אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ראיון "כלכליסט" - כחלון: "המיזוג בין yes לבזק חשוב לתחרות"

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
שלטי טלויזה של yes HOT
חברות הכבלים עושות כסף מהשלטים בכדי להחליף שלט עולה 50 ש"ח גם יס והוט. בשלטים תמיד יש בעיה,מה הם עושים מתקנים את השלטים ומוכרים ללקוחות ב-50 ש"ח. מספיק שאנחנו הלקוחות משלמים עבור כבלים,לא צריך בכלל לשלם עבור השלטים או שיעשו מחיר סמלי... שמישהו יעשה משהו בנוגע לשלטים..
שושי | 08.02.12
2.
שירות לקוחות!
כחלון - רפורמה בנושא התשלומים וההתחייבויות הוא חשוב, אבל צריך לעשות גם שירות בתחום שירות הלקוחות. העובדה שאני לא יכול להתנתק במהירות, שאני ממשין שעות על הקו וכו', זה אבסורד ודורש שינוי מהיסוד. צריך לקנוס חברה שלא חזרה אלי תוך X זמן. צריך לקנות חברה שלא ניתקה אותי וכו'.
 | 08.02.12
1.
שירות הלקוחות של YES ובזק הרבה יותר טוב משל HOT שהוא גרוע!
שירות הלקוחות של HOT הוא מהגרועים בארץ!!!! הבעיה היא גם בכ"א האדם שהם מגייסים אך לא רק. כשמדברים עם נציג בטלפון, מרגישים שהרצון שלו לתת שירות איכותי הוא אפסי בעיקר בגלל מה שמונחת עליו מלמעלה. כשאני אומר שהאנטרנט מתנתק אז תפתרו את הבעיה ואל תפילו אותה על גורמים אחרים. חוסר מקצועיות! ברגע שבזק קונים את יס נראה לי שאני אעבור ליס. נמאס לי להתעצבן בכל פעם שאני צריך משהו מהוט! פשוט נמאס!!!!!
 | 08.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת