36. הפרטה לטובת החברים אורי יוגב - האם אתה יודע שניתן לבצע הפרטה ע"י מכירת מניות לציבור? ברור שאתה יודע, אבל זה לא מתאים לך - כי כך לא תרצה את הטיקונים ולא יהיה לך בדרך זו רווח. לכן יש לפטר אותך. דני | 21.02.12 (ל"ת)
35. מדינה לא יכולה לנהל תחבורה ציבורית כמו שהאוטובוסים לא מנוהלים על ידי המדינה כך גם רכבת המדינה נהגה בחוסר אחריות כאשר הציעה לעובדים של הרכבת תוספת של 12.5 אחוז בתנאי שיסכימו למיקור חוץ זה רק מראה כמה חוסר אחריות יש לקברניטי המדינה צריך לסגור את הרכבת במתכונתה הנוכחית להוציא מכרז לאומי ובינלאומי כדי שחברה פרטית תהיה זכיין של הרכבת ותנהל אותה כראוי עבור ציבור הנוסע יהודה | 21.02.12 (ל"ת)
34. סוף להפקרות - להפעיל אותם בפורמט מעצ החדשה העובדים חושבים בטעות שהתשתית של מליארדים שייכת להם. הרכבת הינה רכוש הציבור וצריכה לשרת את הציבור. נמאס מהכוחניות של ועד הרכבת יובל | 21.02.12 (ל"ת)
33. אורי יוגב תתפטר מענין מדוע לא אושר לך המינוי כיו"ר הדירקטוריון ? מר הפרטה תעבור לשוק הפרטי שם מקומך ותניח לעובדי הרכבת. יעקב | 21.02.12 (ל"ת)
31. להחליף את המנהלים שרוצים להפוך את העובדים לעבדים מר יוןגב - זה מה שאתה רוצה . אל תתחבא מאחורי סיסמאות כאילו אתה המסכן . יאיר | 21.02.12 (ל"ת)
30. ליחיאל מתגובה #8 - נצל את הצפיפות והעיכובים ברכבת כדי לשפר את שפתך... 'מפני' ולא "בגלל" 'לגעת' ולא "לנגוע" 'מכם' ולא "ממכם" ואידך זיל גמור... יוסי | 21.02.12 (ל"ת)
29. מר יוגב, העם מאחוריך, די ברור היום שעל מנת להצעיד את הרכבת קדימה חייבים לפרק אותה אם באמת אתה שואף ברכבת תיישר קו עם הסטנדרטיים האירופיים מבחינת רמת שירות, בטיחות ותפקוד, האופציה היחידה היא לפרק ולהרכיב מחדש את הרכבת, עם סטנדרטיים גבוהים ומחמירים אם קריטריונים נבחנים של שירות כמו בחברות התקשורת , חוזים אישיים ופיקוח גבוה רק אלה יבטיחו שרכבת ישראל תוכל להתקדם ולהשתפר!!! מיכל | 21.02.12 (ל"ת)
28. גם אדרעי וגם יוגב החוצה. יוגב יועץ כלכלי של ביבי לשעבר עם דעות של הפרטות , מכל וכל ואדרעי, צריכה לעוף כי לא רוצה לפתח את הרכבת. היא רוצה להשאיר אותה קטנה , מלאה בבני משפחה של כל העובדים היום, שאף אחד לא יגיד לה מה לעשות , לא מתאים לנו, סוף סוף הממשלה רוצה להשקיע ברכבת . אל תעזרו לאוצר לקבל את הכסף חזרה כי לא עשיתם כלום חוץ מבלגנים ותעבדו כמו שצריך כדי שהרכבת תוכל לצעוד למאה ה 20 לפחות. אופירה | 21.02.12 (ל"ת)
27. כל מנהל מתחיל היה משנה את החברה מהיסוד. מנהל שמאפשר התנהלות כזו לא ראוי להיות מנהל! רון | 21.02.12 (ל"ת)
26. תגובה אם העובדים זורקים על תחזוקה - אז הם ישרפו אם העובדים פטרו את הסודוקו של ישראל היום ולא הסתכלו על המסילה - אז יהיו תאונות אתה תבנה מסילה - דרך הרי השומרון ורכסי ועדות הבנייה המחוזות דמגוג ניקולס דיאז | 21.02.12 (ל"ת)
25. רפורמה בנמלים הצחקתם אותי. בנמלים יש שקט תעשייתי מאחר ומשלמים להם משכורות ותנאים שאנחנו רק יכולים לחלום. יובל | 21.02.12 (ל"ת)
24. בתור נוסעת קבועה: לסגור ולהקים מחדש! אדרעי הביתה אי אפשר להמשיך ולהתנהל כמו מדינת עולם שלישי. עם כל הסולדיריות לעובדים, מה שועד עובדי הרכב תעשה היה בלתי נתפס. יושבת ראש שמצפצפת על החוק, שמזלזלת בבתי המשפט, שמתנהגת כמו ברברית - אין לזה צורה. | 21.02.12 (ל"ת)
23. אל תשכחו שמר יוגב התבטא לא פעם בעבר בגנות העבודה המאורגנת!!! הוא קפיטליסט קיצוני שפגש ראש ועעד לא חכמה במיוחד אבל עם אומץ ותעוזה. בקיצור אכלנו אותה... אהרן | 21.02.12 (ל"ת)
22. שיבושים ברכבת היום בבוקר 21/02/12 בשעה 7:00 רכבת נתקעה בבית יהושע ,לדעתי התקלה הזו היתה יזומה ע"י העובדים אשר מגדרים את עצמם מקצוענים (כדי להפריע את תנועת הרכבות ) .הפתרון לתקלה התבצע כך, הרכבת המהירה מחיפה עצרה בנתניה ואספה את הנוסעים של הרכבת הפרברית לרחובות , ונוסעים של הרכבת הבאה לת"א, הצפיפות והדחק היו קשים. אני מקווה לפתרון מהיר של השיבושים הדחופים. שושנה ריסנר | 21.02.12 (ל"ת)
20. תגובה ל 8 מדברייך מתברר שאם אתה לא מישתכר כראוי אז כולם צריכים להיות כמוך . אולי תחשוב הפוך שראוי שיעלו לך את השכר . ואגב בביריונות שנוקטים האוצר/רכבת צריך לנקוט בביריונות נגדית וראה דוגמא לחוסר הגעה להסכמות אלה רק כשקיים איום בשביתה כמו בשבוע שעבר ושלא יעבדו עלינו. יוסי | 21.02.12 (ל"ת)
19. משום מה אני מאמין יותר לאדרעי. למה? משום מה אני מאמין יותר לגב' לאדרעי מאשר למר יוגב וזה למרות ההתנהגות הצ'חצ'חית שלה, למה? לדעתי כי מר יוגב משנן לנו משפטים קיצ'ים שמזכירים לי שתחרות אמיתית אין בארץ ישראל 2012 ולומר שלא יביאו עובדי קבלן במקום העובדים הרגילים זה שקר לפנים (כעובד לשעבר של בזק זוכר אני משפטים כאלו בזמן ההפרטה, כיום מעל 85% עובדי בזק הם קבלניים שבקושי גומרים את החודש (והם מיקצועיים), יגידו אנשים שהפרטת בזק עבדה, אבל לדעתי -ואני איש מקצוע- ההפרטה עבדה כי היא באה במקביל עם שיפורי טכנולוגיה עצומים בתחום התקשורת, חוץ מזה שום הפרטה לא עבדה גם לא מה שעשו למע"צ -היתה ביזיון ונישארה ביזיון רק שהעובדים הם עובדי קבלן -אבל רובם ערבים אז זה לא מעניין אף אחד). דודו | 21.02.12 (ל"ת)
18. יוגב טועה בגדול - גם חברה ממשלתית יכולה להיות רווחית ויעילה בדיוק כמו שחברה פרטית יכולה להצליח או לפשוט רגל. התעוררנו מהאגדה על יעילותו המוחלטת של המגזר הפרטי וגם שילמנו על זה בחסכון הפנסיוני. אברהם | 21.02.12 (ל"ת)
17. מר יוגב נמאס! מוכן להסיע את בתי כל בוקר לבסיס רק תסגור כבר את הרכבת ותפתח מחדש שלמה | 21.02.12 (ל"ת)
16. למה אתה מתערב בענייני ועד העובדים? היית רוצה שהעובדים יחליטו מי יהיה המנהל? תפסיקו להתערב בועד העובדים. חיים | 21.02.12 (ל"ת)
15. יו"ר ועד מוחלף בבחירות דמוקרטיות במקום עבודה!!! אורי יוגב לא מחליט!!! תתמודד דמוקרטיה | 21.02.12 (ל"ת)
14. תסגרו ותפתחו מחדש את הרכבת אין תקווה עם הוועד הזה והמתכונת הזאת של עובדים שאי אפשר לפטר תמיד תוביל לאותה תוצאה. רק חוזים אישיים יפתרו את הבעיה ליאור | 21.02.12 (ל"ת)
12. מא יוגב, יש לך את הכל הגיבוי להיכנס בעובדי הרכבת עד הסוף פעם אחת תעשה סדר ותראה שגם לגוף ממשלתי יש מה להפסיד רועי | 21.02.12 (ל"ת)
11. צריך להחליף את ההנהלה - העובדים אשמים בס"ד אכן בכל אשמים העובדים , קרונות נשרפים - העובדים אשמים הם קנו אותם , יש תאונות העובדים אשמים - הם לא בנו מחלפים , הרכבת נוסעת מ- ת"א לירושלים שעה וחצי - העובדים אשמים הם בכוונה עושים זאת בגללם צריך לסלול מסילה חדשה . מסילה חדשה של 65 ק"מ לוקח לסלול כבר עשר שנים ולא רואים את הסוף העובדים אשמים - הם ניהלו ותכננו אותה . לצריך באופן מידי להחליף את העם שמוכן לסבול כל זאת . נתן | 21.02.12 (ל"ת)
8. מענה לתמיר -תגובה 1 עובדי הרכבת משתכרים יותר מאשר מרבית תושבי המדינה-14500 ש"ח לחודש שכר ממוצע לעובד רכבת, הוסף על זה שאותו עובד הוא "עובד קבוע" שאי אפשר לנגוע בו אפילו אם לא יתחשק לו לעבוד, בגלל שכל כך טוב לכם אתם לא רואים את הציבור שמשתכר חצי ממכם ואין לו קביעות. יחיעם אילון | 21.02.12 (ל"ת)
7. מר יוגב-אנא ממך כמשתמשת ברכבת ישראל אני מתחננת אליך: אנא סגור את הרכבת במתכונתה הנוכחית והקם חברה חדשה שם יעבוד מי שבאמת רוצה לעבוד בתנאי עבודה מקובלים ולא לחבל בעבודתם של מאות אלפים הנדרשים כמו אויר לנשימה לשרות הרכבת. אין לי ספק שכל עם ישראל יתמוך בצעד זה אף אם לשם כך ידרש לסגור כהשבתת מגן והתארגנות למשך חודשים. הילה ארגוב | 21.02.12 (ל"ת)
5. לכץ יש פתח להירשם בספרי ההעיסטוריה כמי שפירק את מונופול הרכבת השאלה אם יש לו אומץ ציוני | 21.02.12 (ל"ת)
4. קדימה. לסגור ולפתוח מחדש בחוזים אישיים. אני גר 30 ק״מ מתל אביב ועובד, כמובן, בעיר הגדולה. רמת השירות הנמוכה, התדירות הנמוכה, האיחורים, הצפיפות והמחירים הגבוהים הופכים את המגורים מחוץ לתל אביב למייגעים. שלא יתפלאו שאנשים יוצאים לרחובות. עו״ד | 21.02.12 (ל"ת)
3. מר יוגב , את הרכבת צריך לפרק ולהקים מהתחלה. רק הקמת חברה חדשה במקום רכבת ישראל הנוכחית תאפשר התקדמות בפיתוח הרכבות במדינה. היום המדינה משקיעה ברכבת סכומי עתק המגיעם למחצית הסכום המושקע החינוך אבל מקבלת שרות עלוב ורכבות תקועות ,מאחרות וצפופות. אין פיתרון למעט סגירת הרכבת. בהזדמנות צריך לסגור גם את הנמלים ורשות שדות התעופה. סוציאליסט | 21.02.12 (ל"ת)
1. מר יוגב אתה עד הפנסיה תהיה מיליונר, העובדים יגרדו גרוש לגרוש לעזור לילדים, די להתנסאות תמיר | 21.02.12 (ל"ת)
"החלפת אדרעי היתה חוסכת את תסריטי האימה"
38 תגובות לכתיבת תגובה