אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מי ירוויח מתוכנית החשמל המוזל - בטר פלייס או לקוחותיה?

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
חוות דעת של נהג...
נסיעה שקטה ונוחה מאוד ולפעמים מבלבלת כי נדמה לך שהמנוע נכבה,אבל יש לא מעט חסרונות,טווח נסיעה הוא החמור ביותר,תשתית תחנות תדלוק וזמן התדלוק הם גם מגבלה לא מבוטלת,עלות הרכב לא שונה מרכב בנזין, בסיכום יכול להיות טוב יותר בעתיד כרגע לא כל כך מומלץ
נוהג בפלואנס חשמלית | 09.02.12
9.
ל8
הטעינה המנוהלת הרי לא באה רק בשביל העומס החשמלי אלא גם מטעמים בטיחותיים באופן זמני, אתה לא יכול לצפות מכל עמחה ישראל לדעת איך להטעין את הרכב החשמלי אם מדובר במוצר שרק מתפתח בארץ, אז כדי למנוע אסון הטעינה נכון לעכשיו תהיה על ידיי אנשים שמוכשרים לכך ובהמשך בטח באופן יותר פרטי, מה לא הגיוני פה?
עמוס | 09.02.12
8.
מחירי החשמל
זה הפיתרון הראוי לבעיית חלוקת העומס ! ולא איסור טעינת רכב חשמלי מהשקע כפי שמקובל בעולם כולו ! כל ההחלטות של משרד (שר) האנרגיה/תשתיות לאומיות בנושא, נראות כתפורות לפי אינטרסים כלכליים של כמה מיזמים/יזמים פרטיים. הציבור לא מטומטם - הוא צופה וזועם ! איך יכול שר בכיר לקבל החלטות כ"כ נוגדות את צרכי עמו ?
מיכה | 09.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת