אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עיני מכשיר את הפרטת הרכבת

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
ההשקעות לא נועדו ליצור מקומות עבודה אלא ליצור רכבת
בסין הקומוניסטית שליש מכל עובדי מפעל היו פקידי מדינה שכל תפקידם היה לצייר כרזות תעמולה ולשיר שירים שיהללו את מאו. המטרה הייתה לייצר כמה שיותר מקומות עבודה, גם אם מדובר בעבודה מיותרת. לשמחתי העידן הזה חלף מין העולם. ההשקעות ברכבת תפקידן, עד כמה שזה ישמע מפתיע לכותב, הוא לייצר רכבת יעילה ובטוחה ולא לייצר מקומות עבודה לעוד קרובי משפחה של חברי הועד. אכן, רכבת ישראל כמו רשות הנמלים או חברת חשמל הצטיינה בעיקר בייצור מקומות עבודה עד היום, הרכבות לא מגיעות בזמן אם בכלל, תאונות הן כבר עניין שבשיגרה אבל מקומות עבודה נהדרים יש מספיק לכולם. התקופה הזאת ניגמרה, הגיעה הזמן שתבינו שהציבור הישראלי כבר לא אוכל את הלוקשים שלכם. תימצאו עבודה אמתית כזאת שמתגמלת אותכם רק אם אתם עושים את עבודתכם.
גיא | 23.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת