אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קרדן תתחרה באגסי: תקים עמדות טעינה לרכב חשמלי באמצעות חברת פנגו

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
בינתיים רק בבטר פלייס יש שקיפות מלאה
אתם יודעים בדיוק כמה תשלמו ואין הפתעות. זה לא טריוויאלי עם כל החברות המתחמנות שיש היום. אני מאמין רק לחברה אמינה כמו בטר פלייס שהחוזים שלה מלאים בשקיפות מ-header ל-footer. רק שקיפות, שקיפות, שקיפות מרעננת. שקיפות מרווה. שקיפות טהורה וזכה. בשבילי - רק בטר פלייס.
טוקבקיסט בשכר | 28.02.12
33.
לכל החולמים!
נראה לכם שניתן יהיה אי פעם לטעון את מצבר המכונית משקע החשמל הביתי? להלן מספר סעיפים למחשבה:- 1. באם לא תהיה התאמת עלויות, מי ישלם עבור תשתית הכבישים? 2. האם המדינה מוכנה להפסיד את ההכנסות ממיסים? 3. ומה אם השכן מקומה 6 ימשוך חוט חשמל מחלון חדר השינה שלו אל החניה? 4. ומה גורלם של רוכשי המכוניות החשמליות שאין להם מקום חניה קבוע? רוצים עוד?
רונן | 28.02.12
27.
בטר פלייס מעסיקה חברת עיצוב דעת קהל.
רוב התגובות החיוביות תמימות עד כמה שיהיו - הן בתשלום. בואו נהיה מציאותיים כאן לרגע, למה שאני אשלם לחברה צד ג' שתספק לי מה שחברת חשמל כבר מספקת לי ? האם תשלמו לחברה נוספת כל חודש תשלום על מנת שתתן לכם לראות את הערוצי טלויזיה שאתם יכולים לראות בחינם ? יש כאן תרגיל מלוכלך של הממשלה לגזור קופונים על הציבור. למשל הכניסה לאיילון, למה הכביש הצדדי הוא באגרה ? כי המדינה מרוויחה מזה שאתם עומדים בפקקים רבותי! אם היו רוצים היו כבר סוללים שלושה נתיבים מצד ימין על מנת לתת נחת לציבור אבל לא כך הדבר ! ישראל יוצאת מנקודת הנחה כזו: תשלם לנו 70 ש''ח - תגיע מהר. זתאמרת, תשלם את המס גולגול - ותוכל להגיע לאותו המקום שרצית כאילו עמדת בפקק. המדינה שמחה שאתם זוללים דלק - ככה יש יותר מיסים. חוצפה חוצפה חוצפה.
אנשים - אל תאמינו למה שאתם קוראים | 27.02.12
16.
עבודה בעיניים והנה ההסבר...
אגסי היחיד שמשוווק את המכוניות החשמליות. מדובר בעיסקת חבילה הכוללת תשלום חודשי קבוע תמורת חבילת ק"מ (כמו החבילות המושחתות של הסלולאר, שגורמות לרב הציבור לא לדעת כמה בדיוק הוא משלם על המוצר). לפיכך, מבחינת הצרכן זה יהיה שקוף, הטעינה תהיה "חינמית" בכל התחנות, וההתחשבנות תהיה בין השחקן הנוסף לבטר פלייס. תחרות? הצחקתם את אגסי , מש' עפר והפוליטיקאים המושחתים שלהם. מסקנה? לא לרכוש מכוניות חשמליות !!!!!
 | 27.02.12
15.
זה הסוף המושלם לבטר פלייס, הסבר בפנים!!!
תבינו, זו מכה ניצחת לבטר פלייס ולמדינה שניסתה לבנות מונופול בטר פלייס הם יתקינו לנו בבית עמדת טעינה ונטעין כאילו אנחנו מטעינים משקע רגיל ועל פי הצריכה, זה מה שחברת פ'יג'ו פירסמה היום! נסעת ב2 שקל שלם 2 שקל, זהו... חשמל בחודש 50 שקל במקום 1000 שקל, גדול! בט
 | 27.02.12
13.
ל-1, אם לא ידאגו לאפשרות ל"טעינה מנוהלת" עכשיו אז גם בהמשך לא יהיה
ולכל האחרים - אין בעיית חשמל כשזה מגיע למכוניות. כמויות אדירות של אנרגיה מתבזבזות בלילה והסיבה שלא מאפשרים טעינה חופשית היא כדי שניתן יהיה להגביל את הרכבים הישראלים להיטען ברובם בלילה בהמשך וכך לנצל חשמל שמיוצר סתם ולמנוע בניית תחנות כוח מזהמות נוספות. (למען הסר ספק, מייצרים פחות חשמל בלילה, אבל זמן ההפעלה והכיבוי של טורבינות ארוך, ולכן מתבזבז הרבה חשמל)
 | 27.02.12
8.
וחשמל מהיכן?
גם פנגו וגם בטר פלייס יזדקקו לחשמל. עם האזהרות האחרונות של שר המים והאנרגיה בקיץ הקרוב יחסר חשמל. יש להניח שגם בשנים הבאות המצב לא יהיה טוב יותר. אז מה, פתאום לא יהיה לכם די חשמל להענה לקראת היציאה לחתונה? כל חברה תצטרך להקים לעצמה מתקני ייצור לחשמל שאת העודפים תמכור לח"ח. אני, כן, יכול להציע להן פתרון מדליק.
איש משפחה | 27.02.12
7.
לא מובן
משהו אחד אני לא מבין את התגובות המתלהבות שלכם זה שיש עוד חברה זה כמו לשמן לכם את החור לפני שדוחפים לכם אותו . הרי רכבים חשמליים נועדו כדי שאני אטען את הרכב בבית ולא אשלם לגנבים פי 100 ומכוניות חשמליות יש בשפע אפילו אדון אגסי בכבודו נוסע על אחת ומטעין אותה בבית . תצאו מהאדישות שלכם יש טכנולוגיה שמאפשרת נסיעה נוחה וטובה ללא עלויות כמעט בכלל אז פעם הבאה שיוצאים לרחובות אולי תשברו כמה חלונות ולא תצעדו כמו חבורה של קוקסינלים ששמים עליהם בדיוק את מה ששמים
דוד מלך ישראל  | 27.02.12
1.
טוב ויפה, אבל אין צורך ב"טעינה מנוהלת" עד שיהיו פה מאות אלפי מכוניות חשמליות.
חבל שלא מאפשרים טעינה מהשקע הרגיל בנתיים (למכונית צריכת חשמל של מזגן גדול, לא משהו מיוחד). לכן בשנים הקרובות עדיין לא יורגש עומס ברשת החשמל. חבל שלא נוכל ליהנות מדגמים חשמליים רבים הנמכרים בכל העולם ונטענים משקע רגיל. במקום זה נצטרך לשלם עבור עמודי טעינה של בטר פלייס או של פנגו טעינה, במחיר של 4900 שקל לעמוד.
תומר | 27.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת