אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

היה לכם פעם טלפון "זמיר"? בזק עדיין מחייבת אתכם עליו

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
שיטת מצליח
כבר 3 פעמים התווסף לי לחשבון טלפון "מסלול בוקר" או "מסלול צהריים" וכל פעם אני מבטל אותו. תוודאו כל חשבון טלפון שלא מוסיפים לכם מסלולים!!! סתם מורידים לנו בין 10 ל20 שקלים. בפעם האחרונה התווספה לי אוטומטית שיחה מזוהה+משיבון ב-4 שקלים לחודש. (את זה דווקא לא ביטלתי כי התרגלתי לשיחה המזוהה).
מצליח | 16.03.12
15.
הטלפון הזה עדיין עובד
קודם כל זה לא אנולגי אבל הטלפון הזה עובד והוא מצוין לא צריך לזלזל או ללגלג וסביר להניח שיש אלפים כאילה בשימוש בכל מקרה צריך להגביל את בזק לגביית דמי שישמוש עד לתקופה מקסימלית סבירה של 3 שנים נניח ולאחר מכן השימוש יהיה חינם היום וכולם מחזיקים במכשיר הרבה יותר משלוש שנים הוא יהפוך להיות חינם באופן מידי
מה אתם רוצים | 15.03.12
5.
לא אשמת בזק
הכתבה כתובה באופן מגמתי, אך אם קוראים בין השורות ניתן לראות שאין כאן כל בעיה. בזק לוקחת תשלום עבור שירות שהלקוח ביקש (שימו לב, לא נטען כאן שהלקוח לא ביקש את השירות הזה מעולם--הוא ביקש אותו בעבר הרחוק ושכח), והלקוח יכול בכל רגע לבטל את זה. זה לא כמו חברות הסלולר שדוחפות שירותים שמעולם לא ביקשנו--השירות הזה בבזק התבקש בזמנו ע"י הלקוח ואחריות הלקוח לבטל אותו אם אינו צריך אותו יותר.
EGGM | 15.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת