8. לא טסים בשבת תאגידי החברות דורשים תנאי הפעלה דומים בכל החברות. אל על לא טסה(טיסות סדירות)בשבת ולכן אינה מתקבלת לתאגידים. הצילו אותנו מהכפיה הדתית. פלוני | 01.03.12 (ל"ת)
7. ל4. החברות הישראליות מנודות מכל הבריתות חברות התעופה של ישראל "אוכלות, בגדול את המצב הפוליטי הרע בו נמצאת ישראל. ולכן אין שום סיבה ל "שמיים פתוחים" מצד ישראל. א.ש | 27.02.12 (ל"ת)
5. שר התחבורה תהייה גבר כמו שר התקשורת שר שדואג לכלל הציבור לא לוועדי עובדים שיבחרו בו לקדנציה נוספת ... די כבר עם הדבק לכיסא ... תתחילו לקדם את המדינה ואת התיירות שזה המנוע הגודל ביותר לצמיחה. מור | 27.02.12 (ל"ת)
4. לא בגלל הוצאות הבטחון אלא בגלל... לא בגלל הוצאות הבטחון אלא בגלל שחברות התעופה הישראליות אינן מאוגדות בבריתות תעופה ולכן מעבירות נוסעים ליעדי קצה. החברות הזרות משתמשות בנתב"ג לטובת העברת נוסעים ליעדים שאינן יעדי קצה . לדוגמא: לופטהנזה מעבירה לרוב נוסעים דרך גרמניה למדינות אחרות דוגמאת ארה"ב, מזרח הרחוק, דרום אמריקה ואפריקה במחירים שהינם נמוכים משמעותית, למרות שמדובר באי נוחות מסויימת במעבר ממטוס למטוס ומחברה לחברה. לכן על חברות התעופה הישראליות להוריד מחירים ולא להאשים את הביטחון ששומר על מטוסינו באויר. אזרח ישראל | 27.02.12 (ל"ת)
3. מה לא עושה הממשלה בשביל פופוליזם ברור. 40000 עובדים ילכו הביתה חיסול התעופה הישראלית | 27.02.12 (ל"ת)
1. אני צריך לטוס לגרמניה...שקלתי לטוס אלעל, הזמנתי היום בלופטהאנזה... הם לא ישבתו בעוד שבועיים. גוני | 27.02.12 (ל"ת)
הוכרז סכסוך עבודה באל על, ארקיע וישראייר בגלל הסכם שמים פתוחים
8 תגובות לכתיבת תגובה