77. צריך רק סלוטייפ מה שצריך זה פשוט להדביק את הוראות ועידכוני הבטיחות בתוך הקטר, ובשביל זה צריך סטנסיל וסלוטייפ. איתן | 13.03.12 (ל"ת)
75. לא רק זה!! לדעתי הם צריכים גם לקבל מסאג' בכפות רגליים על מנת שיוכלו להתרכז טוב יותר בטקסט, או אולי גם מישהו שיקריא להם מהאייפד, הרי חצי מהם בכלל לא יודעים לקרוא!!!!! פשוט בדיחה.......... איפה שר התחבורה??? על מה הולכים כספי המיסים שלנו? כדי שאיזה ילד יוכל לשחק באייפד שאבא קיבל מהעבודה? לא מספיק המשכורות עתק המוגזמות? אין פלא שהתקינו מלא מצלמות חדשות בכבישים, האייפד 3 לא זול, תיזמון מושלם מר שר התחבורה!!!!!!! לברוח מהמדינה הזאת כמה שיותר מהר!!!!! מדינה מצחיקה | 13.03.12 (ל"ת)
74. אפשר יותר צנוע למה אי אפשר לשלוח sms לכולם? במילא יש לכולם פלאפון של העבודה... אפשרות נוספת- עותק נייר של עדכוני הבטיחות בכל קטר עוד אפשרות - לתלות את העדכונים בכל יום ליד שעון הנוכחות? לשדר לנהגים בקשר כל שעה עגולה עדכונים? וואו יש לי המון רעיונות... בכל מקרה ברור שזה לא מסתכם בטאבלט- צריך להקים חטיבת מידע לתפעול, ולשלם לעובדי משמרות מסביב לשעון כדי שיתפעלו ויעדכנו את פלטפורמת המידע בזמן אמת, בקרת איכות ועוד ועוד..... hp | 13.03.12 (ל"ת)
73. 400 נהגים ל85 קטרים?? מתוך הערך על ציוד נייד של רכבת ישראל בויקיפדיה 39 קטרים לרכבות משא ועוד 46 לרכבות נוסעים - נהג קטר עובד לכל היותר חמישית מהיום, אז איך לו זמן לקרוא עדכוני בטיחות?? דוד | 13.03.12 (ל"ת)
72. תיבת הדואר שלהם במוסך, שאליו אינם מגיעים לעתים תכופות מה זאת אומרת? שהם מגיעים פעם בחודש חודשיים לעבודה??? כל יום בעבודה | 13.03.12 (ל"ת)
71. שיתקינו בכל קטר מחשב/ פקס וההודעות יגיעו בזמן אמת חוץ מזה שיש מכשירי קשר בכל קטר אז שיפסיקו לקטר אריק | 13.03.12 (ל"ת)
70. איזה הרמה להנחתה הבקשה הזו - טעות אסטרטגית. ממש הרמה להנחתה אם היה לי משהו לעובדי הרכבת, הכל נמחק. פשוט מנותקים מהמציאות. 400 נהגי קטר? על מה בדיוק? אפשר להבין את מצב הבטיחות הרעוע של הרכבת. חיכו עשרות שנים שיפתחו אייפדים כדי שיוכלו לקרוא הוראות בטיחות. מעניין איך התעדכנו בהוראות הבטיחות לפני 5 שנים שעדיין לא היה אייפד. פשוט ביזיון. ועד עובדי הרכבת מיותר. מתחיל לגרום לעובדים יותר נזק מאשר תועלת במצב הקיים - לפרק את הרכבת ומהר ולעשות שם רפורמה עמוקה אפרים | 13.03.12 (ל"ת)
66. כל חברת הפצה קיקיונית ממחשבת את הנהגים, אבל כשמדובר בבטיחות שלנו יש התנגדות? לא חייבים מכשיר אישי, ניתן להצמיד מכשיר לקטר, עליו יוקרנו כל ההודעות לנהג, באפליקציה קטנה גם יחתום ויאשר שקרא את הכתוב , ממש לפני כל יציאה לדרך. רכבת ישראל משקיעה מיליונים בפיתוח SAP, לטיפול במחלקת HR מן הראוי שיטפלו גם בקטע הבטיחותי הזה. מ | 13.03.12 (ל"ת)
59. הייתי מציע לבדוק, מי משחרר את הידיעות הללו, ובנוסף, יש אייפדים שעולים 650 ש"ח. לא חייבים אפל. אמיר | 13.03.12 (ל"ת)
58. הבקשה לגיטימית בתנאי !!!!כנסו שהאייפד יהיה פתוח רק לאפליקציות שקשורות לעבודה (בטיחות,נוהלי עבודה,gps הודעות הנהלה אתרי חדשות)) שיהיה חסום לכל השאר (משחקים,וכדומה) ושתהיה אפשרות איתור של האייפד ,וכן שתהיה אפשרות שתחייב את העובד לאשר שקרא את כל החומר שקשור לעבודה. יוסי ג | 13.03.12 (ל"ת)
53. למה עוד לא פיטרו את גילה הזאת? מדוע שר התחבורה לא סוגר את הרכבת כדי לטפל בכל החוליים שלה? אזרח | 13.03.12 (ל"ת)
52. 400 נהגי קטרר וואי אני חשבת אפילו במטרו בפריז אין 400 נהגי קטר כולה מגדרה עד חדרה AUKV | 13.03.12 (ל"ת)
50. רעיון מצויין לא חייבים אייפד. אפשר טבלט סיני בסיסי או טלפון חכם בסיסי (יותר נוח טבלט) עם אפליקציה יעודית של הודעות בטיחות כאשר על כל הודעה יש לאשר אלקטרונית. כך להנהלת הרכבת יש שליטה מלאה מי מ-400 עובדי הרכבת טרם התעדכן וניתן לפנות אליו נקודתית. לא צריך טפסים ולא לבזבז נייר. עלות מרוכזת של מכשיר כזה 600 ש"ח ליחידה לכל היותר כפול 400 נהגים. זה רבע מליון שקלים שאמורים לחסוך בחיי אדם. אני בהחלט חושב שיש דרישות מוגזמות לועד הרכבת אך אין סיבה שזה יבוא על חשבון המתנות שלהם...יותר מכך, הם יכולים לפתח אפליקציה לדיווח תקלות או אירועי בטיחות און ליין במקום למלא את הטפסים האלה שהולכים לאיבוד אח"כ בגמר הנסיעה. שוקי | 13.03.12 (ל"ת)
49. 400 נהגים !!!!! איך זה שאף אחד לא עלה על המחדל הזה ? איפה בדיוק נכנסים כל הנהגים האלו על שתיים וחצי מסילות ועשר קטרים ? דובי | 13.03.12 (ל"ת)
48. אני בעד ! חייבים טאבלט או טלפון חכם בקטר . לשם שינוי יהיה משהוא חכם בקבינה .. אורח | 13.03.12 (ל"ת)
47. נהג קטר גוזל מאיתנו 40 אלף שח משכורת בשיל להתבטל ועשיו רוצים גזל נוסף לסגור את הרכבת עכשיו | 13.03.12 (ל"ת)
46. שהצדדים לא יכולים לדבר בחברה ציבורית - הצדדים צריכים ללכת הביתה ישנם פתרונות רבים החל מהתקנת מחשבים ניידים ודומיהם בקטרים ועד כינוס בטיחות חודשי לשם מעבר על העדכונים. אבל בור שכאן המקרה הוא של דו שיח של חרשים. אני מציע לשלושת הצדדים לפטור אותנו הציבור מעונשיכם - הועד, ההנהלה ובראשם השר- די כבר, מספיק לזלזל במדינה שלנו. גדי | 13.03.12 (ל"ת)
43. הפיתרון ההגיוני המסתמן - יקנו 2 אייפדים לכל נהג, גם לחג וגם לעבודה. וגם למנופאים בנמל... פרשן לענייני יהודים | 13.03.12 (ל"ת)
42. היו"ר צודקת. צריכים רק להוסיף : הפסקה של שעה,יומים בשבוע (אפשר גם יותר) במסעדה הקרובה לתחנה , לצורך למידת החומר. בזמן לימוד החומר יגישו סטקים - הכל על חשבון רכבת ישראל. (רק לעובדי הנמלים מגיע סטקים?) בן דוד | 13.03.12 (ל"ת)
40. 400 נהגי קטרים ?!!! הנתון הזה, זה נורמלי ? חוץ מזה הילד רוצה IPAD הכי חדש.... אנטוני לי | 13.03.12 (ל"ת)
39. גילה,תגייסי אותי...להיות נהג קטר..יש לי טוקמן..רשיון לטנק,זלדה,מונית,רכב הסעות ערן | 13.03.12 (ל"ת)
38. שיתגמלו אותם בקיזוז הנזק הכלכלי שעשו בשביתות! אין גבול לחוצפה?! אין גבול לציניות?!?! | 13.03.12 (ל"ת)
37. 400 נהגי קטר? בכל מדינת ויקטוריה יש פחות נהגי קטרים מאשר בארץ והם לא קרובי משפחה. יש לפרק ולהרכיב מחדש את הרכבת בארץ, ויפה שעה אחת קודם. גיל | 13.03.12 (ל"ת)
36. יש לי רעיון מה זה גאוני יואילו נא אנשי ההנהלה האוספים את חתימות הנהגים להחזיק עימם הדפסים של הוראות הבטיחות ולחלקם לנהגים בו במקום הפרופסור | 13.03.12 (ל"ת)
35. לפי מכניקת הקוואנטים חלקיק יכול להיות ביותר ממקום אחד אולי זה נכון גם לבני אדם ארז | 13.03.12 (ל"ת)
34. אמממ.. מה לגבי לשלוח את עדכוני הבטיחות במייל?... אל תגידו לי שלנהגים אין מחשב בבית... שישלחו את העדכונים במייל או לתיבת הדואר הביתית. דרישות הזויות יש להם. אנה | 13.03.12 (ל"ת)
31. "ההנהלה בוחנת רכישה של טאבלטים לעובדים, אולם זאת רק כשי לחג " מה יש להוסיף? אתה או את שקוראים את הכתבה, מקום העבודה שלכם שוקל לקנות לכם טאבלט לחג? רוב הסיכויים שלא כי מקום העבודה שלכם לא ממומן מכספי הציבור. ואין לו מונופול. תסתפקו באיזה תלוש או חבילת שוקולד לחג. אבל ברכבת, יש כסף והרבה לטאבלטים- הכסף שלי ושלך. נדי | 13.03.12 (ל"ת)
30. פתרון פשוט להתקין 2-3 מחשבים למקום שהם מגיעים לעבודה יגיעו שעה קודם יקראו את כל הנהלים שהם נדרשים או ישארו שעה מאוחר יותר אני "מניח" שהנושא בטיחות חשוב לליבם, לא ? אבל אם אפשר גם לקבל מתנה נדיבה מאד וגם לדרוש אייפד אז למה לא בעצם בגלל זה ככה המדינה שלנו - הכל דבש ללא שביתות עם מיסים נמוכים ומחירי דירות סבירים וממשלה קטנה ללא ביזבוזים ראובן | 13.03.12 (ל"ת)
27. תפטרו את 390 הנהגים המיותרים ואין לי בעיה לתת ל10 שעובדים אייפד, אייפוד, אייטיוי הצעת פשרה | 13.03.12 (ל"ת)
23. טאבלט לכל נוסע במקום לרכוש ל 400 נהגי הקטרים טאבלטים אני מציע לרכוש לכל נוסע ברכבת אחד כזה. כך באמת נוכל לדעת בזמן אמת מתי הרכבת מגיע אם בכלל.................. אלעד | 13.03.12 (ל"ת)
22. איפד לרכבת צודקת גילה בעניין הבטיחות.לכן לכל קטר!! צריך להיות אייפד ולא לכל נהג. בני גלבוע בני גלבוע | 13.03.12 (ל"ת)
21. דווקה נשמע לי רעיון טוב למה שלא להתקין טבלט באופן קבוע על 10 קטרים וחצי שיש , אבל מצד שני יש פה בעיה של בטיחות , כולם במקום להיות מרוכזים בנהיגה יהיו מרוכזים ב ANGRY BIRDS . סם | 13.03.12 (ל"ת)
20. זה לא ייגמר עד שזה ייסגר חוצפנים. מה עשו עד היום? שיפורים זה חובה, אבל לבוא בכזאת דרישה זה פשוט מרתיח. לסגור את הרכבת בהקדם. אורון | 13.03.12 (ל"ת)
18. רגע - זה אומר שברכבת מקבלים שי לחג בשווי טבלט - אני מקבל 200 ש"ח מהמעביד! למה האנשים הללו שחיים על כספי ציבור מקבלים מתנות לחג בשווי של אלפי שקלים??? מוטי | 13.03.12 (ל"ת)
17. יש גם 400 קטרים? הנהגים צריכים לקבל עדכון גם בבית? הרעיון הכי מוצלח השנה!!! מחכים לעוד רעיוניות כאלה. אולי ניתן לכל עובדי הרכבת שידעו מתי יש תקלה ברכבת או כשיש שביתה - לזה יהיה הרבה יותר שימוש. אא | 13.03.12 (ל"ת)
15. יש טאבלטים סיניים בפחות מ 100$ שיעשו את הפעולה הזאת יופי אדרעי: צריך אייפד בשביל שיראו את האותיות יותר טוב.. | 13.03.12 (ל"ת)
14. עדכוני בטיחות חייבים להיות מהירים אין חילוקי דעות שעדכוני בטיחות צריכים להיות מובאים במהירות האפשרית. מדהים, שעד היום הם הונחו בתיבות הדואר של נהגי הקטרים ולא נמסרו להם ביד, לפני תחילת יום העבודה,תוך החתמתם שאכן קיבלו את העדכון. כיצד לנהוג להבא, יש מספיק פתרונות יצירתיים. משה | 13.03.12 (ל"ת)
13. לפני שמתנפלים עליה - היא צודקת בכך שנהגי קטרים חייבים לקבל עדכוני בטיחות באופן שוטף באמצעות מערכת ייעודית שבקצה שלה יש אפליקציית מכשיר חכם. יוג'ין יונסקו | 13.03.12 (ל"ת)
12. מחשב בכל חדר נהגים בתחנה ושיקראו שם את העידכונים.ולשלוח להם הבייתה אי אפשר? אפילו עם שליח יוצא יותר זול מאיי פוד. נועה | 13.03.12 (ל"ת)
11. 400 נהגים?? אין לרכבת 50 קווים במדינת ישראל על מה 400 נהגים??? וועד עובדי הרכבת באמת חיים בלה לה לנד אולי הגיע הזמן לעבוד לפי מודל מע"צ לפרק את הרכבת ולהקים מחדש ארז | 13.03.12 (ל"ת)
10. כלם קנאים וטיפשים הלואי שהיה לי ועד שדואג לי,מה רק לגדולים מותר לקחת? אל תבכו שיש טייקונים,וששודדים את הכסף של האנשים. אורי | 13.03.12 (ל"ת)
7. צודקת ב- 200 אחוז! את חייבת להתעקש על אייפד 3 רק עכשיו יצא! יש לו מסך רטינה מעולה ורק כך יוכלו לקיים את הוראות הבטיחות במלואם. אומרים שאיכות קריאת הטקסט שם מעולה וזה יבטיח שנהגי הקטר לא יפספסו אף אות מהוראות הבטיחות (היא צודקת אומרים שהקריאה נוחה אף יותר מחומר מודפס!) אחר כך עוד מתפלאים למה יש כל כך הרבה תאונות כאשר ההנהלה הקמצנית לא נותנת אפילו את התנאים הבסיסיים ביותר (אייפד 2). גבי | 13.03.12 (ל"ת)
6. בדיוק מה שאנחנו צריכים. נהגים שעסוקים בלשחק באייפאד שלהם ולצפות באח הגדול ודה וויס במקום להתרכז במסילה דניאל | 13.03.12 (ל"ת)
3. אם זה לא היה עצוב היינו צוחקים, לקצץ לכולם את המשכורות ב50% לכל עובדי הנמלים יואב | 13.03.12 (ל"ת)
2. עדכוני הבטיחות מודפסים יחכו לנהגים בקטרים...במקום שישלחו לתיבת דאר במוסך... פיתרון זול יותר | 13.03.12 (ל"ת)
1. ולמה לא להתקין את הטאבלטים בקטרים ? התקנת קבע בקטרים פותרת את הבעיה. ונדהמתי לקרוא שיש 400 נהגי קטרים. רציתם אירופה? קיבלתם. יוסי | 13.03.12 (ל"ת)
דיבידנדים - הבקשה החדשה של גילה אדרעי: אייפד לנהגי קטר
79 תגובות לכתיבת תגובה