אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברת ארנסון זכתה במכרז להקמת מגדל הפיקוח החדש בנתב"ג

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
מגדל הפיקוח
המגדל הנוכחי קיים כבר יותר מעשרים שנה! עפ. דרישת רשויות התעופה האמריקניות ,תנאי עקרי להחזרת סיווג בטיחות A לישראל, היה בנייתו של מגדל חדש ומשןכלל יותר שממוקם ומכסה את כל שטח המסלולים בנתבג. מצב שלא קורה היום. כמו כן, גובה המגדל נגזר ממצב התנועה האוירית והסיכונים ישנם כמה נמלי תעופה בעולם בהם המגדל גבוה יותר -עד 170 מטר וינה, סינגפור
אילן | 02.02.12
1.
אין מטרות טובות יותר לכסף העצום הנ"ל?
הרי המגדל ה"חדש" הוקם והחל לפעול בקושי לפני 15 שנה. האם לא מתאים יותר להיקף הפעילות הנדרשת? מדוע לא תוכנן אז להיקף גדול יותר של פעילות? כשבנו אותו אז נאמר שיהיה ברמה בינלאומית ואכן הוא כך. בשדות תעופה הרבה יותר "קטנים ועמוסים" בעולם כמו LOGAN בבוסטון, JFK בניו-יורק או LAX בלוס אנגלס אין מגדלי פיקוח בסדר הגודל המדובר, אז מה הקטע כאן? יש כסף שרוצים לבזבז כי הוא שם? כבר אין מטרות טובות יותר לכסף זה לטובת הציבור? ובעוד 10-20 שנה יגידו כי גם זה לא מספיק ויש צורך "דחוף" לבנות מגדל חדש בגובה של 200 מטר, וכמובן הכל בשם "בטיחות טיסה" ולא שום קומבינה אחרת.
מבין עניין | 31.01.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת