5. מילה במילה או במילים אחרות . " שחרר לעובדים פינאטס פה, בוטן שם.ואז אני לוקח את הבחירות" משה שכביץ | 27.03.12 (ל"ת)
4. עיני הושם בראש ההסתדרות כדי לנטרל ככל האפשר התנגדויות, ולשמור על שקט תעשייתי עבור הטייקונים בהגדרה, חבר של טייקונים ומשרת הועדים החזקים ביותר לא יכול להנהיג העובדים הפשוטים נגדם. המשחק מכור מראש. רוני | 25.03.12 (ל"ת)
2. הרכבת שמאחרת להגיע גם ביום יום הכאילו רגיל של הרכבת היא נשמעת ונראת כאילו היא בעיצומים האיחורים הבלתי פוסקים (עד חצי שעה זה לא נחשב לאיחור)העובדה שבן משפחה מביא בן משפחה..זה לבדו מספיק בכדי לסגור את הרכבת עד להודעה חדשה. מני | 23.03.12 (ל"ת)
1. ההשקעות לא נועדו ליצור מקומות עבודה אלא ליצור רכבת בסין הקומוניסטית שליש מכל עובדי מפעל היו פקידי מדינה שכל תפקידם היה לצייר כרזות תעמולה ולשיר שירים שיהללו את מאו. המטרה הייתה לייצר כמה שיותר מקומות עבודה, גם אם מדובר בעבודה מיותרת. לשמחתי העידן הזה חלף מין העולם. ההשקעות ברכבת תפקידן, עד כמה שזה ישמע מפתיע לכותב, הוא לייצר רכבת יעילה ובטוחה ולא לייצר מקומות עבודה לעוד קרובי משפחה של חברי הועד. אכן, רכבת ישראל כמו רשות הנמלים או חברת חשמל הצטיינה בעיקר בייצור מקומות עבודה עד היום, הרכבות לא מגיעות בזמן אם בכלל, תאונות הן כבר עניין שבשיגרה אבל מקומות עבודה נהדרים יש מספיק לכולם. התקופה הזאת ניגמרה, הגיעה הזמן שתבינו שהציבור הישראלי כבר לא אוכל את הלוקשים שלכם. תימצאו עבודה אמתית כזאת שמתגמלת אותכם רק אם אתם עושים את עבודתכם. גיא | 23.03.12 (ל"ת)
עיני מכשיר את הפרטת הרכבת
6 תגובות לכתיבת תגובה