אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מנויי בטר פלייס ייאלצו להתריע 90 יום לפני מכירת הרכב החשמלי

245 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

244.
קצת דברים חיוביים שקראתי בחוזה
לא מייחצן אבל למה לא הדגישו בכתבה גם דברים חיובים שיש בחוזה איתם, למשל סעיף 7.14 א שאומר שבמקרה של תאונה ופגיעה בסוללה תוגבל לקנס של עד 750 שקל (כלומר זהו סכום "תקרה" וייתכן שתשלם גם פחות מזה) לסוללה שעולה סכום אסטרונומי של 30000-40000 שקל (או יותר אני לא יודע במדויק אבל זה טווח המחירים של סוללות הליתיום-יון שיש במכוניות חשמליות). לפי דעתי זה מראה שהם מנסים כמה שפחות לפגוע בלקוחות שלהם והם יכלו בקלות לדרוש יותר כסף על זה...
 | 28.02.12
227.
שימו לב
שכל התגובות הנזעמות כאן בעצם לא מתייחסות בשום צורה לדברים שנאמרים בכתבה. למה? כי מדובר בדברים הגיוניים לחלוטין. אם אני רוכש רכב חשמלי מיד שנייה רק הגיוני שייקח כמה ימים כדי שהתשתית תהיה אצלי בבית ומכאן ההודעה מראש. הכי קל לצעוק עד לשמיים מלחשוב על הדברים האלה בעצמך, תציאו פתרון יותר הגיוני ואני אקשיב לכם.
שיירה נובחת | 23.02.12
222.
חשמלית ושמה חזירות וזלזול בשכל הישר !!
אני רוצה לומר שאין סיכוי לפרוייקט הזה אבל אז אני נזכר בפרוייקט "נפלא" אחר שהיה אמור לעשות את החיים פחות מזוהמים וזה השכרת האופניים הירוקות בתל אביב עובדה למרות התנאים חסרי ההגיון טיפשים משכירים את האופניים האלה שאם זה היה תלוי בי הן היו מחלידות מחוסר שימוש..ועוד יש כאלה שצוחקים על האמריקאים הנאיבים עלק...כאן רבותי גרים האנשים הטיפשים ביותר בעולם, חלם חכמה ליד ישראל!!
מר חלמוני פעמוני | 23.02.12
219.
זה בדיוק קלאב הוטל היום הם נותנים את המניה בחינם
כל עוד תכבלו אנשים תקבלו 0 קליינטים - למה שאני אשלם על חשמל כל כך ביוקר ? תמכרו מכונית בלי עמדת טעינה ובלי התחייבות , אבל ה"קשת של מיקרים שיכולים להתרחש " הכוונה שלהם למכוניות פלאג אין - שלא צריכות בכלל את הסכם ה"קלאב הוטל " ההזוי שהם מציעים .
חיים מ | 22.02.12
211.
השיטה, לשדוד את הצרכן (לתשומת לב הקורא יובל שטייניץ)
בטר פלייס עלו על השיטה: 1. עלות ייצור האנרגיה בתחנת הכח זולה משמעותית מייצור האנרגיה ברכב, לא רק בגלל יעילות, אלא בעיקר בגלל עלות המיסוי העצומה הכלולה במחיר הדלק. כל ק"מ שרכב חשמלי נוסע, מפחית את המיסים שהאוצר יקבל! 2. את הפער העצום הזה, בטר פלייס רוצה לנצל ע"י כך שהם יקנו חשמל בפרוטות וימכרו חזרה לצרכן ברווח של 500% . 3. בטר פלייס, שמרבית אנשיה מעורים בתעשיית התקשורת, לקחו את המודל הסלולרי שבו מהות החשבון היא "בלבל את הצרכן", כך לדוגמא, חברה סלולרית שהעלויות השוליות שלה בגין שליחת מסרונים היא קרוב לאפס! גובה סכומים ששווים לאלפי אחוזי רווח!!!!! 4. השיטה, שבה אתה "כבול לספק" שהיא השיטה המקובלת על ייצרני סכיני הגילוח או ספקי המים המינרלים היא שיטה אמריקאית מקובלת, שנועדה לכבול את הצרכן ע"י קניית מוצר במחיר נסבל, אבל להכריח אותו להשתמש בסכינים.בקבוקי מים וכ"ו אך ורק של אותו הייצרן. 5. העובדה שהם לא מוכרים את המצבר היא בכלל מדהימה בעיניי!
יוסי | 22.02.12
210.
תגובה רשמית
בטר פלייס מספקת על חשבונה ובאחריותה עמדת טעינה והתקנה של עמדת טעינה, בביתו של הלקוח. לשרות זה אין אח ורע לאף חברה בעולם, ואצלנו הוא כלול בחבילת השירות לכל לקוח. .. כאשר לקוח עובר דירה בטר פלייס מסבסדרת ללקוחות את העברת עמדת הטעינה והתקנתה מחדש. למשל לקוח שעבר לבית פרטי ובחניה שלו כבר קיימת נקודת חשמל, לא ישלם שום תשלום נוסף בגין העברה והתקנה מחדש. לקוח אשר עובר לבית חדש, בו מסיבות שונות, ההתקנה היא מורכבת ומסובכת, ישלם את מחיר ההתקנה בסכום שלא יעלה בכל מקרה על 4,900 ש"ח. נקבע כי במדינת ישראל טעינה של מכונית חשמלית חייבת להיעשות משקע טעינה אשר אושר ע"י מכון התקנים הישראלי ועומד בסטנדרט התקינה הבינלאומי. תקנה זו נעשתה כדי להגן על ביטחון הציבור ולמנוע כל מיני מקרים של של אילתורים של שקעים חשמליים, היכולים להוות סכנה חמורה לציבור. בטר פלייס מתקינה ללקוחותיה עמדות טעינה תיקניות, אשר פותחו בישראל ועומדות בתקנים הכי מחמירים בעולם, ללא כל עלות לצרכן!
עליזה בטר פלייס  | 22.02.12
208.
הבהרה: כל לקוח של בטר פלייס יכול למכור את המכונית שלו בכל רגע!
כל לקוח של בטר פלייס יכול למכור את מכוניתו ללקוח יד שנה בכל רגע נתון. בכתבה סולפו העובדות ונטען כי בטר פלייס מחייבת התראה מראש של 90 יום לפני המכירה. ההודעה מראש בכלל נועדה כדי לסייע לנו להתקין במהרה עמדת טעינה אצל הלקוח הבא. תהליך של התקנת עמדת טעינה עלול לקחת זמן, שכן נדרש תכנון, ביקור של אנשי מקצוע, אישורים מועד הבית, תיאום עם חברת חשמל ועוד. בטר פלייס מתקינה תשתית טעינה לכל קונה מכונית, גם ללקוחות אשר רכשו מכונית חשמלית מיד שניה. לכן אנחנו מבקשים לדעת לפני המכירה מי הוא הקונה, כדי לוודא כי ניתן להתקין אצלו בחניה עמדת טעינה פרטית, ושלא קיימת בעיה בהשגת אישור להתקנה, כמו למשל עיריות אשר אינן מאפשרות התקנת עמדה בחניונים ציבוריים. במקרה כזה אנו נעדכן את המוכר ואת הקונה בבעיה, והם יצטרכו לקבל החלטה בנושא. כמו כן, אנחנו מסוגלים לסייע למוכר למצוא קונה, כיוון שאנחנו מחזיקים כבר עכשיו במאגר לקוחות שמעוניין לרכוש מכוניות חשמליות מיד שניה. ההודעה המוקדמת תסייע למוכר למצוא את הקונה המתאים. לסיכום הנושא, ניתן למכור את הרכב בכל עת!
ענבל  | 22.02.12
206.
מי אמר שקשוקה ולא קיבל...
וחוץ מזה.. מי שלא נכנס לאוטו שמניע ועושה קול של אלפא רומיאו.. לא יודע מה זה אוטו מה זה הגועל נפש הזה... חשמלי.. שקט.. עם קרינה אלקטרו מגנטית מסרטנת ישר לגב היושבים באוטו מאחור.... עם מצבר עמוס קדמיום, ניקל, עופרת ומה לא.. שייקברו קרוב למי התהום בעתיד וייזהמו את האמאמא של מים והאדמה שלנו... על מי הם עובדים... אני עדיין מעדיף קצת בנזין שרוף שמתפזר לאטמוספירה.. מאשר את הסוללות המזוויעות שמתפרקות באדמה ואת הארובות בחדרה שמפמפמות רעל ביומיום שטוענות אותן, אז מה? ותפסיקו לקנות שטראוס-עילית... עוד שקשוקה חלבית... אנחנו בהחלט עם גלותי סמרטוט שרגיל 4,000 שנה שרומסים ודורכים עליו והוא מוריד ת'ראש... מספיק... לא עוד!!! וכשיבינו שהישראלים יודעים לדאוג לעצמם.. כל המחירים בארץ ייחתכו לחצי ואז תוכלו לחסוך לעתיד ילדכם... ד"א, השלטון והאוצר בראש.. בוזזים אותנו.. והם הבאים בתור אחרי חברות הענק... המשך יבוא...
במבי מסכן | 22.02.12
205.
באמת קיויתי שיצליח להם...
אבל אחרי שראיתי אצלנו את החבר'ה שקיבלו בליסינג את החשמלית הבנתי שהכל פה חרטה, ממש לא אטרקטיבי,סתם אוטו שצריך לתדלק כל יום לפחות פעם ואסור שיהיה לך פנצ'ר כי אין רזרבי אין לו מקום בגלל הסוללה,ואחרי כל זה גם אומרים שהקרינה חזקה מהסוללה
אופטימיסט חסר תקנה | 22.02.12
204.
המון תגובות כאן מגיעות מקריאה סלקטיבית ומידע שגוי
הנה שתי דוגמאות נחמדות 200 לדוגמא בטוח שאי אפשר להטעין "איפה שנרצה". טעינה מעמדה בחניה הבייתית יש, ליד העבודה יש. מסקנה - אין לו מושג על מה הוא מדבר. 198 קצת שוכח שאין חברה אחרת כרגע בעלת עמדות טעינה למרות שכל אחד שרוצה יכול להכניס יד לכיס של עצמו ולהשקיע. אז מי אשם, אלה שמשקיעים או אלה שרוצים שתשקע בבנזין של עצמם? רק שתי דוגמאות מתוך כמעט כל תגובה שניה כאן.
 | 22.02.12
200.
כל כך עצוב שרק בישראל טוחנים אותנו, מונופול בחסות המדינה
כמה מפגרים צריכים להיות חברי הכנסת בכדי לאשר חוק שלא מאשר לנו להטעין את הרכבים באופו חופשי בכל מקום שנרצה, למה צריך את השירותים האלה, למה להפוך לעבדים של החברה הזאת, או שאולי חברי הכנסת לא כל כך טיפשים, כניראה שכסף מדבר !!! לוסיבטים = ממשלה חשאית
לוסיבטים = ממשלה חשאית  | 22.02.12
198.
איפה היתה התקשורת כשאחים עופר מנעו תחרות בהטענה???
כל אחד יכול להטעין, כמובן, אבל רק, ואך ורק, בטריות של בטר פלייס מתאימות לעמדות הטעינה. איזה יופי!!! עכשיו רק צריך לראות מי פקיד האוצר הבא שילך לעבוד אצל אחים עופר, כמו החשב הכללי לשעבר ניר גלעד (שנתן להם הסכם נדיב על חשבוננו - אבל בלי קשר לזה קיבל עבודה אצלם. בכלל ובלי שום קשר מכל סוג שהוא).
 | 22.02.12
197.
היום מכרתי את כל מניות "חברה לישראל" של עידן עופר שהיו ברשותי
האיש השקיע מעל מיליארד שקל עד היום במייזם ההזוי של שי אגסי, כדי לראות את ההשקעה מניבה פרי הם צריכים למכור 100K מכוניות בשנה. במחיר ,בשרות ובהגבלות הרכב החשמלי רק אידיוט גמור או מיליונר שדואג לסביבה יקנה את הרכב .
כלכלן | 22.02.12
191.
הרכב המנועי הראשון גם לא היה מושלם אבל בזכותו היום יש רכבים חדשניים!
לא לשכוח שזו התשובה הראשונה בעולם לטרור האיסלאמי שמונע בכח הנפט! זהוא הפתרון (או יותר נכון תחילת הפתרון) היחיד לא להיות תלויים בעולם הערבי! ותזכרו: זה התחיל בישראל! אני בטוח שברכב הראשון שהם יוציאו יהיו תקלות, אבל בעוד 10 שנים ישראל תיהיה מעצמת רכב חשמלי שבכל העולם כולם ינסו לחקות אותה!
רוני | 22.02.12
188.
זיכרון סלקטיבי
אנשים קצת שוכחים שכרגע אין אפשרות אחרת להטעין כי כל שאר החברות ישבו על הגדר ורק עכשיו נזכרות שרגע הנפט עוד שניה נגמר לנו. אתה לא חייב להטעין דרך בטר פלייס, אתה חייב להטעין מעמדה מנוהלת, ירימו הייבואנים שעד כה מצטיינים בבחירת הטוקבקים שלהם את הכפפה ויכנסו לשוק, בכיף, רק יעשה לנו טוב.
 | 22.02.12
187.
מאיפה הבטחון?
מאיפה הבטחון העצמי שקיים לאנשים הקטנים שבמספר מילים מנסים להבהיר את הסיבות לכשלונות בטר פלייס. אני בטוח שאף אחד מהמגיבים הללו הוא לא יזם, אין לו עסק (או שיש לו והוא כושל) או במקרה הכי גרוע הוא עוד סתם עובד שכיר מפוחד שמנסה לסגור את החודש. אף בן אדם יצירתי, מצליח או אחד שמוביל, לא יבזבז זמן על תגובות שכאלו, כיוון שאנשים כאלו יודעים ומבינים מה זה להקים חברה מאפס, להוביל אותה תוך ארבע שנים לתודעה ציבורית ולהציג פתרון קיים ופרקטי (הרכב לא חייב להתאים לכל אחד ואחד!). האנשים הקטנטנים שהגיבו כאן לא מבינים שכשהם לא קונים רכב חשמלי זה מגיע לאחר שהם שקלו עוד אלטרנטיבה, מה שלא היה קיים עד עתה. בכל מקרה הם כנראה אף פעם לא התעמקו ביכולת בחירה אישית, בשביל זה צריך קצת אינטיליגנציה. איך הפך העם היהודי לעם שנאחז כל כך חזק בנפט של מדינות ערב עד שהוא אינו מוכן להוציא את הראש מהקופסא ולקוות שחברה כמו בטר פלייס תצליח. טכנולוגיה, חוזים ושאר בעיות רק ילכו ויפתרו בהמשך הדרך. בהצלחה, תומך נלהב.
מ. | 22.02.12
182.
זיהום אוויר
יש לי שאלה, אין זיהום אוויר?..... איך עושים חשמל מאוויר?..... החשמל בישראל מקבל משני סוגים - גז או דלק, אז יש זיהום במקום אחר (אולי נעביר את כל התחנות כח לפריפריה גם ככה לא שומעים אותם - - - מקסימום יהיה צעקות יומיים ואז יהיה שקט) - זאת נאמר בציניות כמובר אבל זיהום אוויר יהיה. אולי ניתן לאגסי לעשות חתנת כח מהמפלים בישראל חה חה חה
אנדרס | 22.02.12
181.
חוזים
אנשים לא מבינים פשוט שזה חוזה סטנדרט ופשוט אני מוכן להתערב שכל המגיבים פה חתמו על חוזים הרבה יותר אכזריים ועושקים מול חברות הסלולר והתקשורת. החוזה הזה פשוט מוודא שהרכב יישאר תחת פיקוח של חברת בטר פלייס מכל המשתמע מכך לאור העובדה שהרכב נמצא תחת פיקוח של בטר פלייס קיימות מספר נקודות חיוביות. 1 לא ניתן לגנוב את הרכב , ואם וקרה חריג יש לבטר פלייס אפשרות לכבות את הרכב מהחדר בקרה. 2. החברה נמצאת מול סנכרון מלא מול הלקוח בכל מה שקשור לרכב , תקלות , ק"מ " מצב סוללה. וכל זה על מנת למנוע מצב שבו הלקוח ימצא עצמו תקוע באמצע הדרך כמו שקורה עם לא מעט רכבי בנזין שאנשים מחכים לחילוץ 4 שעות. בבטר פלייס זה לא קורה. 3 החברה נותנת מעצמה ללקוח הרבה יותר ממה שנדמה לאנשים. תקראו את מלוא החוזה לפני שאתם נובכים!!
שמעון כהן | 22.02.12
174.
לכל רוכשי הרכב הפוטנציאליים וקציני הרכב בחברות
הביקורות של כתבי הרכב לא ממש אוהדות את הרנו פלואנס החשמלית. חפשו לדוגמה את הכתבה של גיל מלמד, כתב הרכב של מעריב: ''חשמלית ושמה פלואנס: מבחן ראשון למכונית של בטר פלייס''. אחד מהכתבים כתב בכותרת: ''מתוחכמת כמו סמארטפון עם סוללה חלשה''
דור | 22.02.12
162.
בואו נחשוב בהגיון
1. היזמה של אגסי כחלק מהמאבק הכללי לאיכות הסביבה - ח י ו ב י ת ! 2. אין ספק הבחור (אגסי) - גאון עסקי אבל,,, 3. הרעיון פגום: א. מכונית חשמלית כן אבל למה לקשור את הלקוח לחוזה טעינה? ב. מכונית חשמלית כן אבל למה רק סוג אחד, גדולה - כבדה - בזבזנית? תנו לקנות מכונית חשמלית בשוק החופשי, בגודל מתאים, ויש מבחר גדול בעולם. והעיקר, תנו לטעון לבד, די לחוזים, להגבלות ולשאר הדברים המעצבנים.
רון | 22.02.12
159.
הפחד של בטרפלייס זה רכב חשמלי אלטרנטיבי לרנו
הפחד של בטרפלייס זה רכב חשמלי אלטרנטיבי לרנו (שלא תוכנן מראש כרכב חשמלי ולמעשה קיבל הסבה לרכב חשמלי שמיוצר בכמויות קטנות רק לבטרפלייס ובגלל זה יש לו הרבה חסרונות, רנו=בעיות חשמל, אין תא מטען בגלל המצבר, מחיר יקר) הרכב יכול להיות מיובא בלי קשר לבטרפלייס במקביל, לדוגמה http://www.mitsubishi-cars.co.uk/imiev/ רכב עירוני קטן תוכנן מראש כרכב חשמלי,תווך נסיעה כ KM150, אז דבר אחד בטרפלייס עושה לטובה-פותח דלת לרכב חשמלי, אבל הבטרפלייס תנשה לחסום בעזרת תקינות וכל הכוח וקשרים את הטעינה ללא עמלה דרכם, ותענה עצמאית, אבל לא חושב שיש להם סיכוי, אז סה"כ בטרפלייס זה דבר מצוין רק שאלה של זמן שיהיה תחרות ורכב חשמלי נורמאלי זול מאוד בתחזוקה ובחשמל מיוצר בכמויות לכל העולם (דלק) ללא שום קשר ל בטרפלייס שנותן פתרון מצוין כרכב נוסף במשפחה, והחשוב ביותר שום חוזה והתחיבות לבטרפלייס ולאף אחד אחר, אלא רק תשלום עבור החשמל הנטען, אז יבואני רכב תתחילו לזוז, זה יכול להיות מאוד אטרקטיבי, כי מסים של רכב חשמלי נמוכים ~10% !
Kostya | 22.02.12
156.
אתם אנשים קטנים.
לכו למצגת בבטר פלייס. תראו איזה השקעה של מליארדים בלי לראות שקל הבנאדם פשוט גאון, עם חזון שיציל אותנו מהמחירים של הדלק המשתולל וזיהום אויר ומחלות ועוד ועוד . כשהמציאו את המכונית הראשונה אנשים כמוכם אמרו את אותו דבר והעדיפו להמשיך לרכב על חמורים. כולכם חמורים
יואב | 22.02.12
151.
חברים יקרים (הנהלת בטר-פלייס) הימים שבהם החברות הגדולות ניקנקו בחיוך את הלקוח הקטן - עברו !
תפנימו את זה. ולא רק אתם - גם כל שאר החברות הגדולות שמתעללות ומרמות את הלקוח הקטן. המציאות משתנה במהירות - הלקוח הקטן הופך להיות חזק, ובקרוב החרם יהפוך לאגרסיבי יותר. כלומר החרם הבא יתבצע במטרה מוגדרת לגרום לכם נזק משמעותי - קרי: חרם ממושך שלא ייפסק אלא לאחר השגת תוצאות - קרי: הפסד של סכום מינימום שיגרם לכם. עברו ימי ההתעללות - תתחילו להתרגל לזה.
 | 22.02.12
147.
איש עם חזון! יש מכשולים רבים, במיוחד חברות ענק שממנות כתבות וטוקביסטים
אני אדם פרטי , החלום של שי אגסי מציאותי יש הרבה עוד לאן להגיע, אבל הרעיון הוא ענקקקקק. מי יכול להרים כזה פרויקט , אין דברים כאלו שיצליח בענק זה כחול לבן זה קונטרה לכול הערבים שמתעשרים מדלק, וגם לחברות הדלק שעושקות אותנו ביום יום קדימה תחרות, שוק פתוח, יצירתיות ותעוזה לא קיניתי אבל אני בעד
טל  | 22.02.12
142.
התגובות הם מקרה קלאסי
של לירות את החץ קודם ולסמן את המטרה אחר כך. אנשים רוצים להטעין בעצמם למרות שאין להם מושג איך, הם מתרעמים על ההתראה מראש למרות שזאת מדיניות מקובלת והגיונית בהתחשב בטכנולוגיה (אז איך אתם רוצים שהם יתאמו עם הבעלים החדש? מהיום להיום?) והם עדיין בטוחים שהרכב שהם קנו בהון עתק ושכל שבוע הם צריכים לזרוק פנימה 500 שקל עבור טנק מלא הוא עדיין הדבר הכי מגניב והכי זול והכי ירוק בעולם. כל מסר אחר והם סותמים עיניים אוזניים ואף, דיי מעורר רחמים.
קורני | 22.02.12
132.
הבעיה היחידה כאן
היא שבגלל שהישראלי המצוי כל כך לא רוצה להיות פראייר הוא נהיה כבר פראנואיד ובטוח שכל דבר נעשה כדי לגנוב ממנו ולא כדי להציל את עצמו מעצמו...זה בעצם הסיפור של הטעינה המנוהלת. אף אחד לא נותן את הדעת שאיש מאיתנו לא ממש יודע עדיין איך להטעין רכב חשמלי, אז למה שיתנו לנו את האפשרות? כדי שאחר כך יאשימו את החברה בהפקרות?
בילבי | 22.02.12
131.
איזה תגובות חסרות פרופורציות
אז כתבו בחוזה, אז חשפו, אז בטר ישנו. בדיוק כמו כל חברה במדינה. שמחפשת להגן על עצמה. אולי הגזימו, אך עדיין לא צריך להיות ככ רעים ולכתוב חרא של חברה או מיזם. עוד יגיעו ימים שכל המתלהמים ישתמשו ברכב חשמלי כדוגמאת אלו של אגסי. בהצלחה לבטר פלייס ולמיזמים והמצאות כמוהה.
נמרוד | 22.02.12
128.
בטר פלייס ימכרו לחברות הליסינג ואלה יקרסו כי אף אחד לא ירצה לקנות מהן את הרכב המשומש.
איזה חמור יתחייב לבטר פלייס על הודעה מראש לפני שהוא מוכר את הרכב? אני שילמתי על האוטו, הוא שלי! בטר פלייס רק מספקים את החשמל וגם זה יותר מדי. ובכלל, הפתרון של הטענה מהשקע קוסם לי הרבה יותר.
אריק | 22.02.12
117.
הכונו הכונו לתספורת של משפחת עופר
ולכל אלכה שטוענים שזה מיזם חדשני וכולם ציניקנים וכו' וכו' בולשיט!! מכוניות חשמליות כבר יש בעולם, וזה אכן מהפכני אבל בכל העולם ניתן להטעין את המכוניות איפה שרק אפשר בלי להיות כבולים לשום חוזה אם כך זה היה גם פה הייתי מברך על זה למה צריך חוזה? קונים רכב ושלום על ישראל
עומר | 22.02.12
116.
שיעברו למכור בננות - זה נראה כמו כאב הראש החדש של ישראל
גם לקנות מכונית בלי מנוע/בטריה, גם רנו, גם לשבת במוסך, גם להתרסק בתאונה עם 4 כוכבים, גם חוזה שרות בסגנון הסלולר לספק שהוא מונופול, ואת כל הכאב ראש הזה אפשר להעביר רק לאחר התראה של שלושה חודשים. אפשר למצוא היום מכוניות בנזין זולות חסכוניות וירוקות בטוחות ואמינות הרבה יותר בלי טובות ובלי להיות תלויים בטוב ליבם של גנבים חדשים. בהצלחה לאגסי - מוטב שיתחיל עם בננות.
מי שקונה את הלוקש מגיע לו | 22.02.12
106.
חחח איזה אנשים מצחיקים
לא למה שיהיה טעינה מנוהלת, אני יכול לחבר כבלים לבד, לא למה שינסו להתמודד עם עומס החשמל, הכל יהיה בסדר אח שלו, לא למה שאני אצטרך להודיע לפני שאני עוזב, בטר פלייס היא גם מגדת עתידות ויכולה לדעת להתאים את עצמה עם הלקוח החדש גם ככה...הישראליות במיטבה - בטוח שדופקים אותו ודופק את עצמו על הדרך..שיטת עשה זאת בעצמך?
גוג'י | 22.02.12
105.
למגיבים מטעם (לחברה יש כרגע המון כסף)42/43/44/45/ ודומהם
הבעיה אינה ברעיון , הבעיה היא החמסנות והקומבינה במדינה מתוקנת , קבלנים שבונים היום בניינים ומשרדים היו נדרשים להתקין בחניונים נקודות הטענה וכ', אבל אז המונופולים היו נופלים , ושי אגסי היה הופך לעוד יצרן רכב שמנסה להתמודד עם התעשיה הסינית ושם אין לו סיכוי . מי ששם את כספו בקומבינה , אפילו שפקידי ממשלה מעורבים בה ימצא עצמו קורס עם הפירמידה ההפוכה , כל תחזית הקיום וההכנסות מבוססת על קומבינת אינוס הרוכשים להמשיך להיות תלויים ביצרן .
1 במאי | 22.02.12
103.
שקשוקה-כמה ביצים? כמה שיש!!
עופר חושב אקולוגי?!-הצחקתם אותי!!!-מזכיר לי שקשוקה משהו..-תורמים 20 מיליון לאגודה למלחמה בסרטן מתקבלים בהוד והדר..ובינתיים מרעילים ומסרטנים את כל תושבי חיפה והקריות על בסיס יום יומי.האכיפה מול המשפחה הזו היא בלתי אפשרית מסיבות ידועות לכלל..נראה אותם משק'יעים 300 מיליון $ כמו בבתי הזיקוק שלהם בהולנד....בינתיים אנו משלמים בבריאות. נ.ב. מחיר בנזין היום כמו בימים כשחבית נפט עלתה 160$קיצר עידן חמוד,אם ההמפעל שבבעלותך כיום מצליח ליצר כל-כךהרבה חולים ...לא עדיף שתשקיע בתרופות במקום על אוטו על בטרררייהההה?!-תחשוב עיסקי אח שלו..
דוד | 22.02.12
101.
אומרים לנו שאנחנו על קצה כושר יצור החשמל ומכריחים אותנו לעבור לנורות חסכוניות
איך בדיוק אמורים להחזיק רשת חשמל לטעינת רכבים , ומה בדיוק ירוק בזה ,אם מספרים לנו שעברו לייצר חשמל מהחומרים המזיקים ביותר שאפשר בגלל הפסקות בהזרמת הגז ממצרים, עד שיצחק תשובה יתחיל לספק...
יוסי | 22.02.12
99.
למה אף אחד לא מדבר על העיזים שבעניין החשמל?!ירוק זה לא...
* כדי להטעין את המכוניות צריך חשמל.תחנת כח צריכה גז/מזוט/ופחם.גז נקי,אבל כמו שקורה עכשיו אין בטחון בסוג אחד של דלק. במקום שהמנוע יוציא עשן - תחנת החשמל תצטרך להפיק יותר חשמל עם יותר דלק. מבחינה ירוקה - המהלך שווה אפס. * הבטריה מכילה חומרים מסוכנים שבפירוק שלה יכולים לחלחל לאדמה חומרים מסוכנים ושוב למים. * עמדות ההטענה ומחירי החשמל מפוקחים דרך בטר פלייס. קוט"ש חשמל לצרכן עולה 50 אגורות. בטר פלייס תגבה לפחות פי-2 ממחיר זה... * ובנוסף - אני אישית לא מוכן לנסוע באוטו, כשאני לא יודע מתי הוא יתקע בלי "דלק"... מה יקרה אם אתקע על כביש ראשי?? מי יביא לי "דלק" מהתחנה הקרובה על מנת להמשיך את הנסיעה??? כל עוד הבטריות מספיקות לטווח קצר של 160 קילומטר, אין סיכוי שזה יצליח. מספיק 2 כתבות בטלויזיה על רוכש מכונית חשמלית שנתקע בצד הדרך - והפרוייקט הזה יצלול לתהום.
אביב | 22.02.12
98.
מי לכל הרוחות יקנה רכב כזה?
אני בחינם לא לוקח אותו.. אבל יש משהו שאני לא מבין אנחנו כל כך מתקדמים מבחינה טכנולוגית איך זה שעדיין אין סוללות חזקות כמו המכשירים שלהם, לגלקסי אס 2 שהוא מכשיר מדהים ומהיר מאוד נגמרת הסוללה תוך שעה וחצי בזמן משחק גם באייפון, וגם למכוניות כנראה שייש הגבלת כח מסוימת שאפשר להכניס לסוללה..
 | 22.02.12
96.
למה האמוציות השליליות האלה בתגובות? אתם רוצים להיות מכורים לדלק? לא להתקדם
כן, החוזה נשמע מוגזם. אבל למה התגובות הכל כך שליליות? אי אפשר להישאר עם מכוניות שפועלות על דלק ובעצם עוזרות לנפט. זה משאב מוגבל שנמצא ברובו בידי מדינות עויינות שכל יומיים על סף מלחמה ומאיימות שלא ימכרו למדינות מערביות. מספיק עם זה. וזה בלי לדבר על זיהום אויר וכו'. ברור מה הכיוון.
קרן | 22.02.12
92.
מונופול כושל וחסר סיכוי - הון שלטון
לחברה הזו אין מוצר להציע לכן במקום להתחרות הם מנסים בעזרת קשרים עם פוליטיקאים לכפות עלינו לקנות מהם מכונית שאסור לטעון אותה מרשת החשמל בתעריפי תעו"ז אלא רק בתעריפים שהם יקבעו בתחנות הטעינה המונופוליות שלהם. לא נקנה מהם דבר וחצי דבר!
פראייר מי שקונה | 22.02.12
91.
לוטה בערפל-כמה ק"מ נוסע עם מצברים מלאיים?כמה עולה טעינה?
נכון להיום אני משלם כ-300ש"ח לטנק דלק מלא ברכב הבנזין שלי וזה נוסע סביב 550ק"מ עם הטנק המלא -הנסיעה מחולקת לחצי עירונית וחצי בין עירונית. נסיתי לדלות אינפורמציה על טכנולוגיית הנסיעה של הרכב החשמלי מלבד מחירי הרכב סביב-123000ש"ח שזה מחיר רכב חדש בנזין אני לא יודע דבר על הרכב ועל יכולותיו ומגבלותיו על הכביש... עושה טסט פעם בשנה? מה כולל הטסט? יקר יותר זול יותר? כמה ק"מ אני נוסע עם מצברים מלאיים ואיפה יחקה לי עוד תחנת טעינה? כמה עולה לי הטעינה ?וכמה זמן אני אמתין בכדי להטעין?והאם זה משפיע הנסיעה הערונית או הכביש הפתוח על הארכת הנסיעה וניצול סוללות? מי נותן שירותי מוסך והאם זה יקר יותר או פחות בהשוואה לרכב בנזין...לרנו יש היסטוריה ארוכה מאוד של תקלות חשמל
מתעניין ללא תשובות | 22.02.12
90.
הדבר הירוק היחידי זה הדולרים שאגסי מרוויח
הזיהום אומנם לא יוצא מהאגזוז של המכונית, אלא מהארובות של חברת חשמל - אבל מדובר באותו זיהום פחות או יותר. ולמרות שעקרונית אפשר ליצר חשמל ממקורות פחות מזהמים, כולנו יודעים שזה לא יקרה בארץ בשנים הקרובות. חוץ מזה, גם אם הרכב יונע ע"י האויר החם שיש לבטר פלייס, הוא עדיין יגרום לפקקים ובעיות במקום לזרוק כסף על מגדלים באוויר, עדיף שישקיעו בתחבורה ציבורית יעילה. זה פחות סקסי - אבל זה עושה את העבודה.
אופיר | 22.02.12
80.
למה יש לי הרגשה שמשפחת עופר כבר תהפוך את זה לעסקה משתלמת?
קצת לחץ ופתאום יעבור חוק שלאף אחד לא יהיה מותר להטעין כלי רכב כל שהוא (אולי יהיו נחמדים ויחריגו את המכונית צעצוע של הילדים) מהרשת הביתית, וגם אם תקנה רכב חשמלי פרטי (כמובן שידאגו שתשלם עליו מיסוי מטורף כדי שרק בטר פלייס יהיה כדאי) תהיה חייב חוזה עם בטר פלייס. אם זה לא יספיק יעבור חוק שמקשה עוד יותר בקניית רכב בנזין. לא תצאו מזה טוב, בטר פלייס היא העתיד, לא כי הם המציאו משהו (לא ברצינות, המציאו? את מה?) יש להם את הקומבינות כדי לאנוס אותנו תחת המגף שלהם. אין להם שום חזון (לדפוק עלינו קופה זה לא חזון, זה מה שכל הטייקונים עושים כבר שנים) או פיתוח או המצאה, רק קומבינה. אהה כן, והרבה יחצנים (קראתם את התגובות האוהדות? חברות הדלק בלחץ? כנראה זה יחצן בשכר מינימום).
אבי | 22.02.12
79.
ל-18
אל דאגה. עידן עופר לא פראייר. המכונית החשמלית לא ממש מעניינת אותו. הוא ירוויח - וכבר בדרך להרוויח - ממקור אחר לגמרי בפרוייקט, והמבין יבין. מי שפראייר כאן זה המתלהבים מהרעיון החשמלי שלהם שבכל העולם, כולם טפשים, רק הם מכירים את הנוסחה הנכונה עם החלפת הסוללות...
דני | 22.02.12
77.
חשמלית נורמלית צריכה טווח של לפחות 350 ק"מ
ודווקא יש אחת כזו בארץ - הטסלה רודסטר של עידן עופר, הבעלים של בטריה פלייס... כנראה שגם הוא מבין שהפתרון שלהם שלא מגיע מראשון לנתניה הוא פשוט מגוחך. ולגבי רכישה של רכב ללא הבטריה וחוזים דרקוניים - מישהו היה קונה רכב רגיל אבל שהמנוע שלו שייך ליבואן, שאסור לו למכור אותו בלי אישור היבואן, ושאם הוא יוצא מההסדר הכובל הוא נשאר עם הרכב בלי מנוע? על זה הייתם מוציאים את חסכונותיכם המדלדלים? בטר פלייס - רעיון טוב, הקדימו את זמנם באיזה עשר-עשרים שנה...
דג | 22.02.12
74.
חלם חלם ושוב חלם. אנשי הממשלה לא נמאס לכם ?
תסבירו לי איך זה שכל אזרח עם קצת (ממש קצת זה מספיק) שכל, יודע שהמכונית הזו לא טובה. שהרעיון אינו ירוק בכלל, שהעלות גבוהה, והשירות גבוהה. שכדי לייצר את המצברים מזהמים את הסביבה, ושכדי להטעין אותם מבזבזים חשמל. שהמצברים כבדים מאוד והמתלים של הרכב נותנים הרגשה של נסיעה על אבנים. ואיך זה שאתם (אדוני הנשיא למשל) סמכתם על אגסי הילד כשהוא בעצמו לא מבין מה הוא מכר לכם. למה לא יצרתם מגעים עם הונדה שיש לה רכבים בלוס אנג'לס שנוסעים על מימן. היסוד הכי נפוץ על כדור הארץ. הוא אינו דליק, מנוע הרכב עושה היתוך קר ונפלטים מהרכב מים מזוקקים. אפשר לנסוע 400 ק"מ להאיץ מ 0 ל100 בתוך פחות מ 11 שניות ולתדלק בתוך 3 דקות. איפה השכל שלכם להבין מה טוב לנו באמת ומה סתם מוכרים לכם כדי לעשות כסף אם אתם לא מבינים במשהו התייעצו ! ואל תעשו עוד עסקאות חלם. נמאסתם. בדיוק כמו שאתם מעודדים לקנות נורות חסכוניות אך מסרטנות ! במקום לעודד רכישת Led כדי לחסוך בזיהום ובצריכת החשמל שלנו. אתם אחראיים על דברים שאתם לא מבינים בהם.
אחד שנמאס לו מהחלם במדינה הזו | 22.02.12
71.
ואי ואי.. כמה שנאה יש פה
אז נכון, ה"פתרון" של בטר פלייס רחוק משלמות כמו השמש מכדור הארץ, אני בין האחרונים שארכוש רכב בפורמט המוצג אבל בין זה לבין לאחל להם פשיטת רגל או משהו אחר (דגש על לאחל) יש מרחק עוד יותר עצום, אפשר להציע להם לשנות ולשפר, להתייעל או להגיד "זה לא זה" אבל ביננו, תהיו גם ריאלים, הרעיון במקור טוב, כוח להמונים, רכב חשמלי זה "מגניב" וזה העתיד (בצורה כזו או אחרת, מימן או חשמלי אחר) אבל כמובן עם הסכמים מטורפים, מחיר שממש אבל ממש לא מצדיק רכישה לא של הרכב ובטח לא של השירות... תמיד יש סנונית שמקדימה את השאר ולרוב היא לא זו שמצליחה, האחרים שיבואו אחריה ישפרו הכל ויעשו זאת טוב יותר, מספיק להסתכל על טסלה-מוטורס השכנה כדי לראות שאפשר לעשות גם רכב חשמלי שנראה טוב, שנוסע 500 ק"מ, שנוסע מהר וחזק, שהמחיר שלו ריאלי ולא בא עם עסקת החבילה של חוזים מטורפים וחד צדדים.. אפשר.. אפשר.. וזה יקרה, אז מי פה ביננו הולך להיות הראשון שירים את הכפפה ויפתח סוכנות של טסלה? www.tesla-motors.com
Rריק | 22.02.12
70.
העיקרון של רכב חשמלי - שגוי מתחילתו
בלי קשר ליצרן זה או אחר, העיקרון של רכב חשמלי כפתרון לבעיית זיהום אויר וסביבה - הוא שגוי מלכתחילה. כדי לספק חשמל לתחנות הטעינה יש לייצר עוד חשמל. כדי לייצר את החשמל הזה יש להפעיל תחנות כוח. תחנות הכוח - מזהמות את האוויר. כך שבכל מקרה יצרנו זיהום אוויר, אם דרך רכב עם מנוע בעירה פנימית ואם ע"י תחנת כוח המייצרת חשמל עבור רכב חשמלי. נקודה נוספת היא הסוללות הנטענות שלצורך ייצורן משתמשים בכמה מהחומרים הרעילים ביותר שיש על פני כדור הארץ, וכאשר הסוללות מסיימות את חייהן רמת הזיהום שלהן משולה לפצצה גרעינית.
דרור | 22.02.12
68.
מדובר במונופול מאושר ע"י הממשלה.
על מנת שבבטר פלייס תשקיע- הממשלה נותנת לה חופש תמרון ע"י מתן הרשאה בלעדי לטכנולוגיה מסוג זה. זה קרה בבזק, ובכל מיני חברות אחרות, (גם מבלי שנרגיש שוק המלט אותו דבר) אבל באמת !!!! אם יש משהו שישראלים לא אוהבים זה חתונות קתוליות כגון אלו.... בסופו של יום - להוציא מצב זמני של עליית מחירי נפט בגלל בעיית איראן, המחירים של הטעינה בבטר פלייס זהים לאלו של תחנות הדלק, ייתרה מזו, כמה מוסכים יכולים לטפל לכם במנוע חשמלי בישראל ? לא הרבה נכון? אז כמה נראה לכם יעלה טיפול למנוע או למערכת החשמל ??? ... בלי קשר להתחייבויות הם כבר בעמדה שלא ממש משכנעת אדם ישראלי לעבור מתחושת ה"קיק" של הבנזין לתחושת נסיעה "קונסרבטיבית" של מנוע חשמל... אולי אנחנו עדיין לא מפותחים מספיק מעל האגו והילדותיות ומסרבים לבוא לקראת אמא אדמה, ואולי לא בא לנו גם על הדרך לקחת עוד משכנתא... מי שיודע אז בטר פלייס מציע חבילות נסיעה, לא תשלום על ליטרים אלא על קילומטראז' .... כמו בסלולר... לא עובר לבטר פלייס למרות שבתחילה זה קרץ אני חייב להודותץ
אודי | 22.02.12
63.
תראו לי את המטומטם,,שקונה רכב כזה, ונכנס לעסקה כושלת כזאת
אני מאמין שבמדינה הזאת עדיין יש הרבה טיפשים,,ששי אגסי פונה בעיקר אליהם כי הוא יודע שהטמבלים לא פסו מהעולם ועליהם אפשר לחגוג,,ולעשות הרבה כסף,,מכל המיזם הכושל שלו,,שהרבה מומחים מהארץ ומהעולם אמרו שהמיזם ייכשל,,ולא כדאי לאף אדם להיכנס לתוכנית כזאת
יריב | 22.02.12
60.
הבעיה עם נבואות הזעם של התגובות
היא שבמציאות הכל קורה הפוך וחייב לקרות הפוך, לא משנה כמה הם יצעקו חזק בנזין עדיין יהיה מקור אנרגיה מלא בבעיות בייחוד כאן בארץ ובטר פלייס עדיין תהיה מי שמנסה לשנות את יחסי הכוחות. כנראה בגלל זה גם החשדנות כלפיה, ישראלים אוהבים לאכול אבנים ולהגיד טעים מלבדוק את הדברים בתכל'ס.
גורדון | 22.02.12
58.
18 יקר, זה העניין שההשקעה לא עלתה לחברה לישראל אלא לישראל, כלומר לנו האזרחים
שיצליחו לגלגל עלינו תספורת מעוצבת כהלכה. וכמו תמיד אנחנו נגיש את הלחי השניה. כמו שאמר אילן בן דב לבעלי החוב: "אני ממש מצטער......" והלך לישון באחוזה ב75 מליון ש"ח. אנחנו על הז..... שלהם. נקודה!
לא מהתחום אבל ידעתי | 22.02.12
48.
אני בניגוד למס' 9 לא עובד אצל אף אחד אבל בדלק אין מונופול. ולמה הפרויקט נכשל מראש
בדלק יש תחרות על מרווח קטן כי את המחיר הבסיסי קובע השוק העולמי במחיר החבית וממשלת ישראל במיסוי הכבד. על מרווח קטן זה יש תחנות דלק, אחת כזאת בראשון לציון שמוכרות אוקטן 95 בפחות משבעה שקלים לליטר. הפרויקט נכשל מראש כי אין מצבר מתאים. מי היה קונה היום טלפון סלולרי ששוקל קילו וזמן הדיבור הוא שעה מכסימום? היחידים שיקנו את הרכב יהיו חברות הליסינג, ראשית הם יהיו חזקים מול שי אגסי לקבל מחיר רצפה וחוזה לא דרקוני ושנית כי למעסיקים תהיה אופציה להגביל את הקילומטרז' שהעובדים עושים בסוף השבוע. שי אגסי עצמו לא נכשל. הוא איש שיווק מדהים כי הוא הצליח למכור מוצר לא קיים (כמו למכור קרח לאסקימואים וחול לסעודים).
קוקו | 22.02.12
45.
ממש מדהים, מעם של אנשי חזון מפריחי השממה הפכנו לאוסף של ציניקנים קוטרים.
איפו החזון? אי אפשר שלא להעריך את המיזם הענק הזה, ברור שהעתיד הוא במכונית החשמלית כי מחיר הנפט מתייקר והתפוקה העולמית יורדת. רבותי במקום לבזבז את זמנכם בדיברי ביקורת שטותיים חישבו על איך לקדם את עצמכם ואת המדינה.
רונן  | 22.02.12
43.
לא מבין מה הבעיה. זה חוזה סטנדרטי
הכל נשמע פה מאוד הגיוני. בטח הרבה יותר טוב מהחוזים של הבנקים שלנו או שכל אחד יבדוק על מה הוא חתם כאשר הוא קנה פלאפון. מאוד קל להוציא סעיף מחוזה ולעשות מזה כתבה ושזה יראה רע. אם בודקים את זה ברצינות - רואים שזה הגיוני מאוד ובטח מאוד סביר לחוזה.
איל  | 22.02.12
42.
לכל הטמבלים המגיבים ברע לב
רפי השכל המגיבים כנראה לא מבינים עובדה בסיסית: בטר פלייס לא מעוניינים להתעסק עם הצרכן הבודד שכידוע לכל הופך לצרחן היסטרי די בקלות. בטר משווקים כרגע את המכוניות לחברות ליסינג במחירים די אטרקטיביים. הבנתי שנחתמו כבר עסקאות למאות מכוניות. עובדי החברות שלא יסכימו לנהוג במכוניות האלה -ימצאו עצמם ללא מכונית ממקום העבודה. (גם זה לטובה...). ובכן במקום לילל כדאי מאד לפרגן לחברה המהפכנית הזו . בהצלחה
אורי | 22.02.12
32.
יום אחד תקום ועדת חקירה לברר את עניין בטרפלייס
המיזם מעולם לא היה אטרקטיבי למדינה (אגסי השתמש במוניטין שלו כדי לשכנע....והפוליטיקאים שלא מבינים כלום בנושא הקשיבו בעיניים נוצצות - תדיימנו תמונה זו כחלק מסרט מצוייר ...) למרות שחשבתי כך, הלכתי בימים הראשונים של מרכז המבקרים לנסיעת דוגמא ולשמוע על המיזם והמשמעויות הפרקטיות - וממש נדהמתי מזה שהממשלה אישרה את המונופול הנ"ל , במיוחד שהוא לא מציע שום דבר אטרקטיבי והינו כל כך בעייתי בקיצור זה נהיה רע משעה לשעה ואף אחד לא צועק (ועזבו את החוזה, הוא רק שיקוף של כל התהליך הלא ראוי שהיה מלכתחילה........) כל 200 ק"מ להחליף בטריה? איכות הסביבה? גם לא שוכנעתי (ואני בעד שמירה על איכות הסביבה במידתיות). אף אחד לא באמת מדד ומצא כי הפגיעה של מכוניות חשמליות בסביבה (ייצור חשמל וכו') נמוך יותר ממכוניות אחרות ופתרונות אחרים. ויש עוד אינסוף נקודות, אך אתם מספיק אינטילגנטיים להשלים אותן לבד אך כמו שציין כאן מישהו: פראיירים לא מתים........ שיהיה אחלה יום
המלך הוא עירום | 22.02.12
31.
המטרה היא לא חיסכון בחשמל ואיכות הסביבה. המטרה היא הכסף שלכם:
המטרה של בטר פלייס - ומעכשיו אקרא להם ביטר פלייס - היא להשתלט על שוק הליסינג הישראלי, ובכך להשתלט על שוק הרכב הישראליץ ביטר פלייס עלו על הפטנט: 1. רוב המכוניות הנמכרות בארץ נמכרות לחברות דרך ליסינג. 2. רוב המכוניות המשומשות בארץ מגיעות מחברות ליסינג. 3. אם תציע לחברות הליסינג מוצר סביר במחיר זול - הוא יימכר טוב. 4. תוך שנה שנתיים, הרכב הזה ימצא את דרכו לשוק הפרטי, וללקוחות הפרטיים לא תהיה ברירה: או שיקנו רכב חשמלי עם חוזה כובל, או שיקנו רכב בנזין במחיר יקר בהרבה. כך או אחרת, ביטר פלייס תמצא את הדרך לכסף שלכם!
דרום לבנון | 22.02.12
25.
בשורה טובה לעתיד ולקדמה
אני רוצה רק להתייחס לכל המלעיגים והמלעיזים... כנראה בין השאר לסוחרי רכב יד שניה או ראשונה. החזון גובר עליכם ובענק ! רק פורצי דרך ישנו את העולם. הרי זה ברור שכמותכם טענו על ה"פלאפון" שזה ימות ואף אחד לא צריך שישיגו אותו כל הזמן... ועל ה sms ,מי ישתמש בזה... ועל המחשב הנייד ובכלל - "מי צריך את זה" ושלא נדבר על התגובות כשיצא האייפון או האייפד . אז או שאתם "סוחרי רכב בנזין" או שאתם פשוט כל כך עתיקים, שהקדמה פוסחת עליכם ממילא. שהעתיד מוכיח שאתם לא חשובים לאנושות כל כך.. כי מבחינתכם צריך לעצור כאן ועכשיו! כי מבחינתכם אפשר היה להשאר עם החמור והעגלה , עם טלפון החוגה, עם מחשב החרוזים ! מה שבטוח שהאנושות לא מתקדמת בזכותכם אל למרות הקיבעון הפרימיטיבי שלכם !! אני לא קשור לבטר-פלייס וטרם החלטתי על קניית הרכב אבל בהחלט שוקל זאת ברצינות.
רמי | 22.02.12
24.
ביוני הקרוב עם החמסינים הראשונים- בטר פלייס תקרוס.
ברגע שמזג האוויר יתחמם, והנהגים יפעילו מזגן- צריכת האנרגיה תבוא מיידית על חשבון האנרגיה האצורה במצבר לצורך הנעת הרכב - התוצאה תהיה ירידה בטווח הנסיעה שגם כך אינו גבוה. כלי רכב חשמליים ייתקעו בפקקים ובמזגן, כולל של בכירי בטר פלייס שיסעו למשרדי הממשלה בירושלים וייתקעו אחרי 60-70 ק"מ לפני שיגיעו אפילו לגינות סחרוב. לכשזה יקרה (בסבירות גבוהה מאד), תתחיל הספירה לאחור לסגירת החברה.
הערכה ריאלית | 22.02.12
23.
קל להבין מי הם כותבי התגובות פה...
אני גם חושב שהתנאים של בטר פלייס קצת מקשים (אבל ממש לא דרקוניים) אבל זה לא אומר שהפתרון לא טוב. הוא כנראה לא מושלם אבל הוא בהחלט לא רע. נראה שרוב המלעיזים כאן קיבלו תשלום מחברות אנרגיה מתחרות או שיש להם טינה אישית כלפי "עידן ושי". ולא ... אני לא קניתי רכב של בטר-פלייס פשוט כי אני לא קונה דגם לפני שיש וותק של לפחות שנה בשוק ועל הכביש.
אחד | 22.02.12
22.
בתור עובד חברת הייטק גדולה שהזמין את הרכב
הזמנתי את הרכב כי אני מאמין בפיתרון ואני חושב שזו המצאת הגלגל של העשור. כך או אחרת, תרצו או לא תרצו - זה העתיד שלנו, העולם מחפש טכנולוגיות נקיות יותר וזה הפיתרון המציאותי ביותר עד שיביאו לכדי מימוש את המכוניות שיסעו על אוויר. כשזה יקרה, תהיו בטוחים שגם אז יהיו על כל כתבה מאות תגובות לפה ולשם ואז הממשלה תמצא דרך לקחת לנו מס על האוויר. לכל המלעיזים אני יכול להגיד רק דבר אחד - כמה שהרעיון יהיה גרוע או מצויין - עובדה שהוא מעורר עניין ציבורי וכל כתבה מסכנה גוררת מאות תגובות לפה ולשם, חלקן ממומנות וחלקן של אנשים בעלי דעות עצמאיות - הכל לגיטימי. רק תזכרו שזו אמורה להיות הגאווה שלנו, שזו המצאה ישראלית. ומישהו חכם פעם אמר - אין דבר כזה פרסום רע.
עובד חברת הייטק | 22.02.12
21.
איפה האטרקטיביות?
כדי לחדור לשוק רווי צריך לפחות להיות אטרקטיבי. איזו סיבה יש למישהו היום לקנות מכונית של בטר פלייס? המחירים גבוהים, התחזוקה לא ברורה, העברת בעלות לקונה אחר בלתי אפשרית, אין מספיק תחנות טעינה, החברה מפילה מיסים והגבלות על המשתמשים. ככה לא תגיעו לשום מקום. בהצלחה חה חה
שי | 22.02.12
18.
בטר חרטא - חשוב לקרוא!!
האם מחיר הרכב כולל את הגלגלים? לא יהיה צורך להודיע 90 יום מראש, כי אף אחד לא יקנה את "החרטא" . בעוד 90 יום, היחידים שייסעו ברכב יהיו עידן ושי והם יודיעו לרנו לבוא ולקחת את הרכבים חזרה למפעל. ובזה הסתיים סיפור בטר פלייס שהיה כולו מתחילתו ועד סופו אפיזודה עצובה שעלתה לחברה לישראל מאות מיליוני דולרים ועוד מיליארד דולר למשקיעים אחרים. כל הכבוד לאגסי שהצליח לגייס גם את נשיא המדינה שמעון פרס למערכת השיווק של "החרטא". עכשיו יסבירו עידן ואגסי כי הפרוייקט לא הצליח בגלל הבירוקרטיה. אבל האמת שעידן ידע והוזהר ע"י מומחים איתם התייעץ כי אין למיזם התכנות כלכלית וטכנולוגית. חבל עידן שלא הקשבת. עכשיו מן הסתם תגיע התספורת...
שרון  | 22.02.12
8.
והם חושבים שיעמדו אצלם בתור?? חחחחחחחח
מנהל השיווק שלהם שולח לי כל יום מיילים מהללים את המכונית והפתרון המדהים שלהם לזיהום האוויר - אבל שוכח לציין שבדרך הם מזהמים את האווירה העסקית ואת ההגינות בין צדדים לחוזה. אני מקווה שיפשטו את הרגל לפני שיגיעו לשוק - הגיע הזמן שעידן עופר יבין שיש גבול לחזירות גם אצל חזירים ידועים ומובהקים.
נונצ'קו | 22.02.12
3.
לא מספיק שאתם עושקים את האנשים אתם גם באים עם תנאים מקדמים לעסקה
-"חשוב לציין שאין קנסות יציאה"....זה לא אתם החלטתם זה המדינה!!! -מה הפכתם להיות גוגל ? למה להעביר את המידע שלנו לצד שלישי , תתביישו -מוזר שכוח הטעינה הוא בידכם, יש מצב שאני אטען את האוטו ובבוקר בכלל לא תהיה לי סוללה להגיע לעבודה? -בטר פלייס סופך קרוב מתמיד, לא מספיק שעד עכשיו לא הייתם אטרקטיבים עכשיו באמת יריתם לעצמכם לא ברגל...בר-א-ש.
מומי | 22.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת