה התנהלויות לא בריאות, לדוגמא קטנה שהיא מחזיקה כ 250 מכוניות ממומנות. ואין מקום באייס לכזו כמות של מימון מכוניות! דבר שני אייס עברה פעמים בעלות אבל עם אותם חובות שגם עברו בעלות, הפעם לדעתי המצב הוא אחר לגמרי ואני אסביר: אם מחר יוחלט שאייס תועבר לנאמן או כונס נכסים שימכור את החברה, זה המצב הכי בריא לחברה. ואז פה החברה תתחיל מאפס בלי חובות. ומי שיקנה אותה וינהל אותה כמו שצריך הסיכוי שהיא תצליח ישאף ל 100%. בתקופה האחרונה הורגש שינוי בשיווק באייס. מבצעים אטרקטיביים. ומחיריפ באמת מוזלים. אבל הייתה בעיה אחת, שלא היה כבר מה למכור למרות הביקוש הרב והעלייה הגדולה בכמות המבקרים באייס ( לקוחות ) כנראה שמישהו למעלה קיבל קצת שכל. אני מקווה לאייס הצלחה גדולה כי בסופו של דבר דרכה מתפרנסות יותר מ 1200 משפחות.
אלי דן | 18.01.12
24.
אייס סניף יגאל אלון
במשך שנים המוכרים שם התנהגו בזלזול ללקוחות!!! ולא רק יחס מזלזל אלא גם התנהגות אלימה של אחד מהמוכרים באותו רגע פניתי לסגן שהיה שם ואף פניתי למנהל הסניף וסיפרתי לו על ההתנהגות הבוטה של העובד והרושם שנוצר לי מאותה שיחה שלא כל כך אכפת להנהלה שם איך העובדים מתייחסים ללקוחות. רק לאחרונה חזרתי לקנות שם אחרי חרם של כמה שנים- מצב היחס קצת יותר טוב אבל עדיין יש הרבה מקום לשיפור. ומפה זה מתחיל שלהנהלה לא אכפת איך צוות העובדים שלו מתנהג ללקוחות.
א. ת"א | 17.01.12
23.
קננינות גרועה מכר נמוך מחירי צרכן לא נורמאלים
קל לשבת מהצד ללטף או לתקוע סכינים בגב ניתן להפוך את הרשת לרשת מצליחה וטובה נתחיל בספקים 1. לשכור קניין טוב שיודע מחיר המוצר בחול ( שולט באינטרנט ) 2. ישב מול ספק מקומי ויחליט לספק כמה להרוויח 3. יסכם טוב לא יסכים יחפש ספק מקומי אחר שמייבא ויסכים. כך מחירי הקניה היו טובים מכר לראות איזה מוצרים נמכרים בצורה הטובה ביותר ולתת להם מענה טוב , בנוני , זול 2. להוציא מקטים לא פעילים מספיק 3. להוציא או לשנות קטגוריות שאינן מכניסות רווח או לחילופין תופסות הרבה מקום 4. לתמרץ את מנהלי המחלקות שמוכרים. מחירי צרכן לבדוק מחיר שוק עם ספקים מקומיים 2. לייצר מוצרים שמכניסים אנשים לרשת או מבצעים שמכניסים 3. מועדון לקוחות הנותן הרגשה טובה וכידאי להירשם בו הכול טוב רק במידה והספקים קודם כול יאמינו כי כספם ישולם להם בזמן זוהי ההצלחה של המתחרה הום סנטר שמחירי הצרכן שלו גבוהים ממחיר השוק
משה מהום סנטר | 17.01.12
17.
איני מליץ יושר של הרשת..אבל
איני מליץ יושר של הרשת, היא יקרה בהגזמה מול הטמבוריות. אבל השיטה בארץ היא מטורפת ומחירי השכירות בשמיים. להחזיק חנות בשטח של מאות מטרים - שכירות, הוצאות תפעול, חשמל, מיכון, עובדים - יקר להחריד. חבל, כך הייתה לפחות תחרות מסויימת בין הרשתות.
נעם | 17.01.12
14.
הדג מסריח מהראש
החברה הזו נוהלה על הפנים כבר כמה שנים. על פניו אין סיבה שהום סנטר תצליח ואייס תיכשל. שניהם רשתות עשה זאת בעצמך עם אותו קונספט. הבעייה באייס תמיד היתה בשירות וביחס ללקוח. תמיד היית מגיע ולא מוצא מי שיעזור לך, כאילו העובדים היו מתחבאים מהלקוחות, ובשלב שהיית מגיע מותש לקופה גם שם היתה קופאית וחצי בקושי. אני זוכר שהיתה תקופה שבכלל לא היו מדים לעובדים, היית צריך לנחש מי עובד בחנות. לא זכורה לי חוויה חיובית אחת מהרכישות שביצעתי שם. המזל של אוטו דיפו , שהיא די בלעדית בקונספט שלה, ואני בטוח מבלי לראות את המספרים, שהתוצאות הכספיות שלה יותר טובות.אני מאוד מקווה שמישהו ייקח את החברה הזו בזמן ויציל אותה כי עם ניהול טוב היא יכולה להביא תוצאות מצויינות. חברה כזו צריכה ניהול ומעקב צמוד, ולא איזו חברת החזקות שפעם ברבעון תישאל מה קורה עם הכסף.אחרת חבל על העובדים המסכנים , שיש להם מנהלים מטומטמים.
ערן | 17.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת