אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נתניהו: "הרכבת לאילת תשפיע על ישראל ב-50 השנים הבאות בצורה דרמטית"

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
רכבת מקרית שמונה ועד אילת חלום של כל אזרח ישראלי
רכבת מקרית שמונה ועד אילת יתנו פיתרונות רבים לתנועה בכבישי ישראל , פחות פקקים פחות תאונות דרכים ושירות טוב לאזרחי ישראל, המגיע לנו כמו בכל ארצות אחרות, ושלא יגידו שזה עולה הרבה כסף בכל מדינה זה עולה הרבה כסף, בסופו של דבר זה גם יביא תוצאות טובות, זה חלום שאני חולמת עליו כבר 20 שנה ומקווה שהוא יגיע מהר מאוד.
מירי | 20.02.12
23.
לא להאמין שביבי בונה על סיניליות של האזרחים. הבטיח רכבת לכרמיאל
נכון אין רכבת. הבטיח רכבת לפני 5 שנים לעפולה ובית שאן...נחשתם נכון: אין רכבת. הבטיח שהקו המהיר מהשפלה לירושלים יושלם ב2009 נכון גם ב2019 לא תהיה רכבת מהירה לירושלים. הבטיח הבטיח הבטיח. וימשיך להבטיח. אנחנו המצביעים טפשים מאמינים בני מאמינים.
הפרייר הישראלי המצוי | 29.01.12
21.
איבדנו את הצפון
ומה עם הצפון??? לידיעתכם יש עוד קצת צפון, קילומטרים של צפון צפונית לנהריה. זכרון יעקב ועכו זה יותר מרכז מצפןן. מה עם עפולה כרמיאל קרית שמונה מטולה קיבוצים רמת ישי טבריה. מה יהיה??? במקום רכבת לטילת שיקח לנסוע בה 6 שעות כמו אוטובוס, אולי תשקיעו טיפה בצפון?? נמאס!
אפרת | 29.01.12
16.
בנימין נתניהו הבין, יזם, רתם, עודד, הקים, אישר וסייע.
אני מתכבד להזמין את מי שהיה הראשון להבין את גודל האירוע, רתם את כל הגורמים בארץ ובעולם לסייע בבניית המסילה ומאז דואג בלא ליאות למשפחות שאיבדו את היקר להן מכול. כבוד ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו. הרכבת הוקמה ביוזמתו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ובעבודתו המאומצת, בלוח זמנים קצר וצפוף מאוד.
מחסל האגדות | 29.01.12
13.
הרכבת לאילת
אכן הגיע הזמן... תוכניות להנחת מסילת ברזל היו קיימות משנותיה הראשונות של המדינה. היו הצעות מחברות מאוסטרליה, צרפת וקנדה. רק הממשלות הקודמות - בעקר בשל אינטרסים פוליטיים וחברות תובלה - רק מיסמסו את היכולת להפריח את הנגב. יש לזכור שמערב ארה"ב, מערב קנדה ואוסטרליה התפתחו בעקבות מסילות הברזל במאה ה19.... וכן, אין צורך ברכבת במהירות של 250 קמ"ש - המחייבת מסילות בתכנון שונה. ממילא רכבות משא אינן נוסעות במהירות זו - ולגבי נוסעים, גם אם יגיעו לאילת וממנה למרכז בשלוש שעות - זה עדיין די דומה לזמן הנוכחי בטיסה [כולל מהרגע שמגיעים לשדה ועד שיוצאים ממנו], מה גם שבדרך יוכלו להרגע וליהנות מהנוף [ואפילו לבלות במזנון..].
איפכא מסתברא 2 | 29.01.12
11.
העלות תהיה 40 מיליארד, הכנסות מיליארדים בודדים, לא יוקמו יישובים = לא כדאית.. מצ"ב פירוט
לפי נתוני עלות בניית קווי רכבת ע"י הסינים, בולט-טריין (רכבת 250+ קמ"ש) תעלה בערך 45 מיליארד שח (לפי עלות הרכבת מבייג'ין לשנחאי חלקי האורך היחסי: http://ipsnews.net/news.asp?idnews=56101). זה כמובן לא כולל את הוצאות התחזוקה השוטפת של הקרונות והרכבת פר שנה. לפי נתוני משרד האוצר המצרי סך גבית המיסים היא 6 מיליארד שח בשנה ( או 10 מיליארד לירות מצריות : http://english.ahram.org.eg/NewsContent/3/12/16264/Business/Economy/Growth-in-first-half-of--helps-Egypt-sustain-reven.aspx ). ישראל יכולה לגבות יותר מ 6 מיליארד, משום שה 6 מיליארד מיסים שמשלמים בסואץ זה רק מיסים, כלומר לא כולל עלות השינוע, אוניה (צוות, דלק, תחזוקה). במקרה של הרכבת ה - 10+ מיליארד שח התיאורטיים שיתקבלו ישמשו כמובן קודם כל לכיסוי עלות השינוע והתחזוקה (עלויות שוטפות), אחכ להחזרים על הוצאות הבניה, ורק לאחר מכן בתור "רווח נקי" למדינה. מבחינת מקומות עבודה בכל מקרה ישתמשו בחלק מהדרך בפועלים זרים, צריך להרחיב את הנמלים, אבל סה"כ בתפעול השותף אולי 10,000 עבודות. בקיצור - מדובר ברווח שנתי לאוצר המדינה בסכום של, נניח, 3 מיליארד שח מרווחי הרכבת ועוד, נניח, 1 מיליארד שח כתוספת מקומות עבודה וחברות שיפעלו בארץ, וכל זה יגיע רק בעוד 20 שנים ( 5 שנות תכנון, 5 שנות בניה, 10 שנות הפעלה ). לא שווה.
א.ד. | 29.01.12
9.
במקום להרים פרוייקט לאומי ולהגביר התעסוקה
יגיעו - בנוסף לכל האריטראים והסודנים הנמצאים כבר בארץ, עובדי קבלן סיני, חגיגה לעצמאות כלכלית, כך נוהג האדון גם בתגלית שדה הנפט ה"סעדי" שנתגלה בשדה "מגד" ליד אלעד, שהביורוקרטיה הממשלתית שלו מונעת הפיתוח המהיר והנחוץ כל כך למשק הישראלי בתקופה זו.
גבעות עולם- עושק שישנסקי | 29.01.12
1.
משרד האוצר מעדיף לסגור את כל מדינת ישראל והעיקר לא להוציא שקל
ומה יעשו עם הכסף שנכנס לקופת המדינה ? יעלו לחברי הכנסת ולשופטים את השכר ואת ההטבות, ישדרגו להם את המכוניות ויתנו לכל אנשי קבע לעשות תואר ריאון ושני בחינם שזה לא קשור ביכלל למקצוע שלהם בצבא, אבל במה שקשור להוצאות מדינה על האזרח כדי לשפר את רמת החיים האוצר מעדיף לחסוך, ואז כל מיני פרופסורים באונברסיטה הפתוחה למדעי המדינה מקשקשים ואומרים לנו שכל מה שאנחנו רואים קיצוץ במה שהמדינה אמורה להוציא על האזרחים ,זה נובע מהקיצוץ במיסי חברות בזמן שבאים יותר עסקים למדינת ישראל ושקצב העסקים הגדולים רק הולך וגודל, ושיש עוד מיסים שלא היו כמו מס על הלוטו מס על הבורסה והוספה של מיסים עקיפים, יש לי הרגשה שהמדינה עד שנות 70 הלכה קדימה והתפתחה בנו גשרים בנו רכבות בנו את הכרמלית ואפילו שהיה בקושי 3 מליון אזרחים, שאז הכנסה של מדינת ישראל ממיסים הייתה מועטה ממה שיש היום ,וזה נראה שמדינת ישראל בשנים האחרונות הולכת לאחור , כמובן שעדין משקיעים כמו על מע"צ אבל ההשקעה לפיתוח מדינת ישראל ביחס לגיל שלה וקצב הגידול שלה הוא בדיוק הולך אחורה לעומת בשנים הראשונות של קום המדינה, וגם המעט שמשקיעים משקיעים אותו לא לפי סדר העדיפויות של פיתוח המדינה באמת, כמו שמפתחים איזה כביש שבקושי שתי מכוניות נוסעים בו ואני לא מדבר אפילו על המגזר החרדי ביכלל שזה נושא בפני עצמו
בן 18 | 29.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת