אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גורמים בהסתדרות: "הבעיה של הרכבת היא ישראל כץ"

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
בתחנת וולפסון יש בזבוז כוח אדם רב
הועד מבזבז את כסף של הציבור. הבעיה של הרכבת היא חוסר התייעלות. כולם מפחדים לגעת בועד המזיק לתושבי ישראל. למשל, בתחנת חולון וולפסון בשעה 9 אפשר לראות 6-7 מאבטחים עובדי רכבת שלא עושים כלום. רק מזיקים. עבודה נעשית באיטיות רבה, חוסר אכפתיות כשאנשים כל הזמן ממהרים לעומת זאת, בשעה 17:00 ואילך יש פתאום רק מאבטח אחד. שעושה אותה עבודה. אז הנה דוגמא לבזבוז תקציבים רבים, חוסר התייעלות
נתן | 05.03.12
25.
רכבת
נוסעים נכבדים אתם כנראה לא מבינים מה המשמעות של זה שלא יהיה לכם איך להגיע תפסיקו להיתנהג כמו אנשים טיפשים הרי גם אם יעשו ארגון מחדש אז אותם עובדים ישארו לעבוד תתחילו לחשוב בהיגיון לא סתם לדבר תתחילו לחשוב איך אתם מגיעים לעבודה ואיך אתם נוסעים לטייל או סתם לסוע ברכבת תתחילו להגדיל ראש הרי בלי רכבת אתם תבכו הרכבת שובתת יום אחד אתם משתגעים אז אל תתרברבו אל תתנו לכץ להלהיט אתכם הוא יש לו רכב צמוד אם נהג הוא לא צריך את הרכבת תחשבו על זה על תהיו פזיזים  
אורן | 05.03.12
18.
מוכן לנסוע באוטובוסים שנה שלמה ובלבד שמישהו יעשה סדר ברכבת
לסגור את הארגון הבריוני שנקרא רכבת ישראל מייד. לשלוח את כולם הביתה. מהמנכ"ל עד הש.ג. לצאת במכרז בינלאומי לניהול הרכבת ותפעולה. הרי ממילא היא שייכת למדינה. הזכיין יגייס כח אדם מקצועי אם ממפוטרי הרכבת ואם מכח אדם חדש שהוא יכשיר. ישראלים בלבד. ציבור הנוסעים ירוויח חברה אמינה עם לוחות זמנים קבועים. עובדי הרכבת ירוויחו גוף אמין ומשכורות גבוהות יותר. מדינת ישראל תרוויח שקט תעשייתי ורווח כספי מהזכיין. וכולנו נרוויח את הבהמה מחוץ למשחק. בקצב שמר עיני מציג בזמן האחרון אולי גם נרוויח אותו בחוץ...
נועם | 05.03.12
16.
לא נעים?????
טובת הנוסעים????בוא אני אספר לך סוד שאתה כניראה לא יודע...מעולם טובת הנוסעים לא עומדת מול ישראל כץ או ראשי ממשלות בעבר. אם טובת הציבור הייתה היו מכפילים את המסילות מזמן..משדרגים וקונים רכבות נוספות על מנת להקל על העומס ברכבות.אנשי הרכבת מתמודדים באופן יום יומי עם ציבור שלא מבין את זה..הם ישבתו גם בשבילך...ואני מאוכזבת מציבור שרואה בסגירת רכבת ושליחת כל עובדיה הביתה פתרון הולם...כאילו אין להם ילדים ומשפחות.
דנה | 05.03.12
15.
המהלכים של כץ, יעלו לנו הנוסעים, הון תועפות במחיר יקר של הרכבת. באנגליה, הפריטו והמדינה קנתה חזרה
אחרי שזה היה כישלון טוטלי. המחיר עלה, השרות ירד, בדיוק כמו שקרה עם האוטובוסים. ישנם דברים שלא יכולים להפריט. בעצם, כשאני חושב על זה, שום דבר ציבורי, לא ניתן להפריט.
אמיר | 05.03.12
13.
רכבת ישראל והשר כץ
בשנים אחרונות בשנסעתי ברכבת התפללתי שאגיע למקום חפצי בלא תקלות ולא אצתרך לקפוץ מהרכבת שרפה בקיץ נסעתי ללא מיזוג זה ודאי לא אשמתו של שר כץ זה אשמתם של עובדי רכבת שמזלזלים באוכלסיה שהם אמורים לשרת וראינו את הזילזול של הוועד אז בבקשה מר עיני תחשוב עוד פעם שאתה מגן על ועד הרכבת מה איתי ?ועוד רבים מי מייצג אותנן
דרומית | 05.03.12
9.
דיי כבר נמאס!!!!! לסגור את הרכבת
חייבים לעשות ניקיון במקום הזה שנקרא רכבת ישראל, לפטר לשלם יעלה כמה שיעלה שיעסיקו אנשי מקצוע ולא איזה פישרים ומקורבים. אולי בטווח הקרוב זה יפגע בנו אבל בטווח הרחוק זה ישתלם לנו. כל פעם שיש שביתה זה עולה לנו הרבה יותר מה גם הם אף פעם לא מסופקים ותמיד רוצים יותר ויותר. אני גם בעד לעשות את זה בנמלים,חברת חשמל,מקורות שם הביזיון והבזבוז חוגג ועל זה לא כותבים בשום מקום. לאט לאט התקציב של המדינה מתחיל להתחלק בין החרדים לבין ההסתדרות (ולא בעלי הכנסה נמוכה). אנשים תתחילו להתעורר אנחנו בדרך להיות יוון 2 אני לא קונה את הגרפים היפים שמציירים לנו בתקשורת.
איגור | 05.03.12
4.
טובת כלל העובדים היא טובת ההסתדרות וכלל העובדים אינם עובדי הרכבת.
רכבת יעילה, זולה ודיקנית הנה חלק מטובת העובדים. ההסתדרות מגבה ועד אלים שהנוסעים אינם מעניינים אותו ותורמת בכך לרכבת מסואבת, לא בטוחה ולא דייקנית. אחר כך עיני מצטרף למאבק על צדק חברתי ואיננו מבין (מה שרוב העובדים מבינים) שההסתדרות יצרה חלק מהכשלים.
עובד | 05.03.12
2.
לא נעים אבל טובת הנוסעים גוברת וזו חובת השר
צריך להודות שההסדר הנוכחי כבר לא רלוונטי. אי אפשר לנהל עסק מאוד מתקדם עם אנשים התופשים שיטות של פעם - זה יילך. או שטובת העובדים על הכף או טובת ציבור הנוסעים. כנראה שאין מנוס לסגור את הרכבת ולשלם פיצויים הולמים לעובדים ולפתוח אותה במתכונת רלוונטית. זהו נגמר עידן.
 | 05.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת