15. אני כבר רוצה לשמוע את התגובות של הנהגים שנוהגים בפלואנס החשמלית ולקבל דעה אובייקטיבית רן | 09.02.12 (ל"ת)
14. תצגובה למספר 6 תגובה ל-6 אל תדאג, במוקדם או מאוחר גם אתה תהיה החמור שירכוש חבילת שירות מבטר פלייס. לצערי יש לך דעות קדומות מבלי להבין בנושא מציע לך, ללכת למרכז מבקרים בפי גלילות , אני מבטיח לך שתשנה את דעתך אחרי שתבין היטב את הפרויקט ואת החזון | 09.02.12 (ל"ת)
12. במומ עם בטר פליס אפשר להגיע לכ- 780 ש"ח לחודש לחבילה של 20,000 לשנה .. ואז זה כבר מחיר מעניין אלון | 09.02.12 (ל"ת)
10. חוות דעת של נהג... נסיעה שקטה ונוחה מאוד ולפעמים מבלבלת כי נדמה לך שהמנוע נכבה,אבל יש לא מעט חסרונות,טווח נסיעה הוא החמור ביותר,תשתית תחנות תדלוק וזמן התדלוק הם גם מגבלה לא מבוטלת,עלות הרכב לא שונה מרכב בנזין, בסיכום יכול להיות טוב יותר בעתיד כרגע לא כל כך מומלץ נוהג בפלואנס חשמלית | 09.02.12 (ל"ת)
9. ל8 הטעינה המנוהלת הרי לא באה רק בשביל העומס החשמלי אלא גם מטעמים בטיחותיים באופן זמני, אתה לא יכול לצפות מכל עמחה ישראל לדעת איך להטעין את הרכב החשמלי אם מדובר במוצר שרק מתפתח בארץ, אז כדי למנוע אסון הטעינה נכון לעכשיו תהיה על ידיי אנשים שמוכשרים לכך ובהמשך בטח באופן יותר פרטי, מה לא הגיוני פה? עמוס | 09.02.12 (ל"ת)
8. מחירי החשמל זה הפיתרון הראוי לבעיית חלוקת העומס ! ולא איסור טעינת רכב חשמלי מהשקע כפי שמקובל בעולם כולו ! כל ההחלטות של משרד (שר) האנרגיה/תשתיות לאומיות בנושא, נראות כתפורות לפי אינטרסים כלכליים של כמה מיזמים/יזמים פרטיים. הציבור לא מטומטם - הוא צופה וזועם ! איך יכול שר בכיר לקבל החלטות כ"כ נוגדות את צרכי עמו ? מיכה | 09.02.12 (ל"ת)
5. מצוין סוף סוף המדינה עושה משהו לטובת תושביה. גם הטעינה תעלה פחות וגם זה יעודד את השימוש ברכב = פחות בנזין יותר טוב. רבינוביץ | 09.02.12 (ל"ת)
2. נו. היה ברור. אתה תתחייב על חמושה והמדינה תפוזים את החשמל למי שקונה ומי קונה? בטר פליייס . לימון | 09.02.12 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": מי ירוויח מתוכנית החשמל המוזל - בטר פלייס או לקוחותיה?
16 תגובות לכתיבת תגובה